"dat ze mij op de ebike niet verwachten.. gaan blijkbaar zo hard"quote:Op zondag 15 september 2013 01:26 schreef Roadtrip het volgende:
Om het trouwens nog erger te maken, dit is een filmpje over dat jongeren zich aan moeten passen aan bejaarden:
http://www.fietsersbond.n(...)uwe-campagne-drenthe
"Maar vooral bij ouderen is er een toenemend aantal ongevallen. Het zijn eenzijdige ongevallen, tenminste zo lijkt het. Vaak is het gevolg van..."
Darwin op zijn best. Laat ze maar niet in het verkeer deelnemen wanneer ze dat niet kunnen.
"Er is geen ruimte, dus je passeert niet. Mag dat?"
Je steekt je middelvinger op, scheld iemand uit, en drukt hem met je fiets van de weg af. Mag dat?
quote:Op zondag 15 september 2013 11:30 schreef pokkerdepok het volgende:
bijsluiter voor fietsers in utrecht op de oudegracht tussen postkantoor en wed:
-als er mensen voor je fiets lopen, dan bel je heel hard, en rijdt keihard door.
-ga nooit achter ze fietsen en wachten tot ze een keer zin hebben om opzij te gaan; daarmee veroorzaak je een file. rij desnoods een gezinnetje omver om dat te voorkomen.
- als voetgangers niet goed opzij gaan, is het je taak als fietser om minstens een schouder te raken, zodat de desbetreffende voetganger er iets van leert.
- als je tijdens je ritje oudegracht moet stoppen, heb je gefaald.
Eigenlijk zouden we het op random plekken op de campus moeten ophangen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:04 schreef De_Dorstige het volgende:
Misschien kun je dit beter naar de gemeente Utrecht sturen i.p.v. naar een autistenforum.
Inderdaad. Zo storend. Op dat soort momenten fiets ik echt bijna tegen ze aan. Ik ben niet paranormaal, en kan niet inschatten wat voor debiele dingen die mensen gaan doen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:19 schreef probeer het volgende:
Terechte klacht.
Fietsers die op de Amsterdamsestraatweg stoppen voor rood licht
Nog irritanter is het als ze op het fietspad aan de verkeerde kant van de weg fietsen. Iedereen weet dat de fietspaden daar eenrichtingsverkeer zijn, en toch altijd weer een enkeling die aan de verkeerde kant fietst.quote:Op zondag 15 september 2013 20:21 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo storend. Op dat soort momenten fiets ik echt bijna tegen ze aan. Ik ben niet paranormaal, en kan niet inschatten wat voor debiele dingen die mensen gaan doen.
quote:Op zondag 15 september 2013 20:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Nog irritanter is het als ze op het fietspad aan de verkeerde kant van de weg fietsen. Iedereen weet dat de fietspaden daar eenrichtingsverkeer zijn, en toch altijd weer een enkeling die aan de verkeerde kant fietst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
quote:Op zondag 15 september 2013 20:30 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het mag imo alleen het 1e stukje, als je van het station af komt, en naar de AH moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
Haha ja dat stukje bedoel ik ook. Ik ga niet het hele stuk aan de verkeerde kant fietsen idd.quote:Op zondag 15 september 2013 20:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Het mag imo alleen het 1e stukje, als je van het station af komt, en naar de AH moet.
Die appie is 7 dagen per week open tot 00.00, wat wil je nog meer manquote:Op zondag 15 september 2013 20:34 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha ja dat stukje bedoel ik ook. Ik ga niet het hele stuk aan de verkeerde kant fietsen idd.
Het is trouwens wel jammer dat die ah om 24.00 sluit. Waarom hebben wij geen 24/7 wallmart ofzo?
Verderop in de straat, net na het viaduct volgens mij, zitten 2 nachtwinkeltjes. Het feit dat die AH op elke dag (ja, ook zondag) tot 24:00 open is vind ik al pure luxe. Verneukt wel mn eet-ritme, mijn avondeten is steeds later.quote:Op zondag 15 september 2013 20:34 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha ja dat stukje bedoel ik ook. Ik ga niet het hele stuk aan de verkeerde kant fietsen idd.
Het is trouwens wel jammer dat die ah om 24.00 sluit. Waarom hebben wij geen 24/7 wallmart ofzo?
Om 4 uur 's nachts dingen kunnen kopen. Niet alleen eten maar ook kleding, elektronica, een fiets, eigenlijk gewoon alles.quote:Op zondag 15 september 2013 20:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die appie is 7 dagen per week open tot 00.00, wat wil je nog meer man
Vet! Die kende ik niet! Heb het er al vaker met mensen over gehad waarom we geen nachtwinkels hebben, maar die hebben we dus blijkbaar welquote:Op zondag 15 september 2013 20:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Verderop in de straat, net na het viaduct volgens mij, zitten 2 nachtwinkeltjes. Het feit dat die AH op elke dag (ja, ook zondag) tot 24:00 open is vind ik al pure luxe. Verneukt wel mn eet-ritme, mijn avondeten is steeds later.
TS, je moet ook wel een beeeetje proberen om de mensen heen te fietsen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:26 schreef Roadtrip het volgende:
Vandaag weer bijna tegen iemand aangereden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |