SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
1: http://video.gamecreds.co(...)A9%C2%A9%C2%A9%C2%A9quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:12 schreef Hiatus het volgende:
Kan iemand me voorzien van linkje van livestream?
2: http://instagib.tv/icculusOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Is Castle geweest. Volgens mij hebben die in het algemeen wat meer dan andere GM-filialen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem in Deventer gekocht toen. Heeft een vitrinekast met een aantal consoles, allemaal met garantie iig.![]()
![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Hondje dood.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Ik heb die van mij gister schoongemaakt, gewoon helemaal open geschroefd en met de stofzuiger schoongemaakt. Zat me toch een laag in echt wel 0,5 tot 1 cm dikquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja stofzuiger hielp niet. Ik heb gelezen ondersteboven houden en aanzetten dat hij zichzelf schoon blaast, maar ik durf niet(ps3 fat)
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
quote:quote:
- Dearest (UI)![]()
Gooien ze GTA V door de brievenbus? Want dinsdag is er niemand thuis wss.
- Dearest (UI)![]()
Jaa, als je de normale editie heb wel iigquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:22 schreef Keukendrol het volgende:
Gooien ze GTA V door de brievenbus? Want dinsdag is er niemand thuis wss.Dit is gewoon raar :l![]()
Games/DVDs (normale edities dan) altijdquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:22 schreef Keukendrol het volgende:
Gooien ze GTA V door de brievenbus? Want dinsdag is er niemand thuis wss.![]()
![]()
Meerdere zelfsquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:24 schreef fotostarter het volgende:
zag je hem die koe dood trappen![]()
![]()
![]()
Hoe lang zal het duren voordat er weer bigfoot geruchten zijn?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:23 schreef SevD het volgende:
[..]
Games/DVDs (normale edities dan) altijdDanku.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:23 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Jaa, als je de normale editie heb wel iig
Ik ben blij!
- Dearest (UI)![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:25 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
[..]
Danku.
Ik ben blij!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Wacht maar, dinsdag avond zitten veel postbezorgers gratis GTA5 te spelen, let maar op.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:25 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
[..]
Danku.
Ik ben blij!
[ afbeelding ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Mensen kijken nog steeds naar de streams?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ja en dat blijft ook zo tot aan de launch.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen kijken nog steeds naar de streams?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ligt het nu aan mij of is het hier ineens rustiger? Meer mensen die game al hebben?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Daar heb je wel kans vanquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wacht maar, dinsdag avond zitten veel postbezorgers gratis GTA5 te spelen, let maar op.![]()
![]()
Zie er mooi uit wel die stream
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Jahoor politie komt van BOVEN de berg af
![]()
![]()
wat nep
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
FUCKING LEIP DITOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Toch even langs mm wie niet waagt wie niet wint.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tof ditIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Dan rij ik naar Belgiëquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:30 schreef aadspagaat het volgende:
wat als ze vanaf maandag gaan staken bij de post?
zou er dan een soort gta nl ontstaan?![]()
![]()
Is best logisch toch dat er 24/7 een politie auto boven op de berg staat
Hebben alle personages een parachute?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Hij pakte hem net daarvoor op.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
wtf doe jij ineens met mijn icon??quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:30 schreef aadspagaat het volgende:
zou er dan een soort gta nl ontstaan?![]()
Bullshit?quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
haha wist niet dat die al gebruikt was, ik zal hem wel veranderenquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
wtf doe jij ineens met mijn icon??
Funkmode!![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:34 schreef SevD het volgende:
Hop, heel Fok weer naar Bart Smit met een A4tje met een screenshot van een bonnetje er op![]()
![]()
Doen ze dat niet in de UK?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:30 schreef aadspagaat het volgende:
zou er dan een soort gta nl ontstaan?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Nog maar vanaf dat ik hier ben geregistreerd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:33 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
haha wist niet dat die al gebruikt was, ik zal hem wel veranderen![]()
Die reacties
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Vind ik echt niet kunnen ditquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
wtf doe jij ineens met mijn icon??![]()
Ik ook gisteren , ga toch niet doen aangezien de kans groot is dat ze hem toch niet gevenquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:34 schreef Captainp00face het volgende:
Zit te twijfelen om naar de Bart smit te fietsen, tering regen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Maarja als je hem eenmaal meekrijgt, dan kan je lekker heel de dag binnen GTA V spelen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:34 schreef Captainp00face het volgende:
Zit te twijfelen om naar de Bart smit te fietsen, tering regen.![]()
Je kunt echt zoveel zien in dit spel.
Ik denk als hij rustig rond gaat lopen dat het ook nog leuk is om naar te kijken.
Dan hoor je bijvoorbeeld ook de vogels fluiten en kan je de gesprekken van de rondlopende mensen 'afluisteren'
)![]()
Wacht, was deze al bezet?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Special ability van Franklin.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:36 schreef Hiatus het volgende:
wtf is dat dan? soort bullettime ofzo?oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Maar ik heb geen zin om voor niets te gaan, #strugglesquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Maarja als je hem eenmaal meekrijgt, dan kan je lekker heel de dag binnen GTA V spelen.![]()
Kans is klein joh. Heb me bij GTA IV de pestpokke gefietst elke dag, uiteindelijk pas op de releasedatum pas binnenquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:34 schreef Captainp00face het volgende:
Zit te twijfelen om naar de Bart smit te fietsen, tering regen.![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:37 schreef SevD het volgende:
[..]
Kans is klein joh. Heb me bij GTA IV de pestpokke gefietst elke dag, uiteindelijk pas op de releasedatum pas binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oehhh daar gaan we weer![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Je bent echt een teringnerd als je dit allemaal uitzoekt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Oehhh daar gaan we weer
- Dearest (UI)![]()
Ik ben 12 en wat is dit?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Oehhh daar gaan we weer![]()
![]()
Gelukkig doen andere mensen dat voor mijquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:38 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Je bent echt een teringnerd als je dit allemaal uitzoekt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
dan zit je sowieso in het verkeerde topic hequote:
Was ook niet jegens jou fcourse.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig doen andere mensen dat voor mijOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Dat maakt het nog triesterquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig doen andere mensen dat voor mij![]()
Zou mijn LE op die foto staan, je weet t maar nooit..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Oja nu zie ik 't, GTA screenshot? Wait, what?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan zit je sowieso in het verkeerde topic he![]()
![]()
I know, zag het toevallig op een ander forumquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:39 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Was ook niet jegens jou fcourse.Trieste mensen heb je altijd, kijk maar naar Diamond3dquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Wanneer zou die voor pc komen? zou haast voor ps3 gaan kopen, zo weinig geduldOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |