SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
ik zou ook serieus niet weten waarom ik voor trijntje zou moeten kiezen als ik daar zou staan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niemand kiest meer voor trijntje
Alleen als je een reet als luchtkussen nodig hebt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:28 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
ik zou ook serieus niet weten waarom ik voor trijntje zou moeten kiezen als ik daar zou staan.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:29 schreef Rickario het volgende:
Hij kan ook nog acteren!
[ afbeelding ]
Godverquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:29 schreef Rickario het volgende:
Hij kan ook nog acteren!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:29 schreef Clavis het volgende:
Hij heeft een eng lachje. Zo iemand die je helemaal kapot stalkt als je het uitmaakt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:29 schreef tralalala het volgende:
Hij heeft gewoon make-up op ofzo?
Gayyyy
Aan d'r postuur te zien wel meer.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:29 schreef Rickario het volgende:
Damn, Trijntje heeft aan een markeerstift zitten knagen?
Voor een begrafenis.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:29 schreef Rickario het volgende:
Damn, Trijntje heeft aan een markeerstift zitten knagen?
Als ik hem niet zou zien heeft het wel iets seksies.quote:
Ik moet idd even naar de wc.quote:
niet slecht, maar dat was het dan ook welquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:30 schreef Cee het volgende:
Ik ga iets schokkends zeggen: het klinkt niet eens zo slecht.
is toch niet hees?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Als ik hem niet zou zien heeft het wel iets seksies.
In ieder geval beter dan al dat gemier dat we hiervoor hebben gehoord.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet slecht, maar dat was het dan ook wel
Ach echt he, toch veel beter dan sommige voorgangers waar ze voor druktenquote:
Een beetje erg wel ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet slecht, maar wel een beetje saaiig.
Ja vind ik ook. Psycho, geloof mij maar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:31 schreef fratsman het volgende:
Wat een rare grijns heeft die gast.
Onbetrouwbare kop inderdaadquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:31 schreef fratsman het volgende:
Arrogantie die een deuk heeft opgelopen. Want ja, ze draaiden niet alle vier bij zijn eerste ademhalingquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:31 schreef fratsman het volgende:
JA!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:32 schreef Cee het volgende:
Hij lijkt op een persoon op een online stockfoto.
Ilse ging naakt dansen voor een neger.quote:
Een Wehkamp jongens-shirts-maddel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:32 schreef Cee het volgende:
Hij lijkt op een persoon op een online stockfoto.
ik las Ikeaquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ilse ging naakt dansen voor een neger.
Kannonnenvoer voor de battlesquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:33 schreef CherryOnTop het volgende:
hij denkt een kans te maken bij ilse
Dat zou houterig gaanquote:
"Ik heb het zo zwaar want mijn vader is bekend en dat opent deurenquote:
Om te janken inderdaadquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
4 inmiddels zelfs. We hebben al dode vader, Rennie en blutte Venezuelaan gehad.
En knieblessure bij tannis.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
4 inmiddels zelfs. We hebben al dode vader, Rennie en blutte Venezuelaan gehad.
John Kraaykamp sr.quote:
vind het wel leuk staanquote:
Die visagisten stoppen iedereen onder de bronzerquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]wacht maar eens tot je hem in de ochtend zonder make up ziet
Behalve muziekcd's, daar doet ie niets aanquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:35 schreef iBenny het volgende:
Is iedereen tegenwoordig te koppelen aan Ben Saunders ofzo?
6 degrees of ben saunders..quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:35 schreef iBenny het volgende:
Is iedereen tegenwoordig te koppelen aan Ben Saunders ofzo?
verschillende moedersquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:36 schreef CherryOnTop het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat dat broer en zus zijn, op het zwarte haar na
piemp beating©quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:37 schreef MissJ het volgende:
hee daar hebben we die geilnek die graag klappen op zijn stijfje krijgt
daar hoef je geen talent voor te hebben.quote:
Misschien juist beter van nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
daar hoef je geen talent voor te hebben.
en die heeft natuurlijk ook een zielig verhaal!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:37 schreef Cee het volgende:
Oh dat was vast de E.D. Smid dochter, die leek er wel op.
Of op de marktquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien juist beter van niet. Kan je zo bij GTST aan de bak.
gigi was ook eerst een belspel doosquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien juist beter van niet. Kan je zo bij GTST aan de bak.
Want d'r moeder is er niet meer!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:38 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en die heeft natuurlijk ook een zielig verhaal!
Ik noem het nog steeds Raider. Ze zakken er maar inquote:
Aan je enkels opgehangen worden terwijl piranha's aan je neus knabbelen is aangenamerquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:38 schreef Pheno het volgende:
Wie ben ik, en Ik hou van Holland. Zelfmoord een optie?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Want d'r moeder is er niet meer!
Z-seal of approval.
Zorro heeft met zijn gezicht gespeeld.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:40 schreef hexje het volgende:
[..]
Zorro heeft met zijn gezicht gespeeld.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik noem het nog steeds Raider. Ze zakken er maar in
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:40 schreef hexje het volgende:
[..]
Zorro heeft met zijn gezicht gespeeld.
Die van mij gaat achteruit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:42 schreef Pheno het volgende:
Mijn tv gaat opeens weer traag, wat is dat vanavond?
zolang we je maar niet terug vinden bij camping pownedquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:41 schreef Pheno het volgende:
Oh kut. Ik ben nu ook werkeloos. Ik moet dus die kutprogramma's ook gaan bekijken. OOk de herhaling in de middag.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:41 schreef Pheno het volgende:
Oh kut. Ik ben nu ook werkeloos. Ik moet dus die kutprogramma's ook gaan bekijken. OOk de herhaling in de middag.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
zolang we je maar niet terug vinden bij camping powned
ze zingen liedjes...quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:43 schreef Clavis het volgende:
Wat is precies de link tussen tvoh en Jersey Boys?
The Voice heeft een rood decor, Jersey Boys heeft rode jassies.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:43 schreef Clavis het volgende:
Meer eigenlijk dan dat er een link is tussen TVOH en Twix. In Jersey Boys wordt ook gezongen en ze hebben rode jasjes. Die bruine repen zijn goud en klinken voor geen meter.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:43 schreef Clavis het volgende:
Ah! Stom dat ik die niet doorhad!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
The Voice heeft een rood decor, Jersey Boys heeft rode jassies.
eensch!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:45 schreef Cee het volgende:
Ze moeten een TVOH "Hoe is het nu met..." maken.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:45 schreef Cee het volgende:
En al die werkeloze gootartiesten zien?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:45 schreef Cee het volgende:
Na 2 weken, aangezien iedereen ze dan toch al is vergetenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:45 schreef Cee het volgende:
Echt, ik kijk ze allemaal, ook al zouden ze gepresenteerd worden door Ferry Doedens!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]voor alle talentenjachten edities
aaaaawwwquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bedank hem hier:
https://www.facebook.com/Boo
Allemaal dakloze mensen omdat ze dachten dat ze populair zouden worden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:45 schreef Cee het volgende:
Kraaijkamp sr. In z'n graf.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:48 schreef iBenny het volgende:
Ergens hoopte ik dat er iemand zou draaien...
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:48 schreef iBenny het volgende:
Ergens hoopte ik dat er iemand zou draaien...
eerder niet, toen ik nog omgedraaid zat en met m'n x-ray eyes door de stoel heenkeek, maar nu wel!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:48 schreef Apotheose het volgende:
"aaaaah ja nu zie ik het"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brullen hierquote:
"Ohja Kraaykamp! Nu zie ik het!" *kuch, nu herinner ik het mequote:Op vrijdag 13 september 2013 21:48 schreef Cee het volgende:
De coaches lijken niet totaal geschokt dat dit de dochter van Kraaijkamp is. Alsof ze het wisten. Ik zeg alsof maar ze wisten het natuurlijk.
Neem je ook zo ene nek tattooquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik mag hopen dat ik er ook zo uit zie over 13 jaar.
Dat jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:50 schreef iBenny het volgende:
Dit had de nieuwe Jennifer kunnen zijn...
en kings of leonquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:53 schreef Stickertje het volgende:
rockmuziek bij tvoh = nickleback & coldplay
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:54 schreef fratsman het volgende:
Nee. Gewoon opbokken met dat ventje.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:55 schreef JaneDoe het volgende:
de piemp van marco schoot per ongeluk uit?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:55 schreef Bos81 het volgende:
Hij is nog saaier dan Chad Krueger en dat is al een prestatie op zich
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:55 schreef JaneDoe het volgende:
de piemp van marco schoot per ongeluk uit?
de familie moedigt hem aan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:55 schreef CherryOnTop het volgende:
hahahahaha ik vind mezelf zo grappig hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |