quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Sky is helemaal niet rullevant.
Nu niet meer...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
De kopgroep heeft kans gezien de 1 minuut per 10 km regel.
Die wil ongezien ongeveer 20e wordenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:59 schreef Pedroso het volgende:
Talentje de Greef hangt er ook nog net aan.
Was dat die in die blauwe trui (FDJ) achterin het peloton ? Leek wel een kabouter op de fiets.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:03 schreef Marcoss het volgende:
Die Elissonde is kleiner dan Sammie Dumoulin, lijkt het wel
Zekerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:04 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wordt een v niet als b uitgesproken in het Spaans?
bueltaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:04 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wordt een v niet als b uitgesproken in het Spaans?
Tussen de "v" en "b" in, maar dat klopt inderdaadquote:
Er zit (vrijwel) geen verschil (alleen regionaal) in uitspraak van v en b in het Spaans.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tussen de "v" en "b" in, maar dat klopt inderdaad
Ja ik hoorde in Spanje in reclame's op tv steeds "la vuelta"/"la buelta", niet echt een v maar ook niet echt een bquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zit (vrijwel) geen verschil (alleen regionaal) in uitspraak van v en b in het Spaans.
Ja zondequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Landa er ook weer af... Had ik toch ook meer van verwacht.
Alleen wordt een b ook niet zo hard uitgesproken in het Spaans.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ik hoorde in Spanje in reclame's op tv steeds "la vuelta"/"la buelta", niet echt een v maar ook niet echt een b
LLS bungelt er ook nog aan.
Daar is het tempo te hoog voor, gaat 'm niet worden.quote:
Lijkt me niet. Als je in zo'n grote groep eenmaal gelost wordt, kom je normaal niet meer terug.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:14 schreef franklop het volgende:
[TDF forum modus]
FALER Molkema
[/TDF forum modus]
Ah, vroeg het me al een paar keer af, telkens als ik hem zag kwam heel kort daarna Hoogerland in beeld achterinquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is Kiser, daar gaat Dijkstra nog moeite mee krijgen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is Kiser, daar gaat Dijkstra nog moeite mee krijgen
Ah, Uran en Henao zijn er nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Ik dacht nog maar 1 Sky te zien, Henao weg dan?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
KOM OP
DOE HET
ALSJEBLIEFT
Gaan heel wat renners weg daarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:22 schreef Pedroso het volgende:
Wordt druk bij OPQS als Anton daar ook al heen gaat.
Mexicano'squote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is het met de Nederlanders? Bakken ze er wat van?
Lekker.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Horner gaat de Vuelta winnen.
Tony wel tochquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is niet eens gestart vanmorgen
God gemist danquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is niet eens gestart vanmorgen
Ja dat dacht ik ookquote:
zelfde probleem dus als bij D&D, geluid uitgevallenquote:
die kan er helemaal niets van he?quote:
Geen echte kopman enzo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die kan er helemaal niets van he?
De NOS-stream is stil. Hij praat dus alleen op Ned1quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:32 schreef marcodej het volgende:
Wat een verademing, dit commentaar.
Niet op fouten te betrappen geweest.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:32 schreef marcodej het volgende:
Wat een verademing, dit commentaar.
Oh die kan ook jaquote:
Idd, volgens mij krijgt Horner weer de leiderstrui.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:32 schreef Sautor het volgende:
Nibali verliest weer een paar seconden op Horner
Horner wint gewoon de Vueltaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:32 schreef Sautor het volgende:
Nibali verliest weer een paar seconden op Horner
geluk dat ie niet hoeft te dalen vandaagquote:
Ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:34 schreef Robs234 het volgende:
Wie zei pas ook al weer dat König er niet zoveel van kon, echt bullshit
twitter:
Wat een Koning.twitter:TeamBelkin twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 17:34:52#LaVuelta - @BaukeMollema arrives at the line 2'32" after Koning (NetApp-Endura). reageer retweet
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:35 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Wat een Koning.twitter:TeamBelkin twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 17:34:52#LaVuelta - @BaukeMollema arrives at the line 2'32" after Koning (NetApp-Endura). reageer retweet
Het is toch ook KreuziNgerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:35 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Wat een Koning.twitter:TeamBelkin twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 17:34:52#LaVuelta - @BaukeMollema arrives at the line 2'32" after Koning (NetApp-Endura). reageer retweet
Uh, een verrassing kun je ook niet echt verwachten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:35 schreef Dreassic het volgende:
Geen verrassingen kwa Nederlanders, zoals verwacht.
Scheelt weer wat natte onderbroeken ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:34 schreef franklop het volgende:
[..]
geluk dat ie niet hoeft te dalen vandaag
Dat bedoel ik, verrassing is het pas als ze eens echt meekonden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uh, een verrassing kun je ook niet echt verwachten.
Voor Kreuziger en Stybar..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Konig wint volgend jaar de tour.
Bij Roche is het er nooit uitgekomen voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:35 schreef Slobeend het volgende:
Sommigen toch verrassend goed. Vooral Roche en Horner.
Moet ie wel voor Sky rijdenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Konig wint volgend jaar de tour.
Nee, ik bedoel dat je van tevoren nooit kunt verwachten dat iets of iemand iets verrassends doet, dan is het namelijk geen verrassing meer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:37 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, verrassing is het pas als ze een echt meekonden.
Een verwachtte verrassing is toch geen verrassingquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uh, een verrassing kun je ook niet echt verwachten.
Zie tweet even hierboven, op ruim 2:30quote:
Wie dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
Duitsershebben al 2 van de 3 Supersprinters en hebben nu ook al een klassementsman.
Gewoon niet goed genoeg, dan wordt een ritzege sowieso lastig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:35 schreef Marcoss het volgende:
Mollema had beter nog meer tijd kunnen verliezen, gewoon voor een ritzege gaan nu
Had een grote naam in de wielersport kunnen worden maarja pech pech en nog is pech.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Igor
Toch bijzonder hoe hij altijd optimistisch kan blijven.
Vraag ik me ook af. Zal ie Tony Martin bedoelen ?quote:
Dat was hem, volgens mijquote:1 König
2 Moreno
3 Roche
4 Pinot
5 Basso
6 De Clercq
7 Anton
8 Valverde
9 Rodriguez
10 Uran
11 Horner
12 Majka
13 Pozzovivo
14 Zubeldia
15 Henao
16 Nibali
17 Barguil
18 Santaromita
19 Coppel
20 Arroyo
König is een Tsjech.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
Duitsershebben al 2 van de 3 Supersprinters en hebben nu ook al een klassementsman.
dus Rochequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:43 schreef Robs234 het volgende:
[..]
Ik zeg: Horner, maar nog geen bevestiging
Jij hoort dat te weten, je hebt zelfs een avatar van de man..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Komt die kutfeit er ook nog tussendoor.
Heb je last van postdiarree?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Komt die kutfeit er ook nog tussendoor.
Dat was een weddenschap ik ken die man niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jij hoort dat te weten, je hebt zelfs een avatar van de man..
Inderdaad, dat "herbronnen voor een ritzege" heb ik al tientallen keren gehoord, maar het lukt nooit. Dat werkt alleen bij renners die het echt bewust doen zoals Rui Costa in de Tour.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gewoon niet goed genoeg, dan wordt een ritzege sowieso lastig.
Rui Costa heeft zich echt niet bewust op minuten laten rijden in die waaier-etappe. Hij moest Valverde helpen, maar tot hun verbazing kwamen ze niet meer terug.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad, dat "herbronnen voor een ritzege" heb ik al tientallen keren gehoord, maar het lukt nooit. Dat werkt alleen bij renners die het echt bewust doen zoals Rui Costa in de Tour.
Ik heb het over bergritten. Daar verloor Costa veel tijd omdat hij daarvoor koos, anders vermoed ik dan hij ergens rond de 10e plek in de eindstand eindigt (weliswaar zonder ritzeges, dus terechte keuze om het te laten lopen).quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Rui Costa heeft zich echt niet bewust op minuten laten rijden in die waaier-etappe. Hij moest Valverde helpen, maar tot hun verbazing kwamen ze niet meer terug.
Maar de vuelta komt toch hierna ?quote:Op zondag 1 september 2013 16:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, en heeft dus niks met de Vuelta te maken.
Kappen.quote:Op zondag 1 september 2013 16:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Maar de vuelta komt toch hierna ?
Maar wel alleen in het weekendquote:Op zondag 1 september 2013 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
Beelden, zowaar moeten we het met de NOS doen voorlopig.
Dacht ff valpartij.quote:Op zondag 1 september 2013 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
in de binnenbocht stonden ze even geparkeerd
Oh verrek ja, was me nog nooit opgevallen.quote:Op zondag 1 september 2013 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rijden ze al mee sinds de Rabobank-tijd.
zo lijkt het nog best wel mee te vallenquote:
Neequote:Op zondag 1 september 2013 16:40 schreef komrad het volgende:
[..]
zo lijkt het nog best wel mee te vallen
Boeiend.quote:Op zondag 1 september 2013 16:41 schreef Syntix het volgende:
Ik kijk via de NOS stream, krijg je dit opeens in liveblog:
Feyenoord valt aan
Zes minuten onderweg in De Kuip, Feyenoord heeft het initiatief.
FAAL
Ja, komt zo een klimmetje aan. Waarschijnlijk hebben ze nog ambities voor ietsquote:Op zondag 1 september 2013 16:57 schreef Evertjan het volgende:
zie ik de belkin ploeg nu vooraan op kop van het peleton?
Gelukkig niet, maar het bleef wel lang stilquote:Op zondag 1 september 2013 17:14 schreef Sautor het volgende:
Ik had ff geen NOS op staan, maar vertel me alsjeblieft dat ze dachten dat het Hoogerland was die demarreerde
quote:Op zondag 1 september 2013 17:19 schreef Sautor het volgende:
Die gast die met EBH probeerde mee te rennen![]()
![]()
Als een echte malloot ....quote:Op zondag 1 september 2013 17:19 schreef Sautor het volgende:
Die gast die met EBH probeerde mee te rennen![]()
![]()
Afdaling, tot de laatste kilometer, dan moeten ze de muur op.quote:Op zondag 1 september 2013 17:19 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zien de laatste 15 km eruit vandaag ? Schakel net in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |