SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!![]()
MIKE
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:
Was wel op tijd maar kreeg melding dat ik spamde
Moderator DIG
inddquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:17 schreef stijn_ het volgende:
Dat je zelf de map moet ontdekken is toch juist tof? Weet je ook waar je nog nooit geweest bentGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Post van de minuutquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:17 schreef mega-worstje het volgende:
het rijdt wel lekker vlot trouwens niet meer van dat teringe trage gedoe![]()
![]()
Feyenoordquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:17 schreef mega-worstje het volgende:
het rijdt wel lekker vlot trouwens niet meer van dat teringe trage gedoe![]()
![]()
Daarom zei ik dat ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:20 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
is toch zo het andere verkeer lijkt sneller te gaanje hebt gelijk
![]()
Ja ook op snelwegen. Op die afritten ten zuide van Bohanquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:17 schreef mega-worstje het volgende:
het rijdt wel lekker vlot trouwens niet meer van dat teringe trage gedoezo sloom die mongolen
Moderator DIG
Bij mij werkt de stream niet meerGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
wat was dat schijt irritant he en dan kon je er niet langs op snelheid zonder je auto te mollen of dr van af te vliegen xdquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ook op snelwegen. Op die afritten ten zuide van Bohanzo sloom die mongolen
![]()
Eerste link in google ofzoquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat is een goede emulator dan wil ik het wel proberen.![]()
![]()
Valt ook onder warez dus niet toegestaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat is een goede emulator dan wil ik het wel proberen.X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu![]()
ah oke ik dacht dat je het er niet mee eens was, sorryquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:21 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Daarom zei ik dat ookje hebt gelijk
![]()
![]()
neequote:Op vrijdag 13 september 2013 17:22 schreef bombmannl het volgende:
Weet iemand of gta5 ook op de ps4 (als die uit is) gelijk te koop is?X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu![]()
Nee is nog niet bevestigdquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:22 schreef bombmannl het volgende:
Weet iemand of gta5 ook op de ps4 (als die uit is) gelijk te koop is?![]()
Ik zou zo graag mijn Xbox hiervoor onder het stof uit willen halen, maar mijn sociale leven en studie gaan hier zo hard onder lijden![]()
![]()
Nou en, het is GTA Vquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:23 schreef margrev het volgende:
Ik zou zo graag mijn Xbox hiervoor onder het stof uit willen halen, maar mijn sociale leven en studie gaan hier zo hard onder lijden![]()
![]()
1st world problemsquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:23 schreef margrev het volgende:
game of the decadequote:Op vrijdag 13 september 2013 17:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als dit niet minimaal GOTY word, weet ik het ook niet meer.![]()
Veel gruwelijke auto's trouwens. Vorige delen vond ik het aantal toffe bakken altijd wat tegenvallen.![]()
ik ken t ja, maar joh we hebben nog maaaaanden!quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:24 schreef Neejman het volgende:
[..]
in mn examen jaar komt dit spel nu net uit gvd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stream doet het niet bij mij, site ligt er helemaal uit?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ja Mike lost his Magic touchquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:25 schreef Ozz-03 het volgende:
Stream doet het niet bij mij, site ligt er helemaal uit?![]()
![]()
zag hem ook voorbij komen, ik kan me alleen uit het verleden herinneren dat uitgevers dan flinke boetes uitdeelden aan winkels die voor het embargo verkochten.quote:Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Één van die reacties onder die stream.
[17:23] <Walter_White> Guys, I have lunch cancer. I need to know. WHAT CHEATS ARE IN THE GAME?
WTF?![]()
Lolquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:26 schreef N.E.C.nmgn het volgende:
Één van die reacties onder die stream.
[17:23] <Walter_White> Guys, I have lunch cancer. I need to know. WHAT CHEATS ARE IN THE GAME?
WTF?![]()
naisquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
sukkelquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel GTA 3![]()
![]()
http://video.gamecreds.com/pxcct6kmitxp/channel/Magic-Mikequote:Op vrijdag 13 september 2013 17:27 schreef MarkBroflovski het volgende:
Mag ik een link van Magic mike (A)ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
thx brotherquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
http://video.gamecreds.com/pxcct6kmitxp/channel/Magic-Mike![]()
Vraag me af waar hij zijn bronnen vandaan haaltquote:
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Hap hapquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent ook lelijk, wat is je punt?![]()
had je allang moeten doenquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:29 schreef JanCees het volgende:
Zou ik nu wachten met bestellen dan?![]()
Of bij Bart Smit?![]()
![]()
Vertel eens, wat vind je het tofst tot nu toe? De geluiden, de gfx, de feeling, de sfeer?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:29 schreef Zolder het volgende:
Ibmiddels een uurtje aan het spelen, en wat voelt het vertrouwddit is GTA
![]()
met je gedownloade versiequote:Op vrijdag 13 september 2013 17:29 schreef Zolder het volgende:
Ibmiddels een uurtje aan het spelen, en wat voelt het vertrouwddit is GTA
![]()
![]()
Ga naar Saturn, probeer het bij een chick ofzoquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Wat zou ik doen.![]()
die gast heeft om half 9 de spel bij de saturn opgehaald terwijl de gemiddelde saturn pas om 10u open gaat. Debunked.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:31 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ga naar Saturn, probeer het bij een chick ofzo![]()
nah, vanavond ga ik de deur niet meer uit. Veel te lui. Morgen... of maybe maandag dan. Alles beter dan snachts in je eentje terug naar huis gaan met een high value object.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:28 schreef Puzom het volgende:
En dit dan
https://twitter.com/GKBoris/status/378540264148590592quote:maak es een foto?![]()
Ja! Doe es!
,,/![]()
Boris Gamekings @GKBoris 1m
Als iemand een exemplaar van GTA V op de kop weet te tikken maak dan ff een foto van je bonnetje en de game svp. Ik ben benieuwd!![]()
Was al een tijdje bekend, sinds die postcards uitkwamen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:35 schreef Niek. het volgende:
http://i.imgur.com/db3GVZr.jpg
Wist helemaal niet dat het kon sneeuwen...FOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Gamemania weet nog van niks. Ze gaan het nu checken bij Bart smit om de hoekquote:
You dont believe me ? Read this line again.![]()
Ziet er net echt uit!quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:35 schreef Niek. het volgende:
http://i.imgur.com/db3GVZr.jpg
Wist helemaal niet dat het kon sneeuwen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |