Precies. Ik hoop elke keer dat ze doodgereden worden door een bus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:43 schreef Franknfurter het volgende:
Mensen die in het centrum niet doorfietsen
quote:
Echt he de taalnazis weer. Ik was op mijn telefoon aan het posten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 06:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]![]()
Neem aan dat je natuurlijke selectie bedoelt. Maar dan nog: die bejaarden zijn in tegenstelling tot jou al wel oud geworden en hebben zich hoogstwaarschijnlijk al voortgeplant.
Meer informatieve sites bezoeken als je door de stad fietst, TS!
Versusquote:Handen uitsteken om richting aan te geven is irritant voor de mensen die je toch nog proberen in te halen.
Hand uitsteken verbetert voorspelbaarheid. Daarnaast, passeer indien nodig rechts. Zolang er maar voorgesorteerd wordt.quote:Fiets voorspelbaar.
Mensen die bellen/whatsappen tijdens het fietsen verdienen te sterven door een aanrijding met Bus/Vrachtauto. Als jij geen aandacht hebt voor het verkeer, dient het verkeer jou als "whatsapper" met dezelfde nonchalance te behandelen. Zaaien, oogsten, etc.quote:Wanneer ik het WhatsAppend / voor een tentamen lerend / het nieuws lezend / ontbijtend / alles tegelijk aan kom fietsen, bots ik tegen je aan wanneer je stopt voor een rood stoplicht.
Kom jij wel eens buiten?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:58 schreef AgLarrr het volgende:
De intentie van het topic is lovenswaardig, echter TS is zelf één van de gedrochten waartegen hij tracht te ageren:
[..]
Versus
[..]
Hand uitsteken verbetert voorspelbaarheid. Daarnaast, passeer indien nodig rechts. Zolang er maar voorgesorteerd wordt.
[..]
Mensen die bellen/whatsappen tijdens het fietsen verdienen te sterven door een aanrijding met Bus/Vrachtauto. Als jij geen aandacht hebt voor het verkeer, dient het verkeer jou als "whatsapper" met dezelfde nonchalance te behandelen. Zaaien, oogsten, etc.
Concluderend: je bent zelf net zo'n treurwilg, ergo: onterechte klacht.
Elke dag. Op de fiets. In Utrecht.quote:
Elke dag. Op de fiets. Op de zolderkamer. In mijn bed. Bij jouw moeder. Zonder je vader. Met je zusje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:05 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Elke dag. Op de fiets. In Utrecht.
Jij?
Onmogelijk, ik heb twee vaders en geen moeder.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:06 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Elke dag. Op de fiets. Op de zolderkamer. In mijn bed. Bij jouw moeder. Zonder je vader.
Dat jij je moeder als je vader aanziet is niet aan mijquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:07 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik heb twee vaders en geen moeder.
Oh ik begrijp het al. Jij bent het voorbeeld van de verkeerstechnisch gestoorde mensen waar ik over klaag...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:05 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Elke dag. Op de fiets. In Utrecht.
Jij?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:06 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Elke dag. Op de fiets. Op de zolderkamer. In mijn bed. Bij jouw moeder. Zonder je vader. Met je zusje.
Die man is niet alleen verkeerstechnisch gestoord.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:10 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh ik begrijp het al. Jij bent het voorbeeld van de verkeerstechnisch gestoorde mensen waar ik over klaag...
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:11 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Die man is niet alleen verkeerstechnisch gestoord.
stop itquote:
Ik blijf er bij, feutneuzen die fietsend whatsappen zijn een groter gevaar voor de verkeersdoorstroom dan die ene bejaarde die nog stopt voor rood.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:10 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh ik begrijp het al. Jij bent het voorbeeld van de verkeerstechnisch gestoorde mensen waar ik over klaag...
Dit. TS is battieboi.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:12 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik blijf er bij, feutneuzen die fietsend whatsappen zijn een groter gevaar voor de verkeersdoorstroom dan die ene bejaarde die nog stopt voor rood.
En jij bent?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:15 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over jou gehad
Iemand die whatsappt op de fiets.quote:
Jij wilt niet weten wat ik allemaal op mijn fietsje uitspookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:16 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Iemand die whatsappt op de fiets.
Een rasentertainer, entertain me dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:16 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Geen bozehaas. En ook geen soa verspreider.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |