Ja echt he! Ik heb die hele soundtrack al zo vaak geluisterd...heerlijk. Vandaag ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:23 schreef Detroit het volgende:
[..]
Alleen al vanwege de muziek in die film een meesterlijke film..
Echt ja!quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:26 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ja echt he! Ik heb die hele soundtrack al zo vaak geluisterd...heerlijk. Vandaag ook
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:29 schreef Detroit het volgende:
[..]
Echt ja!. Die intro-scene als je iedereen door de gangen van school ziet lopen, vervolgens die American football speler die zijn kluisje opendoet en een snuif cocaïne neemt. En dan op de achtergrond Tears for Fears - Head over Heels.
Zo surrealistisch. Kippenvel!.
Heb je misschien spijt van een aantal zaken?quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Woensdag een poos met een collega zitten praten over dit onderwerp (had een koffie-afspraak), zij zei hetzelfde. Tegen ieder ander zou ik het ook zeggen maar zo voelt het nu niet. Ik voel me meer en meer zwaar gestoord oid waar ik tot voor kort aardig meetrapte met de rest. Nu weet ik dat ik in een negatieve mindset hang op het moment en dat ik mezelf bij voorbaat al afkeur/afslacht/afschiet en dat dat ook niet goed is. Maar goed, het lukt me ook niet om ervan af te komen.
Gister ging het gewoon veel te goed, dan is de klapper erna ook harder denk ik
Klinkt als een uitstekend moment om te mediteren!quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:13 schreef kuolema het volgende:
Meh. Ik wil niks. Niks horen, niks zien, niks denken. Niks voelen. Slapen zou fijn zijn maar ik doe de hele dag al niks dus ben niet moe. Maar dit voelt zo kut. Ik heb zo erg de neiging om die oxazepam allemaal te nemen...het is maar goed dat ik geen voorraad medicijnen meer heb. Ik weet niet wat ik moet doen hoor.
Ook een van mijn favorieten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:05 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een lichte obsessie voor Donnie Darko
Nope!quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:14 schreef Detroit het volgende:
[..].
En is het daarna nog goedgekomen tussen jullie?.
Spijt heb ik niet zo snel, als ik achter een beslissing sta dan blijf ik er ook wel achterstaan. Of bedoel je het anders?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:34 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Heb je misschien spijt van een aantal zaken?
Ik heb mijn exen (op mijn laatste ex na) en mijn huidige dame het ook lopen vragen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:14 schreef Gray het volgende:
[..]
Klinkt als een uitstekend moment om te mediteren!gewoon doen, ff 20 minuutjes zitten, niets anders. Transformeer die hersenen!
* boks * ben hetzelfde. Als ik eenmaal die drempel ergens over ben is het ook echt geweest. En kan ik ook echt een enorme lul zijn. Je kunt het honderd duizendmaal verbruien bij mij, maar op een gegeven moment gaat die knop echt om (behalve bij mijn ex danquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Spijt heb ik niet zo snel, als ik achter een beslissing sta dan blijf ik er ook wel achterstaan. Of bedoel je het anders?
Die knop is hier toch vrij snel gevondenquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
* boks * ben hetzelfde. Als ik eenmaal die drempel ergens over ben is het ook echt geweest. En kan ik ook echt een enorme lul zijn. Je kunt het honderd duizendmaal verbruien bij mij, maar op een gegeven moment gaat die knop echt om (behalve bij mijn ex dan) maar die heeft echt een uitzondering positie.
Dat is echt gedoe om niks. Echt gedoe om niks. So what Cue?quote:Op zondag 15 september 2013 00:02 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet eens stoppen met posten in the middle of the night. En anders gewoon niet teruglezen. Wat ik dus wel net deedWat een gedoe weer om eigenlijk niets.
Laat de science voor zichzelf spreken:quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb mijn exen (op mijn laatste ex na) en mijn huidige dame het ook lopen vragen.
Die vinden het allemaal echt gore onzin. Echt gore onzin.
Mijn huisarts en mijn psycholoog en mijn EMDR therapeut zijn voor.
Dat ik me soms zo laat meeslepen door dergelijk gedoe om niets. Dat ik m'n stemming/humeur/acties zo af laat hangen van foute mannen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is echt gedoe om niks. Echt gedoe om niks. So what Cue?Echt wat is het probleem
?
Ach ik ben een enorme flapuit en heb tegen alles en iedereen wel zo beetje mijn verhaal verteld al probeer ik wel de echte psychopaten en gestoorden te voorkomen, maar dat voel je toch wel een beetje aan. Die vis je er wel uit. Loop een gemiddelde kroeg, discotheek, zwembad, of wat dan ook binnen en je voelt aan wie de klapdeur borderliner is, de draaideur autist en de anita&ingrid van deze tijd. Je voelt wel aan wat je moet vermijden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Die knop is hier toch vrij snel gevonden![]()
Af en toe wel eens spijt van het vertellen van problemen tegen mensen, te goed van vertrouwen, dat is al vrij veel geschaad. Geeft ook niks, eigen schuld. Ergens wel prima dat er een fikse muur om me heen staat, dat scheidt de oprechte van de ietwat minder oprechte mensen
Ben je dat gevoel dan ook weer snel kwijt? Of lukt dat dan weer niet bijv?quote:Op zondag 15 september 2013 00:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ik me soms zo laat meeslepen door dergelijk gedoe om niets. Dat ik m'n stemming/humeur/acties zo af laat hangen van foute mannen.
Moet ik leren mee te stoppen.
Ik ga het vanavond ook weer doen, f*ck wat de rest zou zeggenquote:Op zondag 15 september 2013 00:45 schreef Gray het volgende:
En 20 minuten is alles dat je nodig hebt.
Gewoon doen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond ook weer doen, f*ck wat de rest zou zeggen
Mja, kijk ik snap wel dat anderen dan zeggen dat zaken zoals Eckhart Tolle te zweverig zijn, maar daar zit ook weinig echt gegronde medische kennis achter. Dat is voor het grootste gedeelte gewoon paardenstront (zie Kumare). Mediteren, zoals je zelf al aangaf, is medisch gewoon bewezen dat het wel degelijk je hersenpan tot rust brengt.quote:Op zondag 15 september 2013 00:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Mediteren is even grote gore onzin als niet mediteren.
Er zit veel kwak tussen. Kwestie van zelf uittesten dus, en het eventueel aanpassen naar eigen voorkeur. Een belevingswereld is immers héél persoonlijk.quote:Op zondag 15 september 2013 00:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, kijk ik snap wel dat anderen dan zeggen dat zaken zoals Eckhart Tolle te zweverig zijn, maar daar zit ook weinig echt gegronde medische kennis achter. Dat is voor het grootste gedeelte gewoon paardenstront (zie Kumare). Mediteren, zoals je zelf al aangaf, is medisch gewoon bewezen dat het wel degelijk je hersenpan tot rust brengt.
En terecht.quote:Mensen blijven je met ->aankijken Gray..
Goede ervaringen zijn helaas geen garantie voor een goed gevoel. Er ligt waarschijnlijk wel meer aan ten grondslag dan alleen de behoefte aan goede contacten. Probeer eens voor jezelf te ontdekken wat je anders zou willen, waar dat gevoel vandaan komt.quote:Op zondag 15 september 2013 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn depressie blijft zich echt voortslepen echt niet goed hoor. De suïcidale gedachtes komen ook steeds meer opzetten. Terwijl je zou denken dat ik juist blijer moet zijn door mijn school en nieuwe aardige mensen die ik ontmoet heb. Maar toch ben ik niet blij
Maar het feit dat je die van een ander een beetje kunt begrijpen geeft toch wel een bepaalde mate van inleving/empathie weer toch? Dat zoek ik wel in mensenquote:Op zondag 15 september 2013 00:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Er zit veel kwak tussen. Kwestie van zelf uittesten dus, en het eventueel aanpassen naar eigen voorkeur. Een belevingswereld is immers héél persoonlijk.![]()
I know, maar toch, jij keek dwars door mijn bullshit heen tijdens onze meets. 95% van de mensen die ik tegen kom en met name om het werk kwak ik echt neer met mijn onzin.quote:En terecht.
Waarom wil je niet mediteren?quote:Op zondag 15 september 2013 01:01 schreef kuolema het volgende:
[..]
Goede ervaringen zijn helaas geen garantie voor een goed gevoel. Er ligt waarschijnlijk wel meer aan ten grondslag dan alleen de behoefte aan goede contacten. Probeer eens voor jezelf te ontdekken wat je anders zou willen, waar dat gevoel vandaan komt.
Hier gaat het ook de verkeerde kant op. Zo ontzettend kut. Bah bah bah. En ik heb de hele tijd het gevoel dat ik iets moet doen maar ik weet niet wat.. naja eigenlijk wel. Maar dat gaat nu even niet. En ik weet ook niet of ik het echt wil. Het is echt net alsof er een soort 'hogere macht' is of een andere ik of gewoon mijn rationele kant of een roep van de afgrond of wat dan ook die me iets probeert te laten inzien, die me pusht. Wie moet ik nou geloven? Wie moet ik vertrouwen? De hulpverleners? Die doen gewoon alles volgens het boekje. Ze begrijpen niet dat niet iedereen gemaakt is om te leven. Mijn vrienden, die zeggen dat mijn beeld distorted is? Wat als ik ze geloof en ze logen? Mijn gevoel? Die zegt dat de tijd dringt. Maar wat als...ik kan veranderen? Ik de wereld kan veranderen?
Ik schommel tussen welke keuze ik wil maken. Ik blijf maar twijfelen. Ik word gestraft als ik denk dat ik mag bestaan, want ik wil maar niet geloven wat mijn bestemming is. Er wordt van twee kanten aan me getrokken. En ik kan geen kant op want ik weet het gewoon niet. Dus kies ik niet en ga ik door met dingen verpesten.
Oh en ik wil niet mediteren.
Maar natuurlijk! Wanneer je jezelf leert kennen, in al zijn kleuren, leer je ook anderen begrijpen.quote:Op zondag 15 september 2013 01:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar het feit dat je die van een ander een beetje kunt begrijpen geeft toch wel een bepaalde mate van inleving/empathie weer toch? Dat zoek ik wel in mensen
Ik herkende het gedrag van mijzelf. Daarom zag ik mezelf terug in jou. En bullshit stinkt, dus.quote:I know, maar toch, jij keek dwars door mijn bullshit heen tijdens onze meets. 95% van de mensen die ik tegen kom en met name om het werk kwak ik echt neer met mijn onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |