Deze deed deze zomer ook vreemd hoorquote:
Wat spookte dat ding dan zoal uit?quote:Op zondag 15 september 2013 19:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze deed deze zomer ook vreemd hoorMaar hij is niet van mij haha
Uitvallen, oververhit rakenquote:Op zondag 15 september 2013 19:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat spookte dat ding dan zoal uit?
die van mij denk een beetje dat hij een stofzuiger isquote:Op zondag 15 september 2013 19:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nu een jaar of twee niet aangehad, volgens mij smelt dat ding spontaan als ik hem aan zet.
Wtfquote:Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
die van mij denk een beetje dat hij een stofzuiger is
Dat vind ik zo lam aan de 360.quote:
Is het ook niet dat die enorme accu met dat lichtje erin nu vervangen is? Leek af en toe wel een grill met een partij smeulende kolen eronder.quote:Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
die van mij denk een beetje dat hij een stofzuiger is
in de winter lekker om je voeten op te warmen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is het ook niet dat die enorme accu met dat lichtje erin nu vervangen is? Leek af en toe wel een grill met een partij smeulende kolen eronder.
De hele ruimte is dan alsof het warm gestookt is met zo'n gietijzeren houtkachel.quote:Op zondag 15 september 2013 19:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
in de winter lekker om je voeten op te warmen.
Heb ik ook vaak.quote:Op zondag 15 september 2013 19:58 schreef Murdera het volgende:
nu heb ik zin om te xboxen.Maar krijg zo bezoek.
Altijd die timing. Op werk de hele dag psyched voor een game, zooo veel zin om iets te spelen. en dan kom ik thuis en dan boeit het me echt niet meer
Ik gebruik geen drugs meerquote:Op zondag 15 september 2013 19:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
uns je moet echt stoppen met drugs jongen
Weet ik niet.quote:Op zondag 15 september 2013 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe lijkt ze dan precies op mij dan hè?
ahquote:Op zondag 15 september 2013 20:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ze deed me heel erg denken aan jou
Zelfde gezicht vorm en ogen.
Yep.quote:
Jointje dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |