abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131186849
Doordat het nieuwe studiejaar weer begonnen is zijn er weer nieuwe boeren uit een klein kut dorp die -- bovenop de reeds aanwezige bejaarden en huisvrouwen -- in de stad gaan fietsen, terwijl ze dit overduidelijk niet kunnen. Daarom deze open brief aan alle fietsers in de stad.

Het verkeer in Utrecht is drukker dan je gewend bent in je kleine rot dorp, de keuken, of in het jaar 1920. Wij in de stad hebben wél dingen te doen, en moeten wél op tijd ergens zijn. Daarom moeten fietsers zich aan de volgende verkeersregels houden:

- Stop niet voor rood. Bij een stoplicht fiets je door bij zowel groen, oranje, en rood. Wanneer er toch een auto aan komt schat je in of hij gaat remmen, en als dat het geval fiets je er snel langs terwijl je boos naar ze zwaait. Wanneer auto’s stil staan of langzaam rijden kan je dit altijd doen. Bij getoeter steek je je middelvinger uit, nadat je voor de motorkap langs bent gefietst natuurlijk.
- Als je dan toch voor rood stopt, ga daar dan niet links staan.
- Handen uitsteken om richting aan te geven is irritant voor de mensen die je toch nog proberen in te halen.
- Wanneer je ergens naartoe gaat, kijk dan of er een andere fietser aankomt. Ook naar de tegenovergestelde richting, busbaan, stoep, bosjes, en tussen andere auto’s.
- Fiets snel
- Fiets voorspelbaar. Wanneer ik het WhatsAppend / voor een tentamen lerend / het nieuws lezend / ontbijtend / alles tegelijk aan kom fietsen, bots ik tegen je aan wanneer je stopt voor een rood stoplicht.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_131186891
Als je Utrecht vervangt voor Amsterdam vind ik het een terechte klacht.
Want a Lamborghini? U better work B*TCH
  zondag 15 september 2013 @ 01:25:46 #3
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_131187035
Terechte klacht. lijzige, niet oplettende fietsers :r

Bijna net zulk waardeloos volk als scooterrijders.
pi_131187041
Om het trouwens nog erger te maken, dit is een filmpje over dat jongeren zich aan moeten passen aan bejaarden:

http://www.fietsersbond.n(...)uwe-campagne-drenthe

"Maar vooral bij ouderen is er een toenemend aantal ongevallen. Het zijn eenzijdige ongevallen, tenminste zo lijkt het. Vaak is het gevolg van..."

Darwin op zijn best. Laat ze maar niet in het verkeer deelnemen wanneer ze dat niet kunnen.

"Er is geen ruimte, dus je passeert niet. Mag dat?"

Je steekt je middelvinger op, scheld iemand uit, en drukt hem met je fiets van de weg af. Mag dat?
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_131187065
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 01:25 schreef Trashcanman het volgende:
Terechte klacht. lijzige, niet oplettende fietsers :r

Bijna net zulk waardeloos volk als scooterrijders.
Die scooterrijders zijn inderdaad ook verschrikkelijk. Zowiezo is een scooter kansloos, ga dan fietsen luie, dikke, petjes.
pi_131187079
pi_131187127
quote:
Oh Aber2.0 +1000 rep. Echt het beste artikel wat ik een lange tijd heb gelezen. Zo waar.

_O_
pi_131187195
TS fietst :')
pi_131187279
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 01:33 schreef Ferbus het volgende:
Ferbus woont in Wijchen :')
Ferbus woont in een gehucht :')
Ferbus woont in Gelderland :')
Ferbus is nog nooit in een echte stad geweest :')
Ferbus gaat met de auto / bus in het centrum van een stad reizen :')
Ferbus is langer onderweg dan lopen :')
Ferbus is lui :')
Ferbus is dik :')
  zondag 15 september 2013 @ 01:37:46 #10
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_131187286
quote:
Voor bestemmingen binnen de stad het vervoermiddel bij uitstek, binnen een half uur kun je overal komen. Mits andere fietsers je de doortocht niet belemmeren.
pi_131187310
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 01:37 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Voor bestemmingen binnen de stad het vervoermiddel bij uitstek, binnen een half uur kun je overal komen. Mits andere fietsers je de doortocht niet belemmeren.
Deze man begrijpt. _O_
pi_131187329
quote:
Heb jij je Range Rover weleens geprobeerd te parkeren aan de Nieuwezijdse Voorburgwal? :{w
pi_131187342
Tip voor automobilisten:

Zie je een appende fietser, geef flink gas, haal hem zo dicht als je kan in maar zorg er voor dat je hem net niet raakt. De luchtverplaatsing is net genoeg om ze op hun smoel te laten gaan. Eenzijdig ongeval *O*
pi_131187392
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 01:37 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ferbus woont in Wijchen :')
Ferbus woont in een gehucht :')
Ferbus woont in Gelderland :')
Ferbus is nog nooit in een echte stad geweest :')
Ferbus gaat met de auto / bus in het centrum van een stad reizen :')
Ferbus is langer onderweg dan lopen :')
Ferbus is lui :')
Ferbus is dik :')
Klopt.
pi_131187422
Stoer doen met je pauperfietsje :')
Ankermongool.
pi_131187440
quote:
13s.gif Op zondag 15 september 2013 01:45 schreef Asphyx het volgende:
Ankermongool.
Doe normaal.
  zondag 15 september 2013 @ 01:48:08 #17
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_131187463
De OP moet worden gedrukt in een pamflet wat alle studenten tijdens de UIT moeten krijgen. _O_ voor TS
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  zondag 15 september 2013 @ 08:10:13 #18
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_131188878
quote:
Ankermongool.
Stoer doen met je taalgebruik :')
Grote jongen.
  zondag 15 september 2013 @ 08:13:01 #19
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_131188890
Fietsers sowieso. Kamikazepiloten kunnen er soms nog wat van leren.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_131188901
Fietsers in Utrecht :r
Tap tap tap
pi_131188914
Zet in de OP maar Leiden erbij. En Delft. En Amsterdam.
  zondag 15 september 2013 @ 08:26:30 #22
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_131188934
quote:
Ankermongool.
in de file staan

HA HA HA HA HA HA HA!

_O- !
  zondag 15 september 2013 @ 08:27:08 #23
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_131188938
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 08:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zet in de OP maar Leiden erbij. En Delft. En Amsterdam.
leiden heeft geen studenten en is geen fietstad

utrecht is alle drie niet

leiden ook niet trouwens
pi_131188955
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 08:27 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

leiden heeft geen studenten en is geen fietstad

utrecht is alle drie niet

leiden ook niet trouwens
Nee, Leiden heeft geen studenten. Je hebt gelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door DonnieDarkno op 15-09-2013 08:44:28 ]
pi_131188961
Als Koos Spéd deze OP zou lezen dan kreeg hij een hartinfarct
  zondag 15 september 2013 @ 08:32:53 #26
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_131188964
Ik krijg nu spontaan zin om in de binnenstad van Utrecht te fietsen en me aan werkelijk alle verkeersregels te houden!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zondag 15 september 2013 @ 08:33:49 #27
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_131188968
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 01:26 schreef Roadtrip het volgende:
Om het trouwens nog erger te maken, dit is een filmpje over dat jongeren zich aan moeten passen aan bejaarden:

http://www.fietsersbond.n(...)uwe-campagne-drenthe

"Maar vooral bij ouderen is er een toenemend aantal ongevallen. Het zijn eenzijdige ongevallen, tenminste zo lijkt het. Vaak is het gevolg van..."

Darwin op zijn best. Laat ze maar niet in het verkeer deelnemen wanneer ze dat niet kunnen.

"Er is geen ruimte, dus je passeert niet. Mag dat?"

Je steekt je middelvinger op, scheld iemand uit, en drukt hem met je fiets van de weg af. Mag dat?
"dat ze mij op de ebike niet verwachten.. gaan blijkbaar zo hard"

verdomme graftak, die hebt in heul je geven nog zo hard op een tweewieler gereden (25km/u) en nu verwacht je dat anderen voor je opletten _O-

gelukkig zijn ze snel doood O+
pi_131190618
TS woont in Leidsche Rijn :`)
pi_131191045
bijsluiter voor fietsers in utrecht op de oudegracht tussen postkantoor en wed:

-als er mensen voor je fiets lopen, dan bel je heel hard, en rijdt keihard door.
-ga nooit achter ze fietsen en wachten tot ze een keer zin hebben om opzij te gaan; daarmee veroorzaak je een file. rij desnoods een gezinnetje omver om dat te voorkomen.
- als voetgangers niet goed opzij gaan, is het je taak als fietser om minstens een schouder te raken, zodat de desbetreffende voetganger er iets van leert.
- als je tijdens je ritje oudegracht moet stoppen, heb je gefaald.
pi_131208773
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 11:30 schreef pokkerdepok het volgende:

-als er mensen voor je fiets lopen, dan bel je heel hard, en rijdt keihard door.
-ga nooit achter ze fietsen en wachten tot ze een keer zin hebben om opzij te gaan; daarmee veroorzaak je een file. rij desnoods een gezinnetje omver om dat te voorkomen.
- als voetgangers niet goed opzij gaan, is het je taak als fietser om minstens een schouder te raken, zodat de desbetreffende voetganger er iets van leert.
_O_

+1 voor een schouder raken
  zondag 15 september 2013 @ 20:04:51 #31
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131208875
Misschien kun je dit beter naar de gemeente Utrecht sturen i.p.v. naar een autistenforum.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_131209012
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:04 schreef De_Dorstige het volgende:
Misschien kun je dit beter naar de gemeente Utrecht sturen i.p.v. naar een autistenforum.
Eigenlijk zouden we het op random plekken op de campus moeten ophangen.

Misschien een idee voor een Fok! actie?
  zondag 15 september 2013 @ 20:11:25 #33
408445 john-hert
Ben hooggeleid G
pi_131209194
Fietsen :')
pi_131209557
Ik had trouwens een enorme shitstorm van automobilisten verwacht...

Het is Fok!, hoe kan dat nog niet gebeurd zijn?
pi_131209679
Terechte klacht.

Fietsers die op de Amsterdamsestraatweg stoppen voor rood licht :')
"Pools are perfect for holding water"
pi_131209790
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:19 schreef probeer het volgende:
Terechte klacht.

Inderdaad. Zo storend. Op dat soort momenten fiets ik echt bijna tegen ze aan. Ik ben niet paranormaal, en kan niet inschatten wat voor debiele dingen die mensen gaan doen.
pi_131210150
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:21 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Inderdaad. Zo storend. Op dat soort momenten fiets ik echt bijna tegen ze aan. Ik ben niet paranormaal, en kan niet inschatten wat voor debiele dingen die mensen gaan doen.
Nog irritanter is het als ze op het fietspad aan de verkeerde kant van de weg fietsen. Iedereen weet dat de fietspaden daar eenrichtingsverkeer zijn, en toch altijd weer een enkeling die aan de verkeerde kant fietst.
pi_131210309
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:28 schreef probeer het volgende:

[..]

Nog irritanter is het als ze op het fietspad aan de verkeerde kant van de weg fietsen. Iedereen weet dat de fietspaden daar eenrichtingsverkeer zijn, en toch altijd weer een enkeling die aan de verkeerde kant fietst.
:o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131210374
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:30 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

:o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mag imo alleen het 1e stukje, als je van het station af komt, en naar de AH moet.
pi_131210494
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 11:09 schreef Gesloten het volgende:
TS woont in Leidsche Rijn :`)
Haten op :')
pi_131210503
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:31 schreef probeer het volgende:

[..]

Het mag imo alleen het 1e stukje, als je van het station af komt, en naar de AH moet.
Haha ja dat stukje bedoel ik ook. Ik ga niet het hele stuk aan de verkeerde kant fietsen idd.

Het is trouwens wel jammer dat die ah om 24.00 sluit. Waarom hebben wij geen 24/7 wallmart ofzo?
pi_131210670
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:34 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Haha ja dat stukje bedoel ik ook. Ik ga niet het hele stuk aan de verkeerde kant fietsen idd.

Het is trouwens wel jammer dat die ah om 24.00 sluit. Waarom hebben wij geen 24/7 wallmart ofzo?
Die appie is 7 dagen per week open tot 00.00, wat wil je nog meer man :')
pi_131210684
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:34 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Verderop in de straat, net na het viaduct volgens mij, zitten 2 nachtwinkeltjes. Het feit dat die AH op elke dag (ja, ook zondag) tot 24:00 open is vind ik al pure luxe. Verneukt wel mn eet-ritme, mijn avondeten is steeds later.
pi_131213336
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 20:36 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Die appie is 7 dagen per week open tot 00.00, wat wil je nog meer man :')
Om 4 uur 's nachts dingen kunnen kopen. Niet alleen eten maar ook kleding, elektronica, een fiets, eigenlijk gewoon alles.

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:37 schreef probeer het volgende:

[..]

Verderop in de straat, net na het viaduct volgens mij, zitten 2 nachtwinkeltjes. Het feit dat die AH op elke dag (ja, ook zondag) tot 24:00 open is vind ik al pure luxe. Verneukt wel mn eet-ritme, mijn avondeten is steeds later.
Vet! Die kende ik niet! Heb het er al vaker met mensen over gehad waarom we geen nachtwinkels hebben, maar die hebben we dus blijkbaar wel :')
pi_131282374
Vandaag weer bijna tegen iemand aangereden... :'(
  dinsdag 17 september 2013 @ 16:42:32 #46
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_131282978
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:26 schreef Roadtrip het volgende:
Vandaag weer bijna tegen iemand aangereden... :'(
TS, je moet ook wel een beeeetje proberen om de mensen heen te fietsen.
pi_131283203
Utrecht. :')
  dinsdag 17 september 2013 @ 16:53:32 #48
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_131283417
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
Utrecht. :')
Scheepsvaart :')
pi_131283740
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:53 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Scheepsvaart :')
Zonder scheepvaart waren er nooit boten geweest ja!
pi_131284088
quote:
Fietsers in Utrecht per auto.
Fixed.
pi_131284102
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 11:30 schreef pokkerdepok het volgende:

_O_ Een goed hoorbare dingdong bel helpt ook altijd, of iets wat nog meer lawaai maakt. Met een gewone bel ga je teveel op in de menigte waar de irritante B's - bejaarden, bakvissen en bakfietsen- te langzaam op anticiperen.

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:19 schreef probeer het volgende:
Terechte klacht.

Erger nog, stoppen voor rood licht op de kruising bij Stadsschouwburg terwijl men daar wortel staat te schieten door die langzame stoplichten.
url
pi_131563972
Vandaag werd ik voor het eerst bijna aangereden. Natuurlijk was het een vrouw, die make-up aan het doen was, in een audi.

Ik was aan het fietsen naar de uni, en fiets net zoals iedereen door rood. Vervolgens rijdt die teef gewoon zonder te kijken door groen, iedereen bijna aan. Mijn remmen werken echter niet goed en ik zat ook te appen, dus waar iedereen nog net kon remmen kon ik dat niet.

Gaat ze helemaal boos doen terwijl ik op haar motorkap sla, haar uitscheld, en mijn middelvinger op steek. De bitch.

Toen kon ze trouwens wel lang wachten, omdat iedereen weer vrolijk voor haar langs kon.

Maar überhaupt vrouwen in het verkeer :')
Vrouwen die zelf beweren na te kunnen denken :')
Regels op autistische wijze altijd volgen :')
Niet weten dat fietsers altijd voorrang hebben :')

Ze was trouwens wel fucking geil. Echt gewoon 9/10. 100% neukbaar.
Nog steeds hoop ik dat ze die auto om een boom krult. Hersenen heeft ze toch al niet, maar het lijf moet wel heel blijven...
pi_131604241
Dikke, langzaam, fietsende, alles ophoudende, vrouwen zijn trouwens ook irritant.
pi_131608918
Niemand?

pi_131609038
Forcefield City Bewoner
pi_131610857
Wat dacht je van al het klootjesvolk wat op de fietspad staat daar bij de Kneus en Heerenplein.

SPOILER
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_131613484
In de auto haat ik fietsers, op de fiets haat ik auto's, in de auto haat ik de trein, op de fiets haat ik de trein, in de trein haat ik de trein
pi_131613813
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:30 schreef metallicelmo het volgende:
In de auto haat ik fietsers, op de fiets haat ik auto's, in de auto haat ik de trein, op de fiets haat ik de trein, in de trein haat ik de trein
verhang jezelf
pi_131613937
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:42 schreef changed.by.joy het volgende:

[..]

verhang jezelf
haha nee man, maar het was eigenlijk een bruggetje naar de NS, heeft hier niets mee te maken maar ik kocht eergisteren een kaartje a ¤ 4,50 OMG :{w . Sta je te wachten op de trein, dingdong, dames en heren de trein komt niet en die daarna ook niet en die daarna ook niet. Kortom 1,5 uur wachten had ik niet zo'n zin in, dus weer in de auto en toen kwam ik fietsers tegen
  vrijdag 27 september 2013 @ 12:08:25 #60
395375 Hollandisch
Zegt weinig, Hoort alles.
pi_131614468
Ik kan er ook slecht tegen als mijn mede-fietsers uiterst links of midden op het fietspad blijven rijden en wielrenners probeer ik altijd te vloeren door tegen hun achterbandje te schoppen.
Op links en doorrr!
  vrijdag 27 september 2013 @ 12:11:37 #61
240618 Micson
The lonely stoner
pi_131614534
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:19 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Om 4 uur 's nachts dingen kunnen kopen. Niet alleen eten maar ook kleding, elektronica, een fiets, eigenlijk gewoon alles.

[..]

Vet! Die kende ik niet! Heb het er al vaker met mensen over gehad waarom we geen nachtwinkels hebben, maar die hebben we dus blijkbaar wel :')
Om 4 uur 's nachts is het enige wat je nodig hebt kebab, en dat is genoeg te krijgen op de A'damse straatweg :)
pi_131619307
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:11 schreef Micson het volgende:

[..]

Om 4 uur 's nachts is het enige wat je nodig hebt kebab, en dat is genoeg te krijgen op de A'damse straatweg :)
Dat is voor 5 / 6 uur na het stappen. Heerlijk dan zo'n vette hap.
  vrijdag 27 september 2013 @ 15:11:31 #63
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_131619394
Voorspelbaar fietsen en door rood fietsen. Klopt niet he. Tenzij je een boeventronie hebt. Enfin. Vaak sjees ik er ook doorheen, al die zwalkende kneusjes. Wacht ik ff, halen ze me in bij rood, haal ik ze weer in. Soort kat en muis spelletje.
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:26:04 #64
230788 n8n
Pragmatisch
pi_131632127
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:11 schreef Scuidward het volgende:
Voorspelbaar fietsen en door rood fietsen. Klopt niet he.
Kom vaker buiten
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_131634031
Als er geen ruimte is en je wil toch inhalen? Daar zijn nu die rekjes boven de achterband voor, voet tegen te hoek en dan een harde duw opzij werkt altijd!
pi_131634182
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:37 schreef probeer het volgende:

[..]

1 van die 2 heeft (misschien had) zelfs een telefoonnummer op de deur die je kunt bellen als ie er niet is *)
pi_131654825
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:28 schreef ReplaR het volgende:
Als er geen ruimte is en je wil toch inhalen? Daar zijn nu die rekjes boven de achterband voor, voet tegen te hoek en dan een harde duw opzij werkt altijd!
Nooit geweten, die ga ik zeker eens proberen. Ik geef altijd een schouderbump, maar dit lijkt efficiënter -- en dramatischer.
pi_132461713
Erg irritant ja :r
pi_132462115
Kut kick, en niet eens door de ts zelf
pi_132462206
quote:
13s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:26 schreef BozeHaas het volgende:
Kut kick, en niet eens door de ts zelf
Een nuttige aanvulling op dit volledig terechte topic. Dat begrijpt een dikke autist als jij die nooit buiten komt, en te dik is om normaal te fietsen, echter niet. Jij bent diegene op een elektrische fiets die zonder te trappen iedereen met 5km per uur op houdt, op je fiets speciaal aangepast aan je dikke arse, waardoor anderen er niet langs kunnen.

Zo'n ding maar dan elektrisch. Zonder grapjes ken ik ouders die hun kind van 14 op zo'n elektrisch ding laten fietsen omdat hij te dik is om hard genoeg te fietsen om rechtop te blijven zitten. Goede ouders :')
pi_132462258
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:32 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Een nuttige aanvulling op dit volledig terechte topic. Dat begrijpt een dikke autist als jij die nooit buiten komt, en te dik is om normaal te fietsen, echter niet. Jij bent diegene op een elektrische fiets die zonder te trappen iedereen met 5km per uur op houdt, op je fiets speciaal aangepast aan je dikke arse, waardoor anderen er niet langs kunnen.

[ afbeelding ]

Zo'n ding maar dan elektrisch. Zonder grapjes ken ik ouders die hun kind van 14 op zo'n elektrisch ding laten fietsen omdat hij te dik is om hard genoeg te fietsen om rechtop te blijven zitten. Goede ouders :')
Okee waar kom dat ineens vandaan? :')
En was het trouwens wel deels met de klacht eens hoewel mongooltjes die op hun telefoon kijken het ergst zijn, jij dus.
pi_132462297
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:34 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Okee waar kom dat ineens vandaan? :')
En was het trouwens wel deels met de klacht eens hoewel mongooltjes die op hun telefoon kijken het ergst zijn, jij dus.
Ik ben inderdaad soms per ongeluk tegen huisvrouwen / boeren / bejaarden aan gereden -- vaker expres trouwens. Verder dan een blik van ongeloof komt het nooit.

Maar dan moeten die mensen maar uit hun doppen kijken. Of zich realiseren dat ze er niet thuis horen. Misschien durven ze de stad wel niet meer in! *O*

PS: ik ben nog nooit tegen een normaal iemand aangefiets. Los van mijn maten na het stappen.
pi_132462341
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:37 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad soms per ongeluk tegen huisvrouwen / boeren / bejaarden aan gereden -- vaker expres trouwens. Verder dan een blik van ongeloof komt het nooit.

Maar dan moeten die mensen maar uit hun doppen kijken. Of zich realiseren dat ze er niet thuis horen. Misschien durven ze de stad wel niet meer in! *O*

PS: ik ben nog nooit tegen een normaal iemand aangefiets. Los van mijn maten na het stappen.
Ik wijk altijd net op tijd uit als zo'n tyfus hipster niet uitkijkt, kan begrijpen dat bejaarden enz dat niet kunnen, kanker mongool.
pi_132462370
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:39 schreef BozeHaas het volgende:

Die horen dus ook niet in de stad thuis. Laat ze lekker naar een bejaardendorp in groningen of brabant verhuizen.

Evolutie op zijn best! *O*
pi_132462409
Mensen die in het centrum niet doorfietsen :r
pi_132462511
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:43 schreef Franknfurter het volgende:
Mensen die in het centrum niet doorfietsen :r
Precies. Ik hoop elke keer dat ze doodgereden worden door een bus.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 06:30:44 #77
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_132463577
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 01:41 schreef Roadtrip het volgende:

[..]
Evolutie op zijn best! *O*
:')
Neem aan dat je natuurlijke selectie bedoelt. Maar dan nog: die bejaarden zijn in tegenstelling tot jou al wel oud geworden en hebben zich hoogstwaarschijnlijk al voortgeplant.

Meer informatieve sites bezoeken als je door de stad fietst, TS!
pi_132465430
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 06:30 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Neem aan dat je natuurlijke selectie bedoelt. Maar dan nog: die bejaarden zijn in tegenstelling tot jou al wel oud geworden en hebben zich hoogstwaarschijnlijk al voortgeplant.

Meer informatieve sites bezoeken als je door de stad fietst, TS!
Echt he de taalnazis weer. Ik was op mijn telefoon aan het posten.

Maar ja het is inderdaad natuurlijke selectie. Een onderdeel van de evolutie theorie.

En tuurlijk ze hebben zich al voortgeplant. Geen probleem, hun kleinkinderen, die over het algemeen wel kunnen fietsen, zijn al gemaakt.

Nu kunnen ze zelf de stad niet meer in. Proberen ze het zelf dan is het hopelijk de laatste keer door trauma / een ongeluk.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 10:58:06 #79
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_132466848
De intentie van het topic is lovenswaardig, echter TS is zelf één van de gedrochten waartegen hij tracht te ageren:

quote:
Handen uitsteken om richting aan te geven is irritant voor de mensen die je toch nog proberen in te halen.
Versus

quote:
Fiets voorspelbaar.
Hand uitsteken verbetert voorspelbaarheid. Daarnaast, passeer indien nodig rechts. Zolang er maar voorgesorteerd wordt.

quote:
Wanneer ik het WhatsAppend / voor een tentamen lerend / het nieuws lezend / ontbijtend / alles tegelijk aan kom fietsen, bots ik tegen je aan wanneer je stopt voor een rood stoplicht.
Mensen die bellen/whatsappen tijdens het fietsen verdienen te sterven door een aanrijding met Bus/Vrachtauto. Als jij geen aandacht hebt voor het verkeer, dient het verkeer jou als "whatsapper" met dezelfde nonchalance te behandelen. Zaaien, oogsten, etc.

Concluderend: je bent zelf net zo'n treurwilg, ergo: onterechte klacht.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_132466894
Terechte klacht.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_132467134
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:58 schreef AgLarrr het volgende:
De intentie van het topic is lovenswaardig, echter TS is zelf één van de gedrochten waartegen hij tracht te ageren:

[..]

Versus

[..]

Hand uitsteken verbetert voorspelbaarheid. Daarnaast, passeer indien nodig rechts. Zolang er maar voorgesorteerd wordt.

[..]

Mensen die bellen/whatsappen tijdens het fietsen verdienen te sterven door een aanrijding met Bus/Vrachtauto. Als jij geen aandacht hebt voor het verkeer, dient het verkeer jou als "whatsapper" met dezelfde nonchalance te behandelen. Zaaien, oogsten, etc.

Concluderend: je bent zelf net zo'n treurwilg, ergo: onterechte klacht.
Kom jij wel eens buiten?
pi_132467280
Vooral bakfietsen zijn ernstig :')
ze zijn fucking nice.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:05:18 #83
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_132472998
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:09 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Kom jij wel eens buiten?
Elke dag. Op de fiets. In Utrecht.

Jij?

woensdag 23 oktober 2013 @ 14:06:34 #84
414255 Scrutinise
Rasentertainer
pi_132473040
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:05 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Jij?
Elke dag. Op de fiets. Op de zolderkamer. In mijn bed. Bij jouw moeder. Zonder je vader. Met je zusje.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:07:07 #85
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_132473062
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:06 schreef Scrutinise het volgende:

[..]

Elke dag. Op de fiets. Op de zolderkamer. In mijn bed. Bij jouw moeder. Zonder je vader.
Onmogelijk, ik heb twee vaders en geen moeder.

woensdag 23 oktober 2013 @ 14:08:17 #86
414255 Scrutinise
Rasentertainer
pi_132473120
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:07 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Onmogelijk, ik heb twee vaders en geen moeder.
Dat jij je moeder als je vader aanziet is niet aan mij :{w
pi_132473247
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:05 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Jij?
Oh ik begrijp het al. Jij bent het voorbeeld van de verkeerstechnisch gestoorde mensen waar ik over klaag...
pi_132473249
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:06 schreef Scrutinise het volgende:

[..]

Elke dag. Op de fiets. Op de zolderkamer. In mijn bed. Bij jouw moeder. Zonder je vader. Met je zusje.
_O-
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:11:34 #89
414255 Scrutinise
Rasentertainer
pi_132473284
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:10 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Oh ik begrijp het al. Jij bent het voorbeeld van de verkeerstechnisch gestoorde mensen waar ik over klaag...
Die man is niet alleen verkeerstechnisch gestoord.
pi_132473304
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:11 schreef Scrutinise het volgende:

[..]

Die man is niet alleen verkeerstechnisch gestoord.
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:10 schreef xcachet het volgende:

[..]

_O-
stop it :') _O-
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:12:30 #91
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_132473325
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:10 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik blijf er bij, feutneuzen die fietsend whatsappen zijn een groter gevaar voor de verkeersdoorstroom dan die ene bejaarde die nog stopt voor rood.

woensdag 23 oktober 2013 @ 14:12:43 #92
414255 Scrutinise
Rasentertainer
pi_132473339
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:12 schreef xcachet het volgende:

[..]

[..]

stop it :') _O-
Jij ziet je moeder toch ook niet als je vader aan :?
pi_132473367
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:12 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ik blijf er bij, feutneuzen die fietsend whatsappen zijn een groter gevaar voor de verkeersdoorstroom dan die ene bejaarde die nog stopt voor rood.
Dit. TS is battieboi.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:15:11 #94
414255 Scrutinise
Rasentertainer
pi_132473440
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:13 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Dit. TS is battieboi.
En dan hebben we het nog niet eens over jou gehad _O-
pi_132473466
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:15 schreef Scrutinise het volgende:

[..]

En dan hebben we het nog niet eens over jou gehad _O-
En jij bent? :')
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:16:29 #96
414255 Scrutinise
Rasentertainer
pi_132473487
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:16 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Geen bozehaas. En ook geen soa verspreider.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:16:34 #97
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_132473491
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:16 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Iemand die whatsappt op de fiets.

woensdag 23 oktober 2013 @ 14:17:20 #98
414255 Scrutinise
Rasentertainer
pi_132473517
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:16 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Iemand die whatsappt op de fiets.
Jij wilt niet weten wat ik allemaal op mijn fietsje uitspook :)
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:18:02 #99
203089 Scuidward
pi_132473541
Haal de meeste wel in, gaat vaak wel goed. Eigenlijk altijd wel. Tenzij ze met twee naast elkaar fietsen.

Dan kan je er beter tussendoor.
pi_132473572
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:16 schreef Scrutinise het volgende:

[..]

Geen bozehaas. En ook geen soa verspreider.
Een rasentertainer, entertain me dan.
pi_132473675
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:12 schreef Scrutinise het volgende:

[..]

Jij ziet je moeder toch ook niet als je vader aan :?
Nee gelukkig niet.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:23:06 #102
414255 Scrutinise
Rasentertainer
pi_132473731
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:18 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Een rasentertainer, entertain me dan.
Nee.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:23:59 #103
203089 Scuidward
pi_132473750
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:23 schreef Scrutinise het volgende:

[..]

Wellicht kunnen jouw vaders je beter entertainen. Of hebben ze het te druk met elkaar?
Je kan beter kappen met die vaderobsessie en gewoon met je zijwieltjes blijven rijden.

Hij is er niet altijd om een hand op je rug te leggen.
pi_132473768
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:23 schreef Scrutinise het volgende:

[..]

Wellicht kunnen jouw vaders je beter entertainen. Of hebben ze het te druk met elkaar?
Moeilijke jeugd gehad? Wil je erover gaan praten?
pi_132474029
Mensen die boos worden als je fietst over de oudegracht :')

Het fietspad tussen de Neude en de schouwburg :r ik moet regelmatig over de busbaan inhalen :')
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:39:44 #106
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132476412
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:58 schreef AgLarrr het volgende:
Dit inderdaad. Speel maar met je telefoon als je op je bestemming bent.
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 23 oktober 2013 @ 17:59:12 #107
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_132481544
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:57 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Echt he de taalnazis weer. Ik was op mijn telefoon aan het posten.

Maar ja het is inderdaad natuurlijke selectie. Een onderdeel van de evolutie theorie.

En tuurlijk ze hebben zich al voortgeplant. Geen probleem, hun kleinkinderen, die over het algemeen wel kunnen fietsen, zijn al gemaakt.

Nu kunnen ze zelf de stad niet meer in. Proberen ze het zelf dan is het hopelijk de laatste keer door trauma / een ongeluk.
Wat precies begrijp je niet aan het idee van natuurlijke selectie?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 18:01:09 #108
338880 haan33
Studerende Boy
pi_132481584
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 08:10 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Grote jongen.
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_132481626
Dit op Utrecht toepassen :')
pi_132481813
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:59 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Wat precies begrijp je niet aan het idee van natuurlijke selectie?
Het is niet gerelateerd aan het overleven van genen.

Ouderen durven echter de stad niet meer in, waardoor uhm, ze er dus ook niet meer zijn.

Jij maakt de klacht door naar reproductie. Dat is mijn punt hier niet. Het is op basis van leeftijd en sociaal milieu. Niet op basis van genetica.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 18:10:11 #111
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_132481858
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:08 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het is niet gerelateerd aan het overleven van genen.

Ouderen durven echter de stad niet meer in, waardoor uhm, ze er dus ook niet meer zijn.

Jij maakt de klacht door naar reproductie. Dat is mijn punt hier niet. Het is op basis van leeftijd en sociaal milieu. Niet op basis van genetica.
Ja lul maar raak :')
pi_132481927
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:10 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ja lul maar raak :')
Uhm het punt wat ik maak is dat het alleen maar positief is wanneer ouderen het centrum van de stad niet meer ingaan omdat iedereen heul hard fietst.

Jij probeert dit argument onderuit te halen door te zeggen dat ze al kinderen hebben gekregen. Echter is dat totaal niet relevant. De bejaardeninstelling van de ouderen zorgt ervoor dat ze zich niet normaal kunnen gedragen. Niet eigenschappen die ze over hebben kunnen dragen aan hun kinderen.
pi_133504290
Onterecht klacht. Vandaag bijna zo'n lamlul aangereden :r
pi_133504332
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:49 schreef harrievankempen het volgende:
Onterecht klacht. Vandaag bijna zo'n lamlul aangereden :r
Heb je kinderen? Ik hoop dat die aangereden worden. Hard genoeg dat ze viervoudig verlamd worden, maar nog wel kunnen knipperen. Hersenschade zou een bonus zijn. Dan gaan ze op jou lijken.
  vrijdag 22 november 2013 @ 00:55:49 #115
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133504403
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:51 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Heb je kinderen? Ik hoop dat die aangereden worden. Hard genoeg dat ze viervoudig verlamd worden, maar nog wel kunnen knipperen. Hersenschade zou een bonus zijn. Dan gaan ze op jou lijken.
Zeg, doe eens normaal. Treurig ventje.
Ok stelletje hokboeren
pi_133504409
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:51 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik spuug op mensen zoals jij.
pi_133504454
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:55 schreef padlarf het volgende:

[..]

Zeg, doe eens normaal. Treurig ventje.
Hij rijd bijna mensen aan. Automobilisten spelen met anderen hun leven. Dat is niet GTA. Het gaat om mensen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:56 schreef harrievankempen het volgende:

[..]

Ik spuug op mensen zoals jij.
Ik kots op mensen als jij. En hoop dat ze zelf ook aangereden worden.
  vrijdag 22 november 2013 @ 00:59:25 #118
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133504484
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:58 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Hij rijd bijna mensen aan. Automobilisten spelen met anderen hun leven. Dat is niet GTA. Het gaat om mensen.
Mensen die alle verkeersregels aan hun laars lappen en liever op hun telefoon kijken dan op te letten ja :')
Ok stelletje hokboeren
pi_133504503
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:59 schreef padlarf het volgende:

[..]

Mensen die alle verkeersregels aan hun laars lappen en liever op hun telefoon kijken dan op te letten ja :')
KLB / Confrontatie agressieve automobilist

Lees bijvoorbeeld dat topic. Ik overtrad geen enkele verkeersregel en had mijn telefoon in mijn zak. Desondanks waren er twee auto's die mij bijna aanreden.

Automobilisten gedragen zich slechter dan de meeste fietsers.
pi_133539327
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 08:10 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Grote jongen.
Ga fietsen idioot.
pi_133564156
Ik hoop dat je wordt aangereden vuile hond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')