mwah meestal niet als je van die formele lullen heb waarvan je niet eens 5 minuten eerder mag gaan. Sowieso echt een volle week 36/40 uur. Is pittig.quote:
nee, dat kost geld, stage nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:54 schreef Romanus het volgende:
Dan vraag je of ze je willen aannemen als je klaar bent met school
Waarna TS waarschijnlijk weer heel graag terug naar school gaat omdat ze niet zo flexibel blijken te zijn met iemand uitbetalen voor 36 uur per week wanneer hij maar 25 uur aanwezig is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:54 schreef Romanus het volgende:
Ja dat begrijp ik... maar weet je hoeveel stagiaires uit hun neus vreten de hele dag? Stage is nuttig als je iets te doen hebt. Als je gewoon niks te doen hebt en je moet er gewoon verplicht zijn omdat je aan je uren moet komen is het niet leerzaam maar eerder vernederend. Je leert meer van de ervaring dan van de werkzaamheden vaak.quote:
ik krijg geen stage vergoeding... En boeit me weinig. Merendeel van m'n klasgenoten maakt gewoon volle weken terwijl ik in m'n bedje lig...quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarna TS waarschijnlijk weer heel graag terug naar school gaat omdat ze niet zo flexibel blijken te zijn met iemand uitbetalen voor 36 uur per week wanneer hij maar 25 uur aanwezig is.
dat school nu zwaarder gaat bevallen dat stage.. Terwijl voor vele " back to school" een enorme opluchting is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Tranen van genot rollen over mijn wangen om te lezen dat jij het geweldig naar je zin hebt ts maar wat is nu de klacht?
Aha, dat het ook zelf wel kunnen verzinnen inderdaad. Maar goed, ook voor mij is het vrijdag.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:59 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
dat school nu zwaarder gaat bevallen dat stage.. Terwijl voor vele " back to school" een enorme opluchting is.
Natuurlijk niet, lekker op kosten besparen door stagiairs aan te nemen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:54 schreef Romanus het volgende:
dat ligt eraan maar dat is hier niet het geval tot nu toe ben ik nog niet heel nuttig geweest.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:09 schreef Starm het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, lekker op kosten besparen door stagiairs aan te nemen.
Zo ken ik bedrijven waar meer stagiairs dan betaalde werknemers rond lopen
Het bedrijf heeft allang door dat TS ongeschikt is, maar laten naïeve TS de tijd maar uitzitten.quote:
Nee, vandaag gesprek gehad met mijn stagebegeleider... Ging goed hij had wel nog een paar aandachtspunten. Maar voor de rest tevredenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:15 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Het bedrijf heeft allang door dat TS ongeschikt is, maar laten naïeve TS de tijd maar uitzitten.
Hij snapt niet dat hij nooit als werknemer zal worden aangenomen, omdat het bedrijf weet dat hij deze lakse werkhouding NOOIT zal verliezen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:16 schreef GJonline het volgende:
Dus eigenlijk loop je de kantjes er alweer af.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:58 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik krijg geen stage vergoeding... En boeit me weinig. Merendeel van m'n klasgenoten maakt gewoon volle weken terwijl ik in m'n bedje lig...laat zij maar 400 euro krijgen. Ik vind goed zo.
Ach hemel... dat is geen goed tekenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:11 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
dat ligt eraan maar dat is hier niet het geval tot nu toe ben ik nog niet heel nuttig geweest.
Hijquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hij snapt niet dat hij nooit als werknemer zal worden aangenomen, omdat het bedrijf weet dat hij deze lakse werkhouding NOOIT zal verliezen.
hier nemen ze niemand aan heb niks te verliezen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hij snapt niet dat hij nooit als werknemer zal worden aangenomen, omdat het bedrijf weet dat hij deze lakse werkhouding NOOIT zal verliezen.
Jongens zoals jij heb ik zien komen en gaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Nee, vandaag gesprek gehad met mijn stagebegeleider... Ging goed hij had wel nog een paar aandachtspunten. Maar voor de rest tevreden![]()
Aandachtspunten kan ik me ook wel in verplaatsen.
mijn stage begeleider zit de hele tijd over mijn kleding te praten dat hij het zo mooi en gepast vindt, ook mijn horloge vindt hij erg mooi en stipt. Mijn taalgebruik vindt hij fantastisch... Oh wat ben ik beleefd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Met hbo stagiaires gaat het anders. Daarvan verwachten we natuurlijk een normale werkhouding en enig verstand. Maar deze gasten halen het wel, want die weten hoe hun horloge werkt, wat voor kleding gepast is en vooral welk taalgebruik.
hommoquote:
En nog steeds mensen die het niet zien.,quote:
Dit is wel een hele slechte, ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En nog steeds mensen die het niet zien.,
Wat bedoel jequote:Op vrijdag 13 september 2013 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet kan wel met hem lachen overigens. Zelfde humor ongeveer.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk hebben ze gewoon een zwak voor je TS.
Dat is wel nice jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
Goeie stagiairs bieden we altijd een baan aan, van de 15 directe collega's op mijn afdeling zijn er een stuk of 6 á 7 ex-stagiairsIk zit er zelf ook via een stage (wel bij een ander bedrijf, maar de projectleider van toen (15 jaar terug) nam mij bij zijn nieuwe werkgever meteen aan toen hij mijn sollicitatiebrief voorbij zag komen)
Stage is de beste kruiwagen
Adm. medewerker ( niveau 3)quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:47 schreef MAHL het volgende:
Wat voor stage doe je dan, TS?
[..]
Dat is wel nice jaWat voor bedrijf/opleiding was dat, dat je dat kon doen?
pest me niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:50 schreef HPLC het volgende:
TS, je bazin biedt je een levenslange stage aan (bewijzen van spreken uiteraard):
[ afbeelding ]
Inktvis is lekker trouwens. Tijd niet gegeten.quote:
Komt goed. Beetje vrouwen op de afdeling en ze halen de baas over mij te laten werken daar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:51 schreef JeMoeder het volgende:
Totdat je er echt gaat werken en je centen moet verdienen. Ze hebben nu toch al geaccepteerd dat je een verliespost bent, hoeveel uur in de week je er ook bent.
ja dat zijn inktvisringen..ooit een vrouw gebefd?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Inktvis is lekker trouwens. Tijd niet gegeten.
[ afbeelding ]
Smaakt jou vriendin naar inktvis dan? Lijkt me niet gezond.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:54 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ja dat zijn inktvisringen..ooit een vrouw gebefd?
Nee. Andere poging please.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, ik begrijp best dat je minder mag werken met zo'n baan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Smaakt jou vriendin naar inktvis dan? Lijkt me niet gezond.
Hou je muiltje gesloten. Mijn Nederlands is ruim voldoende ( That's what he said) azijnpisser!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Neuh, leer eerst maar Nederlands. Daarna ga ik proberen grappig te zijn.
Vergelijk me niet met die domme snol.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:59 schreef GJonline het volgende:
Het lijkt wel zo'n stage verhaal van meloewa zeg. Heerlijk.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Vergelijk me niet met die domme snol.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:59 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Hou je muiltje gesloten. Mijn Nederlands is ruim voldoende ( That's what he said) azijnpisser!
Pas je op dat je jezelf niet te snel weggeeft?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Haha je doet een braddiequote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |