Ervaringen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:46 schreef Morgen- het volgende:
[..]
http://12game.com hoe vaak moet ik het zeggen
Ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:49 schreef _NZT_ het volgende:
Is dit soms een live verslag van een stream geworden?
nooit problemen met PostNL gehadquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:49 schreef Maastoren het volgende:
Die webshops zullen best betrouwbaar zijn. PostNL is alleen niet te vertrouwen.
Mazzelaarquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:50 schreef VomitusCocktus het volgende:
[..]
nooit problemen met PostNL gehad
Dit dus...ben bang dat zo'n puisterig puber jochie er met mijn GTA V vandoor gaat i.p.v. hem bij mij in de brievenbus te gooien.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:49 schreef Maastoren het volgende:
Die webshops zullen best betrouwbaar zijn. PostNL is alleen niet te vertrouwen.
Nachtopeningen brengt meer publiciteit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:52 schreef _NZT_ het volgende:
Waarom doen ze moeilijk om die shit te stoppen...iedereen gaat er supernova op...alleen maar gratis reclame
Dan nog maar even geduldquote:Let op: de game verschijnt op 17 september en zal echt pas op die dag bij u bezorgd worden. Ook al ontvangt u een bericht dat de order is ingepakt, via de geleverde track en trace code zal pas 17 september 's ochtends te volgen zijn wanneer uw pakket afgeleverd zal worden. Internetorders zullen NIET af te halen zijn bij de nachtopeningen, ook al laat u deze afleveren in een filiaal dat een nachtopening heeft.
Doen ze nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:54 schreef _NZT_ het volgende:
Hopen voor mensen die besteld hebben dat ze gewoon speciale koeriers laten rijden voor GTA V...krijg je je shit iig op tijd binnen.
echt zo een busje met GTA V eropquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:54 schreef _NZT_ het volgende:
Hopen voor mensen die besteld hebben dat ze gewoon speciale koeriers laten rijden voor GTA V...krijg je je shit iig op tijd binnen.
Als je rust wilt, moet je niet streamenquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:55 schreef Zipportal het volgende:
Volgens mij doet ie stream het wel weer. Die piemel deed in photoshop een fake R* bericht. Volgens mi wil die rust.
Nope, nog steeds rockstar noticequote:Op vrijdag 13 september 2013 18:55 schreef Zipportal het volgende:
Volgens mij doet ie stream het wel weer. Die piemel deed in photoshop een fake R* bericht. Volgens mi wil die rust.
Bij dat Vinewood uitzicht kon prima.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je rust wilt, moet je niet streamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:57 schreef JaJijMetJeHoofd het volgende:
Loopt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:57 schreef JaJijMetJeHoofd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |