SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hulde voor PEC, maar Ajax zit in een hele zwakke periode. Heel erg is het overigens niet, wellicht krijg je een eerlijke kans op een tussenjaar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef Smoofie het volgende:
Wel triest dat de TT cynisch is, eigenlijk zijn we gewoon weggespeeld door PEC
Eigenlijk moeten we spelers KOPEN, maarja de transferwindow is gesloten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef Smoofie het volgende:
Wel triest dat de TT cynisch is, eigenlijk zijn we gewoon weggespeeld door PEC
Leeftijd boeit geen kloot, zie Seedorf.... Als koppie goed zit, lichaam het aan kan, moet het gewoon kunnen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:27 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Groot talent inderdaad, maar het is nergens voor nodig om hem op zijn 16e al te laten debuteren.
Hint: vergelijk de situatie waarin Seedorf debuteerde even met de huidige situatiequote:Op zaterdag 14 september 2013 21:36 schreef MrStock het volgende:
[..]
Leeftijd boeit geen kloot, zie Seedorf.... Als koppie goed zit, lichaam het aan kan, moet het gewoon kunnen.
Voordeel is wel dat de andere clubs er ook niet veel van bakken in de eredivisie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:36 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hulde voor PEC, maar Ajax zit in een hele zwakke periode. Heel erg is het overigens niet, wellicht krijg je een eerlijke kans op een tussenjaar.
´The Usual Suspects´ is er niets bij.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:37 schreef Tyron het volgende:
Ach wij winnen hem tenminste.![]()
Dit is overigens geen sneer naar PSV dat gelijk speelde tegen Cambuur.
Of misschien toch wel? Plottwist.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik toen nog maar 5 jaar was. Ik weet de situatie van toentertijd dus niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:37 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hint: vergelijk de situatie waarin Seedorf debuteerde even met de huidige situatie.
Nou, de spelers om hem heen waren wel iets beter dan van nuquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:39 schreef MrStock het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik toen nog maar 5 jaar was. Ik weet de situatie van toentertijd dus niet.
Prima, als we om de titel mee kunnen doen is dat leuk (zal ook wel), maar met het verlies van Eriksen en de gaten die Anita, Vertonghen en Stekelenburg achter gelaten hebben moet je nu doorhalen en goed gaan selecteren. Mensen kansen geven en de sterkste 11 vormen uit jongens met het meeste talent, niet de jongens met de meeste status.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat de andere clubs er ook niet veel van bakken in de eredivisie.
Wist je dat Ajax in die tijd één van 's werelds beste clubs was?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:39 schreef MrStock het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik toen nog maar 5 jaar was. Ik weet de situatie van toentertijd dus niet.
Dan is de situatie nu toch prima te vergelijken?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:41 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wist je dat Ajax in die tijd één van 's werelds beste clubs was?
Des te meer reden om dan juist geen 16 jarigen te laten debuteren? Als je dan toch zoveel goede spelers hebt?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:41 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wist je dat Ajax in die tijd één van 's werelds beste clubs was?
Wim Jonk en Bergkamp waren de toppers toen . Nu Siem de Jong...quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, de spelers om hem heen waren wel iets beter dan van nu.
En wanneer mag Bazoer dit seizoen er dan wel in?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:40 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Prima, als we om de titel mee kunnen doen is dat leuk (zal ook wel), maar met het verlies van Eriksen en de gaten die Anita, Vertonghen en Stekelenburg achter gelaten hebben moet je nu doorhalen en goed gaan selecteren. Mensen kansen geven en de sterkste 11 vormen uit jongens met het meeste talent, niet de jongens met de meeste status.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan is de situatie nu toch prima te vergelijken?
Groot talent, kon zich mooi optrekken aan alle internationals. Dat kan een groot talent momenteel niet. Wil je spelers langer bij Ajax houden, dan moet je een ander traject verzinnen om je talenten te ontwikkelen. Op z'n 16e geforceerd voor de leeuwen gooien is niet de juiste manier. Laat hem eerst maar eens een jaar in het 2e spelen. Volgend jaar bij het 1e betrekken, bankie en soms mee laten doen. Kijken we dan weer verder. Dan kunnen we hem rond zijn 22e afzeiken dat hij niet genoeg brengt i.p.v. op zijn 18e omdat hij dan toch al 2 seizoenen in het 1e speelt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:42 schreef MrStock het volgende:
[..]
Des te meer reden om dan juist geen 16 jarigen te laten debuteren? Als je dan toch zoveel goede spelers hebt?
Einde van het seizoen een keer. Of in de beker. Of oefenwedstrijden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En wanneer mag Bazoer dit seizoen er dan wel in?
Zo is het, een keer geen kampioen worden kan gebeuren. Als er maar een goede basis gelegd wordt voor de komende jaren en er progressie is bij veel spelers en het team zelf.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:40 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Prima, als we om de titel mee kunnen doen is dat leuk (zal ook wel), maar met het verlies van Eriksen en de gaten die Anita, Vertonghen en Stekelenburg achter gelaten hebben moet je nu doorhalen en goed gaan selecteren. Mensen kansen geven en de sterkste 11 vormen uit jongens met het meeste talent, niet de jongens met de meeste status.
Juist. En die progressie, zowel individueel als qua team, is er echt nodig om de komende jaren stabiel te worden. De gaten die onze beste spelers de laatste jaren achter lieten zijn op den duur niet meer op te vangen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo is het, een keer geen kampioen worden kan gebeuren. Als er maar een goede basis gelegd wordt voor de komende jaren en er progressie is bij veel spelers en het team zelf.
En de vraag is natuurlijk, wat gaat Ajax doen met 80 miljoenquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:46 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Juist. En die progressie, zowel individueel als qua team, is er echt nodig om de komende jaren stabiel te worden. De gaten die onze beste spelers de laatste jaren achter lieten zijn op den duur niet meer op te vangen.
Ik huiver.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En de vraag is natuurlijk, wat gaat Ajax doen met 80 miljoen.
Dat kapselquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Deze jongen gaat Ajax gewoon weer op de been helpen, na zijn eerste basisplaats kan de Boer hem niet meer zo makkelijk naar Jong Ajax sturen.
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 20:37:15Er is wat gedoe rond Fischer. Tijdens #ajapec al. Poulsen ontfermde zich. Maar Fischer is na afloop direct weg richting kleedkamer. reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 22:23:58De Boer was ontevreden over Fischer. Ook over Sana. Maar de trainer wilde Sana graag wat langer en op links in actie zien. #ajapec reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 22:43:52@Meijerf73 Vooral teleurstelling bij Fischer en wat boosheid over zijn eigen prestatie. Wellicht ook door de wissel. reageer retweet
Net zoals Boccara zekerquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Deze jongen gaat Ajax gewoon weer op de been helpen, na zijn eerste basisplaats kan de Boer hem niet meer zo makkelijk naar Jong Ajax sturen.
Van zulke jonge gastjes moet je zoiets niet verwachten hij heeft nog een lange weg te gaan voor hij klaar is voor Ajax 1.quote:
Wat verwacht ik van hem dan? Vertel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van zulke jonge gastjes moet je zoiets niet verwachten hij heeft nog een lange weg te gaan voor hij klaar is voor Ajax 1.
Ditquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat verwacht ik van hem dan? Vertel.
Gewoon gefrustreerd met zijn eigen spel. Maar hij heeft nog genoeg te leren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 20:37:15Er is wat gedoe rond Fischer. Tijdens #ajapec al. Poulsen ontfermde zich. Maar Fischer is na afloop direct weg richting kleedkamer. reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 22:23:58De Boer was ontevreden over Fischer. Ook over Sana. Maar de trainer wilde Sana graag wat langer en op links in actie zien. #ajapec reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 22:43:52@Meijerf73 Vooral teleurstelling bij Fischer en wat boosheid over zijn eigen prestatie. Wellicht ook door de wissel. reageer retweet
Te jong belangrijk gemaaktquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:08 schreef MouzurX het volgende:
Fischer moet echt zijn denkwijze gaan veranderen anders red hij het nooit. Hij probeert het veel te hard en daardoor presteert hij telkens niks.
Ja vorig jaar was zijn enige concurrent Boerrigter, dan ben je al snel belangrijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Te jong belangrijk gemaakt
Gemaakt? Hij heeft het allemaal zelf gedaan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Te jong belangrijk gemaakt
Is het niet gewoon beter om niet eens daar heen te gaan? Het heeft vrij weinig zin om daar compleet vernederd te worden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:14 schreef Wilskracht het volgende:
Dicht timmeren tegen Barcalona.
Vermeer
Van Rijn
Moisander
Denswill
Blind
Enoh
Poulson
Serrero
Schone
Bojan
Duarte
4-3-3 in balbezit omschakelen naar 4-6-0 bij balverlies.
Dat scheelt miljoenen en je wordt verbannen uit Europa.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Is het niet gewoon beter om niet eens daar heen te gaan? Het heeft vrij weinig zin om daar compleet vernederd te worden.
Serero eruit voor Blind en Boilesen erin voor Blind.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:14 schreef Wilskracht het volgende:
Dicht timmeren tegen Barcalona.
Vermeer
Van Rijn
Moisander
Denswill
Blind
Enoh
Poulson
Serrero
Schone
Bojan
Duarte
4-3-3 in balbezit omschakelen naar 4-6-0 bij balverlies.
Ah.. in dat geval alleen maar b-spelers erin gooien. Dan kunnen we dat nog als excuus gebruiken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:16 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat scheelt miljoenen en je wordt verbannen uit Europa.
Boilesen was niet veel vandaag.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Serero eruit voor Blind en Boilesen erin voor Blind.
Ik zou Siem de Jong sparen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:17 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ah.. in dat geval alleen maar b-spelers erin gooien. Dan kunnen we dat nog als excuus gebruiken.
Siggy miste anders ook gewoon zijn kansen vandaag.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Siggie hoort gewoon in de basis, Hoessen mist scorend vermogen
Die bal op de paal ook waar de 2-0 uit kwamquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Siggy miste anders ook gewoon zijn kansen vandaag.
De meest treurige actie was waar hij alleen op het doel af kon.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die bal op de paal ook waar de 2-0 uit kwam
Trage slak joh. Niet dat Hoesen zo snel is, maar ik kreeg Johnny van de Beukering flashbacks.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De meest treurige actie was waar hij alleen op het doel af kon.
Dat vond ik nog wel mee vallen om hem nou af te branden op gebrek aan snelheid vind ik een beetje flauw.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De meest treurige actie was waar hij alleen op het doel af kon.
Hij mocht maar 20 minuten meedoen he,quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Siggy miste anders ook gewoon zijn kansen vandaag.
Hij heeft niet veel andere dingen om het mee te compenseren. Zijn afmaakkwaliteiten vallen ook tegen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat vond ik nog wel mee vallen om hem nou af te branden op gebrek aan snelheid vind ik een beetje flauw.
De spits is juist een van de belangrijkste spelers voor het veldspelquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij mocht maar 20 minuten meedoen he,
da's altijd lastig. Maar hij is gewoon net wat stappen verder dan Hoessen en prikt ze er regelmatiger in... Dat hij niet veel bijdraagt aan goed veldspel kun je hem niet kwalijk nemen, daar zijn die andere 9 voor
quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hij niet veel bijdraagt aan goed veldspel kun je hem niet kwalijk nemen, daar zijn die andere 9 voor
Gedeeltelijk mee eens, maar het is nou niet dat Hoessen voor beter veldspel zorgt en de goals maakt, dat laatste doet Siggie gewoon van nature makkelijker dus moet hij gewoon spelenquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De spits is juist een van de belangrijkste spelers voor het veldspel. Daar moet het spel aan opgehangen worden.
Dat kan bij een verdediger ja, voor het Ajax spel is het toch wel handig dat de spits kan meevoetballen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij mocht maar 20 minuten meedoen he,
da's altijd lastig. Maar hij is gewoon net wat stappen verder dan Hoessen en prikt ze er regelmatiger in... Dat hij niet veel bijdraagt aan goed veldspel kun je hem niet kwalijk nemen, daar zijn die andere 9 voor
Behalve vorig seizoen dan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens, maar het is nou niet dat Hoessen voor beter veldspel zorgt en de goals maakt, dat laatste doet Siggie gewoon van nature makkelijker dus moet hij gewoon spelen
gelukkig hadden zij benschop jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:47 schreef Smoofie het volgende:
Verdedigend blijft Ajax echt welheh.
Denk je dat de Boer de komende nachten rustig kan slapen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:22 schreef The_Coach het volgende:
Laat Barcelona maar flink winnen dan ziet de Boer misschien dat die kwaliteit mist.
Je zag vandaag wel dat Hoesen als aanspeelpunt een stuk beter was. Het is alleen ook geen topper.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens, maar het is nou niet dat Hoessen voor beter veldspel zorgt en de goals maakt, dat laatste doet Siggie gewoon van nature makkelijker dus moet hij gewoon spelen
Gewoon aan JC14 gevraagd of die ff wilt regelen dat Barca niet meer wint dan met 3-0/quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Denk je dat de Boer de komende nachten rustig kan slapen?
Ik baal er vanquote:Op zondag 15 september 2013 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gelukkig krijgen wij van de week een paar aardige spelertjes tegenover onze godenzonen
JC is niet bepaald vriendjes met de huidige voorzitter. Dat kan je dus op je buik schrijven.quote:Op zondag 15 september 2013 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon aan JC14 gevraagd of die ff wilt regelen dat Barca niet meer wint dan met 3-0/
Direct contact met de spelersquote:Op zondag 15 september 2013 00:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
JC is niet bepaald vriendjes met de huidige voorzitter. Dat kan je dus op je buik schrijven.
Ik zie er tegenop, en dat heb ik niet vaak bij een wedstrijd van Ajaxquote:
Dan gewoon Bojan opstellen, voor hem doen ze dat wel.quote:Op zondag 15 september 2013 00:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
JC is niet bepaald vriendjes met de huidige voorzitter. Dat kan je dus op je buik schrijven.
We mogen blij zijn als het daar bij blijft ja...quote:Op zondag 15 september 2013 00:03 schreef TJV het volgende:
Joh, we gaan daar met 6-0 de boot in. Jammer dan, kun je nu al voorspellen. Nu niets meer aan te doen.
Wat maakt het uit, je weet toch dat je gaat verliezen. Je gaat kansloos heen dus of het nou 6-0 wordt of 18-0 zal me ook een worst wezen, laten we hopen dat er een aantal jongens zijn die een beetje wakker worden en dat menzo nog een paar blunders maakt, dan kunnen we weer beginnen aan onze mini-inhaalrace.quote:Op zondag 15 september 2013 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We mogen blij zijn als het daar bij blijft ja...
Ajax en verdedigen haha, dat gaat niet goedkomen dan.quote:Op zondag 15 september 2013 00:04 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop dat ze gewoon daar gaan verdedigen. Misschien kunnen ze meteen oefen, leren compact spelen.
Kijk, en daarom is het handig om verdedigers te hebben zoals Celtic, echte mannen die kunnen verdedigenquote:Op zondag 15 september 2013 00:06 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, je weet toch dat je gaat verliezen. Je gaat kansloos heen dus of het nou 6-0 wordt of 18-0 zal me ook een worst wezen, laten we hopen dat er een aantal jongens zijn die een beetje wakker worden en dat menzo nog een paar blunders maakt, dan kunnen we weer beginnen aan onze mini-inhaalrace.
Het lijkt me toch wel van belang met hoeveel je verliest. Als je echt met een beschamende uitslag terugkomt zal het zelfvertrouwen bij de spelers ook wel 0,0 zijn. En dan nog naar Eindhoven toequote:Op zondag 15 september 2013 00:06 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, je weet toch dat je gaat verliezen. Je gaat kansloos heen dus of het nou 6-0 wordt of 18-0 zal me ook een worst wezen, laten we hopen dat er een aantal jongens zijn die een beetje wakker worden en dat menzo nog een paar blunders maakt, dan kunnen we weer beginnen aan onze mini-inhaalrace.
Nee want die passen niet in onze speelwijze. Wij missen gewoon kwaliteit nu. In de aanval en op het middenveld.quote:Op zondag 15 september 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk, en daarom is het handig om verdedigers te hebben zoals Celtic, echte mannen die kunnen verdedigen.
quote:Op zondag 15 september 2013 00:04 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop dat ze gewoon daar gaan verdedigen. Misschien kunnen ze meteen oefen, leren compact spelen.
Aanval loopt vooruit, verdediging achteruit. Gat te groot, niet te verdedigen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk, en daarom is het handig om verdedigers te hebben zoals Celtic, echte mannen die kunnen verdedigen.
De Boer zal ook wel zeggen van voer je taak uit, geniet van de ambiance en kijk of je nog wat van de pro's op kan pikken. Op je broek krijgen is niet leuk, maar kom op, het is Barca.quote:Op zondag 15 september 2013 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel van belang met hoeveel je verliest. Als je echt met een beschamende uitslag terugkomt zal het zelfvertrouwen bij de spelers ook wel 0,0 zijn. En dan nog naar Eindhoven toe
Ja, maar nu komen wel de hele tijd in de problemen, ook als het een counter is, wanneer PEC de bal had en iedereen van Ajax was voor de eigen 16 kwam PEC er alsnog makkelijk uit en onze verdediger zaten weer vaak lucht te dekken,quote:Op zondag 15 september 2013 00:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Aanval loopt vooruit, verdediging achteruit. Gat te groot, niet te verdedigen.
Haal de 4 beste verdedigers van de wereld, laat ze spelen zoals Ajax nu en ook die komen in de problemen.
Ach ik onderga de marteling maar weer. Ik ben het al gewend tegen Real de laatste jaren dus nu maar weer. Maar het is toch kut dat je gewoon al kansloos bent aan het begin. En dan zie ik Ajax nog wel een klein kansje krijgen aan het begin en dat de commentator dan zegt dat Ajax goed begint. En daarna gaat het opeens weer hardquote:Op zondag 15 september 2013 00:10 schreef TJV het volgende:
[..]
De Boer zal ook wel zeggen van voer je taak uit, geniet van de ambiance en kijk of je nog wat van de pro's op kan pikken. Op je broek krijgen is niet leuk, maar kom op, het is Barca.
Euhm, denk het wel, hoezo.quote:Op zondag 15 september 2013 00:09 schreef Adames het volgende:
[..]
heb jij toevallig dinsdagavond nog vrij krachtpatser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |