SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!![]()
![]()
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Ja zo schiet het wel op iddquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:13 schreef Morgen- het volgende:
Hey vault je zit bijna op 3000 posts![]()
![]()
lolz?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Crap. True. My badquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geloof eens niet alles wat op internet staat jonguh. Die site van skidrow is niet van de "group" skidrow
![]()
![]()
Ik ben niet zo bekend met postNL track and tracequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ik kreeg net een mail van bol.com ik krijg hem ook eerder!!quote:Hallo *******,
GTA V hebben we reeds verzonden omdat Rockstar de game vrijgegeven heeft.
Veel plezier.
Groetjes bol.comOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Wel zonde als jullie nou urenlang die stream gaan kijken. Straks heb je zelf niks meer te ontdekken.![]()
godverdommequote:Op vrijdag 13 september 2013 18:15 schreef Keukendrol het volgende:
Ik kreeg net een mail van bol.com ik krijg hem ook eerder!!
[..]![]()
Mooi man dat die politie een beetje opgepept is![]()
Alleen geen motoren / interceptors.. jammerOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Klopt ook nog eens jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:12 schreef Morgen- het volgende:
[..]
SKidrow is toch alleen pc games?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Keukentrollquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:15 schreef Keukendrol het volgende:
[..]"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Politie motor zit er gewoon in, staan soms langs de weg. Beetje rustig koffie drinkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:16 schreef m0j0 het volgende:
Mooi man dat die politie een beetje opgepept is![]()
Alleen geen motoren / interceptors.. jammer![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
right.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:15 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Daarom heb ik als bol preorderer geen mail ontvangen.
Quit..fuckin TrollingOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
denk ammoquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:16 schreef MrSweets het volgende:
Wat wil dat 26 zeggen rechts boven als je net n wanted level krijgt ?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:15 schreef Keukendrol het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:17 schreef m0j0 het volgende:
[..]
right.
Daarom heb ik als bol preorderer geen mail ontvangen.
Quit..fuckin Trolling![]()
![]()
yup, bijna spilled my lasagnaquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:18 schreef Dr.Smoke het volgende:
Heerlijk hoe die pliesie er VOL in vliegt
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Jij geniet hier van he ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:15 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
You dont believe me ? Read this line again.![]()
Deze man weetquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:15 schreef Strani het volgende:
Wel zonde als jullie nou urenlang die stream gaan kijken. Straks heb je zelf niks meer te ontdekken.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Yep, downloadcode.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:19 schreef tralalala het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die Zeppelin? Krijg je een code ofzo?![]()
yuhquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:19 schreef tralalala het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die Zeppelin? Krijg je een code ofzo?![]()
Ik had mij zo voorgenomen om geen stream te kijken en ik zit al heel de middag naar magic mike te gluren![]()
![]()
Ditquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:19 schreef Maastoren het volgende:
Ik had mij zo voorgenomen om geen stream te kijken en ik zit al heel de middag naar magic mike te gluren![]()
En niet zo'n beetje. Boh!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Dat streamquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:19 schreef Maastoren het volgende:
Ik doe gewoon af en toe een paar seconden en dan kijk ik niet al te veel naar de omgeving.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:19 schreef Maastoren het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:19 schreef Maastoren het volgende:
Ja ene d-X oid.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:19 schreef WolfParade het volgende:
Is er nou al serieus iemand op Fok die de game heeft?![]()
Golfcaddyquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:21 schreef Tropanzia het volgende:
Absurd trouwens hoe snel die 2-persoonsgrasmaaier (?) kan rijden...
![]()
![]()
Ik hoop eerlijk gezegd ook dat het verkeer op de snelweg zo snel rijdt dat als je er op loopt je meteen aangereden wordt.Digo![]()
anders krijgen we teveel gespoildquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:24 schreef Dr.Smoke het volgende:
Mike mag wel ff weg uit dat dorre droge woestijngedeelte. Dit nu wel gezien![]()
Bij bol.com
En deze is ook uitverkocht:
Grand Theft Auto V Limited Edition Strategy Guide
Gelukkig was ik er op tijd bij voor beide
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight![]()
Daar heeft Maik z'n kont aan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:24 schreef Morgen- het volgende:
[..]
anders krijgen we teveel gespoildDigo![]()
vanochtend beldequote:Op vrijdag 13 september 2013 18:24 schreef chansadres het volgende:
Bij bol.com
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig was ik er op tijd bij voor beide![]()
Ja was te laat voor die 2equote:Op vrijdag 13 september 2013 18:24 schreef chansadres het volgende:
Bij bol.com
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig was ik er op tijd bij voor beide!!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Kut, had wat gameplay opgenomen, werkt dropbox weer niet mee
http://video.gamecreds.com/vid/x14dzr2
http://video.gamecreds.com/vid/x14dzr2 kijken iedereen die dat nog niet doen![]()
heb jij gta v dan>quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kut, had wat gameplay opgenomen, werkt dropbox weer niet mee![]()
En welke van de 13 offtopic topics want het kan zijn dat ik een post heb gemist bij het doorspittenquote:
Steppin out tonight![]()
Niet elk topic volgenquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
En welke van de 13 offtopic topics want het kan zijn dat ik een post heb gemist bij het doorspitten![]()
![]()
Sommige mensen hebben een leven tussendoorquote:
Steppin out tonight![]()
Die reclame overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na gta 4 ben ik meer "yay de bergen in!"quote:Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:33 schreef Roces18 het volgende:
Ga je een dagje naar school;
[ afbeelding ]
![]()
Jonge jonge...![]()
![]()
toch humor, met een volledige thread naar 1 stream kijken.. allen kwijlend, zelfs de trolls zijns stil.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
3 dagen nog mattie swa brada mah niggaquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:36 schreef m0j0 het volgende:
toch humor, met een volledige thread naar 1 stream kijken.. allen kwijlend, zelfs de trolls zijns stil.![]()
doel je daarmee ook op mij?quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:34 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
Sowieso stelletje fakers hierzo!
Jazekerquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:37 schreef Vleermuisspin het volgende:
Gaan we morgen nou dat spel nog ergens op de kop kunnen tikken?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Inderdaad, maar.. ik wil op die berg staan :|quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:37 schreef Morgen- het volgende:
[..]
3 dagen nog mattie swa brada mah niggaOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Fakers, trolls, idiots, take your pick.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:34 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
Sowieso stelletje fakers hierzo!
Oh ohquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:24 schreef chansadres het volgende:
Bij bol.com
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig was ik er op tijd bij voor beideIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Ergens een overzicht met die track and trace termen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben al lang blij dat het persoon die het speelt er niet door heen loopt te ouwehoeren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:38 schreef SanAnt het volgende:
Ruim 22 duizend man aan het kijken die rijdt zoals mijn zoontje van 5![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
p.s. Dude..race fiets..of oranje sportwagen...Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Ik heb zo'n gevoel dat ik dinsdag stad en land kan afstruinen voor een exemplaar
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
http://12game.comquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:41 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
WAAR! Ik reis er het land voor af![]()
Ook ik heb em!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:44 schreef VomitusCocktus het volgende:
Leuk he alles al gezien hebben voordat je de game zelf speelt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:44 schreef kaos- het volgende:
Ook ik heb em!Ahaha..haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:44 schreef kaos- het volgende:
Ook ik heb em!faggotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik dinsdag mijn handen niet op een exemplaar kan krijgen ga ik op een rampage ben ik bangIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
http://12game.com hoe vaak moet ik het zeggenquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:45 schreef _NZT_ het volgende:
Als ik dinsdag mijn handen niet op een exemplaar kan krijgen ga ik op een rampage ben ik bang![]()
Ik ben er ook bang voor. Kan pas half 5 op pad. Maar ik blijf vertrouwen houden in de MMquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:45 schreef _NZT_ het volgende:
Als ik dinsdag mijn handen niet op een exemplaar kan krijgen ga ik op een rampage ben ik bang![]()
![]()
Ik kap nu met kijken en neem afscheid van dit topic tot ik hem zelf speel. Toedeloe
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Of mediamarkt.nl stuk goedkoper ook.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:46 schreef Morgen- het volgende:
[..]
http://12game.com hoe vaak moet ik het zeggen![]()
welke site?quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:46 schreef Friday12 het volgende:
kreeg net een mail dat de mijne onderweg ismelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik hoop dat mijn exemplaat van Wehkamp ook gewoon netjes op dinsdag geleverd wordt. Al in mei gepreorderd dus ik neem aan dat het wel goed gaat komen.![]()
Bart Smit heeft gewoon al een hoop verzendklaar gemaakt, vandaar ook het verzendbericht, gaat echter echt niet voor maandag verzonden worden, zo dom zijn ze niet.![]()
![]()
Ervaringen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:46 schreef Morgen- het volgende:
[..]
http://12game.com hoe vaak moet ik het zeggenIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:49 schreef _NZT_ het volgende:
Is dit soms een live verslag van een stream geworden?
Ik heb me al 3x afgetrokken op die stream.
Flesje bier![]()
nooit problemen met PostNL gehadquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:49 schreef Maastoren het volgende:
Die webshops zullen best betrouwbaar zijn. PostNL is alleen niet te vertrouwen.![]()
Ah shiiiiit. Stream removed following a Copyright Infringement notice from Rockstar
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Mazzelaarquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:50 schreef VomitusCocktus het volgende:
[..]
nooit problemen met PostNL gehad![]()
Dit dus...ben bang dat zo'n puisterig puber jochie er met mijn GTA V vandoor gaat i.p.v. hem bij mij in de brievenbus te gooien.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:49 schreef Maastoren het volgende:
Die webshops zullen best betrouwbaar zijn. PostNL is alleen niet te vertrouwen.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Waarom doen ze moeilijk om die shit te stoppen...iedereen gaat er supernova op...alleen maar gratis reclameIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Nachtopeningen brengt meer publiciteit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:52 schreef _NZT_ het volgende:
Waarom doen ze moeilijk om die shit te stoppen...iedereen gaat er supernova op...alleen maar gratis reclame![]()
Nedgame geeft hem nog niet eerder weg.
1,5uur geleden gebeld dat het embargo verbroken was (kon het proberen).
Maar hij kon me verzekeren dat mijn pre-order (uit november 2012) dinsdag geleverd zou worden
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike![]()
Op de site van bart smit:Dan nog maar even geduldquote:Let op: de game verschijnt op 17 september en zal echt pas op die dag bij u bezorgd worden. Ook al ontvangt u een bericht dat de order is ingepakt, via de geleverde track en trace code zal pas 17 september 's ochtends te volgen zijn wanneer uw pakket afgeleverd zal worden. Internetorders zullen NIET af te halen zijn bij de nachtopeningen, ook al laat u deze afleveren in een filiaal dat een nachtopening heeft.
Hopen voor mensen die besteld hebben dat ze gewoon speciale koeriers laten rijden voor GTA V...krijg je je shit iig op tijd binnen.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Doen ze nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:54 schreef _NZT_ het volgende:
Hopen voor mensen die besteld hebben dat ze gewoon speciale koeriers laten rijden voor GTA V...krijg je je shit iig op tijd binnen.Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.![]()
echt zo een busje met GTA V eropquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:54 schreef _NZT_ het volgende:
Hopen voor mensen die besteld hebben dat ze gewoon speciale koeriers laten rijden voor GTA V...krijg je je shit iig op tijd binnen.![]()
![]()
Volgens mij doet ie stream het wel weer. Die piemel deed in photoshop een fake R* bericht. Volgens mi wil die rust.![]()
![]()
Als je rust wilt, moet je niet streamenquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:55 schreef Zipportal het volgende:
Volgens mij doet ie stream het wel weer. Die piemel deed in photoshop een fake R* bericht. Volgens mi wil die rust.
Nope, nog steeds rockstar noticequote:Op vrijdag 13 september 2013 18:55 schreef Zipportal het volgende:
Volgens mij doet ie stream het wel weer. Die piemel deed in photoshop een fake R* bericht. Volgens mi wil die rust.![]()
Bij dat Vinewood uitzicht kon prima.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je rust wilt, moet je niet streamen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:57 schreef JaJijMetJeHoofd het volgende:
Loopt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:57 schreef JaJijMetJeHoofd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier![]()
Vraag me toch af hoe die mensen al aan de game komen... Werkzaam bij een distributeur en gewoon eentje meegegapt ofzo?Flesje bier![]()
En wat voor 1quote:
BRB
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Hij is even fappen, moet ook gebeuren.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Snap ik met een spel wat er zo uit ziet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:59 schreef Ozz-03 het volgende:
Hij is even fappen, moet ook gebeuren.![]()
breng mijn bord hier en wel NU!quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:00 schreef Poffert het volgende:
Hij moest waarschijnlijk even eten van mams.![]()
![]()
En gewoon kopenquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:59 schreef Gezicht het volgende:
Vraag me toch af hoe die mensen al aan de game komen... Werkzaam bij een distributeur en gewoon eentje meegegapt ofzo?
Haal weg!quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:00 schreef Zipportal het volgende:
http://www.twitch.tv/ircent
Missie 1 !!!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Groot gedeelte is al uitgeleverd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:59 schreef Gezicht het volgende:
Vraag me toch af hoe die mensen al aan de game komen... Werkzaam bij een distributeur en gewoon eentje meegegapt ofzo?![]()
Die Magic Mike stream was echt ziek, 25k viewers en hij deed het nog steeds. Goede beeldkwaliteit ook. Man man man, wat een vermaak.![]()
Af en toe moet Poetin ook het land regerenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:00 schreef Poffert het volgende:
Hij moest waarschijnlijk even eten van mams.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Kan natuurlijk ook, lucky bastards die ergens wonen waar winkels zich niet aan de regels houden.quote:
Flesje bier![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:01 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Af en toe moet Poetin ook het land regeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gegapt bij de retail zaken en in grote hoeveelheid op Craigslist beland. Vervolgens lokaal even meeten en in cash verkopen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:59 schreef Gezicht het volgende:
Vraag me toch af hoe die mensen al aan de game komen... Werkzaam bij een distributeur en gewoon eentje meegegapt ofzo?![]()
Waarschijnlijk zijn alle streams xbox? Nou dan is het een downloadquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:01 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook, lucky bastards die ergens wonen waar winkels zich niet aan de regels houden.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
En weg.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:00 schreef Zipportal het volgende:
http://www.twitch.tv/ircent
Missie 1 !!!![]()
![]()
nog laat gemaakt gisterquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gegapt bij de retail zaken en in grote hoeveelheid op Craigslist beland. Vervolgens lokaal even meeten en in cash verkopen.?
maandagnacht ergens halen lmfd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:05 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Wat zal het snelste zijn om eraan te komen, nu nog ergens bestellen of in de winkel halen?![]()
Dit zijn missies.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:05 schreef JaJijMetJeHoofd het volgende:
http://cybergame.tv/valeric92/
Voor wie het niet wil weten.![]()
Die zat wel in SA toch?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
Vraag me af wanneer Today was as good day van Ice Cube langskomt. Past er prima tussen.![]()
ja magic mike is offlinequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:08 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Is Magic Mike offline?
Encodering is in voortgang...
De video wordt geëncodeerd. Heb geduld, a.u.b.![]()
de game is uitgesteld naar 17 decemberquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:09 schreef rickyszz het volgende:
Zat vandaag hele dag op werk, heb ik nog iets gemist?![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
de game is uitgesteld naar 17 december![]()
![]()
Dat zou ik wel gemerkt hebben want dan zou de wereld allang vergaan zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
de game is uitgesteld naar 17 december![]()
![]()
2016quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
de game is uitgesteld naar 17 decemberTics van je petten.![]()
Nee iedereen is al aan het spelen, game is al vanaf uur of 3 op te halen bij de BSquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:09 schreef rickyszz het volgende:
Zat vandaag hele dag op werk, heb ik nog iets gemist?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: