SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ Bericht 0% gewijzigd door roos85 op 14-09-2013 12:07:18 ]
Ik ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval een reactie geplaatst
Het gehele forum wordt gesloten na de bedreigingenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:23 schreef luftersel het volgende:
Nou komt er bij Boulevard: gestoorde Fokkers boos en bedreigen redactie met de dood. We zijn niet veilig in dit land.
HAHAHAHAHA HELDquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
SHO / [SHO FB] Roddelhok en gatesplaza
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
In seizoen 16 was dat toen wel het geval, maar toen kwamen er ook om de 2 weken mensen terugquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:23 schreef Clemanyana het volgende:
Aww mijn post foetsie...topic vol, lol. Ik zei dat het drie keer noemen van Anita in Amerikaanse soaps een teken zou zijn dat die persoon terugkomt. Hmm... Hier vast niet.
Vorig seizoen ook, toen was het Nick. Daarom hebben ze het waarschijnlijk niet over Job, hij komt niet terug.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:25 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
In seizoen 16 was dat toen wel het geval, maar toen kwamen er ook om de 2 weken mensen terug
LMAO!quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Begin dit jaar had Jef het anders over Karin, John, Dian, Sylvia, Barbara, Morris én Charlie, en die zijn geen van allen teruggekeerdquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
Vorig seizoen ook, toen was het Nick. Daarom hebben ze het waarschijnlijk niet over Job, hij komt niet terug.
Zo klonk het wel .... ??quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:31 schreef DSMichaelfan het volgende:
Zei Julia nu "Dat snap ik, ik heb zelf ook een dochter"!?
Introducing: Timita Loderusquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:31 schreef DSMichaelfan het volgende:
Als dat zo is, mag ik hopen dat het kind de halve cast komt uitmoordenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:31 schreef DSMichaelfan het volgende:
quote:Rohan Gottschalk
13 september 2013 om 19:30
Inderdaad schandalig van Hollyoaks.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:35 schreef luftersel het volgende:
WIE IS ROHAN GOTSSCHALK OP mediadagblad.nl![]()
![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |