Nee. Andere poging please.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, ik begrijp best dat je minder mag werken met zo'n baan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Smaakt jou vriendin naar inktvis dan? Lijkt me niet gezond.
Hou je muiltje gesloten. Mijn Nederlands is ruim voldoende ( That's what he said) azijnpisser!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Neuh, leer eerst maar Nederlands. Daarna ga ik proberen grappig te zijn.
Vergelijk me niet met die domme snol.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:59 schreef GJonline het volgende:
Het lijkt wel zo'n stage verhaal van meloewa zeg. Heerlijk.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Vergelijk me niet met die domme snol.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:59 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Hou je muiltje gesloten. Mijn Nederlands is ruim voldoende ( That's what he said) azijnpisser!
Pas je op dat je jezelf niet te snel weggeeft?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Haha je doet een braddiequote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Nou, dan ook geen overwerk, het is geven en nemen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:54 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
mwah meestal niet als je van die formele lullen heb waarvan je niet eens 5 minuten eerder mag gaan. Sowieso echt een volle week 36/40 uur. Is pittig.
jij voelt me honquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:10 schreef Jv1994 het volgende:
Chill idd, vooral bij zo een nutteloze stage die je op de middelbare school een week moet doen.
Ik zat met die stage in een café waar ik 2 vd 5 dagen vrij kreeg en de andere 3 maar max 3 uur hoefde te werken.
En wel gewoon doorgeven dat ik daar 36 uur had gewerkt
pharkus in m'n topic gearriveerd m'n avond kan niet meer stuk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:01 schreef Pharkus het volgende:
Je kan ook niet eeuwig op school blijven chillen.
kijk das ook fijn. Maar ik vind dit van mij wel terechte compensatie vrije uren~geen stage vergoeding.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:03 schreef Poelewoeps het volgende:
Ik had ook een pittige stage maar moest er echt tot de laatste seconde blijven 36 uur per weekik kreeg wel de hoogste stagevergoeding dus dat was wel mooi meegenomen
Idd!quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:05 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
kijk das ook fijn. Maar ik vind dit van mij wel terechte compensatie vrije uren~geen stage vergoeding.
ik blijf niet lang helaas, dit topic is me te positiefquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:03 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
pharkus in m'n topic gearriveerd m'n avond kan niet meer stuk.
pharkus ik ben nog steeds een stuk ongelukquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ik blijf niet lang helaas, dit topic is me te positief
doe normaal tegen mij, neefquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:08 schreef kthxbye het volgende:
"Bewijzen van spreken"
Je kunt beter terug naar school gaan, maat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |