dus Rochequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:43 schreef Robs234 het volgende:
[..]
Ik zeg: Horner, maar nog geen bevestiging
Jij hoort dat te weten, je hebt zelfs een avatar van de man..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Komt die kutfeit er ook nog tussendoor.
Heb je last van postdiarree?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Komt die kutfeit er ook nog tussendoor.
Dat was een weddenschap ik ken die man niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jij hoort dat te weten, je hebt zelfs een avatar van de man..
Inderdaad, dat "herbronnen voor een ritzege" heb ik al tientallen keren gehoord, maar het lukt nooit. Dat werkt alleen bij renners die het echt bewust doen zoals Rui Costa in de Tour.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gewoon niet goed genoeg, dan wordt een ritzege sowieso lastig.
Rui Costa heeft zich echt niet bewust op minuten laten rijden in die waaier-etappe. Hij moest Valverde helpen, maar tot hun verbazing kwamen ze niet meer terug.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad, dat "herbronnen voor een ritzege" heb ik al tientallen keren gehoord, maar het lukt nooit. Dat werkt alleen bij renners die het echt bewust doen zoals Rui Costa in de Tour.
Ik heb het over bergritten. Daar verloor Costa veel tijd omdat hij daarvoor koos, anders vermoed ik dan hij ergens rond de 10e plek in de eindstand eindigt (weliswaar zonder ritzeges, dus terechte keuze om het te laten lopen).quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Rui Costa heeft zich echt niet bewust op minuten laten rijden in die waaier-etappe. Hij moest Valverde helpen, maar tot hun verbazing kwamen ze niet meer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |