SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Real power isn't given, it must be taken-
De Saquote:Op maandag 2 september 2013 19:59 schreef henk3412 het volgende:
In April zijn we weer kampioen dan horen wij uw graag weder! Mensen hier moeten niet zo speculeren hebben maar vertrouwen hebben in het TH. Na vanavond indien niemand gekocht wordt dan zullen de Sa en Meleg probably wel doorgeschoven zijn naar het eerste en die gaan het waarmaken.
Nee, Lucas Andersen.quote:Op maandag 2 september 2013 19:59 schreef henk3412 het volgende:
In April zijn we weer kampioen dan horen wij uw graag weder! Mensen hier moeten niet zo speculeren hebben maar vertrouwen hebben in het TH. Na vanavond indien niemand gekocht wordt dan zullen de Sa en Meleg probably wel doorgeschoven zijn naar het eerste en die gaan het waarmaken.
Beter dan Bojanquote:
quote:
Met Bojan gaat het ook nog wel goedkomen denk ik.quote:
Hij toonde tegen Groningen 5 minuten lang dat hij het écht kan.quote:Op maandag 2 september 2013 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Met Bojan gaat het ook nog wel goedkomen denk ik.
Ik kijk al uit naar 31 januari. Weer proberen op de laatste dag allemaal onhaalbare spelers binnen te halenquote:Op maandag 2 september 2013 20:02 schreef Enchanter het volgende:
Nog 4 uurtjes , denk niet dat er nog iemand komt
quote:Op maandag 2 september 2013 19:56 schreef henk3412 het volgende:
flikker toch op met dit kut transferbeleid zeg.. elk jaar hetzelfde gezeik aan het einde van de transferdeadline.. leren ze het nou nooit!
Euhhhhquote:Op maandag 2 september 2013 19:58 schreef henk3412 het volgende:
Ik denk het niet. Overrated gastje en niemand wil iets kwaads over hem horen want hij komt van het grote Barcelona. Nou hij geen er echt helemaal niets van. Geen wedstrijd goed gespeeld. Op drie redelijke voorzetten na, die elke andere buitenspeler ook had kunnen geven, heeft hij niets laten zien. Vaak is hij de slechtste en meest onzichtbare man op het veld. Gaat nooit voor de actie om de achterlijn te halen. Echter juist als hij de bal moet afgeven dan probeert hij iets van een actie te maken (wat vaak resulteert in balverlies) of hij schiet dom zelf en ontneemt daardoor een andere speler een scoringskans.quote:Op maandag 2 september 2013 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Met Bojan gaat het ook nog wel goedkomen denk ik.
En toen werd het 1-0quote:Op maandag 2 september 2013 20:06 schreef handboek het volgende:
Psv wil deze pot echt niet verliezen, staan een aantal eerste elftal spelers in....
Kunnen ze zo zeggen dat ze de beste jeugd hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 20:06 schreef handboek het volgende:
Psv wil deze pot echt niet verliezen, staan een aantal eerste elftal spelers in....
Vreemd, ik dacht dat ze voor een nederlaag gingenquote:Op maandag 2 september 2013 20:06 schreef handboek het volgende:
Lekker samenspel ook zojuistquote:Op maandag 2 september 2013 20:09 schreef GwaiLow het volgende:
Pff Ajax nu al op achterstand. Zo zwak...
scorebord supporter..... Ajax had net zo goed op 0 -1 kunnen staanquote:Op maandag 2 september 2013 20:09 schreef GwaiLow het volgende:
Pff Ajax nu al op achterstand. Zo zwak...
quote:Op maandag 2 september 2013 20:13 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben voortaan alleen nog maar supporter van Manchester United, doei Ajax.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:13 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben voortaan alleen nog maar supporter van Manchester United, doei Ajax.
Lol ja, nee.quote:Op maandag 2 september 2013 20:18 schreef henk3412 het volgende:
LOL, nog 4 uurtjes en Overmars doet een bod op Sekou Cissé.
Haha dat is vanzelfsprekend slechter dan wat je gisteren hebt aanschouwd.quote:Op maandag 2 september 2013 20:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat is dat jong Ajax toch droevig, niet normaal.
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 02-09-2013 om 20:15:00Marc Overmars bevestigt na afketsen transfer @ELJERO11ELIA: ,, #Ajax is uitgewinkeld." Geen nieuwe spelers meer reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |