Beste Fok!ers,
Laat ik ermee beginnen te zeggen dat ik totaal geen agressief persoon ben. Ik ben ook heel netjes in het verkeer.
Vandaag had ik echter een enorme confrontatie met een agressieve automobilist. Ik zat gewoon rustig te fietsen en zag dat het stoplicht groen werd. Vanzelfsprekend besloot ik een poging te maken om over te steken. Dit werd mij echter extreem moeilijk gemaakt.
Ik was gewoon door aan fietsen, maar plotseling moest ik volop de rem omdat een BMW gas gaf terwijl ik voorrang had. Een beschaafd en geciviliseerd persoon zijnde heb ik mijn middelvinger uitgestoken, hem uitgescholden en mogelijke kinderen en familie dood gewenst en het daarbij gelaten.
De auto erachter maakte het nog bonter. Hij zag dat ik geremd had en terwijl we oogcontact hadden besloot hij te accelereren en de BMW te volgen in het niet verlenen van voorrang. Aangezien we oogcontact maakten en hij nog niet heel snel reed, besloot ik mijn voorrang te nemen en gewoon over te steken.
In plaats van een zwaai ter uiting van excuses had de man het lef om keihard en lang te claxonneren. Dit schoot mij in een verkeerd keelgat. Je mag van mij een fout maken, maar het is onacceptabel om gewoon schijt te hebben aan de verkeersregels en hier brutaal agressie te tonen.
Ik was op het moment redelijk chagrijnig dus besloot om de man erop aan te spreken. Ik zette mijn fiets pal op het kruispunt voor de bumper van de trouwens verschrikkelijk lelijke Peugeot 3008 op de standaard neer. Op deze manier zou de man niet weg kunnen rijden zonder zijn auto te beschadigen.
Als reactie hierop begon de man alleen maar te toeteren. Mezelf realiserend dat dit geen net beschaafd gesprek zou worden besloot ik op het zijraam van auto te bonzen. Ik had de hoop dat ik hem gewoon op het stoplicht kon wijzen, maar helaas was de situatie geėscaleerd naar een verder stadium.
De man wilde duidelijk niet uit de auto komen. Na hem te wijzen op de geldende verkeersregels, moest ik hem persoonlijk aanvallen. Dit was een kwestie van eer. Na hem een lijst met dodelijke ziekten toegewenst te hebben, gebaart te hebben of hij wil vechten en per ongeluk een deuk in zijn auto te hebben geslagen, zag ik dat hij een foto van kinderen op het dashboard had liggen. Ik kon het niet laten hun ook dood te wensen en te zeggen dat hij ze uit de bodem van een rivier kon opvissen wanneer ik ze op de fiets tegen kwam, of van het asfalt kon schrapen wanneer ik ze in de auto zag.
Op dit punt gingen bijstanders zich bemoeien en ben ik heel snel weggefietst. Ik had geen zin in een aanvaring met de politie.
Hier is een streetview paint van de verkeerssituatie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de agressieve bijna-moordenaar stond hier op de plek van de volvo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begrijp niet waarom bijna geen automobilist de betekenis van het ronde stoplicht kent. En dan ook nog proberen een confrontatie op te zoeken. Maar natuurlijk pussy en beta in de auto blijven zitten wanneer je hem daadwerkelijk krijgt.
Het gebeurde ook echt midden tijdens de avondspits. Er stond al een enorme file en dan besluit deze man het verkeer nog meer op te houden.
Samenvatting:- TS is bijna aangereden door een auto die vervolgens de confrontatie opzocht maar te pussy was uit de auto te komen.
- Veel automobilisten kunnen niet rijden en zijn een ramp in het verkeer
Inb4’s:- Tl;dr. Post hier dan niet. Ik zal posts rapporteren want ben dat soort onzin zat.
- Verzonnen topic: Waarom zou ik dan met een streetview en paint posten? Ik ben trouwens ook al in 4 andere topics met bewijs aangekomen. Maar niet alles heeft bewijs wat ik kan bijvoegen.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
Roadtrip
Roadtrip
quote:
Waarom is dat relevant? Maar de BMW kreg de middelvinger. De Peugeot rijder kreeg zijn confrontatie.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
Volgens mij zat je gewoon weer te Fok!ken op je mobiel tijdens het fietsen.
Och och volgens mij ben jij hier de agressieve verkeers deelnemer. Heb je geluk dat je niet voor mijn auto stond had je fiets aan gort gereden en dan boeit mij me bumper niks. Zet er dan gewoon weer een nieuwe op.
BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
TS.

Wat een
fantastisch leven heb je toch.
The colour of her eyes were the colour of insanity