SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Wat is deze ah bezemquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:49 schreef PSV1990- het volgende:
Heb geen vertrouwen in een goed resultaat voor PSV
Corona bedoel je.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben z'n naam kwijt.
Een Mexicaan was het, geloof ik.
Je hebt hem opgezochtquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dat talent heet Jesus Manuel Corona
quote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dat talent heet Jesus Manuel Corona
Nee, ik weet hoe die beste man heet. Er zit zelfs nog Ruiz in z'n naamquote:
Wat is er mis met Hendrix? Speelde vorig keer gewoon goed.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:51 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Brenet , Hendrix ... Depay uit vorm.
Plus dat PSV het altijd lastig heeft bij die moffen
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aids is juist heel snel qua verspreiding, slechte vergelijking dus.
Ik heb bij Aissati in de klas gezeten. Leuk he.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:51 schreef PSV1990- het volgende:
Achentek komt bij mij uit de buurt , Eindhoven zuid (Gestel)
Ze broertje speelt bij PSV in de jeugd .
En Feyenoordsupporter en PSV'er als ik alles wat hier geroepen wordt moet gelovenquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:52 schreef gelezwembroek het volgende:
Je moet dus Ajaxsupporter zijn om bij de KNVB te werken?
Tegen Cambuur ja maar we zullen zien,, in ieder geval beter dan Zanka.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is er mis met Hendrix? Speelde vorig keer gewoon goed.
Ach ik heb zelfs Ricky van den Bergh zeer behoorlijk zien keepenquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:50 schreef Tchock het volgende:
Die reservekeeper van PEC nu is een amateurvoetballer die nog nooit een minuut voor PEC gespeeld heeft. Laten we bidden dat Begois niet geblesseerd raakt.
Die speelt als een patatje.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:51 schreef Geo4kant het volgende:
Die Fischer is ook al een tijd aan het prutsen..
En faalt keihardquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
Van Rhijn probeerde een man te passeren
Mladen Petric hield een penal tegenquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach ik heb zelfs Ricky van den Bergh zeer behoorlijk zien keepenJan Koller kon er ook wat van
Ricky van den Bergh toen hij keeptequote:Op zaterdag 14 september 2013 19:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach ik heb zelfs Ricky van den Bergh zeer behoorlijk zien keepenJan Koller kon er ook wat van
Misschien dat als ik nog een kwartier blijf kijken ze zelfs een keer een kans creëren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Zwolle met de rug tegen de muur, de 1-0 hangt in de lucht.
Heeft nu een ander kapsel, vandaar misschien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:53 schreef Muto het volgende:
Is Fisch-er eigenlijk wel? Niet gezien.
Word het ook niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
Als hoeren PEC niet scoort wordt het nooit die 2-2 die ik verspeld heb
Thijsie is er eindelijktwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 19:54:00Locatie: troosteloos Bereikbaarheid: mwoh Stadion: top! http://t.co/YlAcXISKQk reageer retweet
Gooi Benson op de plek van Nijlands en Nijlands op de plek van Benson. Heb je meteen meer scorend vermogen I sayquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:54 schreef Tchock het volgende:
Benson voetbalt hartstikke leuk, verovert ballen, maar scoren doet hij veeeel te weinig voor een spits
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:56 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dit speler van Zwolle niet zo bensonder.
Helaas, volgende keer beterquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:56 schreef GGMM het volgende:
*bijzonderquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:56 schreef GGMM het volgende:
Dan kan het feest wel beginnen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Thijsie is er eindelijktwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 19:54:00Locatie: troosteloos Bereikbaarheid: mwoh Stadion: top! http://t.co/YlAcXISKQk reageer retweet
He mad.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Flikker jij maar eens op. Idioot!
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als PEC wint van Ajax en Ajax wint van Barca
Nee, omdat hij terugduwde, opletten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:59 schreef Grifte het volgende:
Die Zwolle speler wordt geduwd, en krijgt geel 'omdat hij erbij staat', tja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |