haha, nee maar kom op.. logisch dat je je telefoon wil beschermen tegen al het kwade op deze wereldquote:
E-Blue muizen dikke aanraderquote:Op maandag 23 september 2013 21:36 schreef Brecht35 het volgende:
Ik zoek een goedkope draadloze muis die werkt op normale Europese batterijen. Verder geen vereisten. Ik ken niks van Chinese muizen, dus jullie suggestie wordt zeer op prijs gesteld.
Het hoeft geen gaming muis te zijn, de muis zal op een normale manier worden gebruikt. Zo goedkoop mogelijk dus.
Edit: Ik heb nog ¤8.50 op m'n Paypal staan. Het moet dus daaronder liggen.
quote:Op maandag 23 september 2013 22:08 schreef AceOblivion het volgende:
En als laatste, als het niet te veel moeite is, zoek ik goedkope, redelijk goede oortjes, aangezien ik ze nu bij de HEMA koop en goede, goedkope opladers voor de S2.
quote:Op zondag 22 september 2013 14:39 schreef shiznuts het volgende:
ES800M. ES900i.
Maar 'em. Die kennen nogal een hoge kaputski-rate als ik de ervaringen af en toe zie binnenkomen. Dus moet je gewoon normaal mee omgaan (netjes om je hand wikkelen en in een pouch bewaren op een plek waar 'ie niet geplet wordt) en niet mee gaan gooien of onderin een rugzak stoppen en er een paar kilo boeken op mikken.
Maar ja, verder wat ik al eerder zei:
[..]
In bouwkwaliteit zitten er in de sub-30USD-range niet echt grote verschillen. Zelf heb ik alleen problemen gehad met twee Xears. En de Brainwavz Alpha. 't Meeste verschil ben ik misschien tegengekomen bij de Brainwavz M2, de bassmonster IEM: http://www.mp4nation.net/brainwavz-m2-iem-earphones , die voelen wel solid aan.
Weet je toevallig wat het verschil is tussen beiden?quote:ES800M. ES900i.
Maar 'em. Die kennen nogal een hoge kaputski-rate als ik de ervaringen af en toe zie binnenkomen. Dus moet je gewoon normaal mee omgaan (netjes om je hand wikkelen en in een pouch bewaren op een plek waar 'ie niet geplet wordt) en niet mee gaan gooien of onderin een rugzak stoppen en er een paar kilo boeken op mikken.
Maar ja, verder wat ik al eerder zei:
900 is rijker bedeeld met betrekking tot de lage tonen, 800 is wat meer een allrounderquote:Op maandag 23 september 2013 22:22 schreef AceOblivion het volgende:
[..]
Weet je toevallig wat het verschil is tussen beiden?
Maar.. De zoekmethodes die in de OP staan, doen het net allemaal bij jou niet?quote:Op maandag 23 september 2013 22:08 schreef AceOblivion het volgende:
Ook vroeg ik me af of er ergens goede, goedkope oordopjes te koop zijn voor op festivals en dergelijke, want ik begin ondertussen wel een keer doof te worden, vrees ik.
En als laatste, als het niet te veel moeite is, zoek ik goedkope, redelijk goede oortjes, aangezien ik ze nu bij de HEMA koop en goede, goedkope opladers voor de S2.
Bij voorbaat dank en kusjes en knuffels.
http://www.ebay.com/itm/h(...)&hash=item27cef65a9fquote:Op maandag 23 september 2013 21:41 schreef davedavy het volgende:
[..]
E-Blue muizen dikke aanrader(eBay)
Bedanktquote:Op maandag 23 september 2013 15:47 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
zou een topicreeks moeten zijn, maar zijn 2 aparte topics blijkbaar
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / Android Sticks en Mediacenters #2 - HDMI stickies voor iedereen!
Ik dacht dat dat echt vrouwenbroeken warenquote:Op dinsdag 24 september 2013 07:33 schreef monkeybrain het volgende:
Hebben ze ook housebroeken in CHina? Ik kan alleen het woord house trousers verzinnen maar geen hits![]()
[ afbeelding ]
Had maar nieuwe besteld.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat zijn geen grapjes meer, hè. Audio is technologie.Hartstikke serieus hier.
SPOILER: COMING UP!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Had maar nieuwe besteld.Die ene keer dat er in 5 jaar eens iets gebeurt ga ik me nu niet druk om maken.
Net binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nogmaals, werd als budgettip aanbevolen door een of andere gadgetmagazine.
RHA MA150. Te halen van Amazon: http://geizhals.at/eu/236206720 .
Initial impression: bass doet me een beetje denken aan de Brainwavz Alpha. Lichtelijk uitgesmeerd (niet al te direct/punchy), maar wel vol en nadrukkelijk aanwezig. Echter waar de Alpha's de rest van de range onderkotst met muddy bass, blijft de MA150 goed vrij gebalanceerd (á la ES800M) en helder. Vocals klinken wel een beetje plat en zacht en de overige mid/highs gaan eerder richting 'harsh' dan gemoffeld over te komen, zonder echt harsh te worden (waar de XKDUN CK-700 wel last van heeft bijvoorbeeld). Out-of-the-box soundsignature is vooral goed voor house 'n shizzle. Wat popperige nummers, zou 'ie (imho) profiteren van wat tweaken van de equalizer, in het mid/high bereik wat extra spunk toevoegen, maar ik denk dat de meesten dat mogelijk niet eens nodig vinden.
Initial conclusion: denk dat velen deze oordopjes zouden waarderen. Qua bouwkwaliteit heb ik in de feedback op Amazon wel teruggelezen dat ze vrij snel stukgaan, dus ook hier geldt: gewoon voorzichtig met je spulletjes omgaan! Pasvorm is ook een beetje apart. Niet oncomfortabel of dat ze eruitvallen, maar toch. Verder voor Europese maatstaven gewoon een coole bang-for-buck en lekker snel in huis natuurlijk.Huh, welk toetsenbord is dat met numeriek gedeelte?SPOILER: COMING UP!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat deed ik met de Beta's ook. Toch zijn ze 3x uit elkaar gevallen. 1x zelfs de interne bedrading.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:51 schreef shiznuts het volgende:
dus ook hier geldt: gewoon voorzichtig met je spulletjes omgaan!
Gewoon van de most awesome of awesome laptops: http://www.asus.com/nl/Notebooks_Ultrabooks/N56VZ/ .quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:15 schreef Rickario het volgende:
[..]
Huh, welk toetsenbord is dat met numeriek gedeelte?
Betalen voor gratis reclame!quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:53 schreef jeroendh het volgende:
DX T-shirt![]()
$6.99
http://dx.com/p/dxman-cot(...)-black-size-l-247700
Verkrijgbaar in de maten: XS - L - XL - XXL
Waarom zou je dat uberhaupt willen... zet dan dat bekertje gewoon op je bureauquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:57 schreef Deezertje het volgende:
Zou zoiets werken: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item4610c1e329 ? Ik heb het idee dat zo'n ding heel snel openklapt (onverwachts) en dat je dan alles onder hebt zitten...
Ze verkopen een eigen muismat onder de merkvlag van Razor. Wat denk je dat Razor daarvan vindt?quote:
Deze man weetquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon van de most awesome of awesome laptops: http://www.asus.com/nl/Notebooks_Ultrabooks/N56VZ/ .
Top specs, top features, top looks, top prijs. Mooie Samsung SSD inmikken en you're set.
ik heb inmiddels bij mijn ebay bestelling ook staan dat ik voor 2 oktober een probleem moet melden indien nodig...quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:12 schreef Deezertje het volgende:
Dit begint een beetje deprimerend te worden. Ik dacht nog wel in een 'rustige' tijd te bestellen in China, maar ook vandaag geen pakje binnen (5 weken). En de kleinere items via eBay komen gewoon vrolijk binnen via de normale post... Weet ik in ieder geval dat de rest van de pakjes die ook nog moeten komen, niet veel sneller binnen zullen zijn!
Ja okéquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:58 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Ze verkopen een eigen muismat onder de merkvlag van Razor. Wat denk je dat Razor daarvan vindt?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:50 schreef Dasjonny het volgende:
Iemand nog tips over hoe ik mijn Xiaomi Mi2S het beste kan bestellen? Wil eigenlijk mijn accessoires tegelijk aan laten komen met de Mi2S, maar de kans op belasting is een stuk groter als ik hem in 1 groot pak doe via DHL.
Wat is de beste manier om deze dan toch goedkoop binnen te krijgen zonder 2 weken te moeten wachten op een hoesje en screen protector?
Gewoon spreiden en wachten ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:18 schreef Dasjonny het volgende:
Even een crosspostje uit het Chinese telefoon topic gezien het toch maar over bestellen gaat:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:12 schreef Deezertje het volgende:
Dit begint een beetje deprimerend te worden. Ik dacht nog wel in een 'rustige' tijd te bestellen in China, maar ook vandaag geen pakje binnen (5 weken). En de kleinere items via eBay komen gewoon vrolijk binnen via de normale post... Weet ik in ieder geval dat de rest van de pakjes die ook nog moeten komen, niet veel sneller binnen zullen zijn!
Wachtenquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon spreiden en wachten ja.
En accessoires. Als het een hoesje en screenprotector is, zal dat ook het verschil niet gaan maken, denk je niet?
[..]Wacht ook al meerdere weken op een paar spullen.
Terwijl sommige andere dingen wel vrij rap binnendruppelen.
ASUS N-serie verbijstert via ongelooflijke audio en geavanceerde powerquote:
Sport hose, klinkt goed.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:58 schreef shiznuts het volgende:
Zag ik gisteren geloof ik nog bij de Hofer, LIDL of Penny liggen.
Moest een 'sport hose' voorstellen. Yeah right.
Dacht toen ik ze zag nog 'WTF doet dat anno 2013 in de schappen, welke gek gaat daar nu in rondlopen?'.
Maar ok, ik heb daar geloof ik dan antwoord op.![]()
![]()
Past natuurlijk wel bij je brisante gouden horloge-collectie.
quote:Ah, this controller is very very old but classic...and I said : "Really ?" when I see your mail. Still so many people love to buy this kind controller now ?
Niet zo haten op Win 8; valt prima mee te werkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:10 schreef neo2000 het volgende:
[..]
ASUS N-serie verbijstert via ongelooflijke audio en geavanceerde power
* Windows 8 Pro of andere verkrijgbare edities
* neo2000 stopt met lezen.
Heb je toevallig een foto/scanquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:24 schreef Maxbet het volgende:
Ik kom net in het krantje van de V&D Awei oordopjes tegen, zo de zien de ES900i en TS-130.
Ze staan er voor ¤15 in, valt me nog mee.
ik sta ook op het punt een telefoon te bestellen , maar twijfel ook een beetje of ik DHL wel zal gebruiken: hij is wel lekker snel, maar de kans dat de douane dan moeilijk gaat doen is wel groter... (maar de btw kan ik weer terugvragen, dus opzich kost het dan niet heel veel extra)quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:26 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Wachten![]()
Het gaat om een 3100mah batterij + cover + dock, een hoesje en een protector. En dus nog de Mi2S. Dacht erover om de Mi2S met DHL te laten komen, gezien ibuygou niet aan tracking doet op de free shipping. Gezien ik mijn vorige telefoon op de eerste dag al liet vallen wil ik dat risico eigenlijk niet nog een keer nemen.
Hoe kun jij de BTW weer terugkrijgen dan? Bedrijf of is er iets wat je bij de belastingaanslag kan rekenen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik sta ook op het punt een telefoon te bestellen , maar twijfel ook een beetje of ik DHL wel zal gebruiken: hij is wel lekker snel, maar de kans dat de douane dan moeilijk gaat doen is wel groter... (maar de btw kan ik weer terugvragen, dus opzich kost het dan niet heel veel extra)
en uiteraard het dillemma van welke telefoon te nemen, de ideale telefoon bestaat nog niet voor mij (tot ongeveer 300 euro incl btw, max 4,8" scherm, NFC en grote accu..)
bedrijfquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:15 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Hoe kun jij de BTW weer terugkrijgen dan? Bedrijf of is er iets wat je bij de belastingaanslag kan rekenen?
Niet eens rebrands.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb je toevallig een foto/scan?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
AWEI is de new shit zeg ik je!Wil ik zeker eens proberen.
[..]
Action heeft zoiets ook liggen tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niet eens rebrands.
[ afbeelding ]
Beetje profiteren van m'n research.FUUUUU!!1!
Heb jij die TS serie al een geprobeerd Shiz?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niet eens rebrands.
[ afbeelding ]
Beetje profiteren van m'n research.FUUUUU!!1!
[..]
Ah, DX heeft ze gewoon onder een andere naam staan, ES100i it is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:47 schreef shiznuts het volgende:
Die ene is idd de ES900i. Die ander lijkt me toch eerder de ES100i hoor...
[ afbeelding ]
(Staat alleen bij dat ze een mic hebben, niet een remote)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |