SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bang dat Toivonen hem gaat maken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:17 schreef Momo... het volgende:
Ik heb zon gevoel dat de 2-2 zo gaat vallen
zon.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:17 schreef Momo... het volgende:
Ik heb zon gevoel dat de 2-2 zo gaat vallen
Elke wedstrijd is leuker dan bij Ajax.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is wel een leukere wedstrijd dan bij Ajax.
quote:
Leeft Tom nog?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
Nou vooruit, omdat ik geen Tom wil zijn.
Alsof ie het veel slechter kan doen...quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk krijgt Bruma rood. Dan speelt Zanka volgende week.
neequote:Op zaterdag 14 september 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
Geschorst. Goed op de hoogte.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
Schorsing.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
I am not your mate, buddyquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Straks krijgt Ajacied422 een ban voor crewbash
Checkmate
Oh ja. Oeps.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geschorst. Goed op de hoogte.
Nee, dan raak je de bal op het eind met de buitenkant van je voet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat heet toch de 'McGeady spin'?
Welke weddenschap heb ik gemist?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
Nou vooruit, omdat ik geen Tom wil zijn.
Dat is die van Riberyquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, dan raak je de bal op het eind met de buitenkant van je voet.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drizzt had even niet door dat ik het zelf had gedaan denk ik.
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welke weddenschap heb ik gemist?
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden... Deze ook, van j0rdiiiiquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze was ook wel triest.
Ik bedoelde die van de TTquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest idd. Sommige nemen hem zelfs nog serieus.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden... Deze ook, van j0rdiiii
Had ik niet van hem verwacht.
Firefox moet HMF nog 100 euro betalenquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh. Niet echt een weddenschap; ik zei dat de post achter die van Gramulanion TT werd, en toen zei Doublepain dat.quote:
Komt nog, momenteel is mijn steun aan Lucas prioriteit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent echt goed hierinquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik had Ajax-PEC 2-1 en Twente-PSV 2-2
Kon hij niets aan doen. Als het been van een Twente-speler er niet tussen zat had hij waarschijnlijk op de goede plek gezeten.quote:
21 = 5quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:26 schreef RetRy32 het volgende:
Castaignos = 2 assists, 3 goals, 5 wedstrijden.
quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:28 schreef Gramulanion het volgende:
Weddenschappen met jezelf zijn behoorlijk triest.
Het is wel fokforum hier hequote:Op zaterdag 14 september 2013 22:28 schreef Gramulanion het volgende:
Jepquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Misschien is een gelijkspel wel het beste voor iedereen.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh. Niet echt een weddenschap; ik zei dat de post achter die van Gramulanion TT werd, en toen zei Doublepain dat.
Kom ze tenminste naquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:28 schreef Gramulanion het volgende:
Houd ik je aan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
1 maand vissen eten als het 2-2 blijft.
Jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[..]
Moet ik met 5mb gifjes gooien dan
Hier wel jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want het is de 92ste minuut.
Castaignos is gewisseld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want het is de 92ste minuut.
Je hoeft niets te posten natuurlijk; maar een link naar de grote gif is altijd de beste optie.quote:
Ja, wat maakt dat nou weer uit?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[..]
Moet ik met 5mb gifjes gooien dan
Dit is een website, mensen bezoeken het ook op een telefoon, en een pagina kan al snel oplopen tot 30mb. als er een paar piccas zijn enz.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, wat maakt dat nou weer uit?
JE CAPSLOCK STAAT AAN OF JE SHIFT ZIT VAST VAN DE SPERMAquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:36 schreef Doublepain het volgende:
JAMMER MAAR TOCh 1 PUNTJE KUNNEN PAKKEN!!
Ja daar lag het aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
loike uiquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:38 schreef Doublepain het volgende:
GOOOOOOLL!!!!! SOOOOW SOOOW SOOW!!
Ik denk dat dat gedrag daar als normaal wordt gezien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat (ex)Feyenoorders zich altijd moeten misdragen.
Wat een baasquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook nog voor de neus van CR7
Ga je buiten spelen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Super Sunday.
Morgen is een zeer voorspelbare dag.
Zoek de natuur op.
Wilde ook net zeggen dat ik niet echt verheugd ben dat we weer het commentaar van de legendarische Leo Driessen mogen aanhoren.. lijkt verdomme altijd of die man commentaar aan het leveren is bij een begrafenis.. als je geen zin hebt in je werk, ga dan wat anders doen, denk ik dan.. bovendien is hij een neusquote:
Racist.quote:Op zondag 15 september 2013 12:35 schreef Cavaliers het volgende:
NEC negen verschillende nationaliteiten in de basis elf, dat kan toch niet.
Blijkbaar wel, want ze staan erquote:Op zondag 15 september 2013 12:35 schreef Cavaliers het volgende:
NEC negen verschillende nationaliteiten in de basis elf, dat kan toch niet.
Maar dat zijn ze toch allemaal? KNJB!!!!quote:Op zondag 15 september 2013 12:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wilde ook net zeggen dat ik niet echt verheugd ben dat we weer het commentaar van de legendarische Leo Driessen mogen aanhoren.. lijkt verdomme altijd of die man commentaar aan het leveren is bij een begrafenis.. als je geen zin hebt in je werk, ga dan wat anders doen, denk ik dan.. bovendien is hij een neus
De Vrij heeft een fout gemaakt en Immers heeft een kans gemist.quote:
Dat is geen nieuws. Elke Wedstrijd van Feyenoord verloopt zoquote:Op zondag 15 september 2013 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Vrij heeft een fout gemaakt en Immers heeft een kans gemist.
Aardige wedstrijd wel, al is Feyenoord wel duidelijk de betere.
quote:Op zondag 15 september 2013 12:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoop kansen over en weer, beide ploegen falen om te scoren
quote:Op zondag 15 september 2013 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Vrij heeft een fout gemaakt en Immers heeft een kans gemist.
Aardige wedstrijd wel, al is Feyenoord wel duidelijk de betere.
Zelfs Driessen weet ff niets meer te zeggenquote:
Oke.quote:Op zondag 15 september 2013 12:56 schreef Grifte het volgende:
GGMM ouwe baas, zou je de TT van 't Feijenoord-topic willen changen naar Immers.... RAAK?
Dan doe je je username eer aanquote:Op zondag 15 september 2013 12:58 schreef Kopsterk het volgende:
De verdedigers in Nederland zijn dramatisch in de lucht. Ik ga me aanmelden als spits bij een willekeurige Eredivisieclub denk ik.
Het verbaasde mij ook al hoe leeg het daar is.quote:Op zondag 15 september 2013 12:57 schreef Cavaliers het volgende:
Die twee vakken naast het uitvak.Daar zit gewoon helemaal niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |