Nee gelukkig niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:12 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Jij ziet je moeder toch ook niet als je vader aan
Nee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Een rasentertainer, entertain me dan.
Je kan beter kappen met die vaderobsessie en gewoon met je zijwieltjes blijven rijden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:23 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Wellicht kunnen jouw vaders je beter entertainen. Of hebben ze het te druk met elkaar?
Moeilijke jeugd gehad? Wil je erover gaan praten?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:23 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Wellicht kunnen jouw vaders je beter entertainen. Of hebben ze het te druk met elkaar?
Dit inderdaad. Speel maar met je telefoon als je op je bestemming bent.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:58 schreef AgLarrr het volgende:
Mensen die bellen/whatsappen tijdens het fietsen verdienen te sterven door een aanrijding met Bus/Vrachtauto. Als jij geen aandacht hebt voor het verkeer, dient het verkeer jou als "whatsapper" met dezelfde nonchalance te behandelen. Zaaien, oogsten, etc.
Wat precies begrijp je niet aan het idee van natuurlijke selectie?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:57 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Echt he de taalnazis weer. Ik was op mijn telefoon aan het posten.
Maar ja het is inderdaad natuurlijke selectie. Een onderdeel van de evolutie theorie.
En tuurlijk ze hebben zich al voortgeplant. Geen probleem, hun kleinkinderen, die over het algemeen wel kunnen fietsen, zijn al gemaakt.
Nu kunnen ze zelf de stad niet meer in. Proberen ze het zelf dan is het hopelijk de laatste keer door trauma / een ongeluk.
quote:Op zondag 15 september 2013 08:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Stoer doen met je taalgebruik
Grote jongen.
Het is niet gerelateerd aan het overleven van genen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat precies begrijp je niet aan het idee van natuurlijke selectie?
Ja lul maar raakquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het is niet gerelateerd aan het overleven van genen.
Ouderen durven echter de stad niet meer in, waardoor uhm, ze er dus ook niet meer zijn.
Jij maakt de klacht door naar reproductie. Dat is mijn punt hier niet. Het is op basis van leeftijd en sociaal milieu. Niet op basis van genetica.
Uhm het punt wat ik maak is dat het alleen maar positief is wanneer ouderen het centrum van de stad niet meer ingaan omdat iedereen heul hard fietst.quote:
Heb je kinderen? Ik hoop dat die aangereden worden. Hard genoeg dat ze viervoudig verlamd worden, maar nog wel kunnen knipperen. Hersenschade zou een bonus zijn. Dan gaan ze op jou lijken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:49 schreef harrievankempen het volgende:
Onterecht klacht. Vandaag bijna zo'n lamlul aangereden
Zeg, doe eens normaal. Treurig ventje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:51 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Heb je kinderen? Ik hoop dat die aangereden worden. Hard genoeg dat ze viervoudig verlamd worden, maar nog wel kunnen knipperen. Hersenschade zou een bonus zijn. Dan gaan ze op jou lijken.
Ik spuug op mensen zoals jij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:51 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Heb je kinderen? Ik hoop dat die aangereden worden. Hard genoeg dat ze viervoudig verlamd worden, maar nog wel kunnen knipperen. Hersenschade zou een bonus zijn. Dan gaan ze op jou lijken.
Hij rijd bijna mensen aan. Automobilisten spelen met anderen hun leven. Dat is niet GTA. Het gaat om mensen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zeg, doe eens normaal. Treurig ventje.
Ik kots op mensen als jij. En hoop dat ze zelf ook aangereden worden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:56 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Ik spuug op mensen zoals jij.
Mensen die alle verkeersregels aan hun laars lappen en liever op hun telefoon kijken dan op te letten jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:58 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Hij rijd bijna mensen aan. Automobilisten spelen met anderen hun leven. Dat is niet GTA. Het gaat om mensen.
KLB / Confrontatie agressieve automobilistquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
Mensen die alle verkeersregels aan hun laars lappen en liever op hun telefoon kijken dan op te letten ja
Ga fietsen idioot.quote:Op zondag 15 september 2013 08:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Stoer doen met je taalgebruik
Grote jongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |