SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!![]()
MIKE
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:
Was wel op tijd maar kreeg melding dat ik spamde
Moderator DIG
inddquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:17 schreef stijn_ het volgende:
Dat je zelf de map moet ontdekken is toch juist tof? Weet je ook waar je nog nooit geweest bentGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Post van de minuutquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:17 schreef mega-worstje het volgende:
het rijdt wel lekker vlot trouwens niet meer van dat teringe trage gedoe![]()
![]()
Feyenoordquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:17 schreef mega-worstje het volgende:
het rijdt wel lekker vlot trouwens niet meer van dat teringe trage gedoe![]()
![]()
Daarom zei ik dat ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:20 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
is toch zo het andere verkeer lijkt sneller te gaanje hebt gelijk
![]()
Ja ook op snelwegen. Op die afritten ten zuide van Bohanquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:17 schreef mega-worstje het volgende:
het rijdt wel lekker vlot trouwens niet meer van dat teringe trage gedoezo sloom die mongolen
Moderator DIG
Bij mij werkt de stream niet meerGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
wat was dat schijt irritant he en dan kon je er niet langs op snelheid zonder je auto te mollen of dr van af te vliegen xdquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ook op snelwegen. Op die afritten ten zuide van Bohanzo sloom die mongolen
![]()
Eerste link in google ofzoquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat is een goede emulator dan wil ik het wel proberen.![]()
![]()
Valt ook onder warez dus niet toegestaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat is een goede emulator dan wil ik het wel proberen.X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu![]()
ah oke ik dacht dat je het er niet mee eens was, sorryquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:21 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Daarom zei ik dat ookje hebt gelijk
![]()
![]()
neequote:Op vrijdag 13 september 2013 17:22 schreef bombmannl het volgende:
Weet iemand of gta5 ook op de ps4 (als die uit is) gelijk te koop is?X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu![]()
Nee is nog niet bevestigdquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:22 schreef bombmannl het volgende:
Weet iemand of gta5 ook op de ps4 (als die uit is) gelijk te koop is?![]()
Ik zou zo graag mijn Xbox hiervoor onder het stof uit willen halen, maar mijn sociale leven en studie gaan hier zo hard onder lijden![]()
![]()
Nou en, het is GTA Vquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:23 schreef margrev het volgende:
Ik zou zo graag mijn Xbox hiervoor onder het stof uit willen halen, maar mijn sociale leven en studie gaan hier zo hard onder lijden![]()
![]()
1st world problemsquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:23 schreef margrev het volgende:
game of the decadequote:Op vrijdag 13 september 2013 17:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als dit niet minimaal GOTY word, weet ik het ook niet meer.![]()
Veel gruwelijke auto's trouwens. Vorige delen vond ik het aantal toffe bakken altijd wat tegenvallen.![]()
ik ken t ja, maar joh we hebben nog maaaaanden!quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:24 schreef Neejman het volgende:
[..]
in mn examen jaar komt dit spel nu net uit gvd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stream doet het niet bij mij, site ligt er helemaal uit?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ja Mike lost his Magic touchquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:25 schreef Ozz-03 het volgende:
Stream doet het niet bij mij, site ligt er helemaal uit?![]()
![]()
zag hem ook voorbij komen, ik kan me alleen uit het verleden herinneren dat uitgevers dan flinke boetes uitdeelden aan winkels die voor het embargo verkochten.quote:Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Één van die reacties onder die stream.
[17:23] <Walter_White> Guys, I have lunch cancer. I need to know. WHAT CHEATS ARE IN THE GAME?
WTF?![]()
Lolquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:26 schreef N.E.C.nmgn het volgende:
[17:23] <Walter_White> Guys, I have lunch cancer. I need to know. WHAT CHEATS ARE IN THE GAME?
WTF?![]()
naisquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
sukkelquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel GTA 3![]()
![]()
http://video.gamecreds.com/pxcct6kmitxp/channel/Magic-Mikequote:Op vrijdag 13 september 2013 17:27 schreef MarkBroflovski het volgende:
Mag ik een link van Magic mike (A)ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
thx brotherquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
http://video.gamecreds.com/pxcct6kmitxp/channel/Magic-Mike![]()
Vraag me af waar hij zijn bronnen vandaan haaltquote:
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Hap hapquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent ook lelijk, wat is je punt?![]()
had je allang moeten doenquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:29 schreef JanCees het volgende:
Zou ik nu wachten met bestellen dan?![]()
Of bij Bart Smit?![]()
![]()
Vertel eens, wat vind je het tofst tot nu toe? De geluiden, de gfx, de feeling, de sfeer?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:29 schreef Zolder het volgende:
Ibmiddels een uurtje aan het spelen, en wat voelt het vertrouwddit is GTA
![]()
met je gedownloade versiequote:Op vrijdag 13 september 2013 17:29 schreef Zolder het volgende:
Ibmiddels een uurtje aan het spelen, en wat voelt het vertrouwddit is GTA
![]()
![]()
Ga naar Saturn, probeer het bij een chick ofzoquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Wat zou ik doen.![]()
die gast heeft om half 9 de spel bij de saturn opgehaald terwijl de gemiddelde saturn pas om 10u open gaat. Debunked.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:31 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ga naar Saturn, probeer het bij een chick ofzo![]()
nah, vanavond ga ik de deur niet meer uit. Veel te lui. Morgen... of maybe maandag dan. Alles beter dan snachts in je eentje terug naar huis gaan met een high value object.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:28 schreef Puzom het volgende:
En dit dan
https://twitter.com/GKBoris/status/378540264148590592quote:maak es een foto?![]()
Ja! Doe es!
,,/![]()
Boris Gamekings @GKBoris 1m
Als iemand een exemplaar van GTA V op de kop weet te tikken maak dan ff een foto van je bonnetje en de game svp. Ik ben benieuwd!![]()
Was al een tijdje bekend, sinds die postcards uitkwamen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:35 schreef Niek. het volgende:
http://i.imgur.com/db3GVZr.jpg
Wist helemaal niet dat het kon sneeuwen...FOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Gamemania weet nog van niks. Ze gaan het nu checken bij Bart smit om de hoekquote:
You dont believe me ? Read this line again.![]()
Ziet er net echt uit!quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:35 schreef Niek. het volgende:
http://i.imgur.com/db3GVZr.jpg
Wist helemaal niet dat het kon sneeuwen...![]()
![]()
Saturn lees ik nu ook al een paar keerquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:37 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Gamemania weet nog van niks. Ze gaan het nu checken bij Bart smit om de hoek
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Vrijdagmiddag he, dan gaat iedereen eerder naar huis.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:38 schreef MarkBroflovski het volgende:
op tweakers zeiden ze dat verkeer in stad heel rustig is ?![]()
die gast heeft om half 9 het spel bij de saturn opgehaald terwijl de gemiddelde saturn pas om 10u open gaat. Debunked.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
Saturn lees ik nu ook al een paar keer![]()
ga voetbal kijken homoquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag he, dan gaat iedereen eerder naar huis.![]()
GameMania aan de lijn gehad, en die houden vast aan hun nachtrelease. Eerder verkopen doen ze absoluut niet.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
ah dan is het dus telkens een verwijzing naar dezelfde knakker, merciquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:39 schreef byah het volgende:
[..]
die gast heeft om half 9 het spel bij de saturn opgehaald terwijl de gemiddelde saturn pas om 10u open gaat. Debunked.
Had je anders verwacht?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:39 schreef Ozz-03 het volgende:
GameMania aan de lijn gehad, en die houden vast aan hun nachtrelease. Eerder verkopen doen ze absoluut niet.![]()
![]()
Waaaaat?? Bart smit?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:39 schreef -Menn0- het volgende:
http://i41.tinypic.com/okcwph.jpg
Wat is dit -Crash-?All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Oke ineens topic 75
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Bel Bol ook even.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:41 schreef Donderjagers het volgende:
Ben net bij GameMania, Intertoys, Bartsmit Almelo geweest. Ze verkopen hem nog niet. Teringlijers.![]()
Hoe dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:41 schreef -Menn0- het volgende:
Bart Smit doet ook een nachtrelease dus zou dom zijn om eerder te verkopen.
Hahaha.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:41 schreef Donderjagers het volgende:
Ben net bij GameMania, Intertoys, Bartsmit Almelo geweest. Ze verkopen hem nog niet. Teringlijers.If not now, then when.![]()
Wat een idioten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:41 schreef Donderjagers het volgende:
Ben net bij GameMania, Intertoys, Bartsmit Almelo geweest. Ze verkopen hem nog niet. Teringlijers.13 september zou de release zijn, wordt het toch 17 september.
![]()
![]()
Nja eigenlijk niet, maar ik probeerde ze nog over te halen met: "Ik heb hem gepre-ordered om als eerste te spelen, maar ik zie nu links en rechts vrienden vrolijk gamen omdat de Bartsmit(?) hem al verkoopt."quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Allemaal bang voor '''sancties'' en ''hoge boetes''.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat een idioten.13 september zou de release zijn, wordt het toch 17 september.
![]()
![]()
hmm misschien toch welquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah dan is het dus telkens een verwijzing naar dezelfde knakker, merci
https://twitter.com/ddnl_dennis![]()
![]()
Nee, laat maarquote:
Ik dacht dat jij dat plaatje gemaakt hadAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
GVD Waarom druk ik op refresh, nou kan ik niet meer op die stream.
edit: nvm fixed.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
hoezo nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
GVD Waarom druk ik op refresh, nou kan ik niet meer op die stream.![]()
Als je de boete vooruit betaalt krijg je 'm vast wel mee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:44 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Allemaal bang voor '''sancties'' en ''hoge boetes''.![]()
Nee maar -Crash- is toch een user hier?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:44 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Nee, laat maar
Ik dacht dat jij dat plaatje gemaakt had,,/![]()
Jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee maar -Crash- is toch een user hier?![]()
jeps, een gamende user zelfsquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee maar -Crash- is toch een user hier?
waarom zijn er altijd mensen die denken dat een spel eerder verkocht wordt....leeftijd misschien?Ich hock in meinem Bonker![]()
Ja iddquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee maar -Crash- is toch een user hier?
Omdat streams maybe?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:47 schreef Blaadjes het volgende:
waarom zijn er altijd mensen die denken dat een spel eerder verkocht wordt....leeftijd misschien?![]()
![]()
magische krachten, zou het niet wetenquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
Hoe komt die slappe dan aan GTAV?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
magische krachten, zou het niet weten
,,/![]()
refreshenquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:50 schreef JanCees het volgende:
Ik kom niet op die website.
[ afbeelding ]
Krijg ik.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Wat is er met de trein?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:50 schreef johnnyblaze11 het volgende:
OMFG dit spelBijna 10k kijkers
jammer van die treinDigo![]()
http://video.gamecreds.com/pxcct6kmitxp/channel/Magic-Mikequote:Op vrijdag 13 september 2013 17:50 schreef Roemeen013 het volgende:
Veeeeeel leaked gameplay hier:
http://vinebox.co/u/wiTSAJpbo55![]()
"En jawel...de street date van GTA V wordt dit keer als eerste gebroken door Bart Smit. Ik denk dat je de game dit weekend overal kunt kopen"quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:47 schreef Blaadjes het volgende:
waarom zijn er altijd mensen die denken dat een spel eerder verkocht wordt....leeftijd misschien?![]()
F5 = refreshen, dan laad hij de pagina opnieuw. Als het niet lukt, opnieuw doen.quote:ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Is het nu zo dat als je iemand doodmaakt en er is geen popo in de buurt dat die dan alsnog achter je aankomt?![]()
Gaat hard zo ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:51 schreef Tropanzia het volgende:
Best erg dat deze topicreeks de deel 100 ook nog gewoon gaat halen ook voor de realease![]()
Over 5 jaar, paar dagen voor de release van GTA 6 "ze verkopen `m bij saturn!!"..Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Juist nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:52 schreef Morgen- het volgende:
Is het nu zo dat als je iemand doodmaakt en er is geen popo in de buurt dat die dan alsnog achter je aankomt?
Zit nu die gameplay te kijken, die sneeuw is gewoon net echt. Hebben ze echt goed geflikt daar bij Rockstar!![]()
![]()
lol zegt wel wat over de impact van GTA op de gamewereld, gratis reclame voor Rockstarquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:51 schreef Tropanzia het volgende:
Best erg dat deze topicreeks de deel 100 ook nog gewoon gaat halen ook voor de realeaseKlonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Die Boris lult ook maar watquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:51 schreef videonatic het volgende:
[..]
"En jawel...de street date van GTA V wordt dit keer als eerste gebroken door Bart Smit. Ik denk dat je de game dit weekend overal kunt kopen"
,,/![]()
dinsdagochtend beldequote:Op vrijdag 13 september 2013 17:50 schreef Roemeen013 het volgende:
Veeeeeel leaked gameplay hier:
http://vinebox.co/u/wiTSAJpbo55![]()
nee, jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:52 schreef Tropanzia het volgende:
Kun je in de trein???? Als machinist of als reiziger???![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:51 schreef videonatic het volgende:
[..]
"En jawel...de street date van GTA V wordt dit keer als eerste gebroken door Bart Smit. Ik denk dat je de game dit weekend overal kunt kopen"
Ich hock in meinem Bonker![]()
Ik weet wat refreshen is, ook al een paar keer gedaan. Nu wel beeld gelukkig. Alsnog bedankt ofzoquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
F5 = refreshen, dan laad hij de pagina opnieuw. Als het niet lukt, opnieuw doen.![]()
wat een rebelquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:54 schreef Morgen- het volgende:
hahaa, er was een bordje met niet onnodig toeteren begint hij de hele tijd te toeteren![]()
Beeld is iets dat wat je hebt als je een tv/monitor hebt. Dan gaan bepaalde kleurtjes in werking die samen dan een beeld vormen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik weet wat refreshen is, ook al een paar keer gedaan. Nu wel beeld gelukkig. Alsnog bedankt ofzoISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Inderdaad, iemand al onweer gezien? Wil wel zijn bliksem in werking zien.quote:ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:26 schreef N.E.C.nmgn het volgende:
WTF?![]()
![]()
Ja is zwaar tofquote:quote:!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Rijden nu ook met mensen met een boot achter hun autoquote:
Echt?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Rijden nu ook met mensen met een boot achter hun autodat is baas
![]()
Yeah, weet niet of het specifiek voor een bepaalde regio isquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Dan zal het ook wel mogelijk zijn om een trailerhelling te gebruiken om de boot het water in te laten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Rijden nu ook met mensen met een boot achter hun auto![]()
![]()
Wat was er nou met die gast die em in den haag verkocht??welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Dat was gisterquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Wat was er nou met die gast die em in den haag verkocht??Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Die ging dood.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Wat was er nou met die gast die em in den haag verkocht??ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Gewoon met auto en al het water in jumpen toch?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan zal het ook wel mogelijk zijn om een trailerhelling te gebruiken om de boot het water in te laten.![]()
Nee maar diegene van wie de auto is, komt wel achter je aanquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:59 schreef Gummiebeer het volgende:
Weet niet of het al gezegd is, maar iig geen wanted level nadat je een voertuig hebt gekaapt!
Onze Media Markt krijgt maandag pas aangeleverd...quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:59 schreef Niek. het volgende:
De MediaMarkt in Spanje verkoopt hem ondertussen al massaal, mogen ze hier ook wel eens doen.![]()
![]()
tuurlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:59 schreef Niek. het volgende:
De MediaMarkt in Spanje verkoopt hem ondertussen al massaal, mogen ze hier ook wel eens doen.Ich hock in meinem Bonker![]()
maar die was niet te vertrouwen ofzo? Of zijn er mensen die em via hem hebben?quote:welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Ik heb 'm bij GAME in Spanje gepre-orderd. Ik hoop dat die dan ook vroeg gaan verkopen..quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:59 schreef Niek. het volgende:
De MediaMarkt in Spanje verkoopt hem ondertussen al massaal, mogen ze hier ook wel eens doen.![]()
Hij zou ze vanavond om 19u hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
maar die was niet te vertrouwen ofzo? Of zijn er mensen die em via hem hebben?![]()
Nog tips voor een goede stream met weinig verhaal werk?Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
http://video.gamecreds.com/pxcct6kmitxp/channel/Magic-Mikequote:Op vrijdag 13 september 2013 18:01 schreef m0j0 het volgende:
Nog tips voor een goede stream met weinig verhaal werk?ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
wow wat een bewijsquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:01 schreef Niek. het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?q=gta%20mediamarkt&src=typd&f=realtime
Ja tuurlijk.Ich hock in meinem Bonker![]()
Ik herhaal 'm gewoon: http://video.gamecreds.com/pxcct6kmitxp/channel/Magic-Mike, slecht 12.575 andere kijkers.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:01 schreef m0j0 het volgende:
Nog tips voor een goede stream met weinig verhaal werk?FOK! verstandig, lees een P.I.![]()
http://www.dailymotion.co(...)1&hidePopoutButton=1quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:01 schreef m0j0 het volgende:
Nog tips voor een goede stream met weinig verhaal werk?![]()
11/10 op zijn minst.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:02 schreef Zipportal het volgende:
Heel benieuwd naar de review cijfers.Moet wel 10/10 zijn.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Gister had ie xbox360, bam advertentie weg en nu ineens ps3quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:01 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Hij zou ze vanavond om 19u hebben.
Echt die winkels die zich aan de regels houden. Spel is al gelekt als de neten. Sommige ketens verkopen hem al. Streams over de hele wereld. Al te downloaden etc etc.![]()
![]()
Ik zit te genieten jongens.
Net heel Breda afgestruind op zoek naar zo'n kreng maar nergens te vinden
Overal morgen aangeleverd maar ze durven niet te verkopen voor dinsdag![]()
![]()
Fuck, inderdaad veel tijd gestoken in die onderwaterwereld.
Gewoon op een random plek best veel diversiteit onder water.Digo![]()
Dat rijden is een klein beetje nep inderdaad.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:04 schreef fotostarter het volgende:
dat rijden is echt jammer. Had liever dezelfde besturing als in 4 gezien.Digo![]()
Dat is met andere games ook zo. Ik snap het probleem niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:03 schreef Donderjagers het volgende:
Echt die winkels die zich aan de regels houden. Spel is al gelekt als de neten. Sommige ketens verkopen hem al. Streams over de hele wereld. Al te downloaden etc etc.![]()
Beetje saints row lijkt het welquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dat rijden is een klein beetje nep inderdaad.![]()
Ik zie `m helaas niet sneller bewegen als ie een golf achter zich heeft.quote:Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
R* moet gewoon effe een persberichtje vrij geven voor groen licht qua verkoop. Overal streams, Skidrow heeft het online gegooid en de meeste winkels zullen vast al een voorraad hebben.
![]()
![]()
Wachten tot de pc versie en z`n modsquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dat rijden is een klein beetje nep inderdaad.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:05 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Beetje saints row lijkt het welja echt waardeloos gta 4 was geweldige drive handlingquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:05 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Beetje saints row lijkt het wel![]()
PC
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
neequote:Op vrijdag 13 september 2013 18:06 schreef Tropanzia het volgende:
Jullie ook al last dat die Mighty Magic Mike stream begint te haperen nu?Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Skidrow jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:06 schreef Gummiebeer het volgende:
R* moet gewoon effe een persberichtje vrij geven voor groen licht qua verkoop. Overal streams, Skidrow heeft het online gegooid en de meeste winkels zullen vast al een voorraad hebben.
![]()
Is nu echt arcade besturing geworden. Omslaan of ergens tegen aan rijdenmet als gevolg je auto half total loss bijna niet mogelijk of je moet als een idioot rijden maar gta4 rijden/physics zuigen best wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:04 schreef fotostarter het volgende:
dat rijden is echt jammer. Had liever dezelfde besturing als in 4 gezien.![]()
My colon is at the point of exploding?! hahahaOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Nee, dat had hier veel beter in gepastquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:07 schreef Skwish het volgende:
[..]
Is nu echt arcade besturing geworden. Omslaan of ergens tegen aan rijdenmet als gevolg je auto half total loss bijna niet mogelijk of je moet als een idioot rijden maar gta4 rijden/physics zuigen best wel.![]()
![]()
Vliegen is trouwens wel klote!
Krijg net een mail van Bart Smit dat 'ie verzonden is, op de site van PostNL staat dat ik 'm morgen tussen 08:00 en 10:00 door de brievenbus krijg.
Wordt het morgen of dinsdag pas?
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
dinsdagquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:08 schreef plopkweker het volgende:
Krijg net een mail van Bart Smit dat 'ie verzonden is, op de site van PostNL staat dat ik 'm morgen tussen 08:00 en 10:00 door de brievenbus krijg.
Wordt het morgen of dinsdag pas?![]()
Maak je niet druk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:08 schreef plopkweker het volgende:
Wordt het morgen of dinsdag pas?Digo![]()
Wat staat er bij de details? Verzending is aangemeld? Of is hij al gesorteerd?quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:08 schreef plopkweker het volgende:
picsquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:08 schreef plopkweker het volgende:
Waarschijnlijk deed hij dat expres.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:09 schreef MrSweets het volgende:
omg hij verzuipt gewoon, wat n failDigo![]()
hij kon best goed zwemmen voor een negerquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:09 schreef MrSweets het volgende:
omg hij verzuipt gewoon, wat n fail![]()
Omdat de game al gelekt is? No way dat ze dat doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:06 schreef Gummiebeer het volgende:
![]()
Ja, bizar hoe agressief hij is inderdaad.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:09 schreef MrSweets het volgende:
lekker kopschoppen jezus wat is er mis met die gozer
Hij schiet nou gewoon op politie godverdomme .
Digo![]()
geef je tracking nr + postcode dan kijkt deze eindbaas wel voor je.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:08 schreef plopkweker het volgende:
![]()
Geloof eens niet alles wat op internet staat jonguhquote:. Die site van skidrow is niet van de "group" skidrow
Ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:10 schreef MrSweets het volgende:
Ik zeg dit red die niet, met die chopper erbij![]()
SKidrow is toch alleen pc games?quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geloof eens niet alles wat op internet staat jonguh. Die site van skidrow is niet van de "group" skidrow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |