Ik heb weer iets anders. Ik vind het om de een of andere reden wel leuke om kwisjes te bedenken (ook reallife wel eens gedaan), maar ook via FOK! dus. Vandaag nog een over Sierd de Vos, ik denk niet dat ik jullie daarvoor zou kunnen enthousiasmeren, maar gewoon voor wie dat ook wel eens zou willen, hier de link van de site waar het kan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:08 schreef Karina het volgende:
Gewoon om te proberen, niet dat ik het elke dag zou gaan doen. Beetje prutsen vind ik altijd wel leuk.
Die over Sierd zag ik voorbijkomen, maar daar waag ik me maar niet aanquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb weer iets anders. Ik vind het om de een of andere reden wel leuke om kwisjes te bedenken (ook reallife wel eens gedaan), maar ook via FOK! dus. Vandaag nog een over Sierd de Vos, ik denk niet dat ik jullie daarvoor zou kunnen enthousiasmeren, maar gewoon voor wie dat ook wel eens zou willen, hier de link van de site waar het kan.
http://www.quizyourfriends.com/
Als je weet wat Sierd na een goal zegt heb je er al 1 goed!quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Die over Sierd zag ik voorbijkomen, maar daar waag ik me maar niet aanMaar wel een idee, misschien een nieuwskwis, ik kijk sp3c nu even aan
Ja die weet ikquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je weet wat Sierd na een goal zegt heb je er al 1 goed!
Nee jij schat. Jij weet vast veel meer vragen te bedenken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:19 schreef sp3c het volgende:
doe het
als ik het niet leuk vind gooit specularium er wel een slotje op
Dan doe je een kwis over ijshockeyquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou wel de grote sp3c kwis willen maken: nadeel, ik weet niks van hem.
Corrie is de koningin van de NWS SCquote:
Ja, net.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De resultaten van Corrie staan inderdaad in schril contrast met de rest
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Corrie is de koningin van de NWS SC
en we zijn allemaal republikein
Jaja dat negeerde ik sp3c. Ik lees soms selectief he?quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:34 schreef sp3c het volgende:
republikeinen hebben het dus niet zo op met het koningshuis he
getit?
maar toch
Ja he? Hotdogs eten, bier drinken, gamen en daarna de kroeg in in de buurt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:41 schreef sp3c het volgende:
maar de volgende meet bij die arcade van Corrie vind ik wel een goed idee trouwens
beter dan karaoke
en Corrie inmaken met Mortal Kombatquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja he? Hotdogs eten, bier drinken, gamen en daarna de kroeg in in de buurt.
Ik heb hem hier liggen voor de SNES dus ik kan oefenenquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
en Corrie inmaken met Mortal Kombat
volgens mij kan ik het niet meer
Nee ik ging nooit naar meets. Wat was dat voor meet? Iets spannends?quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:52 schreef Drugshond het volgende:
Vraagje K... was je ook op de meet van 2003 ? Incognito. ?
kom maar op!quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem hier liggen voor de SNES dus ik kan oefenen
Wazig, de helft was al ver dronken voordat de meet begon. Had wel ff een discussie met een meid die riep dat ze er niet bijhoorde. En Yv had haar een card-blanche gegeven.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ging nooit naar meets. Wat was dat voor meet? Iets spannends?
Oh dat klinkt goed qua meetquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wazig, de helft was al ver dronken voordat de meet begon. Had wel ff een discussie met een meid die riep dat ze er niet bijhoorde. En Yv had haar een card-blanche gegeven.
niet mieten bra!!!quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat klinkt goed qua meet
Maar als we gaan gamen zorg ik dat ik niet dronken ben natuurlijk, dan wint sp3c.
Niet mieten? Wel meeten!quote:
Altijdquote:
Ik zou de VI mp4 gelijk gaan kijken in die toestand.quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:19 schreef OProg het volgende:
Zow. Weer naar binnen weten te rollen na een avondje kroeg.
en als je dood bent laat ze je stofzuigenquote:Op zaterdag 14 september 2013 02:21 schreef Specularium het volgende:
Corrie Blade haar fatality is dat ze je gaat doodvervelen met slechte verhalen.
Vrij gruwelijk.
Hoorde het vanavond. Scheen een enorme topshow te zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou de VI mp4 gelijk gaan kijken in die toestand.
Dan kom ik hier maar weer even kijkenquote:
herkenbaarquote:Op zaterdag 14 september 2013 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn hoofd voelt 12 kilo. Gevuld met snot.
ewwwwwquote:Op zaterdag 14 september 2013 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn hoofd voelt 12 kilo. Gevuld met snot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like whatquote:Op zaterdag 14 september 2013 03:14 schreef sp3c het volgende:
ik zit gewoon random muziek te luisteren
deze nuquote:
Als ik nies hangen de bellen tot aan de grond. No joke. Had ik vroeger al. Grote holtes ofzo. En ik voel me echt een slap blaadje sla. Blugh.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 03:13 schreef Latert het volgende:
[..]
ewwwwwGeloof me, dat wil je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben normaal al niet de mooiste maar nu heb ik een kwabbelhoofd.
watquote:Op zaterdag 14 september 2013 03:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had ik vroeger al. Grote holtes ofzo.
Ken ik nietquote:
Graham Norton is coolquote:Op zaterdag 14 september 2013 03:15 schreef Specularium het volgende:
Eddie Izzard bij Graham Norton op CC, dus dat wordt lachen!
stingquote:
Zelfs mijn oogleden voelen ongeveer 2 kilo te zwaar. Ik ben niet zo moe maar mijn lichaam vindt van wel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 03:14 schreef sp3c het volgende:
ik zit gewoon random muziek te luisteren
Ik vind zijn show ook goed. Bij DWDD gingen ze alle slechte stukken uitmelken die de redactie leuk vond.quote:
Ik ben sowieso gek op Britse humor. Daarom woon ik hier ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 03:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind zijn show ook goed. Bij DWDD gingen ze alle slechte stukken uitmelken die de redactie leuk vond.
Dat werkte niet.
ik deed nog nixquote:Op zaterdag 14 september 2013 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Selectief quoten.
En anders is het de schuld van sp3c, blijft toch een neger enzo.
Jij ook niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Toen was Virginia nog niet geboren.
Nee, maar ik lig nu niet met zo'n ouwe knar te flikflooien in tegenstelling tot haar.quote:
......nou.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, maar ik lig nu niet met zo'n ouwe knar te flikflooien in tegenstelling tot haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet zeggen, toen ik hele dagen in bed lag, was ik erg blij met Sylviequote:Op zaterdag 14 september 2013 14:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja, in die gates bijhouden gaat ook al heel wat tijd zitten
Dat is dus niet volgende week maandag. Volgende week maandag is aankomende maandag.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Sjoelen was toch volgende week maandag? Niet deze maar die er na?
Hmja daarom verduidelijkte ik mezelf ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is dus niet volgende week maandag. Volgende week maandag is aankomende maandag.
Maandag over twee weken dus ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja daarom verduidelijkte ik mezelf ook
Pics van je natte borst.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb trouwens wel eens een sjoelkampioenschap gewonnen. Dus maak jullie borst maar nat als ik van de partij ben
Ja waar is Corrie eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:16 schreef Tem het volgende:
Harde schijven en open gleuven. Dat is sjoelen wel zo een beetje.
Hoeveel TB? Ik heb trouwens liever een SSD.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:16 schreef Tem het volgende:
Harde schijven en open gleuven. Dat is sjoelen wel zo een beetje.
Is vast weer boos.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja waar is Corrie eigenlijk?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Sjoelen in een notendop. Wel meer schijven dan gleuven, zoals meestal het geval is.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:00 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij vieren ze daar ook carnaval.
Terwijl hij spreekt met de stem van Kees Prins.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:39 schreef Tem het volgende:
Voor alle Peter Jan Rens fans. Vanavond brandende liefde op tv. Daar wordt hij even afgetrokken boven het aanrecht.
Ja, terwijl ze achter hem staat en een vinger in z'n anus steekt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:57 schreef Specularium het volgende:
Wie trekt hem eigenlijk af? Monique?
quote:Genre:
Kunst/Cultuur
Ginger erbij, hoppa.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:21 schreef Tem het volgende:
Ik vond die negerette altijd wel interessant.
Die vond ik eng.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:21 schreef Tem het volgende:
Ik vond die negerette altijd wel interessant.
Uccie doet hier wel eens een persiflage van haar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:25 schreef Peunage het volgende:
Sara kroos is toch de grote mevrouw die grappig doet?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uccie doet hier wel eens een persiflage van haar.
Op The Googles staat een halve tetter van haar. Je moet maar even kijken wat je met deze info doet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:27 schreef OProg het volgende:
Sara Kroos is zo ruig als de deurmat.
Door google gedaan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op The Googles staat een halve tetter van haar. Je moet maar even kijken wat je met deze info doet.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Sjoelen was toch volgende week maandag? Niet deze maar die er na?
19 en 20 hier, maar dan Warsteinquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:07 schreef OProg het volgende:
23e. Dan sta ik lekker in München met een liter bier in mijn handen.![]()
Ohja, jij ging bierfesten he? Dat is tof.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:07 schreef OProg het volgende:
23e. Dan sta ik lekker in München met een liter bier in mijn handen.![]()
Zin in inderdaad.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja, jij ging bierfesten he? Dat is tof.
Jij flikkert zeker ook een blok kaas weg als er een blauwgroen vlekje te zien is?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:16 schreef hexje het volgende:
Er zat een smerig insect in mijn soep. Kan ik een hele pan soep weggooien. /liefdagboek
Oh iew. Dan zou ik het ook weggooien ja. Zonde!quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:16 schreef hexje het volgende:
Er zat een smerig insect in mijn soep. Kan ik een hele pan soep weggooien. /liefdagboek
Ik heb hem ook een keer gezien in een grijs verleden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook, ondanks dat ik hem al vaker heb gezien.
Het is niet alsof er zoveel andere keuze is.quote:
Meh, het is het idee, het zou me toch minder smaken dan. Als ik een vlieg in de soep zie landen en ik kan het er binnen 10 seconde uitscheppen zou ik het misschien nog wel eten.quote:
Is goed voor de eiwitten, had je niet weg moeten gooien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:16 schreef hexje het volgende:
Een leuke mevrouw inderdaadquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen van Dexter. Lekker ding hoor.
Jammer genoeg speelt ze nu een kutrol in het slechtste seizoen van Dexter ooit... Het is maar beter dat die serie stoptquote:
Dit dus. Straks zijn er wat pootjes achter gebleven of zo. Het was een groot insect. Een klein fruitvliegje gaat nog maar dit was te erg.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meh, het is het idee, het zou me toch minder smaken dan. Als ik een vlieg in de soep zie landen en ik kan het er binnen 10 seconde uitscheppen zou ik het misschien nog wel eten.
Insecten zijn gezond, vol met eiwittenquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:31 schreef hexje het volgende:
[..]
Dit dus. Straks zijn er wat pootjes achter gebleven of zo. Het was een groot insect. Een klein fruitvliegje gaat nog maar dit was te erg.
7 of 8?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Jammer genoeg speelt ze nu een kutrol in het slechtste seizoen van Dexter ooit... Het is maar beter dat die serie stopt
Daar ben ik het wel mee eens. Al ben ik nu bij episode 8 van seizoen 8 en wordt het wel iets spannender. Maar de eerste 4 seizoenen zijn niet meer overtroffen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:33 schreef Latert het volgende:
[..]
7 was ook niet super, maar 8 is een grote rotzooi.
Spuit11quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Insecten zijn gezond, vol met eiwitten
Ghost Harry en de voice-overs worden steeds lachwekkender... Alles wat we zien wordt nog eens fijntjes uitgelegd "Have a nice day...at the mall"quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Al ben ik nu bij episode 8 van seizoen 8 en wordt het wel iets spannender. Maar de eerste 4 seizoenen zijn niet meer overtroffen.
Dee Dee was echt een kutwijf.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
Ik ken alleen Dexter van Dee Dee.
YES!quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:43 schreef Specularium het volgende:
Donderdag 3 oktober zijn Geer en Goor terug, jongens.
Ik heb het daarom nog speciaal in een spoiler gezet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:55 schreef Tem het volgende:
Ja, daar ga ik nu niet naar kijken natuurlijk.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:53 schreef Latert het volgende:
Dexter s8 e10 heeft trouwens wel een geniale scene, ik heb daarna echt nog 5 minuten strak gelegen.Hm, als dat een hoogtepunt is mis ik niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
En dan wordt ze gebanned...quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:57 schreef Specularium het volgende:
Post eens een filmpje van jouw hoogtepunten.
Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:57 schreef Specularium het volgende:
Post eens een filmpje van jouw hoogtepunten.
Mad men, Girls.. dat vinden jullie natuurlijk weer stom.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:57 schreef Tem het volgende:
Hou eens op daarmee, Njosnavelin.
Wat vind jij een leuke serie?
Mad men niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
[..]
Mad men, Girls.. dat vinden jullie natuurlijk weer stom.
Die steek dragen ze alleen in Brabant hoor ik net.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:00 schreef Tem het volgende:
Wel als Waagaap met z'n carnavalssteek er ook in zit.
Same shit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die steek dragen ze alleen in Brabant hoor ik net.
Er komen wel altijd veel bavianentieten in beeld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:03 schreef Tem het volgende:
Girls is een Amerikaanse televisieserie over het hectische leven van een hechte groep twintigers uit New York City.
Over gapen gesproken.
Maar ik ben vandaag nog door niemand schat genoemdquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die durft niet te posten omdat ze bang is op 1 te komen.
Hehe, die ja. Wel een leuke serie hoor, Nic0 is ook fan.quote:
Zou je Sjonnie doen als je met hem in een tentje lag?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind dat programma zo gemaakt.
Oh dat misschien wel. Maar ik vind het programma zo geforceerd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou je Sjonnie doen als je met hem in een tentje lag?
Sorry, beetje laat(ert, hihaho).quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
Latert, post die paint van jou eens van deze.
[ afbeelding ]
Daat schiet echt helemaal niemand mee op.quote:Op zondag 15 september 2013 00:41 schreef Specularium het volgende:
Ze kan nu wel weer posten want is na twaalf uur.
Maar nee hoor, beetje gaar op die bank liggen met een pak wijn.
zal wel niet, ik weet het niet meerquote:Op zondag 15 september 2013 01:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe alles goed?
Was ik niet te vervelend vorige week?
nergens voor nodigquote:Op zondag 15 september 2013 01:51 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe beters
Wilde m'n excuses eigenlijk aanbieden
primaquote:Maar verder alles lekker?
altijd goed ja, esf bingo gedoe?quote:Op zondag 15 september 2013 01:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
nergens voor nodig
[..]
prima
verjaardag geweest in de kroeg
bingo gedaan, bitterballen gegeten, topshow
nee wel zelfde kroeg maar ik kende bijna niemand, volgens mij was het een face00k dingetjequote:Op zondag 15 september 2013 01:54 schreef gomi het volgende:
[..]
altijd goed ja, esf bingo gedoe?
En wat voor show?
hehehe altijd leuk toch,quote:Op zondag 15 september 2013 01:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee wel zelfde kroeg maar ik kende bijna niemand, volgens mij was het een face00k dingetje
topshow nonetheless
slaap lekkerquote:Op zondag 15 september 2013 01:59 schreef sp3c het volgende:
alleen heb ik geen drank meer in huis dus ik ga zo maar naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |