Het is ook nooit goed.quote:Op zondag 15 september 2013 02:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja had al gezien. haalt een beetje de magie van het oorspronkelijke gifje af eerlijk gezegd
oeh een datequote:Op zondag 15 september 2013 02:44 schreef Amarantha het volgende:
Dus. Over 2 weken ga ik smoken met Uns
Nou als je dat een date wilt noemen..quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 02:44 schreef Amarantha het volgende:
Dus. Over 2 weken ga ik smoken met Uns
Jezusquote:
6quote:Op zondag 15 september 2013 02:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou als je dat een date wilt noemen..Ik date niet met jongens die 7 jaar jonger zijn dan mij
DM eens welk advies dat isquote:Op zondag 15 september 2013 03:08 schreef Unscrewed het volgende:
Kut HH.
Ik volg jouw advies echt wel op hoor
*dan ikquote:Op zondag 15 september 2013 02:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou als je dat een date wilt noemen..Ik date niet met jongens die 7 jaar jonger zijn dan mij
Ehh...quote:Op zondag 15 september 2013 03:12 schreef Unscrewed het volgende:
binnenkort met mijn ex afspreken ook nog eens en dan als ik 18 ben gaan we samen wonen
Wat, ben je soms geïnteresseerd in mij?quote:
Nou nee.quote:Op zondag 15 september 2013 04:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat, ben je soms geïnteresseerd in mij?
2x?quote:Op zondag 15 september 2013 04:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou nee.
Maar twee keer met je ex afspreken en dan samenwonen? Well, that escalated quickly.
Lol, apart. Wel nice. Succes.quote:Op zondag 15 september 2013 04:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
2x?
Nee, we hebben natuurlijk al super lang een hechte band en we gaan ook nog vaker afspreken, maar atm een beetje onmogelijk. Wonen best ver van elkaarEn we wilde al samen wonen voordat het uit was
En ook nog voordat het ooit aan was.
Gewoon vriendschappelijk natuurlijk.
Geen zin om iets te beginnen met d'r
Ja maar ik ben ook apart.quote:Op zondag 15 september 2013 04:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lol, apart. Wel nice. Succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |