Ja daar lag het aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
loike uiquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:38 schreef Doublepain het volgende:
GOOOOOOLL!!!!! SOOOOW SOOOW SOOW!!
Ik denk dat dat gedrag daar als normaal wordt gezien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat (ex)Feyenoorders zich altijd moeten misdragen.
Wat een baasquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook nog voor de neus van CR7
Ga je buiten spelen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Super Sunday.
Morgen is een zeer voorspelbare dag.
Zoek de natuur op.
Wilde ook net zeggen dat ik niet echt verheugd ben dat we weer het commentaar van de legendarische Leo Driessen mogen aanhoren.. lijkt verdomme altijd of die man commentaar aan het leveren is bij een begrafenis.. als je geen zin hebt in je werk, ga dan wat anders doen, denk ik dan.. bovendien is hij een neusquote:
Racist.quote:Op zondag 15 september 2013 12:35 schreef Cavaliers het volgende:
NEC negen verschillende nationaliteiten in de basis elf, dat kan toch niet.
Blijkbaar wel, want ze staan erquote:Op zondag 15 september 2013 12:35 schreef Cavaliers het volgende:
NEC negen verschillende nationaliteiten in de basis elf, dat kan toch niet.
Maar dat zijn ze toch allemaal? KNJB!!!!quote:Op zondag 15 september 2013 12:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wilde ook net zeggen dat ik niet echt verheugd ben dat we weer het commentaar van de legendarische Leo Driessen mogen aanhoren.. lijkt verdomme altijd of die man commentaar aan het leveren is bij een begrafenis.. als je geen zin hebt in je werk, ga dan wat anders doen, denk ik dan.. bovendien is hij een neus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |