Kan gebeuren, genoeg agressieve lui hier die gelijk in de verdediging schieten om niks.quote:Op zondag 15 september 2013 09:12 schreef Murdera het volgende:
[..]my bad. ben nogal naar de klote gegaan.
Zij ook niet nee.quote:[..]
Kon het niet laten.
Nico Zwinkels van Eigen Huis en Tuin?quote:Op zondag 15 september 2013 09:17 schreef Murdera het volgende:
ik heb vannacht iemand gefixt die mijn dreads kan fixen.
lief doen.quote:Op zondag 15 september 2013 09:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nico Zwinkels van Eigen Huis en Tuin?
Ja hoor. was grapje.quote:Op zondag 15 september 2013 09:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah kom op, dat kun je toch wel hebben?
Nee, net om zes uur klaar met werken. Morgen weer.quote:
ah ja nachtdiensten.quote:Op zondag 15 september 2013 09:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, net om zes uur klaar met werken. Morgen weer.
goed geregeld.quote:
Opdringerige ouders, ik herken het.quote:Op zondag 15 september 2013 09:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
goed geregeld.![]()
pff. over een paar uur mn ouders hier om een kast met me in elkaar te zetten. Dit weekend gaat totaal niet volgens planning.
nah, behulpzaam. Ook wel echt lief. Maar ben totaal niet meer in staat om nog iets te doen ben ik bang.quote:Op zondag 15 september 2013 09:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Opdringerige ouders, ik herken het.
goed begin.quote:Op zondag 15 september 2013 11:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Goed! Nu al 1000 opdrachten voor school.
Hoe is het met jou en je huis?
quote:Op zondag 15 september 2013 12:00 schreef Murdera het volgende:
hoort een oven een enorme stinklucht af te geven de eerste keer dat je hem aanzet?
er zit niets in, geen papier of sticker of watdanook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |