Maar goed dat Johnny er niet meer is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker achter de oto filmen
[ afbeelding ]
Iron man?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:37 schreef Lavenderr het volgende:
IJzersterk en geen paniek, Horner. Hij komt steeds terug.
Dat is nog veel knapper dan bergop geduwd worden.quote:
Ik had het over de meelopers.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is nog veel knapper dan bergop geduwd worden.
Ik verwacht een comeback a la VDBquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:42 schreef Wombcat het volgende:
Armstrong zal wel balen. Hij had de oudste winnaar van een grote ronde willen worden.
Cobo, Gonzalez en Menchov staan ook nog steeds op de erelijst, dus 't kan wel even duren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe lang zou 't in de boeken blijven staan? Weken, maanden of jaren?
Of Armstrong belt nu naar de UCI om ze er op te wijzen waar ze Horner op moeten testen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik verwacht een comeback a la VDB
Zodat Armstrong ook ergens dood gevonden wordt in Senegal? Graag.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik verwacht een comeback a la VDB
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:44 schreef vaarsuvius het volgende:
wtf Horner heeft nog nooit in zijn leven iets gewonnen (ok ok, af en toe een etappetje)
wat nou, ik heb de wiki pagina er echt wel bijgepakt hoor... af en toe een etappetje is een keurige samenvatting van zijn carrierequote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
wat nou, ik heb de wiki pagina er echt wel bijgepakt hoor... af en toe een etappetje is een keurige samenvatting van zijn carriere
Alonso is furieus.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Euskaltel verneukt het ploegenklassement nog even.
quote:
Cobo is toch nooit formeel betrapt?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Cobo, Gonzalez en Menchov staan ook nog steeds op de erelijst, dus 't kan wel even duren.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:00 schreef Mani89 het volgende:
2013:12,8 km@9,6%---43:06---average speed 17.82 km/h(Chris Horner)
2011:12,8 km@9,6%---43:57---average speed 17.47 km/h(Juan Jose Cobo)
2008:12,8 km@9,6%---43:12---average speed 17.78 km/h(Alberto Contador)
2002:12,8 km@9,6%---43:55---average speed 17.49 km/h(Roberto Heras)
2000:12,8 km@9,6%---41:55---average speed 18.32 km/h(Roberto Heras)
---46:50---average speed 16.40 km/h(Gilberto Simoni)
1999:12,8 km@9,6%---44:50---average speed 17.13 km/h(J.M. Jimenez-Tonkov)
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:00 schreef Mani89 het volgende:
Hahaha.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:00 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:10 schreef Columbiafan het volgende:
Eerste Amerikaan die een grote ronde wint sinds Greg Lemond?![]()
Op dit moment is dat een feit.quote:
In before bovenbeenbreukquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op dit moment is dat een feit.
Dat zou best geniaal zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou best geniaal zijn
Een Westraatje dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die andere 2 Amerikanen raakten hun titel kort later of veel later kwijt, afwachten wat er met Horner gebeurtquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op dit moment is dat een feit.
"We hebben spektakel gebracht, dit was legendarisch, dit gaan we nooit meer meemaken. Dus wat maakt het uit dat ik eventueel doping gebruik."quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:00 schreef debeterebob het volgende:
http://nos.nl/video/551185-legendarisch-moment.html
Baasje hoor
Hij ziet er best vriendelijk uit, maar tering zeg, de arrogantie spuit echt uit elke poriequote:Op zaterdag 14 september 2013 19:00 schreef debeterebob het volgende:
Baasje hoor
Niet verbazingwekkend. Na de demonstratie van Sky in 2012 wist iedereen dat ze dit jaar full retard moesten gaan. Dus ondanks een zeer goede rijd van Nibali, wordt hij nog steeds overklast. De periode van tragere klimtijden kan definitief in de prullenbak.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:12 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Horner dus 2de beste tijd, Nibali en co de 4de beste tijd. Dus ook die zijn sneller dan Cobo.
twitter:ammattipyoraily twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 19:28:02#LaVuelta, Stage 20. Angliru (steepest 6.52 km, 13.36 %, 871 m). Chris Horner ("63.5 kg"): 28:06, 13.92 Kph, VAM 1870 m/h, 6.39 W/kg [CPL]. reageer retweet
Lance in het kwadraat.quote:I think it's an amazing moment. I think everybody at home that was on the couch got to watch a legendary moment, that maybe they'll never see in their entire career. Maybe never again in sports. Maybe never again in cycling. I hope all of you've enjoyed every pedal stroke, every suffering I did to the finish.
De menselijke maat is terug.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:55 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ammattipyoraily twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 19:28:02#LaVuelta, Stage 20. Angliru (steepest 6.52 km, 13.36 %, 871 m). Chris Horner ("63.5 kg"): 28:06, 13.92 Kph, VAM 1870 m/h, 6.39 W/kg [CPL]. reageer retweet
Ik overweeg juist om een racefiets aan te schaffen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:04 schreef danos het volgende:
Ik twijfel om te stoppen met het volgen van dese sport
En je kan op je 35e nog beginnen en goed wordenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik overweeg juist om een racefiets aan te schaffen.
Je hoeft maar een paar weken voor de koers begint te trainen en je kunt gewoon McDonald's blijven eten. Klinkt mij niet verkeerd in de oren.
Ja, ik dacht altijd dat ik nooit meer prof zou kunnen worden, maar ik heb nog gewoon meer dan 20 jaar de tijd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En je kan op je 35e nog beginnen en goed worden
Doen!quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:04 schreef danos het volgende:
Ik twijfel om te stoppen met het volgen van dese sport
Haha precies.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:39 schreef Ericr het volgende:
Ben blij dat er nog hoop voor me is op mijn 43ste. Volgend jaar maar wat goed spul scoren en op zoek naar een leuke ploeg.
Ha, ik dacht ook al zoiets. Misschien samen een ploegje opzetten?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:39 schreef Ericr het volgende:
Ben blij dat er nog hoop voor me is op mijn 43ste. Volgend jaar maar wat goed spul scoren en op zoek naar een leuke ploeg.
Ik vind Fok Racing wel een mooie naamquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ha, ik dacht ook al zoiets. Misschien samen een ploegje opzetten?
Fok the UCI. Hoewel dat strategisch misschien niet zo'n goede zet is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind Fok Racing wel een mooie naam
Was meer bedoeld als een woorspelinkje op Rock Racingquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Fok the UCI. Hoewel dat strategisch misschien niet zo'n goede zet is.
Goed plan, zal Blijlevens wel even benaderen om als ploegleider te dienen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ha, ik dacht ook al zoiets. Misschien samen een ploegje opzetten?
Fokansoleilquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was meer bedoeld als een woorspelinkje op Rock Racing
Niet weten dat zo'n team al bestaatquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een nieuw team met alleen maar renners die een comeback maken zou ook wel mooi zijn.
Een Iban Mayo, een Roberto Heras. Gilberto Simoni. Piepoli. Van Petegem en Ludo Dierckxsens voor het vlakke werk. Santiago Botero nog weer even wereldkampioen tijdrijden laten worden. Hop.
Misschien kan Ullrich zich nog één keer opladen.
Beetje jammer dat ie nu geen invloed meer heeft op het parcoursquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:00 schreef Ereinion het volgende:
Abraham Olano won de Vuelta in 1998, en is maar 1 jaar ouder dan Horner. Die moet nog wel een overwinning in zijn benen hebben.
Dat zou wel grappig zijn. Eerst het parkoers uittekenen en dan bekend maken dat 'ie weer gaat fietsen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ie nu geen invloed meer heeft op het parcours
7 tijdrittenquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zou wel grappig zijn. Eerst het parkoers uittekenen en dan bekend maken dat 'ie weer gaat fietsen.
Christina Watches bedoel je zeker. Telt niet echt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet weten dat zo'n team al bestaat
En Voigtquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Christina Watches bedoel je zeker. Telt niet echt.
Her en der fietsen nog wel wat bejaarde renners rond. Die ook gewoon oppikken. Een Mancebo, een Oscar Sevilla, een Fred Rodriguez.
Jesus Manzano is nog altijd maar 35. Misschien kan hij tijdens een tweede carrière wel op de fiets blijven zitten.
Jammer dat VDB geen comeback meer kan plannenquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Her en der fietsen nog wel wat bejaarde renners rond. Die ook gewoon oppikken. Een Mancebo, een Oscar Sevilla, een Fred Rodriguez.
Jesus Manzano is nog altijd maar 35. Misschien kan hij tijdens een tweede carrière wel op de fiets blijven zitten.
Misschien wil Bartoli?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jammer dat VDB geen comeback meer kan plannen
Vinoquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En Voigtals kopman voor de Tour volgend jaar.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jammer dat VDB geen comeback meer kan plannen
Mizbani kan ook nogquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fortunato Baliani fietst op 39-jarige leeftijd alles aan gort in Azië. Lijkt mij ook een kanshebber om volgend jaar een grote ronde te winnen, mits hij bij de goede ploeg komt.
Het moet wel leuk blijvenquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een nieuw duel tussen Joop en Eddy lijkt me ook wel wat.
Roger De Vlaeminck zal ook zeker een terugkeer overwegen. Hij kan dat toch veel beter dan al die prutsers die nu fietsen.
Wie zonder zonde is gooie de eerste bidon zette Tom Steels ook weer aan het denkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een nieuw duel tussen Joop en Eddy lijkt me ook wel wat.
Roger De Vlaeminck zal ook zeker een terugkeer overwegen. Hij kan dat toch veel beter dan al die prutsers die nu fietsen.
Nou en. Samen met Luis Herrera een comeback maken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:12 schreef Ereinion het volgende:
Jammer dat Hernan Buenahora in 2011 op 44-jarige leeftijd gestopt is. Hij had nog wel wat topjaren in zich zitten.
De menselijke maatquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:20 schreef Wombcat het volgende:
Ze zijn iig wel lekker licht.
De mensen die Rasmussen een wandelend lijk noemden, zullen dan zien dat die nog best veel vlees op de botten had
haha, toch wel mooi. Maar ik had het bij een ander vast vreselijk gevonden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:00 schreef debeterebob het volgende:
Baasje hoor
Misschien wil Kirsipuu of Cippo nog een comebackje maken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel op Horner denk ikquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:38 schreef Szura het volgende:
Kan ik al ergens inzetten op Jens Voigt to win a grand tour next year?
Moet je ook doen die doping is er altijd wel.quote:Op zondag 15 september 2013 01:22 schreef Slobeend het volgende:
Tsja, Horner, ik word er echt niet blij van. Ploegen als Argos en Belkin propageren constant het schone wielrennen met #ridethefuture en weet ik veel allemaal wat nog meer. Maar het is vechten tegen de bierkaai met types als Horner. Ik denk dat ik wielrennen maar als een goede fictie ga zien.
Klopt maar dit is wel iemand uit de generatie die tot over zijn oren in de Epo zat. En dan ook nog een verleden bij zeer discutabele ploegen. Daar heb ik toch meer moeite mee.quote:Op zondag 15 september 2013 10:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Moet je ook doen die doping is er altijd wel.
Argos en Belkin hebben allebei een (erg) goed seizoen. In het huidige discutabele klimaat met rare winnaars en hoge snelheden is het onmogelijk om dat schoon te doen.quote:Op zondag 15 september 2013 01:22 schreef Slobeend het volgende:
Tsja, Horner, ik word er echt niet blij van. Ploegen als Argos en Belkin propageren constant het schone wielrennen met #ridethefuture en weet ik veel allemaal wat nog meer. Maar het is vechten tegen de bierkaai met types als Horner. Ik denk dat ik wielrennen maar als een goede fictie ga zien.
Dat is inderdaad waar het wringt. Je ziet dat misdaad loont. Bij ongewijzigd beleid gaan we ook nog vaak zien dat Mollema in de derde week zijn mooie klassement verspeelt (er gemakshalve even vanuitgaand dat hij clean is, totaal geen zekerheid natuurlijk).quote:Op zondag 15 september 2013 01:22 schreef Slobeend het volgende:
Waarom gaan we er vanuit de Mollema clean is ? Hij komt ook uit het "Rabo-systeem" waarvan toch al behoorlijk duidelijk is dat het allesbehalve op het cleane wielrennen gericht was ...quote:Op zondag 15 september 2013 11:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar het wringt. Je ziet dat misdaad loont. Bij ongewijzigd beleid gaan we ook nog vaak zien dat Mollema in de derde week zijn mooie klassement verspeelt (er gemakshalve even vanuitgaand dat hij clean is, totaal geen zekerheid natuurlijk).
quote:Op zondag 15 september 2013 11:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Argos en Belkin hebben allebei een (erg) goed seizoen. In het huidige discutabele klimaat met rare winnaars en hoge snelheden is het onmogelijk om dat schoon te doen.
Daar hoort geen voordeel van de twijfel meer bij. Aan die steen heeft men zich in het verleden al zo vaak gestoten, als je voor de 14e keer "ja, maar nu is het echt anders, er is een mentaliteitswijziging!" hoort, dan hoor je daar gewoon eens hard om te lachen.
Enige subjectiviteit is mij natuurlijk niet vreemdquote:Op zondag 15 september 2013 11:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom gaan we er vanuit de Mollema clean is ? Hij komt ook uit het "Rabo-systeem" waarvan toch al behoorlijk duidelijk is dat het allesbehalve op het cleane wielrennen gericht was ...
(en hij eindigde in 2011 toch ook voor Nibali, Rodriguez, Moreno, ... in de Vuelta ;-) )
Dat werd vaak gedacht inderdaad, dat de vorige winter een of andere ommekeer zou moeten betekenen. Voor mij was het juist een grote reclame voor doping. Armstrong bleef multi-miljonair, dopeurs als Landis en Hamilton verdienden opnieuw miljoenen, en een paar van die niet-gebruikers vertelden beteuterd dat ze toch ook best tevreden waren met het espresso-café dat ze runden.quote:Op zondag 15 september 2013 11:17 schreef Drebbelman het volgende:
Eigenlijk is het wel goed dat Horner hier zo ongelaafwaardig rijdt, en eigenlijk hoop ik dat er nog meer renners zijn die volgend jaar op deze manier boven zichzelf gaan uitstijgen. Het lijkt alsof er een nieuw wondermiddeltje is, en hoe meer renners er gebruik van maken, hoe groter de kans dat de waarheid eens boven tafel komt.
Ik had na afgelopen winter de hoop dat de sport in een dieptepunt zat en geloofde echt in een keerpunt, maar kennelijk moet het eerst nog verder in de shit raken voor er echt eens iets gaan veranderen.
Ik concludeer dan eerder dat ze nog geen degelijke opvolger hebben gevonden voor Leinders. Ze zijn aan het zoeken, hebben al wat bereikt (anders rijd je in dit peloton geen top 10 in de Tour), maar het staat nog niet helemaal op punt.quote:Op zondag 15 september 2013 11:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Enige subjectiviteit is mij natuurlijk niet vreemd. Maar wat betreft EPO / bloedtransfusies; hij verzwakt in de derde week van de Tour, in de Vuelta erna stelt hij bergop weinig meer voor: dat spreekt toch in zijn voordeel. Toch anders dan de Nibali's, Rodriguez' en Valverdes van deze wereld. Maar zoals ik al zei, totaal geen zekerheid natuurlijk. Zeker wat betreft andere doping dan EPO, dat vind ik een stuk lastiger in te schatten. Al die renners zijn zo verschrikkelijk dun deze tijd, het zou natuurlijk kunnen dat dat komt door een bizar dieet en alleen maar trainen, maar het zou ook wat simpeler afkomstig kunnen zijn uit wat pillen. Er zijn maar weinig gevallen waarbij je met zekerheid het een of het ander kan beweren.
Ah joh, wie geloofde in een grote ommekeer is wel heel goedgelovig. Net als dat er dus echt mensen waren die dachten dat het wielrennen na vorige winter plotsklaps in één keer schoon zou zijn geworden. Ga toch fietsen. Helemaal schoon wordt het nooit, nieuwe middeltjes blijven komen en zullen ook gebruikt worden. Het gaat erom of het in de breedte schoner wordt en daar is nog steeds tegen te vinden.quote:Op zondag 15 september 2013 11:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat werd vaak gedacht inderdaad, dat de vorige winter een of andere ommekeer zou moeten betekenen. Voor mij was het juist een grote reclame voor doping. Armstrong bleef multi-miljonair, dopeurs als Landis en Hamilton verdienden opnieuw miljoenen, en een paar van die niet-gebruikers vertelden beteuterd dat ze toch ook best tevreden waren met het espresso-café dat ze runden.
Tja dan komt de waarheid over de laatste 3 jaar eens boven tafel. En dan? Is het clean?quote:Op zondag 15 september 2013 11:17 schreef Drebbelman het volgende:
Eigenlijk is het wel goed dat Horner hier zo ongelaafwaardig rijdt, en eigenlijk hoop ik dat er nog meer renners zijn die volgend jaar op deze manier boven zichzelf gaan uitstijgen. Het lijkt alsof er een nieuw wondermiddeltje is, en hoe meer renners er gebruik van maken, hoe groter de kans dat de waarheid eens boven tafel komt.
Belkin heeft natuurlijk nergens een echt grote prijs gepakt.quote:Op zondag 15 september 2013 11:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Enige subjectiviteit is mij natuurlijk niet vreemd. Maar wat betreft EPO / bloedtransfusies; hij verzwakt in de derde week van de Tour, in de Vuelta erna stelt hij bergop weinig meer voor: dat spreekt toch in zijn voordeel. Toch anders dan de Nibali's, Rodriguez' en Valverdes van deze wereld. Maar zoals ik al zei, totaal geen zekerheid natuurlijk. Zeker wat betreft andere doping dan EPO, dat vind ik een stuk lastiger in te schatten. Al die renners zijn zo verschrikkelijk dun deze tijd, het zou natuurlijk kunnen dat dat komt door een bizar dieet en alleen maar trainen, maar het zou ook wat simpeler afkomstig kunnen zijn uit wat pillen. Er zijn maar weinig gevallen waarbij je met zekerheid het een of het ander kan beweren.
Maar goed, enige scepsis is wel op zijn plaats natuurlijk. Als je kijkt naar de top 8 van de cq-ranking;
1. Sky Procycling
2. OmegaPharma - Quick Step Cycling Team
3. Movistar Team
4. Katusha Team
5. BMC Racing Team
6. Belkin Pro Cycling Team
7. Team Saxo - Tinkoff
8. Astana Pro Team
Eh, tja.
Als je alleen de Giro, Tour, Vuelta en een stuk of 5 klassiekers als "echt grote prijs" ziet niet neequote:Op zondag 15 september 2013 11:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Belkin heeft natuurlijk nergens een echt grote prijs gepakt.
Maar ook niet echt in de buurt geweest hequote:Op zondag 15 september 2013 11:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je alleen de Giro, Tour, Vuelta en een stuk of 5 klassiekers als "echt grote prijs" ziet niet nee
Met de marketeer van het team zit het iig wel goed; mooie stunt met het uit het team houden van LL en hem alleen onder dwang pas weer opstellen.quote:Op zondag 15 september 2013 11:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik concludeer dan eerder dat ze nog geen degelijke opvolger hebben gevonden voor Leinders. Ze zijn aan het zoeken, hebben al wat bereikt (anders rijd je in dit peloton geen top 10 in de Tour), maar het staat nog niet helemaal op punt.
Say what? Parijs-Roubaix vergeten?quote:Op zondag 15 september 2013 11:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar ook niet echt in de buurt geweest he
Op Vanmarcke na (nou ja dat was Blanco) zijn ze niet heel serieus in de buurt geweest van het winnen van een van de tien grootste wedstrijden nee. Maar verder toch zeker een aantal hele mooie prijzen gepaktquote:Op zondag 15 september 2013 11:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar ook niet echt in de buurt geweest he
Ik wist dat die zou komen. Maar dat was het dan ook.quote:Op zondag 15 september 2013 11:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Say what? Parijs-Roubaix vergeten?
Ja lekker is datquote:Op zondag 15 september 2013 11:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wist dat die zou komen. Maar dat was het dan ook.
Tsja..dit is alleen de reactie van heywoodu waard.quote:Op zondag 15 september 2013 11:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wist dat die zou komen. Maar dat was het dan ook.
De eerste 4 staan ook mooi in de volgorde waarin ik ze verdenk van doping.quote:Op zondag 15 september 2013 11:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar goed, enige scepsis is wel op zijn plaats natuurlijk. Als je kijkt naar de top 8 van de cq-ranking;
1. Sky Procycling
2. OmegaPharma - Quick Step Cycling Team
3. Movistar Team
4. Katusha Team
5. BMC Racing Team
6. Belkin Pro Cycling Team
7. Team Saxo - Tinkoff
8. Astana Pro Team
Eh, tja.
Zeker Kittel als sprinter. Die komt bij wijze van spreken nog geen viaduct op. Dus dat zou nog best schoon kunnen.quote:Op zondag 15 september 2013 11:15 schreef 99.999 het volgende:
Nou ja een Mollema of Kittel heeft wel een wat minder bedorven imago dan een Horner. Althans voor mij dan. Houd er graag een beetje de romantiek van het wielrennen in in plaats van enkel maar cynisme.
Heeft in de Tour laten zien dat het "Komt geen viaduct op" verhaal verleden tijd is.quote:Op zondag 15 september 2013 12:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zeker Kittel als sprinter. Die komt bij wijze van spreken nog geen viaduct op. Dus dat zou nog best schoon kunnen.
Precies, die top 8 is ook wel een perfecte weergave van dopingverdachtenquote:Op zondag 15 september 2013 12:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De eerste 4 staan ook mooi in de volgorde waarin ik ze verdenk van doping.
Astana en Saxo zou ik daarna zetten.
Hier sluit ik me graag bij aan.quote:Op zondag 15 september 2013 12:05 schreef Ereinion het volgende:
Ik denk dat de waarheid wat genuanceerder is. In de periode 2010/2011 leek het erop dat er echt minder gebruikt werd. Daar waren meerdere aanwijzingen voor. Fors tragere klimtijden, minder verdachte bloedwaarden, een andere manier van koersen. In 2012 is die dalende lijn echter gestopt, en in 2013 lijkt het weer een stuk erger te zijn. Er wordt sneller geklommen dan de laatste 5 jaar, we krijgen weer tal van zeroes to heroes, er lijkt weinig reden tot hoop over te zijn. (tenzij Cookson is wie hij beweert te zijn, en de controles loskoppelt van de UCI).
Maar dat betekent niet dat ook daarom iedereen aan de dope zit. Het lijkt tot nu toe beperkt tot een klein aantal toppers, die grote progressie hebben gemaakt en nu hoogtes bereiken waar ze vroeger niet van konden dromen. Dat betekent niet dat iedereen daar onder aan de dope zit. Ik zou me kunnen voorstellen dat een prestatie zoals die van Mollema mogelijk clean is, of dat iemand als Dan Martin dat ook is. Ik zal niet beweren dat die specifieke renners dat ook zijn, ik heb geen mogelijkheid om dat te weten, maar ik denk dat het wel zou kunnen. Vergeet niet dat Hamilton ook beweerde dat het in zijn tijd mogelijk was om bijvoorbeeld een race van een week clean te winnen, of misschien zelfs een klassieker (incidenteel). Doping had verreweg het grootste effect op herstelvermogen, en daar heb je vooral in de derde week van een grote ronde profijt van. En dat was in de tijd dat je zonder zorgen met een hematocriet van 49 kon rijden.
Dat het de verkeerde kant op gaat lijkt me duidelijk, maar dat betekent niet dat de hele sport nog steeds even verrot is als in het verleden.
Mwah. Hij zat meestal toch bij de eerste 10 die bergop gelost werden.quote:Op zondag 15 september 2013 12:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heeft in de Tour laten zien dat het "Komt geen viaduct op" verhaal verleden tijd is.
Was ook een etappe met een bultje op 5-10 km van de streep waar hij vrolijk meepeddelde tot dat er iemand direct voor hem viel waardoor hij uitgeschakeld was. Volgens mij de rit die Gerrans wint, maar pin me er niet op vastquote:Op zondag 15 september 2013 12:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mwah. Hij zat meestal toch bij de eerste 10 die bergop gelost werden.
Exact, goed verwoord.quote:Op zondag 15 september 2013 12:05 schreef Ereinion het volgende:
Ik denk dat de waarheid wat genuanceerder is. In de periode 2010/2011 leek het erop dat er echt minder gebruikt werd. Daar waren meerdere aanwijzingen voor. Fors tragere klimtijden, minder verdachte bloedwaarden, een andere manier van koersen. In 2012 is die dalende lijn echter gestopt, en in 2013 lijkt het weer een stuk erger te zijn. Er wordt sneller geklommen dan de laatste 5 jaar, we krijgen weer tal van zeroes to heroes, er lijkt weinig reden tot hoop over te zijn. (tenzij Cookson is wie hij beweert te zijn, en de controles loskoppelt van de UCI).
Maar dat betekent niet dat ook daarom iedereen aan de dope zit. Het lijkt tot nu toe beperkt tot een klein aantal toppers, die grote progressie hebben gemaakt en nu hoogtes bereiken waar ze vroeger niet van konden dromen. Dat betekent niet dat iedereen daar onder aan de dope zit. Ik zou me kunnen voorstellen dat een prestatie zoals die van Mollema mogelijk clean is, of dat iemand als Dan Martin dat ook is. Ik zal niet beweren dat die specifieke renners dat ook zijn, ik heb geen mogelijkheid om dat te weten, maar ik denk dat het wel zou kunnen. Vergeet niet dat Hamilton ook beweerde dat het in zijn tijd mogelijk was om bijvoorbeeld een race van een week clean te winnen, of misschien zelfs een klassieker (incidenteel). Doping had verreweg het grootste effect op herstelvermogen, en daar heb je vooral in de derde week van een grote ronde profijt van. En dat was in de tijd dat je zonder zorgen met een hematocriet van 49 kon rijden.
Dat het de verkeerde kant op gaat lijkt me duidelijk, maar dat betekent niet dat de hele sport nog steeds even verrot is als in het verleden.
Wat een onzin.quote:Op zondag 15 september 2013 12:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kittel was tijdens de Tour qua klimmen plots de evenknie van Cavendish en zelfs Greipel (en soms gewoon beter) en na de Tour zat hij ineens weer terug op zijn Quaranta-niveau.
Toch opvallend hoe er plots nuances opduiken, dingen in perspectief moeten worden geplaatst en rekening moet gehouden worden met alle externe factoren als het over Nederlanders of renners uit Nederlandse ploegen gaat. Op zich geen probleem, dat hoort erbij en gebeurt overal, maar bij anderen wordt dat als hypocriet omschreven.
Gelukkig is er nog excuusneger Terpstra, die wordt er altijd bij gesleurd om objectiviteit te simuleren en te suggereren dat ook landgenoten worden aangepakt, terwijl dat gewoon Lefevere-bashing by proxy is.
Mwoah, Vacansoleil wordt ook hard aangepakt, en als het om Garmin gaat worden die nuances ook aangebracht. Argos, Garmin en Belkin proberen het clean team uit te hangen en laten geen flagrante gevallen zien (edit: alhoewel, iemand die even goed klimt als Greipel en Cavendish, dat is wel redelijk extreem natuurlijk...quote:Op zondag 15 september 2013 12:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kittel was tijdens de Tour qua klimmen plots de evenknie van Cavendish en zelfs Greipel (en soms gewoon beter) en na de Tour zat hij ineens weer terug op zijn Quaranta-niveau.
Toch opvallend hoe er plots nuances opduiken, dingen in perspectief moeten worden geplaatst en rekening moet gehouden worden met alle externe factoren als het over Nederlanders of renners uit Nederlandse ploegen gaat. Op zich geen probleem, dat hoort erbij en gebeurt overal, maar bij anderen wordt dat als hypocriet omschreven.
Gelukkig is er nog excuusneger Terpstra, die wordt er altijd bij gesleurd om objectiviteit te simuleren en te suggereren dat ook landgenoten worden aangepakt, terwijl dat gewoon Lefevere-bashing by proxy is.
Volgend jaar kanshebber voor de bergtrui dusquote:Op zondag 15 september 2013 12:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
(edit: alhoewel, iemand die even goed klimt als Greipel en Cavendish, dat is wel redelijk extreem natuurlijk...)
Verander de Nederlander Robert Gesink in de Fransman Robèrt Gecinq en heel het Quebec-topic wordt volgespamd met "Yeah, een strijkijzer dat even Sagan klopt, geloofwaardig hoor. Menselijke maat.quote:
Dat zou kortzichtig zijn, en als daar kritiek op is zou het terecht zijn. Ik bedoel, Sagan werd daar door iedereen eruit gesprint, van Avermaet zat nog te klagen over het feit dat Sagan überhaupt niet aanzette... Of is dit dan weer zo'n nationalistische nuance?quote:Op zondag 15 september 2013 12:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Verander de Nederlander Robert Gesink in de Fransman Robèrt Gecinq en heel het Quebec-topic wordt volgespamd met "Yeah, een strijkijzer dat even Sagan klopt, geloofwaardig hoor. Menselijke maat.! :"
quote:Op zondag 15 september 2013 12:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Verander de Nederlander Robert Gesink in de Fransman Robèrt Gecinq en heel het Quebec-topic wordt volgespamd met "Yeah, een strijkijzer dat even Sagan klopt, geloofwaardig hoor. Menselijke maat.! :"
Wat een huilverhaal zegquote:Op zondag 15 september 2013 12:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2013 13:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik weet wel dat Mollema geen doping gebruikt.
Ik ben zn dokter.quote:Op zondag 15 september 2013 15:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar je bent hem niet en alsof hij het gaat vertellen aan iedereen die hij kent
Jawel.quote:Op zondag 15 september 2013 15:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan heb je dus beroepsgeheim en mag je het niet vertellen, dus!
Dat zou dan wel weer stoer zijn, dat 'ie op het podium gewoon bekent en dan erbij vertelt dat 'ie het er met Nibali en Valverde tijdens de koers regelmatig over gehad heeft en zij ook gebruiken, plus alle details. Da's nog veel onvergetelijker TV dan de Angliru gisteren.quote:Op zondag 15 september 2013 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Horner bekent vandaag dopinggebruik.
spectacle fantastiquequote:
Kwaliteitsvoorstelling.quote:Op zondag 15 september 2013 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Vuelta was een afgeleide is nul feestelijk schouwspel.
Ik wel.quote:Op zondag 15 september 2013 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd.
Ja, maar die rijden hier niet.quote:Op zondag 15 september 2013 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben we nog sprinters die 40+ zijn?
Petacchi over een paar maandjes.quote:Op zondag 15 september 2013 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jazeker.quote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef Wombcat het volgende:
Euskatel volledig op kop. Komt er nu iemand klaar?
Geen avond etappe is geen fok.quote:Op zondag 15 september 2013 16:37 schreef Momo... het volgende:
Werkt deMart volgend jaar ook nog bij de NOS?
Of vacansoleil.quote:Op zondag 15 september 2013 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou wel sjiek zijn van de rest van het peloton als ze vandaag Euskaltel even laten winnen. Hendig sjiek.
quote:Op zondag 15 september 2013 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is een gekke vent. U kent hem niet.
En dan steekt Txurruka zijn wiel er net voorquote:Op zondag 15 september 2013 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou wel sjiek zijn van de rest van het peloton als ze vandaag Euskaltel even laten winnen. Hendig sjiek.
Alejet.quote:Op zondag 15 september 2013 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die mogen straks ook even met de hele ploeg op kop rijden.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Horner gaat de Vuelta winnen.
Komt er ook een damesploeg?quote:Op zondag 15 september 2013 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Sky shirtjes zijn eigenlijk wel een beetje doorschijnend.
quote:Op zondag 15 september 2013 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
En hoe voel je je daarbij?quote:Op zondag 15 september 2013 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die man heeft er verstand van, dat zie je.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Mart stemmetjes gaat doen weet je hoe laat het is.
Gelul van Mart, er lijkt me niets mis mee om je vragen te stellen over onwaarschijnlijke prestaties.quote:
Je ziet gewoon waar de spuit zat.quote:Op zondag 15 september 2013 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou en of, de tafel begint te steigeren.quote:
Leuk, een volstrekt willekeurig gifje onder een volstrekt willekeurige zin.quote:
Post jij dan iets leukers.quote:Op zondag 15 september 2013 16:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Leuk, een volstrekt willekeurig gifje onder een volstrekt willekeurige zin.
Het is zondag, dat mag niet.quote:
Nu begint de tafel van marcodej te steigeren.quote:
Ja.quote:Op zondag 15 september 2013 16:54 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nedermeme ___________________![]()
Ben je 15 ofzo?
quote:Op zondag 15 september 2013 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is een record aantal plaatjes dat niet werkt, maar houd nu maar op.
Ik kom rammelend klaar.quote:Op zondag 15 september 2013 16:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu begint de tafel van marcodej te steigeren.
Yes.quote:Op zondag 15 september 2013 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is een record aantal plaatjes dat niet werkt, maar houd nu maar op.
12 lijkt me eerder in de buurt te komen.quote:Op zondag 15 september 2013 16:54 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nedermeme ___________________![]()
Ben je 15 ofzo?
0, want niemand heeft "topshow" gezegd.quote:Op zondag 15 september 2013 16:55 schreef marcodej het volgende:
Hoeveel notes zouden deze posts opleveren?
0quote:Op zondag 15 september 2013 16:55 schreef marcodej het volgende:
Geen topshow tot nu toe.quote:Op zondag 15 september 2013 16:55 schreef marcodej het volgende:
Breek me de bek niet open.quote:Op zondag 15 september 2013 16:55 schreef Mani89 het volgende:
Zijn er meer mensen die Kun-Aguero een beetje irritant vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |