AGV niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:36 schreef b2py het volgende:
De Franse overheid geeft Alstom 5 jaar de tijd om een nieuwe TGV te ontwikkelen.
http://www.lefigaro.fr/so(...)-le-tgv-du-futur.php
joepiequote:Op zaterdag 14 september 2013 14:57 schreef Ajaxfan het volgende:
Voor de afwisseling maar weer een wisselstoring bij Schiphol.
Eigenlijk zou onze reporter er heen moeten, maar die heeft nu een baanquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:07 schreef James1988 het volgende:
twitter:AnsaldoBredaSpA twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 16:07:19Monday Ceo Manfellotto will talk to press about Fyra case. Many news arriving reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eigenlijk zou onze reporter er heen moeten, maar die heeft nu een baan
Fles?quote:zo 15 sep
12:55 AMS – 15:15 NAP
directe
2 u. 20 min.
di 17 sep
08:40 NAP – 11:20 AMS
directe
2 u. 40 min.
275 ¤
Nee, ze willen een dubbeldekker die lichter is en minder energie verbruikt dan de huidige TGVs.quote:
dan wordt het erg interessantquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nee, ze willen een dubbeldekker die lichter is en minder energie verbruikt dan de huidige TGVs.
Kan misschien met een AGV Duplex, maar die is er (nog) niet.
de randomkaboutertjes staken?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
joepie
Het is om te huilen zo belabberd is het daar momenteel
Feit blijft dat je op Apeldoorn-Zutphen in symmetrie wil blijven rijden, dus een vertrek om .05 in Apeldoorn en Zutphen. Dat wil je, ivm de overstappen in Zutphen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, 2,3,4 okee. En in Apeldoorn wil het weleens 8 worden omdat eoa MONGOOL bedacht heeft dat het sprintertje naar Klarenfuckingbeek voorlangs moet kruisen![]()
mijn collega's zijn zeer blij met die koffiepauzequote:Op zaterdag 14 september 2013 18:18 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Zou je de Pimpel in Apeldoorn sneller in willen leggen (dan ben je van die 8 minutenstop af), dan sta je ook 8 minuten eerder in Deventer, waar je weinig anders heen kan dan spoor 2.
De laatste keer dat ik in Eijsden ben geweest, en dat is volgens mij 2 jaar geleden, kon ik keurig uitchecken...quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
Al die stations hebben net als Eijsden geen paaltje
Het is alleen jammer dat de kiosk zo ver van de loc af staat zeker?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:21 schreef Maegrim het volgende:
[..]
mijn collega's zijn zeer blij met die koffiepauze
In de bus misschien, tot 11 december 2011 reed de Maastricht-Brussel express en vervangend stoptreintje Eijsden gewoon voorbijquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:22 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Eijsden ben geweest, en dat is volgens mij 2 jaar geleden, kon ik keurig uitchecken...
Nog niet, maar dat is wel een vrij goed plan op zich jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Flessie is bierie aan het doen man
Je ging toch naar Dalfsen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat is wel een vrij goed plan op zich ja
Niet in m'n eentje hoorquote:
dat scheelt dan weer, maar dan hou je alsnog 3 stations over die buitenbeentjes zijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:22 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Eijsden ben geweest, en dat is volgens mij 2 jaar geleden, kon ik keurig uitchecken...
en Heerlen de Kissel?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat scheelt dan weer, maar dan hou je alsnog 3 stations over die buitenbeentjes zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |