Ja, laten uitbranden.quote:Op zondag 15 september 2013 12:00 schreef Murdera het volgende:
hoort een oven een enorme stinklucht af te geven de eerste keer dat je hem aanzet?
er zit niets in, geen papier of sticker of watdanook.
Dankquote:Op zondag 15 september 2013 12:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, laten uitbranden.is de nieuwigheid.
yooo murquote:
Deze dus.quote:Op zondag 15 september 2013 13:34 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Goede nachtavond deze mooie ochtendmiddag.
je ma op een opgevoerde scooter?quote:Op zondag 15 september 2013 15:16 schreef Dientje12 het volgende:
Waterogen omdat mama's scooter zo hard gaat
Die gebruikte ik altijd als excuus als ik met rode ogen thuis kwam, ja met de klep open gereden.quote:Op zondag 15 september 2013 15:16 schreef Dientje12 het volgende:
Waterogen omdat mama's scooter zo hard gaat
Dit is een snorscooterquote:Op zondag 15 september 2013 15:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die gebruikte ik altijd als excuus als ik met rode ogen thuis kwam, ja met de klep open gereden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Behalve de duckface dan)
Ik weet niet... er zit iets in haar gezicht... onschuldigheid ofzo maar toch wild
Verder is het moeilijk. Ik kon die alleen kiezen omdat ze heeeel erg op mijn ex lijkt.
Maar het ligt echt aan de persoonlijkheid.
Maar negerinnen zijn op een hele andere manier aantrekkelijk dan blanke imo.
Sociale band lijkt nog groter en natuurlijk is die negerinnen kleur gewoon sexy(Niet te donker dan).
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zondag 15 september 2013 16:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]pics van je exSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Behalve de duckface dan)
Ik weet niet... er zit iets in haar gezicht... onschuldigheid ofzo maar toch wild
Verder is het moeilijk. Ik kon die alleen kiezen omdat ze heeeel erg op mijn ex lijkt.
quote:Op zondag 15 september 2013 16:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Dit is een voorbeeld van de blanke vrouw duckfaceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Behalve de duckface dan)
1:16![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 16:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit is een voorbeeld van de blanke vrouw duckface
Nee, dan wordt je veel te geil. En dat mag niet. Want ze is van mijquote:
niet delen met je fok mattiesquote:Op zondag 15 september 2013 16:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]___!!
[..]
Nee, dan wordt je veel te geil. En dat mag niet. Want ze is van mij
#YOLOquote:
Het is je ex. Dus niet meer van jou; pics.quote:Op zondag 15 september 2013 16:34 schreef Unscrewed het volgende:
Nee, dan wordt je veel te geil. En dat mag niet. Want ze is van mij
"je ex" -> "jouw ex" -> "mijn ex"quote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het is je ex. Dus niet meer van jou; pics.
ik heb het dan ook niet over de huidskleur, super aids is gevaarlijk manquote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
#YOLO
Ik ga echt niet 1 ras uitsluiten alleen vanwege hun huidskleur
Mêh. Oké.quote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
"je ex" -> "jouw ex" -> "mijn ex"
hoe oud is je exquote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
"je ex" -> "jouw ex" -> "mijn ex"
Ik heb niet eens een pic van d'rquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 16:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een pic van d'r
Anders had ik het wel laten zien hoor
En nee, ze heeft geen FB of andere zooi, ze heeft een veel te goed sociaal leven daarvoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |