SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
1: http://video.gamecreds.co(...)A9%C2%A9%C2%A9%C2%A9quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:12 schreef Hiatus het volgende:
Kan iemand me voorzien van linkje van livestream?
2: http://instagib.tv/icculusOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Is Castle geweest. Volgens mij hebben die in het algemeen wat meer dan andere GM-filialen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem in Deventer gekocht toen. Heeft een vitrinekast met een aantal consoles, allemaal met garantie iig.![]()
![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Hondje dood.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Ik heb die van mij gister schoongemaakt, gewoon helemaal open geschroefd en met de stofzuiger schoongemaakt. Zat me toch een laag in echt wel 0,5 tot 1 cm dikquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja stofzuiger hielp niet. Ik heb gelezen ondersteboven houden en aanzetten dat hij zichzelf schoon blaast, maar ik durf niet(ps3 fat)
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
quote:quote:
- Dearest (UI)![]()
Gooien ze GTA V door de brievenbus? Want dinsdag is er niemand thuis wss.
- Dearest (UI)![]()
Jaa, als je de normale editie heb wel iigquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:22 schreef Keukendrol het volgende:
Gooien ze GTA V door de brievenbus? Want dinsdag is er niemand thuis wss.Dit is gewoon raar :l![]()
Games/DVDs (normale edities dan) altijdquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:22 schreef Keukendrol het volgende:
Gooien ze GTA V door de brievenbus? Want dinsdag is er niemand thuis wss.![]()
![]()
Meerdere zelfsquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:24 schreef fotostarter het volgende:
zag je hem die koe dood trappen![]()
![]()
![]()
Hoe lang zal het duren voordat er weer bigfoot geruchten zijn?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:23 schreef SevD het volgende:
[..]
Games/DVDs (normale edities dan) altijdDanku.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:23 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Jaa, als je de normale editie heb wel iig
Ik ben blij!
- Dearest (UI)![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:25 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
[..]
Danku.
Ik ben blij!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Wacht maar, dinsdag avond zitten veel postbezorgers gratis GTA5 te spelen, let maar op.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:25 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
[..]
Danku.
Ik ben blij!
[ afbeelding ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Mensen kijken nog steeds naar de streams?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ja en dat blijft ook zo tot aan de launch.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen kijken nog steeds naar de streams?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ligt het nu aan mij of is het hier ineens rustiger? Meer mensen die game al hebben?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Daar heb je wel kans vanquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wacht maar, dinsdag avond zitten veel postbezorgers gratis GTA5 te spelen, let maar op.![]()
![]()
Zie er mooi uit wel die stream
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Jahoor politie komt van BOVEN de berg af
![]()
![]()
wat nep
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
FUCKING LEIP DITOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Toch even langs mm wie niet waagt wie niet wint.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tof ditIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Dan rij ik naar Belgiëquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:30 schreef aadspagaat het volgende:
wat als ze vanaf maandag gaan staken bij de post?
zou er dan een soort gta nl ontstaan?![]()
![]()
Is best logisch toch dat er 24/7 een politie auto boven op de berg staat
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |