SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hulde voor PEC, maar Ajax zit in een hele zwakke periode. Heel erg is het overigens niet, wellicht krijg je een eerlijke kans op een tussenjaar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef Smoofie het volgende:
Wel triest dat de TT cynisch is, eigenlijk zijn we gewoon weggespeeld door PEC
Eigenlijk moeten we spelers KOPEN, maarja de transferwindow is gesloten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef Smoofie het volgende:
Wel triest dat de TT cynisch is, eigenlijk zijn we gewoon weggespeeld door PEC
Leeftijd boeit geen kloot, zie Seedorf.... Als koppie goed zit, lichaam het aan kan, moet het gewoon kunnen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:27 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Groot talent inderdaad, maar het is nergens voor nodig om hem op zijn 16e al te laten debuteren.
Hint: vergelijk de situatie waarin Seedorf debuteerde even met de huidige situatiequote:Op zaterdag 14 september 2013 21:36 schreef MrStock het volgende:
[..]
Leeftijd boeit geen kloot, zie Seedorf.... Als koppie goed zit, lichaam het aan kan, moet het gewoon kunnen.
Voordeel is wel dat de andere clubs er ook niet veel van bakken in de eredivisie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:36 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hulde voor PEC, maar Ajax zit in een hele zwakke periode. Heel erg is het overigens niet, wellicht krijg je een eerlijke kans op een tussenjaar.
´The Usual Suspects´ is er niets bij.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:37 schreef Tyron het volgende:
Ach wij winnen hem tenminste.![]()
Dit is overigens geen sneer naar PSV dat gelijk speelde tegen Cambuur.
Of misschien toch wel? Plottwist.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik toen nog maar 5 jaar was. Ik weet de situatie van toentertijd dus niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:37 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hint: vergelijk de situatie waarin Seedorf debuteerde even met de huidige situatie.
Nou, de spelers om hem heen waren wel iets beter dan van nuquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:39 schreef MrStock het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik toen nog maar 5 jaar was. Ik weet de situatie van toentertijd dus niet.
Prima, als we om de titel mee kunnen doen is dat leuk (zal ook wel), maar met het verlies van Eriksen en de gaten die Anita, Vertonghen en Stekelenburg achter gelaten hebben moet je nu doorhalen en goed gaan selecteren. Mensen kansen geven en de sterkste 11 vormen uit jongens met het meeste talent, niet de jongens met de meeste status.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat de andere clubs er ook niet veel van bakken in de eredivisie.
Wist je dat Ajax in die tijd één van 's werelds beste clubs was?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:39 schreef MrStock het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik toen nog maar 5 jaar was. Ik weet de situatie van toentertijd dus niet.
Dan is de situatie nu toch prima te vergelijken?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:41 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wist je dat Ajax in die tijd één van 's werelds beste clubs was?
Des te meer reden om dan juist geen 16 jarigen te laten debuteren? Als je dan toch zoveel goede spelers hebt?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:41 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wist je dat Ajax in die tijd één van 's werelds beste clubs was?
Wim Jonk en Bergkamp waren de toppers toen . Nu Siem de Jong...quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, de spelers om hem heen waren wel iets beter dan van nu.
En wanneer mag Bazoer dit seizoen er dan wel in?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:40 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Prima, als we om de titel mee kunnen doen is dat leuk (zal ook wel), maar met het verlies van Eriksen en de gaten die Anita, Vertonghen en Stekelenburg achter gelaten hebben moet je nu doorhalen en goed gaan selecteren. Mensen kansen geven en de sterkste 11 vormen uit jongens met het meeste talent, niet de jongens met de meeste status.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan is de situatie nu toch prima te vergelijken?
Groot talent, kon zich mooi optrekken aan alle internationals. Dat kan een groot talent momenteel niet. Wil je spelers langer bij Ajax houden, dan moet je een ander traject verzinnen om je talenten te ontwikkelen. Op z'n 16e geforceerd voor de leeuwen gooien is niet de juiste manier. Laat hem eerst maar eens een jaar in het 2e spelen. Volgend jaar bij het 1e betrekken, bankie en soms mee laten doen. Kijken we dan weer verder. Dan kunnen we hem rond zijn 22e afzeiken dat hij niet genoeg brengt i.p.v. op zijn 18e omdat hij dan toch al 2 seizoenen in het 1e speelt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:42 schreef MrStock het volgende:
[..]
Des te meer reden om dan juist geen 16 jarigen te laten debuteren? Als je dan toch zoveel goede spelers hebt?
Einde van het seizoen een keer. Of in de beker. Of oefenwedstrijden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En wanneer mag Bazoer dit seizoen er dan wel in?
Zo is het, een keer geen kampioen worden kan gebeuren. Als er maar een goede basis gelegd wordt voor de komende jaren en er progressie is bij veel spelers en het team zelf.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:40 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Prima, als we om de titel mee kunnen doen is dat leuk (zal ook wel), maar met het verlies van Eriksen en de gaten die Anita, Vertonghen en Stekelenburg achter gelaten hebben moet je nu doorhalen en goed gaan selecteren. Mensen kansen geven en de sterkste 11 vormen uit jongens met het meeste talent, niet de jongens met de meeste status.
Juist. En die progressie, zowel individueel als qua team, is er echt nodig om de komende jaren stabiel te worden. De gaten die onze beste spelers de laatste jaren achter lieten zijn op den duur niet meer op te vangen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo is het, een keer geen kampioen worden kan gebeuren. Als er maar een goede basis gelegd wordt voor de komende jaren en er progressie is bij veel spelers en het team zelf.
En de vraag is natuurlijk, wat gaat Ajax doen met 80 miljoenquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:46 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Juist. En die progressie, zowel individueel als qua team, is er echt nodig om de komende jaren stabiel te worden. De gaten die onze beste spelers de laatste jaren achter lieten zijn op den duur niet meer op te vangen.
Ik huiver.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En de vraag is natuurlijk, wat gaat Ajax doen met 80 miljoen.
Dat kapselquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Deze jongen gaat Ajax gewoon weer op de been helpen, na zijn eerste basisplaats kan de Boer hem niet meer zo makkelijk naar Jong Ajax sturen.
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 20:37:15Er is wat gedoe rond Fischer. Tijdens #ajapec al. Poulsen ontfermde zich. Maar Fischer is na afloop direct weg richting kleedkamer. reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 22:23:58De Boer was ontevreden over Fischer. Ook over Sana. Maar de trainer wilde Sana graag wat langer en op links in actie zien. #ajapec reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 22:43:52@Meijerf73 Vooral teleurstelling bij Fischer en wat boosheid over zijn eigen prestatie. Wellicht ook door de wissel. reageer retweet
Net zoals Boccara zekerquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Deze jongen gaat Ajax gewoon weer op de been helpen, na zijn eerste basisplaats kan de Boer hem niet meer zo makkelijk naar Jong Ajax sturen.
Van zulke jonge gastjes moet je zoiets niet verwachten hij heeft nog een lange weg te gaan voor hij klaar is voor Ajax 1.quote:
Wat verwacht ik van hem dan? Vertel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van zulke jonge gastjes moet je zoiets niet verwachten hij heeft nog een lange weg te gaan voor hij klaar is voor Ajax 1.
Ditquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat verwacht ik van hem dan? Vertel.
Gewoon gefrustreerd met zijn eigen spel. Maar hij heeft nog genoeg te leren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 20:37:15Er is wat gedoe rond Fischer. Tijdens #ajapec al. Poulsen ontfermde zich. Maar Fischer is na afloop direct weg richting kleedkamer. reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 22:23:58De Boer was ontevreden over Fischer. Ook over Sana. Maar de trainer wilde Sana graag wat langer en op links in actie zien. #ajapec reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 22:43:52@Meijerf73 Vooral teleurstelling bij Fischer en wat boosheid over zijn eigen prestatie. Wellicht ook door de wissel. reageer retweet
Te jong belangrijk gemaaktquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:08 schreef MouzurX het volgende:
Fischer moet echt zijn denkwijze gaan veranderen anders red hij het nooit. Hij probeert het veel te hard en daardoor presteert hij telkens niks.
Ja vorig jaar was zijn enige concurrent Boerrigter, dan ben je al snel belangrijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Te jong belangrijk gemaakt
Gemaakt? Hij heeft het allemaal zelf gedaan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Te jong belangrijk gemaakt
Is het niet gewoon beter om niet eens daar heen te gaan? Het heeft vrij weinig zin om daar compleet vernederd te worden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:14 schreef Wilskracht het volgende:
Dicht timmeren tegen Barcalona.
Vermeer
Van Rijn
Moisander
Denswill
Blind
Enoh
Poulson
Serrero
Schone
Bojan
Duarte
4-3-3 in balbezit omschakelen naar 4-6-0 bij balverlies.
Dat scheelt miljoenen en je wordt verbannen uit Europa.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Is het niet gewoon beter om niet eens daar heen te gaan? Het heeft vrij weinig zin om daar compleet vernederd te worden.
Serero eruit voor Blind en Boilesen erin voor Blind.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:14 schreef Wilskracht het volgende:
Dicht timmeren tegen Barcalona.
Vermeer
Van Rijn
Moisander
Denswill
Blind
Enoh
Poulson
Serrero
Schone
Bojan
Duarte
4-3-3 in balbezit omschakelen naar 4-6-0 bij balverlies.
Ah.. in dat geval alleen maar b-spelers erin gooien. Dan kunnen we dat nog als excuus gebruiken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:16 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat scheelt miljoenen en je wordt verbannen uit Europa.
Boilesen was niet veel vandaag.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Serero eruit voor Blind en Boilesen erin voor Blind.
Ik zou Siem de Jong sparen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:17 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ah.. in dat geval alleen maar b-spelers erin gooien. Dan kunnen we dat nog als excuus gebruiken.
Siggy miste anders ook gewoon zijn kansen vandaag.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Siggie hoort gewoon in de basis, Hoessen mist scorend vermogen
Die bal op de paal ook waar de 2-0 uit kwamquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Siggy miste anders ook gewoon zijn kansen vandaag.
De meest treurige actie was waar hij alleen op het doel af kon.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die bal op de paal ook waar de 2-0 uit kwam
Trage slak joh. Niet dat Hoesen zo snel is, maar ik kreeg Johnny van de Beukering flashbacks.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De meest treurige actie was waar hij alleen op het doel af kon.
Dat vond ik nog wel mee vallen om hem nou af te branden op gebrek aan snelheid vind ik een beetje flauw.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De meest treurige actie was waar hij alleen op het doel af kon.
Hij mocht maar 20 minuten meedoen he,quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Siggy miste anders ook gewoon zijn kansen vandaag.
Hij heeft niet veel andere dingen om het mee te compenseren. Zijn afmaakkwaliteiten vallen ook tegen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat vond ik nog wel mee vallen om hem nou af te branden op gebrek aan snelheid vind ik een beetje flauw.
De spits is juist een van de belangrijkste spelers voor het veldspelquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij mocht maar 20 minuten meedoen he,
da's altijd lastig. Maar hij is gewoon net wat stappen verder dan Hoessen en prikt ze er regelmatiger in... Dat hij niet veel bijdraagt aan goed veldspel kun je hem niet kwalijk nemen, daar zijn die andere 9 voor
quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hij niet veel bijdraagt aan goed veldspel kun je hem niet kwalijk nemen, daar zijn die andere 9 voor
Gedeeltelijk mee eens, maar het is nou niet dat Hoessen voor beter veldspel zorgt en de goals maakt, dat laatste doet Siggie gewoon van nature makkelijker dus moet hij gewoon spelenquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De spits is juist een van de belangrijkste spelers voor het veldspel. Daar moet het spel aan opgehangen worden.
Dat kan bij een verdediger ja, voor het Ajax spel is het toch wel handig dat de spits kan meevoetballen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij mocht maar 20 minuten meedoen he,
da's altijd lastig. Maar hij is gewoon net wat stappen verder dan Hoessen en prikt ze er regelmatiger in... Dat hij niet veel bijdraagt aan goed veldspel kun je hem niet kwalijk nemen, daar zijn die andere 9 voor
Behalve vorig seizoen dan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens, maar het is nou niet dat Hoessen voor beter veldspel zorgt en de goals maakt, dat laatste doet Siggie gewoon van nature makkelijker dus moet hij gewoon spelen
gelukkig hadden zij benschop jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:47 schreef Smoofie het volgende:
Verdedigend blijft Ajax echt welheh.
Denk je dat de Boer de komende nachten rustig kan slapen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:22 schreef The_Coach het volgende:
Laat Barcelona maar flink winnen dan ziet de Boer misschien dat die kwaliteit mist.
Je zag vandaag wel dat Hoesen als aanspeelpunt een stuk beter was. Het is alleen ook geen topper.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens, maar het is nou niet dat Hoessen voor beter veldspel zorgt en de goals maakt, dat laatste doet Siggie gewoon van nature makkelijker dus moet hij gewoon spelen
Gewoon aan JC14 gevraagd of die ff wilt regelen dat Barca niet meer wint dan met 3-0/quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Denk je dat de Boer de komende nachten rustig kan slapen?
Ik baal er vanquote:Op zondag 15 september 2013 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gelukkig krijgen wij van de week een paar aardige spelertjes tegenover onze godenzonen
JC is niet bepaald vriendjes met de huidige voorzitter. Dat kan je dus op je buik schrijven.quote:Op zondag 15 september 2013 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon aan JC14 gevraagd of die ff wilt regelen dat Barca niet meer wint dan met 3-0/
Direct contact met de spelersquote:Op zondag 15 september 2013 00:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
JC is niet bepaald vriendjes met de huidige voorzitter. Dat kan je dus op je buik schrijven.
Ik zie er tegenop, en dat heb ik niet vaak bij een wedstrijd van Ajaxquote:
Dan gewoon Bojan opstellen, voor hem doen ze dat wel.quote:Op zondag 15 september 2013 00:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
JC is niet bepaald vriendjes met de huidige voorzitter. Dat kan je dus op je buik schrijven.
We mogen blij zijn als het daar bij blijft ja...quote:Op zondag 15 september 2013 00:03 schreef TJV het volgende:
Joh, we gaan daar met 6-0 de boot in. Jammer dan, kun je nu al voorspellen. Nu niets meer aan te doen.
Wat maakt het uit, je weet toch dat je gaat verliezen. Je gaat kansloos heen dus of het nou 6-0 wordt of 18-0 zal me ook een worst wezen, laten we hopen dat er een aantal jongens zijn die een beetje wakker worden en dat menzo nog een paar blunders maakt, dan kunnen we weer beginnen aan onze mini-inhaalrace.quote:Op zondag 15 september 2013 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We mogen blij zijn als het daar bij blijft ja...
Ajax en verdedigen haha, dat gaat niet goedkomen dan.quote:Op zondag 15 september 2013 00:04 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop dat ze gewoon daar gaan verdedigen. Misschien kunnen ze meteen oefen, leren compact spelen.
Kijk, en daarom is het handig om verdedigers te hebben zoals Celtic, echte mannen die kunnen verdedigenquote:Op zondag 15 september 2013 00:06 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, je weet toch dat je gaat verliezen. Je gaat kansloos heen dus of het nou 6-0 wordt of 18-0 zal me ook een worst wezen, laten we hopen dat er een aantal jongens zijn die een beetje wakker worden en dat menzo nog een paar blunders maakt, dan kunnen we weer beginnen aan onze mini-inhaalrace.
Het lijkt me toch wel van belang met hoeveel je verliest. Als je echt met een beschamende uitslag terugkomt zal het zelfvertrouwen bij de spelers ook wel 0,0 zijn. En dan nog naar Eindhoven toequote:Op zondag 15 september 2013 00:06 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, je weet toch dat je gaat verliezen. Je gaat kansloos heen dus of het nou 6-0 wordt of 18-0 zal me ook een worst wezen, laten we hopen dat er een aantal jongens zijn die een beetje wakker worden en dat menzo nog een paar blunders maakt, dan kunnen we weer beginnen aan onze mini-inhaalrace.
Nee want die passen niet in onze speelwijze. Wij missen gewoon kwaliteit nu. In de aanval en op het middenveld.quote:Op zondag 15 september 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk, en daarom is het handig om verdedigers te hebben zoals Celtic, echte mannen die kunnen verdedigen.
quote:Op zondag 15 september 2013 00:04 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop dat ze gewoon daar gaan verdedigen. Misschien kunnen ze meteen oefen, leren compact spelen.
Aanval loopt vooruit, verdediging achteruit. Gat te groot, niet te verdedigen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk, en daarom is het handig om verdedigers te hebben zoals Celtic, echte mannen die kunnen verdedigen.
De Boer zal ook wel zeggen van voer je taak uit, geniet van de ambiance en kijk of je nog wat van de pro's op kan pikken. Op je broek krijgen is niet leuk, maar kom op, het is Barca.quote:Op zondag 15 september 2013 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel van belang met hoeveel je verliest. Als je echt met een beschamende uitslag terugkomt zal het zelfvertrouwen bij de spelers ook wel 0,0 zijn. En dan nog naar Eindhoven toe
Ja, maar nu komen wel de hele tijd in de problemen, ook als het een counter is, wanneer PEC de bal had en iedereen van Ajax was voor de eigen 16 kwam PEC er alsnog makkelijk uit en onze verdediger zaten weer vaak lucht te dekken,quote:Op zondag 15 september 2013 00:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Aanval loopt vooruit, verdediging achteruit. Gat te groot, niet te verdedigen.
Haal de 4 beste verdedigers van de wereld, laat ze spelen zoals Ajax nu en ook die komen in de problemen.
Ach ik onderga de marteling maar weer. Ik ben het al gewend tegen Real de laatste jaren dus nu maar weer. Maar het is toch kut dat je gewoon al kansloos bent aan het begin. En dan zie ik Ajax nog wel een klein kansje krijgen aan het begin en dat de commentator dan zegt dat Ajax goed begint. En daarna gaat het opeens weer hardquote:Op zondag 15 september 2013 00:10 schreef TJV het volgende:
[..]
De Boer zal ook wel zeggen van voer je taak uit, geniet van de ambiance en kijk of je nog wat van de pro's op kan pikken. Op je broek krijgen is niet leuk, maar kom op, het is Barca.
Euhm, denk het wel, hoezo.quote:Op zondag 15 september 2013 00:09 schreef Adames het volgende:
[..]
heb jij toevallig dinsdagavond nog vrij krachtpatser?
We spelen woensdag.quote:Op zondag 15 september 2013 00:12 schreef Adames het volgende:
[..]
ga je lekker naast gravenberch staan, valt het nog mee met de schade
Let's face it, we doen gewoon niet mee op dat niveau. Ik verwacht er helemaal niets van, ga zitten met een biertje en tellen hoeveel corners van Rhijn weggeeft. Gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 15 september 2013 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik onderga de marteling maar weer. Ik ben het al gewend tegen Real de laatste jaren dus nu maar weer. Maar het is toch kut dat je gewoon al kansloos bent aan het begin. En dan zie ik Ajax nog wel een klein kansje krijgen aan het begin en dat de commentator dan zegt dat Ajax goed begint. En daarna gaat het opeens weer hard![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb jij hem zien spelen in Jong Ajax dit seizoen? Gravenberch laat zich veel te vaak verrassen.quote:
Neem dat soort posts niet zo serieus man, natuurlijk weer ik dat the hulk uit de bijlmer (nog) geen ajax 1 materiaal is.quote:Op zondag 15 september 2013 00:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Heb jij hem zien spelen in Jong Ajax dit seizoen? Gravenberch laat zich veel te vaak verrassen.
Van der Hoorn is niet voor niks gekomen, Gravenberch heeft niks te zoeken in Ajax 1 vooralsnog.
Interessante vraagquote:
Ik verwacht ook niks, want het wordt niks. Ik zie die hele wedstrijd al voor me. Dat de Ajacieden zo makkelijk weggezet worden, dat er nog wat defensieve wissels inkomen. Van der Hoorn nog met een leuke eigen goal ofzo. Het kan niet op.quote:Op zondag 15 september 2013 00:14 schreef TJV het volgende:
[..]
Let's face it, we doen gewoon niet mee op dat niveau. Ik verwacht er helemaal niets van, ga zitten met een biertje en tellen hoeveel corners van Rhijn weggeeft. Gewoon omdat het kan.
Mag ik bij je club?????quote:Op zondag 15 september 2013 00:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Interessante vraag![]()
Zoals iedereen weet heb ik een keer geroepen dat ik supporter af ben. Waar ik nog regelmatig fijntjes aan herinnerd word, ondanks dat mijn uitspraak reeds 3 jaar geleden is gemaakt. Ondanks dit akkefietje ben ik en zal ik, altijd Ajacied zijn.
Zoals velen hier ook weten ben ik óók liefhebber van Barcelona. Dit vooral door het voetbal dat ze spelen. In mijn ogen uniek in de wereld en wat mij als liefhebber van het spelletje regelmatig laat smelten.
Dat Barcelona van Ajax gaat winnen is vrijwel zeker, maar leuk zal ik absoluut niet vinden. Ajax zit in mijn hart, Barcelona niet.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:13 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben voortaan alleen nog maar supporter van Manchester United, doei Ajax.
Dat wil je niet. Doet woensdag alleen maar pijnquote:
Wat gaan jullie dinsdag allemaal doen?quote:Op zondag 15 september 2013 00:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Doet dinsdag alleen maar pijn
Alvast huilen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat gaan jullie dinsdag allemaal doen?
Ik bedoelde de supporter af club.quote:Op zondag 15 september 2013 00:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Doet woensdag alleen maar pijn
quote:Op maandag 2 september 2013 20:13 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben voortaan alleen nog maar supporter van Manchester United, doei Ajax.
pedo's nicht erwünschtquote:Op zondag 15 september 2013 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik bedoelde de supporter af club.
[..]
Ken jij nog leuke chicksquote:
Bel Sylviequote:Op zondag 15 september 2013 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ken jij nog leuke chicks? Mooi en single. Ik heb een zwart gat in mijn hart die gevuld moet worden.
Ik niet.quote:Op zondag 15 september 2013 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar een paard die loopt te schijten.
Ik zal haar doen. Jij ook jankerdquote:
Ja neuken ja. Ik had het over iets serieuzerquote:Op zondag 15 september 2013 00:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zal haar doen. Jij ook jankerd
Goed genoeg = oud genoegquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Einde van het seizoen een keer. Of in de beker. Of oefenwedstrijden.
Zet geld in. DURF!quote:Op zondag 15 september 2013 00:59 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax wint hem gewoon in Nou Camp, 0-1
quote:Op zondag 15 september 2013 01:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Miljoentje op Barca zetten. Toch ff mooi 1,2 ton winst. Dit kan je toch haast niet verliezen lijkt het.
Ik ben benieuwd wat voor berekening achter zulk soort wedstrijden zit.
Niets is zeker in het voetbal. Dat is de berekening.quote:Op zondag 15 september 2013 01:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Miljoentje op Barca zetten. Toch ff mooi 1,2 ton winst. Dit kan je toch haast niet verliezen lijkt het.
Ik ben benieuwd wat voor berekening achter zulk soort wedstrijden zit.
Celtic thuis kan álles gebeuren.quote:Op zondag 15 september 2013 01:12 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Niets is zeker in het voetbal. Dat is de berekening.
Wat zou de odd van Celtic thuis v. Barca zijn geweest? Lager omdat het thuis was maar schat toch zeker een 10tje
Zo denken ze in Engeland over Ajax.quote:Op zondag 15 september 2013 01:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Celtic thuis kan álles gebeuren.
De bal is rondquote:Op zondag 15 september 2013 01:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Celtic thuis kan álles gebeuren.
wat is het max?quote:Op zondag 15 september 2013 01:11 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]![]()
Dat kan niet een miljoen inzetten
Goed idee, wat gaat het worden vandaag in Nijmegen?quote:Op zondag 15 september 2013 00:36 schreef GGMM het volgende:
Zullen we het weer over de mooiste club van Nederland gaan hebben?
quote:Op zondag 15 september 2013 08:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Goed idee, wat gaat het worden vandaag in Nijmegen?
Maar het was wederom niet best gisteren, kom je toch goed weg.
Ben benieuwd hoeveel punten de kampioen dit jaar laat liggen want het verschil tussen de clubs begint schrikbarend klein te worden.
Volgens mij dacht Vermeer dat ie weer 5 jaar was en voor de grabbelton stond in het plaatselijke pannenkoekhuis... goeiedag wat liep kerel te grabbelenquote:Op zondag 15 september 2013 05:54 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wou na 60 minuten gewoon naar buiten lopen zo slecht was het pff. Vermeer ook 0 ballen klem aan het begin, wat een drama en d Boer maar roeptoeteren dat hij het zo goed deed
Als de rest goed draait kan zo'n jochie best aardig mee doen maar als je naar de top wil dan horen hij en nog aardig wat anderen er niet bijquote:Op zondag 15 september 2013 09:10 schreef tammepiet het volgende:
Mensen lieve. Ajax straalt niets uit.
Stadion voelde als een wedstrijd van 15 jaar terug. Klote mat, morrend publiek en geen boegbeelden in het elftal.
Als Sana komend seizoen nog bij Ajax speelt...
Ben ik wel met je eens al is het wat vroeg nog, maar er is sowieso teveel voor hem betaaldquote:Op zondag 15 september 2013 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik stellen dat Van der Hoorn een hele domme aankoop is?
Eensch.... Denswil doet het prima, totaal onnodig geweest die van der hoorn.quote:Op zondag 15 september 2013 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit gewoon te weinig verrassing in het spel, veel te voorspelbaar en te laag tempo, wat ik eigenlijk nog schrikbarender vind is de ruimtes die ze weggeven bij balverlies, het lijkt wel of ze wat dat betreft 2 stappen achteruit doen tov vorig seizoen terwijl dat soort dingen eigenlijk automatisch zouden moeten gaan.quote:Op zondag 15 september 2013 09:41 schreef Burrito het volgende:
Het is al vaker gezegd maar ik mis echt iemand met kwaliteiten zoals bijvoorbeeld Suarez die gewoon 1 of 2 man uitkapt en een kans creëert. Ik wordt doodziek van dit 'dreigen' en dan voor de 1-2 gaan.
alsof denswil gelijk 45 wedstrijden in 1 seizoen kan spelenquote:Op zondag 15 september 2013 09:35 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Eensch.... Denswil doet het prima, totaal onnodig geweest die van der hoorn.
Jammer jaquote:Op zondag 15 september 2013 10:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aan het begin van het seizoen vroegen we ons af of Ajax nu eindelijk eens 60 minuten dominant en goed kon spelen gewoon weer stappen terug gemaakt
Word.quote:Op zondag 15 september 2013 10:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aan het begin van het seizoen vroegen we ons af of Ajax nu eindelijk eens 60 minuten dominant en goed kon spelen gewoon weer stappen terug gemaakt
Vind het wel wat vroeg voor het neersabelen, alleen vond ik het aankoopbedrag te hoog.quote:Op zondag 15 september 2013 10:17 schreef tammepiet het volgende:
Denswil, Veltman, Bazoer komen staan. Stevenen van der Hoorn natuurlijk voorbij.
Je kunt niets met hem. Wat dat betreft hebben aankopen en de Boer nooit een gelukkige uitwerking.
Dat zei ik al meteen. Denswil, Veltman, Moisander en van Rhijn en Boilesen die er kunnen spelen in nood. Is echt een debiele aankoop.quote:Op zondag 15 september 2013 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Rhijn en Boilesen zijn natuurlijk niet echt een optie voor die plek dus met Van der Hoorn heb je alle plekken centraal achterin dubbel bezet en dat is wat de staf wilquote:Op zondag 15 september 2013 10:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zei ik al meteen. Denswil, Veltman, Moisander en van Rhijn en Boilesen die er kunnen spelen in nood. Is echt een debiele aankoop.
Ja maar we hebben nu weer 4 miljoen betaald aan een bankzitter. Had dan een CV gehaald die je elftal echt beter had gemaakt.quote:Op zondag 15 september 2013 10:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Rhijn en Boilesen zijn natuurlijk niet echt een optie voor die plek dus met Van der Hoorn heb je alle plekken centraal achterin dubbel bezet en dat is wat de staf wil
Wie had je in gedachten?quote:Op zondag 15 september 2013 10:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar we hebben nu weer 4 miljoen betaald aan een bankzitter. Had dan een CV gehaald die je elftal echt beter had gemaakt.
Daarom wel een logische aankoop alleen is er wat teveel betaaldquote:Op zondag 15 september 2013 10:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Rhijn en Boilesen zijn natuurlijk niet echt een optie voor die plek dus met Van der Hoorn heb je alle plekken centraal achterin dubbel bezet en dat is wat de staf wil
Had gescout moeten worden natuurlijk. Zelf had ik niemand gehaald en het geld liever uitgegeven aan een goede aanvaller of goede VM.quote:
Ja enorm zonde, voor die twee bankspelers haal je een tadic (die van twee jaar geleden dan) of maher, nou ik zou het wel weten.quote:Op zondag 15 september 2013 10:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar we hebben nu weer 4 miljoen betaald aan een bankzitter. Had dan een CV gehaald die je elftal echt beter had gemaakt.
Ik denk niet dat ze er zijn voor zo'n bedrag, ik vind het bedrag voor hem te hoog maar een miskoop vind ik nu wat te ver gaan.quote:Op zondag 15 september 2013 10:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had gescout moeten worden natuurlijk. Zelf had ik niemand gehaald en het geld liever uitgegeven aan een goede aanvaller of goede VM.
Deze aankopen hebben ons meer de das omgedaan in het verleden dan Suarez en Huntelaar. Dat Ajax geen 16 miljoen kan betalen voor een speler lijkt me duidelijk. Maar 8 miljoen voor een topper kan prima, die verkoop je ook weer door voor veel geld. Die aankoopjes van 3/4 miljoen zijn ergerlijker. Die brengen je niet verder en kosten je uiteindelijk meer geld.quote:Op zondag 15 september 2013 10:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja enorm zonde, voor die twee bankspelers haal je een tadic (die van twee jaar geleden dan) of maher, nou ik zou het wel weten.
Was laatst zo'n analyse van catenaccio -ik weet het, niet al te geliefd hier -, die heel erg mijn gevoel bevestigde: de aankopen in het middensegment hebben een veel en veel lager rendement dan de aankopen in het topsegment. Toch blijft de miskoop Sulejmani, inderdaad een extreem geval, het meest hangen in het collectieve geheugen.
Misschien kan hij ons nog verrassen, maar ik zie toch veel liever Denswil en Veltman in de basis. Die kennen het spelletje al door en door en zeker Denswil vind ik een groter talent dan Mike van der Hoorn.quote:Op zondag 15 september 2013 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er zijn voor zo'n bedrag, ik vind het bedrag voor hem te hoog maar een miskoop vind ik nu wat te ver gaan.
Denswil wel ja, van Veltman ben ik nog niet zo overtuigd, maar ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat voor een breedteaankoop v/d Hoorn te duur is, zeker als je kijkt naar de zuinigheid van het beleid momenteel.quote:Op zondag 15 september 2013 11:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan hij ons nog verrassen, maar ik zie toch veel liever Denswil en Veltman in de basis. Die kennen het spelletje al door en door en zeker Denswil vind ik een groter talent dan Mike van der Hoorn.
Ik vind sowieso het mindere punt aan dit beleid dat er eigenlijk alleen maar breedteaankopen zijn gekomen. Ik dacht dat we daar mee gingen stoppen, en het geld in spelers investeren die je beter maken.quote:Op zondag 15 september 2013 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denswil wel ja, van Veltman ben ik nog niet zo overtuigd, maar ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat voor een breedteaankoop v/d Hoorn te duur is, zeker als je kijkt naar de zuinigheid van het beleid momenteel.
Dat doen ze ook maar in talenten die dat moeten gaan doen, dat heeft tijd nodigquote:Op zondag 15 september 2013 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind sowieso het mindere punt aan dit beleid dat er eigenlijk alleen maar breedteaankopen zijn gekomen. Ik dacht dat we daar mee gingen stoppen, en het geld in spelers investeren die je beter maken.
Geld moet je investeren in die talenten én in directe versterkingen voor je eerste elftal. En dat kan prima want we hebben ook al genoeg uitgegeven aan middelmaat.quote:Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doen ze ook maar in talenten die dat moeten gaan doen, dat heeft tijd nodig
Er zit ook totaal geen creativiteit in de ploeg. Allemaal 6-jes die leuk kunnen meehuppelen als het goed gaat.quote:Op zondag 15 september 2013 11:48 schreef Stiggie het volgende:
Terwijl eigenlijk alleen Eriksen weg is... Alderweireld missen we echt niet met Denswil.
Gelukkig zijn Siem en Ricardo terug. Zou Blind weer fit zijn? ... Heeft toch wel wat CL ervaring
Ik denk niet dat je directe versterkingen voor je eerste elftal kan kopen zonder dat je weer heel snel door je geld heen bent, ik ben het wel eens met het beleid al zou ik ook liever een beter Ajax zien.quote:Op zondag 15 september 2013 11:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geld moet je investeren in die talenten én in directe versterkingen voor je eerste elftal. En dat kan prima want we hebben ook al genoeg uitgegeven aan middelmaat.
Hoezo snel door je geld heen? Je moet niet elke zomer 30 miljoen uitgeven nee. Maar hoeveel hebben we deze zomer binnengehaald aan transfers? 20 miljoen ofzo. Dan kan je best 13 miljoen investeren in twee goede spelers.quote:Op zondag 15 september 2013 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je directe versterkingen voor je eerste elftal kan kopen zonder dat je weer heel snel door je geld heen bent, ik ben het wel eens met het beleid al zou ik ook liever een beter Ajax zien.
De enige speler die ik graag had willen zien en ook een directe versterking zou zijn is Tadic, die heb je niet voor dat bedrag.quote:Op zondag 15 september 2013 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo snel door je geld heen? Je moet niet elke zomer 30 miljoen uitgeven nee. Maar hoeveel hebben we deze zomer binnengehaald aan transfers? 20 miljoen ofzo. Dan kan je best 13 miljoen investeren in twee goede spelers.
Daar had je een jaar eerder Tadic en Djuricic van kunnen halen. Vind ik toch best versterkingen.quote:Op zondag 15 september 2013 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
De enige speler die ik graag had willen zien en ook een directe versterking zou zijn is Tadic, die heb je niet voor dat bedrag.
Dan kan je het beter niet uitgeven en kijken of je talenten kan pakken voor 2 miljoen en rustig naar een hoger niveau toe werken, ook met dit matige materiaal doe je gewoon mee voor het kampioenschap en gezien de breedte van de selectie denk ik toch nog steeds dat Ajax de favoriet is voor de titel.
Djuricic past gewoon niet in het systeem.quote:Op zondag 15 september 2013 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar had je een jaar eerder Tadic en Djuricic van kunnen halen. Vind ik toch best versterkingen.
Goede voetballers zijn altijd in te passen.quote:Op zondag 15 september 2013 12:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Djuricic past gewoon niet in het systeem.
Een jaar eerder had je hem niet nodig, Djuricic wilde blijkbaar niet of iig zoals Ajax hem wilde laten spelen, dan houdt het gewoon op.quote:Op zondag 15 september 2013 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar had je een jaar eerder Tadic en Djuricic van kunnen halen. Vind ik toch best versterkingen.
Ik blijf het jammer vinden. Ook dat Assaidi. Maher, John en van Ginkel niet zijn gekomen. Is toch wel apart dat geen van die transfers zijn doorgegaan.quote:Op zondag 15 september 2013 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een jaar eerder had je hem niet nodig, Djuricic wilde blijkbaar niet of iig zoals Ajax hem wilde laten spelen, dan houdt het gewoon op.
We hadden al afstand kunnen nemen nadat we de 3e ster hadden behaald, maar we zijn nog steeds geen steek verder sindsdien. We hebben zelfs mindere spelers nu.quote:Op zondag 15 september 2013 12:32 schreef The_Coach het volgende:
Je had ook Maher en Ola John kunnen halen, maar dat hebben ze niet gedaan, dan krijg je een jaar waarin je slechter wordt.
De vraag is of het genoeg is om kampioen te worden, ik denk het niet en dat Twente en PSV meer creativiteit hebben.
Dit had een jaar moeten worden dat je afstand zou nemen van een Twente en PSV maar blijkbaar vinden ze dat niet nodig bij het Technisch Hart.
Bij Maher is het maar de vraag of hij je direct beter maakt, dat doet hij bij PSV tot dusver niet, Ola John was ook maar een zondagsschot geweest, als jij denkt dat je met die 2 afstand had kunnen nemen kan ik je ook niet echt serieus nemen.quote:Op zondag 15 september 2013 12:32 schreef The_Coach het volgende:
Je had ook Maher en Ola John kunnen halen, maar dat hebben ze niet gedaan, dan krijg je een jaar waarin je slechter wordt.
De vraag is of het genoeg is om kampioen te worden, ik denk het niet en dat Twente en PSV meer creativiteit hebben.
Dit had een jaar moeten worden dat je afstand zou nemen van een Twente en PSV maar blijkbaar vinden ze dat niet nodig bij het Technisch Hart.
Ook met Eriksen erbij en De Jong fit verlies je daar gewoon met 4-0, dus ik kan me er niet echt druk om maken, dat verschil is gewoon veel te groot.quote:Op zondag 15 september 2013 12:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dat voetbal van Ajax
Man wat ben ik bang voor een enorme afstraffing woensdagen dan hoor je heel Nederland weer janken en zeiken op Ajax. Bah.
Met Toby en Eriksen zou de schade (denk ik) minder groot zijn. Ik hoop op 2-0, of nog leuker als er er nog een of 1 intikkenquote:Op zondag 15 september 2013 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook met Eriksen erbij en De Jong fit verlies je daar gewoon met 4-0, dus ik kan me er niet echt druk om maken, dat verschil is gewoon veel te groot.
Tussen Spaanse en Engelse ploegen zit nog wel een behoorlijk verschil.quote:Op zondag 15 september 2013 12:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Met Toby en Eriksen zou de schade (denk ik) minder groot zijn. Ik hoop op 2-0, of nog leuker als er er nog een of 1 intikken
Of we gaan stunten zoals Man UTD en Man City.
Maar Barcelona is weer een ander niveau dan Manchester
Dat zeg ik.quote:Op zondag 15 september 2013 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tussen Spaanse en Engelse ploegen zit nog wel een behoorlijk verschil.
Ze maken je niet slechter, en als ze dan nog eens heel gek hadden gedaan en Tadic hadden gehaald was er zeker afstand genomen van die clubs, maarja doen we toch een tussenjaar, en als we pech hebben dat psv gaat draaien kunnen we voorlopig niet meer aanhaken.quote:Op zondag 15 september 2013 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Maher is het maar de vraag of hij je direct beter maakt, dat doet hij bij PSV tot dusver niet, Ola John was ook maar een zondagsschot geweest, als jij denkt dat je met die 2 afstand had kunnen nemen kan ik je ook niet echt serieus nemen.
Scorend vermogen ontbreekt het momenteel weer enorm aan en dan die ruimtes die ze verdedigend laten liggen, die worden door zo'n ploeg genadeloos afgestraft.quote:Op zondag 15 september 2013 12:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Met Toby en Eriksen zou de schade (denk ik) minder groot zijn. Ik hoop op 2-0, of nog leuker als er er nog een of 1 intikken
Ik weet hetquote:Op zondag 15 september 2013 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scorend vermogen ontbreekt het momenteel weer enorm aan en dan die ruimtes die ze verdedigend laten liggen, die worden door zo'n ploeg genadeloos afgestraft.
Waarom niet? Speelde bij Heerenveen in dezelfde rol als Fischer bij Ajax heeft. Dat zou wel een gevolg zijn; dan zou je Fischer of Djuricic moeten verplaatsen of banken.quote:Op zondag 15 september 2013 12:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Djuricic past gewoon niet in het systeem.
Tadic vind ik wel wat anders dan Ola John en om PSV maak ik me voorlopig niet druk, zij hebben hetzelfde probleem als Ajax dat als er spelers positief gaan opvallen die ook weggekocht worden.quote:Op zondag 15 september 2013 12:45 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Ze maken je niet slechter, en als ze dan nog eens heel gek hadden gedaan en Tadic hadden gehaald was er zeker afstand genomen van die clubs, maarja doen we toch een tussenjaar, en als we pech hebben dat psv gaat draaien kunnen we voorlopig niet meer aanhaken.
Neequote:Op zondag 15 september 2013 12:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat maten komen bij mij thuis kijken, ik heb ze gevraagd vroeg te komen zodat we het allemaal niet meer zo goed zien tegen die tijd.quote:Op zondag 15 september 2013 13:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee.
Het verschil is gewoon veel te groot. Als je 4-0 verliest doe je het niet eens heel slecht hoor. Natuurlijk hopen we altijd, maar hou maar rekening met een verpulvering.
Haha, goed plan. Ik hou maar in mijn achterhoofd dat wij vernederd kúnnen worden door Barca. Dat kunnen andere clubs niet zeggenquote:Op zondag 15 september 2013 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat maten komen bij mij thuis kijken, ik heb ze gevraagd vroeg te komen zodat we het allemaal niet meer zo goed zien tegen die tijd.
twitter:
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 15-09-2013 om 13:26:40Wissels Jong #Ajax: Schmitz, Kuipers, Lazic, Meleg, Tete, Vermeij, El Hasnaoui. Jong Ajax - Willem II begint om 14:30 u. op de Toekomst. reageer retweet
Toch jammer dat die Andersen een beetje in de heen en weer zitquote:Op zondag 15 september 2013 13:29 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:twitter:AFCAjax twitterde op zondag 15-09-2013 om 13:26:40Wissels Jong #Ajax: Schmitz, Kuipers, Lazic, Meleg, Tete, Vermeij, El Hasnaoui. Jong Ajax - Willem II begint om 14:30 u. op de Toekomst. reageer retweet
Enoh wedstrijdritme op laten doen.quote:Op zondag 15 september 2013 13:29 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:twitter:AFCAjax twitterde op zondag 15-09-2013 om 13:26:40Wissels Jong #Ajax: Schmitz, Kuipers, Lazic, Meleg, Tete, Vermeij, El Hasnaoui. Jong Ajax - Willem II begint om 14:30 u. op de Toekomst. reageer retweet
De Boer heeft Sana de laatste 3 wedstrijden genoeg aan het werk gezien, lijkt mij dat de rollen snel zijn omgedraaid.quote:Op zondag 15 september 2013 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch jammer dat die Andersen een beetje in de heen en weer zit
Hoezo niet? Het zijn geen wereldspelers, maar wel 2 grote en belangrijke schakels die Ajax veel hebben opgeleverd.quote:Op zondag 15 september 2013 13:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee.
Het verschil is gewoon veel te groot. Als je 4-0 verliest doe je het niet eens heel slecht hoor. Natuurlijk hopen we altijd, maar hou maar rekening met een verpulvering.
Goed wedstrijdje spelen vandaag, tegen PSV weer bij de selectie en daarna een basisplaats krijgen. Komt goed.quote:
Ik hoop het, hij kan echt veel beter worden, dat zit er bij Sana niet inquote:Op zondag 15 september 2013 14:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goed wedstrijdje spelen vandaag, tegen PSV weer bij de selectie en daarna een basisplaats krijgen. Komt goed.
We betalen ook miljoenen voor jeugdspelers. Waarom kan Van der Hoorn niet stukken beter worden dan hij nu is en over twee seizoenen een bepalende speler zijn? Zeg niet dat het gaat gebeuren, maar uitsluiten doe ik het ook niet.quote:Op zondag 15 september 2013 10:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach kom op zeg.. Tegen Barcelona moet je verdedigend erg sterk staan. Daar hadden Eriksen en Alderweireld geen bijdrage aan, tenminste dat vind ik. Ik vrees dat het vooral de schade beperkt houden zal worden.quote:Op zondag 15 september 2013 13:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het zijn geen wereldspelers, maar wel 2 grote en belangrijke schakels die Ajax veel hebben opgeleverd.
En verder denk ik dat het heel makkelijk 3-0 of 4-0 gaat worden
Ach meid, je hoeft niet boos te wordenquote:Op zondag 15 september 2013 14:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach kom op zeg.. Tegen Barcelona moet je verdedigend erg sterk staan. Daar hadden Eriksen en Alderweireld geen bijdrage aan, tenminste dat vind ik. Ik vrees dat het vooral de schade beperkt houden zal worden.
Ben ik niet met je eens maar met hun ben je daar ook kansloosquote:Op zondag 15 september 2013 14:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach kom op zeg.. Tegen Barcelona moet je verdedigend erg sterk staan. Daar hadden Eriksen en Alderweireld geen bijdrage aan, tenminste dat vind ik. Ik vrees dat het vooral de schade beperkt houden zal worden.
Ben ook niet boos hoor, mijn oprechte excuses als ik je bang gemaakt hebquote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ach meid, je hoeft niet boos te worden
Valdes toppertje.quote:Op zondag 15 september 2013 14:58 schreef Stiggie het volgende:
De laatste wedstrijd van Barca voor Ajax
Aanvaardquote:Op zondag 15 september 2013 15:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben ook niet boos hoor, mijn oprechte excuses als ik je bang gemaakt heb:*:*
Dijks kan er echt helemaal niks van inderdaadquote:
Als PEC Fuckin Zwolle al 4x 1 op 1 met de keeper gezet kan worden vrees ik voor woensdagquote:Op zondag 15 september 2013 14:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Veel Ajax beelden in die trailer.quote:Op zondag 15 september 2013 15:13 schreef Stiggie het volgende:
De trailer is zojuist door Barca online gezet
Op forums verwacht iedereen wel 3-0 voor Barca
Met beelden van Verthongen en Suarez.... en een kampioenswedstrijd van een tijd terug...quote:
Ja uit dit team kennen ze niemand hoor.quote:Op zondag 15 september 2013 15:41 schreef MrStock het volgende:
[..]
Met beelden van Verthongen en Suarez.... en een kampioenswedstrijd van een tijd terug...
Fisher en de Jong kennen ze echt wel hoor. Denk je dat ze de Jong niet gezien hebben tegen Man City?quote:Op zondag 15 september 2013 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja uit dit team kennen ze niemand hoor.
Alsof ze daar zo aandachtig naar hebben gekekenquote:Op zondag 15 september 2013 15:45 schreef MrStock het volgende:
[..]
Fisher en de Jong kennen ze echt wel hoor. Denk je dat ze de Jong niet gezien hebben tegen Man City?
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zondag 15-09-2013 om 15:40:10Live Jong Ajax | 1-1 Andrade... Zonde! #ajawil reageer retweet
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zondag 15-09-2013 om 15:41:05Live Jong Ajax | Ondaan werd neergehaald door invaller Tete #ajawil reageer retweet
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zondag 15-09-2013 om 15:47:24Live Jong Ajax | Andersen lat! #ajawil reageer retweet
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zondag 15-09-2013 om 15:48:03Live Jong Ajax | Een ware scrimmage voor de goal waarna de Deen de lat raakt. Sporkslede ook over #ajawil reageer retweet
Bijvoorbeeld de goal van de Jong tegen in Venlo tegen VVV was meer passend geweest voor het filmpje.... Heerlijke pas van Eriksen, de Jong neemt aan en scoort direct...quote:Op zondag 15 september 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof ze daar zo aandachtig naar hebben gekeken
Ik denk niet dat ze VVV kennen in Barcelona.quote:Op zondag 15 september 2013 15:54 schreef MrStock het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld de goal van de Jong tegen in Venlo tegen VVV was meer passend geweest voor het filmpje.... Heerlijke pas van Eriksen, de Jong neemt aan en scoort direct...
Hebben ze geen VVV daar voor de toeristen?quote:Op zondag 15 september 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze VVV kennen in Barcelona.
Nee.quote:Op zondag 15 september 2013 15:55 schreef MrStock het volgende:
[..]
Hebben ze geen VVV daar voor de toeristen?
Krijg je met zoveel techniek, die willen ze raken.twitter:ajaxlife twitterde op zondag 15-09-2013 om 16:00:54Stand blijft in evenwicht. Maar het is en blijft ook wat onvriendelijk. Tikjes hier en daar. Vooral voor Andersen. #ajawil reageer retweet
Messi wordt woensdag dus het stadion uitgetrapt door Poulsenquote:Op zondag 15 september 2013 16:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Krijg je met zoveel techniek, die willen ze raken.twitter:ajaxlife twitterde op zondag 15-09-2013 om 16:00:54Stand blijft in evenwicht. Maar het is en blijft ook wat onvriendelijk. Tikjes hier en daar. Vooral voor Andersen. #ajawil reageer retweet
Waarom zou het met opzet gedaan zijnquote:Op zondag 15 september 2013 16:52 schreef MaxC het volgende:
Is die spelfout nou met opzet gedaan? Anders is het te gênant voor woorden
spelfout trekt extra aandacht van mediaquote:
Aha. Nee duidelijk.quote:Op zondag 15 september 2013 17:05 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
spelfout trekt extra aandacht van media
lijkt me onmogelijk om zo'n doek te maken zonder te checken welke letters je waar neerzet
quote:Op zondag 15 september 2013 17:05 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
spelfout trekt extra aandacht van media
lijkt me onmogelijk om zo'n doek te maken zonder te checken welke letters je waar neerzet
Hij deed het ook erg goed. En ja, het bedrag voor hem is daar gewoon een koopje als iemand zo speeltquote:Op zondag 15 september 2013 17:43 schreef Dven het volgende:
Eriksen wordt nu al een koopje genoemd in Engeland
Zegt alweer genoeg dat je ze niet serieus kan nemen, niet dat hij het niet goed deed maar hype komt uit het Engelsquote:Op zondag 15 september 2013 17:43 schreef Dven het volgende:
Eriksen wordt nu al een koopje genoemd in Engeland
Net zoals de aankopen Vertonghen en Suarez die ook "bargain" werden genoemd?quote:Op zondag 15 september 2013 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zegt alweer genoeg dat je ze niet serieus kan nemen, niet dat hij het niet goed deed maar hype komt uit het Engels
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 15 september 2013 17:53 schreef Tyron het volgende:
Niet dat ik hier nu mijn gelijk wil komen halen.
Want zo ben ik niet.
Of toch wel? Plottwist.
Gewoon een goeie voetballer al vind ik de conclusie van die Engelsen nu wel heel snel na 1 wedstrijd tegen een laagvliegerquote:Op zondag 15 september 2013 17:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er zijn hier toch wel wat discussies geweest over Eriksen.
Ook al krijg je er 1 euro voor , het maakt toch niks uitquote:Op zondag 15 september 2013 17:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Net zoals de aankopen Vertonghen en Suarez die ook "bargain" werden genoemd?
Ik riep het al meteen, 12.5 miljoen voor Eriksen is niet veel.
Je kan het ook anders zien, hij zit daar pas net en meteen laat hij zien tijdens zijn debuutwedstrijd zien hoe belangrijk hij kan zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon een goeie voetballer al vind ik de conclusie van die Engelsen nu wel heel snel na 1 wedstrijd tegen een laagvlieger
Dat is zo al is het ook jammer dat je beste spelers steeds weggaanquote:Op zondag 15 september 2013 17:56 schreef Pedroso het volgende:
Toch is het ook reclame voor Ajax en goed voor toekomstige prijzen als spelers van Ajax het goed doen in de topcompetities. En 13 miljoen voor een éénjarig contract is nu ook weer niet heel slecht.
Sana was bij zijn debuut voor Ajax ook belangrijk.quote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien, hij zit daar pas net en meteen laat hij zien tijdens zijn debuutwedstrijd zien hoe belangrijk hij kan zijn.
Cruijf ook.quote:Op zondag 15 september 2013 18:11 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Sana was bij zijn debuut voor Ajax ook belangrijk.
tegen az? waar was ie belangrijk in dan?quote:Op zondag 15 september 2013 18:11 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 september 2013 18:11 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
quote:He'll be in a Madrid shirt before we know it.
quote:I know it's just one game, against Norwich for that matter, but has Eriksen instantly become our most important player? I ask this for a few reasons.
1) He's the only player we have and perhaps one of the few in the world that can come close or perhaps match what we have lost in Bale's FK ability.
2) We have no other player like him on our roster. As good as Holtby can be, Eriksen is a step above in the creative department. We seem to have near like for like replacements at nearly all other positions.
Three) (my three button isnt working) He is also responsible for our Corners now, and looks to have the accuracy to do so well at them.
Four) (See THREE) He seems to have the ability to fall back when our other Mids move up on the attack. Seeing as how we have fantastic attacking deeper CMs, this ability added to his others seems irreplaceable. Something Ozil certainly lacks
5) He kind of has a cock face. The BIRD you pervs. Born to be a Spur. Not like our Simian looking star that now dives for RM.
Six) He needs to be better than Ozil for bragging rights. Definitely brings a more complete game than Ozil, while Ozil probably a little better in the creativity department, but I don't think by much. All ready getting into disputes with Arsenal fans as to who the better signing is. Both had great debuts, but Arsenal fans claiming Eriksen is no where near the class of Ozil, otherwise teams like RM would have been after him. I say to them, look again. At 21, he brings a slightly different game than Ozil, one I think much more suited to the PM and to AVBs system of interchanging roles. I see more from Eriksen then I did Modric when he was 21. Am I crazy?
7) He has a fantastic shot. Combined with all his other qualities, he has a great shot to boot.
So all combined I really think he is instantly our most irreplaceable player. Lamela might turn out the best, but I don't think he will be the most important.
Overmars heeft het goed gezien om hem te kopen , daarom ging die op het laatste moment ook voor Elia .quote:Op zondag 15 september 2013 18:11 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Vermeer is gewoon een goede lijnkeeper over het algemeen maar voor de rest vind ik hem te vaak matig. Zie denk ik liever cillessen. Het probleem is als Vermeer zo kut blijft doorkeepen je hem ook niet verkocht krijgt.quote:Op zondag 15 september 2013 18:47 schreef Heeinz het volgende:
Ik weet ook echt niet meer wat ik van Vermeer moet denken.. Vooral de laatste tijd zit hij zo ongelooflijk te kloten, en even later voorkomt hij weer een tegendoelpunt op een manier waarop weinig keepers dat kunnen. Het probleem is alleen als je Cillessen een kans geeft en hij bakt er niet veel van, is het ook weer apart om Vermeer er weer in te zetten.
![]()
![]()
Oplossing: Vermeer verkopen aan het eind van dit seizoen en dan Jasper erinquote:Op zondag 15 september 2013 18:47 schreef Heeinz het volgende:
Ik weet ook echt niet meer wat ik van Vermeer moet denken.. Vooral de laatste tijd zit hij zo ongelooflijk te kloten, en even later voorkomt hij weer een tegendoelpunt op een manier waarop weinig keepers dat kunnen. Het probleem is alleen als je Cillessen een kans geeft en hij bakt er niet veel van, is het ook weer apart om Vermeer er weer in te zetten.
![]()
![]()
of in de winter.quote:Op zondag 15 september 2013 19:05 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Oplossing: Vermeer verkopen aan het eind van dit seizoen en dan Jasper erin
Ik moet zeggen dat ik hem absoluut gun om te slagen bij ons. Het wil gewoon nog niet helemaal lopen bij hem, we kunnen weinig anders dan hopen dat het vanzelf komt. Hij komt bij een nieuwe club, spreekt de taal niet, kan ook nauwelijks Engels, hoge verwachtingen, andere positie.. Ik zou zeggen: laten we hem nog wat meer tijd geven. Naar mijn mening kan alleen een blinde de kwaliteit die hij heeft ontkennen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:46 schreef Stiggie het volgende:
Interview Bojan
http://ajax.netwerk.to/ni(...)20in%20Amsterdam.php
Sana is toch beter , net als Hoesenquote:Op zondag 15 september 2013 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mounir kan de schurft krijgen.
En die doen niet irritant in de groepquote:Op zondag 15 september 2013 20:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sana is toch beter , net als Hoesen
Inderdaad . Voetballend voegen ze ook heel veel toequote:Op zondag 15 september 2013 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die doen niet irritant in de groep
De kwaliteit om al 3 jaar lang niets te presteren bedoel je?quote:Op zondag 15 september 2013 20:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik hem absoluut gun om te slagen bij ons. Het wil gewoon nog niet helemaal lopen bij hem, we kunnen weinig anders dan hopen dat het vanzelf komt. Hij komt bij een nieuwe club, spreekt de taal niet, kan ook nauwelijks Engels, hoge verwachtingen, andere positie.. Ik zou zeggen: laten we hem nog wat meer tijd geven. Naar mijn mening kan alleen een blinde de kwaliteit die hij heeft ontkennen.
Agree to disagree hadden wij over Bojanquote:Op zondag 15 september 2013 20:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De kwaliteit om al 3 jaar lang niets te presteren bedoel je?
Dat zal hij leuk vinden om te horenquote:Op zondag 15 september 2013 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens lijkt Bojan mij wel een prima knul
Ga je een tekening voor hem maken en zet je dan een foto van die post op de achterkant?quote:Op zondag 15 september 2013 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal hij leuk vinden om te horen.
Natuurlijk.quote:Op zondag 15 september 2013 20:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga je een tekening voor hem maken en zet je dan een foto van die post op de achterkant?
Groetjes!quote:Op zondag 15 september 2013 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Ik zal het snel opsturen, dan kan hij er woensdag meteen drie maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |