Die scooterrijders zijn inderdaad ook verschrikkelijk. Zowiezo is een scooter kansloos, ga dan fietsen luie, dikke, petjes.quote:Op zondag 15 september 2013 01:25 schreef Trashcanman het volgende:
Terechte klacht. lijzige, niet oplettende fietsers
Bijna net zulk waardeloos volk als scooterrijders.
Oh Aber2.0 +1000 rep. Echt het beste artikel wat ik een lange tijd heb gelezen. Zo waar.quote:Op zondag 15 september 2013 01:27 schreef Aber2.0 het volgende:
http://m.vice.com/nl/read/hoe-te-fietsen-in-amsterdam
Ferbus woont in Wijchenquote:
Voor bestemmingen binnen de stad het vervoermiddel bij uitstek, binnen een half uur kun je overal komen. Mits andere fietsers je de doortocht niet belemmeren.quote:
Deze man begrijpt.quote:Op zondag 15 september 2013 01:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Voor bestemmingen binnen de stad het vervoermiddel bij uitstek, binnen een half uur kun je overal komen. Mits andere fietsers je de doortocht niet belemmeren.
Heb jij je Range Rover weleens geprobeerd te parkeren aan de Nieuwezijdse Voorburgwal?quote:
Klopt.quote:Op zondag 15 september 2013 01:37 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ferbus woont in Wijchen![]()
Ferbus woont in een gehucht![]()
Ferbus woont in Gelderland![]()
Ferbus is nog nooit in een echte stad geweest![]()
Ferbus gaat met de auto / bus in het centrum van een stad reizen![]()
Ferbus is langer onderweg dan lopen![]()
Ferbus is lui![]()
Ferbus is dik![]()
Doe normaal.quote:Op zondag 15 september 2013 01:45 schreef Asphyx het volgende:
Stoer doen met je pauperfietsje
Ankermongool.
Stoer doen met je taalgebruikquote:Op zondag 15 september 2013 01:45 schreef Asphyx het volgende:
Ankermongool.
in de file staanquote:Op zondag 15 september 2013 01:45 schreef Asphyx het volgende:
Ankermongool.
leiden heeft geen studenten en is geen fietstadquote:Op zondag 15 september 2013 08:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zet in de OP maar Leiden erbij. En Delft. En Amsterdam.
Nee, Leiden heeft geen studenten. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 15 september 2013 08:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
leiden heeft geen studenten en is geen fietstad
utrecht is alle drie niet
leiden ook niet trouwens
"dat ze mij op de ebike niet verwachten.. gaan blijkbaar zo hard"quote:Op zondag 15 september 2013 01:26 schreef Roadtrip het volgende:
Om het trouwens nog erger te maken, dit is een filmpje over dat jongeren zich aan moeten passen aan bejaarden:
http://www.fietsersbond.n(...)uwe-campagne-drenthe
"Maar vooral bij ouderen is er een toenemend aantal ongevallen. Het zijn eenzijdige ongevallen, tenminste zo lijkt het. Vaak is het gevolg van..."
Darwin op zijn best. Laat ze maar niet in het verkeer deelnemen wanneer ze dat niet kunnen.
"Er is geen ruimte, dus je passeert niet. Mag dat?"
Je steekt je middelvinger op, scheld iemand uit, en drukt hem met je fiets van de weg af. Mag dat?
quote:Op zondag 15 september 2013 11:30 schreef pokkerdepok het volgende:
bijsluiter voor fietsers in utrecht op de oudegracht tussen postkantoor en wed:
-als er mensen voor je fiets lopen, dan bel je heel hard, en rijdt keihard door.
-ga nooit achter ze fietsen en wachten tot ze een keer zin hebben om opzij te gaan; daarmee veroorzaak je een file. rij desnoods een gezinnetje omver om dat te voorkomen.
- als voetgangers niet goed opzij gaan, is het je taak als fietser om minstens een schouder te raken, zodat de desbetreffende voetganger er iets van leert.
- als je tijdens je ritje oudegracht moet stoppen, heb je gefaald.
Eigenlijk zouden we het op random plekken op de campus moeten ophangen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:04 schreef De_Dorstige het volgende:
Misschien kun je dit beter naar de gemeente Utrecht sturen i.p.v. naar een autistenforum.
Inderdaad. Zo storend. Op dat soort momenten fiets ik echt bijna tegen ze aan. Ik ben niet paranormaal, en kan niet inschatten wat voor debiele dingen die mensen gaan doen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:19 schreef probeer het volgende:
Terechte klacht.
Fietsers die op de Amsterdamsestraatweg stoppen voor rood licht
Nog irritanter is het als ze op het fietspad aan de verkeerde kant van de weg fietsen. Iedereen weet dat de fietspaden daar eenrichtingsverkeer zijn, en toch altijd weer een enkeling die aan de verkeerde kant fietst.quote:Op zondag 15 september 2013 20:21 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo storend. Op dat soort momenten fiets ik echt bijna tegen ze aan. Ik ben niet paranormaal, en kan niet inschatten wat voor debiele dingen die mensen gaan doen.
quote:Op zondag 15 september 2013 20:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Nog irritanter is het als ze op het fietspad aan de verkeerde kant van de weg fietsen. Iedereen weet dat de fietspaden daar eenrichtingsverkeer zijn, en toch altijd weer een enkeling die aan de verkeerde kant fietst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
quote:Op zondag 15 september 2013 20:30 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het mag imo alleen het 1e stukje, als je van het station af komt, en naar de AH moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
Haha ja dat stukje bedoel ik ook. Ik ga niet het hele stuk aan de verkeerde kant fietsen idd.quote:Op zondag 15 september 2013 20:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Het mag imo alleen het 1e stukje, als je van het station af komt, en naar de AH moet.
Die appie is 7 dagen per week open tot 00.00, wat wil je nog meer manquote:Op zondag 15 september 2013 20:34 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha ja dat stukje bedoel ik ook. Ik ga niet het hele stuk aan de verkeerde kant fietsen idd.
Het is trouwens wel jammer dat die ah om 24.00 sluit. Waarom hebben wij geen 24/7 wallmart ofzo?
Verderop in de straat, net na het viaduct volgens mij, zitten 2 nachtwinkeltjes. Het feit dat die AH op elke dag (ja, ook zondag) tot 24:00 open is vind ik al pure luxe. Verneukt wel mn eet-ritme, mijn avondeten is steeds later.quote:Op zondag 15 september 2013 20:34 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha ja dat stukje bedoel ik ook. Ik ga niet het hele stuk aan de verkeerde kant fietsen idd.
Het is trouwens wel jammer dat die ah om 24.00 sluit. Waarom hebben wij geen 24/7 wallmart ofzo?
Om 4 uur 's nachts dingen kunnen kopen. Niet alleen eten maar ook kleding, elektronica, een fiets, eigenlijk gewoon alles.quote:Op zondag 15 september 2013 20:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die appie is 7 dagen per week open tot 00.00, wat wil je nog meer man
Vet! Die kende ik niet! Heb het er al vaker met mensen over gehad waarom we geen nachtwinkels hebben, maar die hebben we dus blijkbaar welquote:Op zondag 15 september 2013 20:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Verderop in de straat, net na het viaduct volgens mij, zitten 2 nachtwinkeltjes. Het feit dat die AH op elke dag (ja, ook zondag) tot 24:00 open is vind ik al pure luxe. Verneukt wel mn eet-ritme, mijn avondeten is steeds later.
TS, je moet ook wel een beeeetje proberen om de mensen heen te fietsen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:26 schreef Roadtrip het volgende:
Vandaag weer bijna tegen iemand aangereden...
quote:Op zondag 15 september 2013 11:30 schreef pokkerdepok het volgende:
bijsluiter voor fietsers in utrecht op de oudegracht tussen postkantoor en wed:
-als er mensen voor je fiets lopen, dan bel je heel hard, en rijdt keihard door.
-ga nooit achter ze fietsen en wachten tot ze een keer zin hebben om opzij te gaan; daarmee veroorzaak je een file. rij desnoods een gezinnetje omver om dat te voorkomen.
- als voetgangers niet goed opzij gaan, is het je taak als fietser om minstens een schouder te raken, zodat de desbetreffende voetganger er iets van leert.
- als je tijdens je ritje oudegracht moet stoppen, heb je gefaald.
Erger nog, stoppen voor rood licht op de kruising bij Stadsschouwburg terwijl men daar wortel staat te schieten door die langzame stoplichten.quote:Op zondag 15 september 2013 20:19 schreef probeer het volgende:
Terechte klacht.
Fietsers die op de Amsterdamsestraatweg stoppen voor rood licht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
verhang jezelfquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:30 schreef metallicelmo het volgende:
In de auto haat ik fietsers, op de fiets haat ik auto's, in de auto haat ik de trein, op de fiets haat ik de trein, in de trein haat ik de trein
haha nee man, maar het was eigenlijk een bruggetje naar de NS, heeft hier niets mee te maken maar ik kocht eergisteren een kaartje a ¤ 4,50 OMGquote:
Om 4 uur 's nachts is het enige wat je nodig hebt kebab, en dat is genoeg te krijgen op de A'damse straatwegquote:Op zondag 15 september 2013 21:19 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Om 4 uur 's nachts dingen kunnen kopen. Niet alleen eten maar ook kleding, elektronica, een fiets, eigenlijk gewoon alles.
[..]
Vet! Die kende ik niet! Heb het er al vaker met mensen over gehad waarom we geen nachtwinkels hebben, maar die hebben we dus blijkbaar wel
Dat is voor 5 / 6 uur na het stappen. Heerlijk dan zo'n vette hap.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:11 schreef Micson het volgende:
[..]
Om 4 uur 's nachts is het enige wat je nodig hebt kebab, en dat is genoeg te krijgen op de A'damse straatweg
Kom vaker buitenquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:11 schreef Scuidward het volgende:
Voorspelbaar fietsen en door rood fietsen. Klopt niet he.
1 van die 2 heeft (misschien had) zelfs een telefoonnummer op de deur die je kunt bellen als ie er niet isquote:Op zondag 15 september 2013 20:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Verderop in de straat, net na het viaduct volgens mij, zitten 2 nachtwinkeltjes. Het feit dat die AH op elke dag (ja, ook zondag) tot 24:00 open is vind ik al pure luxe. Verneukt wel mn eet-ritme, mijn avondeten is steeds later.
Nooit geweten, die ga ik zeker eens proberen. Ik geef altijd een schouderbump, maar dit lijkt efficiënter -- en dramatischer.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:28 schreef ReplaR het volgende:
Als er geen ruimte is en je wil toch inhalen? Daar zijn nu die rekjes boven de achterband voor, voet tegen te hoek en dan een harde duw opzij werkt altijd!
Een nuttige aanvulling op dit volledig terechte topic. Dat begrijpt een dikke autist als jij die nooit buiten komt, en te dik is om normaal te fietsen, echter niet. Jij bent diegene op een elektrische fiets die zonder te trappen iedereen met 5km per uur op houdt, op je fiets speciaal aangepast aan je dikke arse, waardoor anderen er niet langs kunnen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:26 schreef BozeHaas het volgende:
Kut kick, en niet eens door de ts zelf
Okee waar kom dat ineens vandaan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:32 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Een nuttige aanvulling op dit volledig terechte topic. Dat begrijpt een dikke autist als jij die nooit buiten komt, en te dik is om normaal te fietsen, echter niet. Jij bent diegene op een elektrische fiets die zonder te trappen iedereen met 5km per uur op houdt, op je fiets speciaal aangepast aan je dikke arse, waardoor anderen er niet langs kunnen.
[ afbeelding ]
Zo'n ding maar dan elektrisch. Zonder grapjes ken ik ouders die hun kind van 14 op zo'n elektrisch ding laten fietsen omdat hij te dik is om hard genoeg te fietsen om rechtop te blijven zitten. Goede ouders
Ik ben inderdaad soms per ongeluk tegen huisvrouwen / boeren / bejaarden aan gereden -- vaker expres trouwens. Verder dan een blik van ongeloof komt het nooit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Okee waar kom dat ineens vandaan?![]()
En was het trouwens wel deels met de klacht eens hoewel mongooltjes die op hun telefoon kijken het ergst zijn, jij dus.
Ik wijk altijd net op tijd uit als zo'n tyfus hipster niet uitkijkt, kan begrijpen dat bejaarden enz dat niet kunnen, kanker mongool.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:37 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad soms per ongeluk tegen huisvrouwen / boeren / bejaarden aan gereden -- vaker expres trouwens. Verder dan een blik van ongeloof komt het nooit.
Maar dan moeten die mensen maar uit hun doppen kijken. Of zich realiseren dat ze er niet thuis horen. Misschien durven ze de stad wel niet meer in!![]()
PS: ik ben nog nooit tegen een normaal iemand aangefiets. Los van mijn maten na het stappen.
Die horen dus ook niet in de stad thuis. Laat ze lekker naar een bejaardendorp in groningen of brabant verhuizen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:39 schreef BozeHaas het volgende:
PS: ik ben nog nooit tegen een normaal iemand aangefiets. Los van mijn maten na het stappen.
Precies. Ik hoop elke keer dat ze doodgereden worden door een bus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:43 schreef Franknfurter het volgende:
Mensen die in het centrum niet doorfietsen
quote:
Echt he de taalnazis weer. Ik was op mijn telefoon aan het posten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 06:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]![]()
Neem aan dat je natuurlijke selectie bedoelt. Maar dan nog: die bejaarden zijn in tegenstelling tot jou al wel oud geworden en hebben zich hoogstwaarschijnlijk al voortgeplant.
Meer informatieve sites bezoeken als je door de stad fietst, TS!
Versusquote:Handen uitsteken om richting aan te geven is irritant voor de mensen die je toch nog proberen in te halen.
Hand uitsteken verbetert voorspelbaarheid. Daarnaast, passeer indien nodig rechts. Zolang er maar voorgesorteerd wordt.quote:Fiets voorspelbaar.
Mensen die bellen/whatsappen tijdens het fietsen verdienen te sterven door een aanrijding met Bus/Vrachtauto. Als jij geen aandacht hebt voor het verkeer, dient het verkeer jou als "whatsapper" met dezelfde nonchalance te behandelen. Zaaien, oogsten, etc.quote:Wanneer ik het WhatsAppend / voor een tentamen lerend / het nieuws lezend / ontbijtend / alles tegelijk aan kom fietsen, bots ik tegen je aan wanneer je stopt voor een rood stoplicht.
Kom jij wel eens buiten?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:58 schreef AgLarrr het volgende:
De intentie van het topic is lovenswaardig, echter TS is zelf één van de gedrochten waartegen hij tracht te ageren:
[..]
Versus
[..]
Hand uitsteken verbetert voorspelbaarheid. Daarnaast, passeer indien nodig rechts. Zolang er maar voorgesorteerd wordt.
[..]
Mensen die bellen/whatsappen tijdens het fietsen verdienen te sterven door een aanrijding met Bus/Vrachtauto. Als jij geen aandacht hebt voor het verkeer, dient het verkeer jou als "whatsapper" met dezelfde nonchalance te behandelen. Zaaien, oogsten, etc.
Concluderend: je bent zelf net zo'n treurwilg, ergo: onterechte klacht.
Elke dag. Op de fiets. In Utrecht.quote:
Elke dag. Op de fiets. Op de zolderkamer. In mijn bed. Bij jouw moeder. Zonder je vader. Met je zusje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:05 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Elke dag. Op de fiets. In Utrecht.
Jij?
Onmogelijk, ik heb twee vaders en geen moeder.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:06 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Elke dag. Op de fiets. Op de zolderkamer. In mijn bed. Bij jouw moeder. Zonder je vader.
Dat jij je moeder als je vader aanziet is niet aan mijquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:07 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik heb twee vaders en geen moeder.
Oh ik begrijp het al. Jij bent het voorbeeld van de verkeerstechnisch gestoorde mensen waar ik over klaag...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:05 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Elke dag. Op de fiets. In Utrecht.
Jij?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:06 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Elke dag. Op de fiets. Op de zolderkamer. In mijn bed. Bij jouw moeder. Zonder je vader. Met je zusje.
Die man is niet alleen verkeerstechnisch gestoord.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:10 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh ik begrijp het al. Jij bent het voorbeeld van de verkeerstechnisch gestoorde mensen waar ik over klaag...
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:11 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Die man is niet alleen verkeerstechnisch gestoord.
stop itquote:
Ik blijf er bij, feutneuzen die fietsend whatsappen zijn een groter gevaar voor de verkeersdoorstroom dan die ene bejaarde die nog stopt voor rood.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:10 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh ik begrijp het al. Jij bent het voorbeeld van de verkeerstechnisch gestoorde mensen waar ik over klaag...
Dit. TS is battieboi.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:12 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik blijf er bij, feutneuzen die fietsend whatsappen zijn een groter gevaar voor de verkeersdoorstroom dan die ene bejaarde die nog stopt voor rood.
En jij bent?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:15 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over jou gehad
Iemand die whatsappt op de fiets.quote:
Jij wilt niet weten wat ik allemaal op mijn fietsje uitspookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:16 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Iemand die whatsappt op de fiets.
Een rasentertainer, entertain me dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:16 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Geen bozehaas. En ook geen soa verspreider.
Nee gelukkig niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:12 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Jij ziet je moeder toch ook niet als je vader aan
Nee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Een rasentertainer, entertain me dan.
Je kan beter kappen met die vaderobsessie en gewoon met je zijwieltjes blijven rijden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:23 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Wellicht kunnen jouw vaders je beter entertainen. Of hebben ze het te druk met elkaar?
Moeilijke jeugd gehad? Wil je erover gaan praten?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:23 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Wellicht kunnen jouw vaders je beter entertainen. Of hebben ze het te druk met elkaar?
Dit inderdaad. Speel maar met je telefoon als je op je bestemming bent.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:58 schreef AgLarrr het volgende:
Mensen die bellen/whatsappen tijdens het fietsen verdienen te sterven door een aanrijding met Bus/Vrachtauto. Als jij geen aandacht hebt voor het verkeer, dient het verkeer jou als "whatsapper" met dezelfde nonchalance te behandelen. Zaaien, oogsten, etc.
Wat precies begrijp je niet aan het idee van natuurlijke selectie?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:57 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Echt he de taalnazis weer. Ik was op mijn telefoon aan het posten.
Maar ja het is inderdaad natuurlijke selectie. Een onderdeel van de evolutie theorie.
En tuurlijk ze hebben zich al voortgeplant. Geen probleem, hun kleinkinderen, die over het algemeen wel kunnen fietsen, zijn al gemaakt.
Nu kunnen ze zelf de stad niet meer in. Proberen ze het zelf dan is het hopelijk de laatste keer door trauma / een ongeluk.
quote:Op zondag 15 september 2013 08:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Stoer doen met je taalgebruik
Grote jongen.
Het is niet gerelateerd aan het overleven van genen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat precies begrijp je niet aan het idee van natuurlijke selectie?
Ja lul maar raakquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het is niet gerelateerd aan het overleven van genen.
Ouderen durven echter de stad niet meer in, waardoor uhm, ze er dus ook niet meer zijn.
Jij maakt de klacht door naar reproductie. Dat is mijn punt hier niet. Het is op basis van leeftijd en sociaal milieu. Niet op basis van genetica.
Uhm het punt wat ik maak is dat het alleen maar positief is wanneer ouderen het centrum van de stad niet meer ingaan omdat iedereen heul hard fietst.quote:
Heb je kinderen? Ik hoop dat die aangereden worden. Hard genoeg dat ze viervoudig verlamd worden, maar nog wel kunnen knipperen. Hersenschade zou een bonus zijn. Dan gaan ze op jou lijken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:49 schreef harrievankempen het volgende:
Onterecht klacht. Vandaag bijna zo'n lamlul aangereden
Zeg, doe eens normaal. Treurig ventje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:51 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Heb je kinderen? Ik hoop dat die aangereden worden. Hard genoeg dat ze viervoudig verlamd worden, maar nog wel kunnen knipperen. Hersenschade zou een bonus zijn. Dan gaan ze op jou lijken.
Ik spuug op mensen zoals jij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:51 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Heb je kinderen? Ik hoop dat die aangereden worden. Hard genoeg dat ze viervoudig verlamd worden, maar nog wel kunnen knipperen. Hersenschade zou een bonus zijn. Dan gaan ze op jou lijken.
Hij rijd bijna mensen aan. Automobilisten spelen met anderen hun leven. Dat is niet GTA. Het gaat om mensen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zeg, doe eens normaal. Treurig ventje.
Ik kots op mensen als jij. En hoop dat ze zelf ook aangereden worden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:56 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Ik spuug op mensen zoals jij.
Mensen die alle verkeersregels aan hun laars lappen en liever op hun telefoon kijken dan op te letten jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:58 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Hij rijd bijna mensen aan. Automobilisten spelen met anderen hun leven. Dat is niet GTA. Het gaat om mensen.
KLB / Confrontatie agressieve automobilistquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
Mensen die alle verkeersregels aan hun laars lappen en liever op hun telefoon kijken dan op te letten ja
Ga fietsen idioot.quote:Op zondag 15 september 2013 08:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Stoer doen met je taalgebruik
Grote jongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |