Deze? http://112groningen.nl/Gr(...)govergang-video.htmlquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:55 schreef Monopoly het volgende:
Gisteren een motor op de overweg gevonden. Motorrijder lag in de berm. Verhaal staat op 112groningen.nl
Ik zit mobiel (nog geen internet op kamer, vandaar de grote afwezigheid). En kan de url niet kopiëren.
Zelf niet geraakt gelukkig, 2 uur bij de overweg gestaan met blauwe lampjes overal.
Sterkte. Gelukkig van jou uit alleen materiële schadequote:Op zaterdag 14 september 2013 12:55 schreef Monopoly het volgende:
Gisteren een motor op de overweg gevonden. Motorrijder lag in de berm. Verhaal staat op 112groningen.nl
Ik zit mobiel (nog geen internet op kamer, vandaar de grote afwezigheid). En kan de url niet kopiëren.
Zelf niet geraakt gelukkig, 2 uur bij de overweg gestaan met blauwe lampjes overal.
Er gingen er al zoveel.twitter:NS_online twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 14:52:17Van en naar Schiphol: veel minder treinen door een wisselstoring. http://t.co/axyyfHaEPO #Shl reageer retweet
twitter:AnsaldoBredaSpA twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 16:07:19Monday Ceo Manfellotto will talk to press about Fyra case. Many news arriving reageer retweet
laat me raden, ze gaan zeggen dat NS niet goed is omgegaan met de treinen en dat ze nog meer rechtzaken aanspannen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:07 schreef James1988 het volgende:
twitter:AnsaldoBredaSpA twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 16:07:19Monday Ceo Manfellotto will talk to press about Fyra case. Many news arriving reageer retweet
Jep. Kleine krasjes op de assen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sterkte. Gelukkig van jou uit alleen materiële schade.
Ben toch benieuwd wat het "many news" inhoudt. Wat valt er nog te vertellen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:12 schreef mschol het volgende:
[..]
laat me raden, ze gaan zeggen dat NS niet goed is omgegaan met de treinen en dat ze nog meer rechtzaken aanspannen?
valt mee dusquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep. Kleine krasjes op de assen.
AGV niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:36 schreef b2py het volgende:
De Franse overheid geeft Alstom 5 jaar de tijd om een nieuwe TGV te ontwikkelen.
http://www.lefigaro.fr/so(...)-le-tgv-du-futur.php
joepiequote:Op zaterdag 14 september 2013 14:57 schreef Ajaxfan het volgende:
Voor de afwisseling maar weer een wisselstoring bij Schiphol.
Eigenlijk zou onze reporter er heen moeten, maar die heeft nu een baanquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:07 schreef James1988 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eigenlijk zou onze reporter er heen moeten, maar die heeft nu een baan
Fles?quote:zo 15 sep
12:55 AMS – 15:15 NAP
directe
2 u. 20 min.
di 17 sep
08:40 NAP – 11:20 AMS
directe
2 u. 40 min.
275 ¤
Nee, ze willen een dubbeldekker die lichter is en minder energie verbruikt dan de huidige TGVs.quote:
dan wordt het erg interessantquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nee, ze willen een dubbeldekker die lichter is en minder energie verbruikt dan de huidige TGVs.
Kan misschien met een AGV Duplex, maar die is er (nog) niet.
de randomkaboutertjes staken?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
joepie
Het is om te huilen zo belabberd is het daar momenteel
Feit blijft dat je op Apeldoorn-Zutphen in symmetrie wil blijven rijden, dus een vertrek om .05 in Apeldoorn en Zutphen. Dat wil je, ivm de overstappen in Zutphen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, 2,3,4 okee. En in Apeldoorn wil het weleens 8 worden omdat eoa MONGOOL bedacht heeft dat het sprintertje naar Klarenfuckingbeek voorlangs moet kruisen![]()
mijn collega's zijn zeer blij met die koffiepauzequote:Op zaterdag 14 september 2013 18:18 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Zou je de Pimpel in Apeldoorn sneller in willen leggen (dan ben je van die 8 minutenstop af), dan sta je ook 8 minuten eerder in Deventer, waar je weinig anders heen kan dan spoor 2.
De laatste keer dat ik in Eijsden ben geweest, en dat is volgens mij 2 jaar geleden, kon ik keurig uitchecken...quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
Al die stations hebben net als Eijsden geen paaltje
Het is alleen jammer dat de kiosk zo ver van de loc af staat zeker?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:21 schreef Maegrim het volgende:
[..]
mijn collega's zijn zeer blij met die koffiepauze
In de bus misschien, tot 11 december 2011 reed de Maastricht-Brussel express en vervangend stoptreintje Eijsden gewoon voorbijquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:22 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Eijsden ben geweest, en dat is volgens mij 2 jaar geleden, kon ik keurig uitchecken...
Nog niet, maar dat is wel een vrij goed plan op zich jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Flessie is bierie aan het doen man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |