abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131150161
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:39 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik herken dat wel hoor Minthy :) Ik verzeker je het, op een gegeven moment ga je dat meer en meer loslaten. Ik heb het ook nog niet losgelaten, maar mentaal moet je het even dood laten bloeden. De wond moet leeg.

Je zult de komende weken/maanden soms dat gevoel krijgen, goed dat je rust hebt genomen. Mits je niet te snel weer aan het werk gaat :)
Woensdag een poos met een collega zitten praten over dit onderwerp (had een koffie-afspraak), zij zei hetzelfde. Tegen ieder ander zou ik het ook zeggen maar zo voelt het nu niet. Ik voel me meer en meer zwaar gestoord oid waar ik tot voor kort aardig meetrapte met de rest. Nu weet ik dat ik in een negatieve mindset hang op het moment en dat ik mezelf bij voorbaat al afkeur/afslacht/afschiet en dat dat ook niet goed is. Maar goed, het lukt me ook niet om ervan af te komen.
Gister ging het gewoon veel te goed, dan is de klapper erna ook harder denk ik :)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 14 september 2013 @ 00:11:53 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131150450
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:52 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je bent echt zo'n eckte baas Cue :)
haha hoezo dat dan?
  zaterdag 14 september 2013 @ 02:22:41 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131153463
Deze pessimist is heel blij dat ze met een goed humeur vroeg de kroeg in ging. Geouwehoerd met oud bekenden, goed bamdje en ook nog andere bekenden tegengekomen. Ik vermaak me goed. Is alweer evem geleden geweest.

:D
  zaterdag 14 september 2013 @ 04:07:55 #104
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_131154240
Welke labels minth?

Wbt studieschuld: ik wist toen niet eens dat ik extra had kunnen aanvragen. Had ook nog geen diagnoses. Had 18.000 schuld, gewoon afgelost (bijna klaar) en niet teveel bij nadenken.
Vechten tegen bierkaai etc, is zinloos vind ik.

Mijn stemming is weer klimmende geloof ik :) yeahhhh!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 14 september 2013 @ 04:14:04 #105
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131154256
Mn zwakke plek is er... Kutzooi!
  zaterdag 14 september 2013 @ 04:18:36 #106
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_131154261
Gauw naar huis...?
  zaterdag 14 september 2013 @ 04:38:35 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131154288
Zit in de naborrel, hij ook. Gelukkig gesprekken die niets aan zijn.
pi_131154299
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:08 schreef kuolema het volgende:
Ik heb ook altijd moeite met dingen weg doen. Kapotte schoenen, kleding die ik niet meer aantrek, lege deobussen, lege flesjes en andere dingen, oud papier en zelfs kapotte sokken kan ik niet weggooien :')
Ken het. :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:14 schreef kuolema het volgende:
Wat je trouwens zei over een filter herken ik ook. Alsof er een soort sluier over je heen komt waardoor je niet meer scherp of helder kunt zijn. Alles wordt afgestompt en dingen komen niet meer zo hard aan(in eerste instantie een zelfbeschermingsmechanisme) terwijl je wel steeds dieper wegzakt.
Ken dit ook. Ik omschreef het ook vaak als sluier, en soms als wolk. :Y Je kan het ook herkennen doordat je kleuren anders waarneemt. Is nét wat subtieler, maar zeker werkelijk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:36 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

1 bed, 2 kasten, 1 bureaustoel, 1 bureau, 1 droogrek, 1 chill stoel. That's it. :') En wat koffers die nog dicht staan :'). Morgen nieuwe keuken plus koelkast en oven/magnetron.
Das nog best wat. ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:13 schreef Detroit het volgende:

[..]

Ik ben altijd wel van het de tijd nemen een reactie in te tikken. De backspace-toets is my friend. :P.

Maar ik ben sowieso wat meer calculerend dan spontaan hoor, ik wil dat wat ik in mijn hoofd heb ook precies op dezelfde manier in tekst vertaald wordt. Dat kan ten koste gaan van spontaniteit. Het wordt iedere dag minder, dat dan weer wel. ;).
Kwestie van over angsten heen stappen die je zo eigen zijn, dat je ze misschien niet eens herkent als angsten. Dat, en oefenen. Maar nogmaals: alleen als je het als probleem ervaart. Er is namelijk helemaal niets mis mee om geen flapuit te zijn. Sommige katjes kan je niet uit de boom charmeren, maar vergen simpelweg geduld. ;)
  zaterdag 14 september 2013 @ 05:24:29 #109
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_131154329
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 04:38 schreef Cue_ het volgende:
Zit in de naborrel, hij ook. Gelukkig gesprekken die niets aan zijn.
Dan kan je dus gewoon weg toch? Ben je inmiddels vast wel gok ik.

Ik heb geen zin om op te staan....kort geslapen, gaap!
  zaterdag 14 september 2013 @ 06:24:12 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131154367
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 05:24 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dan kan je dus gewoon weg toch? Ben je inmiddels vast wel gok ik.

Ik heb geen zin om op te staan....kort geslapen, gaap!
Nu net thuis, kibbeling gegeten met de barman
'Zwakke plek' is met andere gast nog na kletsen in de kroeg. En toch voel ik me tekort gedaan. Dat ie niet even tot ziens zei, niet even extra aangekeken.
Dus probeer er helemaal klaar mee te zijn, want ik bereik er zelf niets mee. Dat weet ik, dat wist ik, en dat moet ik echt eens beseffen.
De hele avond ging goed, was leuk, echt leuke avond, totdat ik hem tegenkwam en ik let ineens op wat ik allemaal doe of niet doe.
pi_131154549
Sinds woensdag heb ik het te druk gehad, te veel mensen gezien waardoor mijn hoofd overvol raakte. Gister kreeg ik dus erg last van paranoia.

Dit weekend brengt hopelijk rust.
  zaterdag 14 september 2013 @ 09:21:20 #112
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_131155120
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 september 2013 04:53 schreef Gray het volgende:

Kwestie van over angsten heen stappen die je zo eigen zijn, dat je ze misschien niet eens herkent als angsten. Dat, en oefenen. Maar nogmaals: alleen als je het als probleem ervaart. Er is namelijk helemaal niets mis mee om geen flapuit te zijn. Sommige katjes kan je niet uit de boom charmeren, maar vergen simpelweg geduld. ;)
Jij bent wel de eckte koning van de beeldspraak! :D. ^O^.
Het is ook meer dat ik erg voorzichtig ben geworden omdat ik ook wel eens een flapuit wil zijn. Het is wel eens gebeurd dat ik op mijn werk iets zei waarvan mijn manager bijvoorbeeld totaal niet gediend was. :P. En ik ben nog niet zover dat mij het niets kan schelen als ik dingen zeg die mensen voor het hoofd stoten. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_131160746
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

haha hoezo dat dan?
Ik kan wel van die scherpe nuchterheid genieten :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:12:26 #114
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_131162004
Een uur massage voor 5 euro is echt geen straf. Fijn wel, want ik had een pesthumeur en nu niet meer
pi_131162247
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:12 schreef Murmeli het volgende:
Een uur massage voor 5 euro is echt geen straf. Fijn wel, want ik had een pesthumeur en nu niet meer
Daar heb je wel 1 van mijn problemen te pakken. Wanneer ik een pesthumeur heb kunnen 'externe' zaken zoals een massage of iets lekkers kopen ofzo mij daar bij echt niet helpen. :{
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_131162768
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 04:07 schreef Murmeli het volgende:
Welke labels minth?

Wbt studieschuld: ik wist toen niet eens dat ik extra had kunnen aanvragen. Had ook nog geen diagnoses. Had 18.000 schuld, gewoon afgelost (bijna klaar) en niet teveel bij nadenken.

Dat bedoel ik dus. Daar had ik tot voor kort ook geen kennis van. Dat is exact hetgeen waar ik tegen ageer. Het lijkt net alsof de samenleving allergisch is voor proactieve / preventieve ondersteuning.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_131165698
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 04:07 schreef Murmeli het volgende:
Welke labels minth?

:s)
Zou je het niet achteraf nog terug kunnen krijgen, als je dat zou willen?
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 08:04 schreef Gewas het volgende:
Sinds woensdag heb ik het te druk gehad, te veel mensen gezien waardoor mijn hoofd overvol raakte. Gister kreeg ik dus erg last van paranoia.

Dit weekend brengt hopelijk rust.
Afgezien van de paranoia, vind ik dit wel herkenbaar. Ik hoop voor je dat je je rust vind :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 09:21 schreef Detroit het volgende:

[..]

Jij bent wel de eckte koning van de beeldspraak! :D. ^O^.
Het is ook meer dat ik erg voorzichtig ben geworden omdat ik ook wel eens een flapuit wil zijn. Het is wel eens gebeurd dat ik op mijn werk iets zei waarvan mijn manager bijvoorbeeld totaal niet gediend was. :P. En ik ben nog niet zover dat mij het niets kan schelen als ik dingen zeg die mensen voor het hoofd stoten. :).
Ik denk ook graag goed na voordat ik iets zeg/doe/schrijf, blijf vaak lang twijfelen en dingen aanpassen. Maar soms heb ik net een beetje meer zelfvertrouwen waardoor ik makkelijker ben, wat chiller is maar daar heb ik al gauw spijt van omdat ik dan iets verkeerds zeg of bijvoorbeeld spelfouten maak :P Moet ook af en toe wat editen, nu ik vaker post en het dus makkelijker gaat.
Ben ook bang dat ik mensen onbedoeld kwets.

Ik heb vannacht gedroomd dat Gray mij had gequote in een ander forum over offtopic onzin, maar hij noemde mijn echte naam, die wist hij dus. Dat vond ik dus niet leuk en ik snapte er niks van. Ik wilde het verwijderen want anders zou ik niet meer anoniem zijn. In die quote had ik iets gezegd over kauwgom kauwen. Lol :P
Why are you wearing that stupid man suit?
  zaterdag 14 september 2013 @ 16:16:19 #118
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_131166191
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:03 schreef kuolema het volgende:

Ik denk ook graag goed na voordat ik iets zeg/doe/schrijf, blijf vaak lang twijfelen en dingen aanpassen. Maar soms heb ik net een beetje meer zelfvertrouwen waardoor ik makkelijker ben, wat chiller is maar daar heb ik al gauw spijt van omdat ik dan iets verkeerds zeg of bijvoorbeeld spelfouten maak :P Moet ook af en toe wat editen, nu ik vaker post en het dus makkelijker gaat.

Ik heb vannacht gedroomd dat Gray mij had gequote in een ander forum over offtopic onzin, maar hij noemde mijn echte naam, die wist hij dus. Dat vond ik dus niet leuk en ik snapte er niks van. Ik wilde het verwijderen want anders zou ik niet meer anoniem zijn. In die quote had ik iets gezegd over kauwgom kauwen. Lol :P
Dat je dan specifiek over Gray droomt in combinatie met offtopic onzin en het kennen van jouw naam. Die goedzak zou zich natuurlijk in het echie nooit inlaten met offtopic onzin en het disclosen van jouw echte naam. :P.

Maar wat jij aangeeft (en waar ik zelf ook last van heb!), namelijk oeverloos veel bezig zijn met wat en hoe je het zegt, zou juist een goede reden moeten zijn om af en toe eens te experimenteren met er zomaar ineens spontaan iets uit te gooien, puur om te kijken hoe het overkomt. :).
Ik bedoel, bij mijn vorige werkgever was er een jongen die echt dusdanig bijdehand en confronterend was richting iedereen dat het lang niet altijd gewaardeerd werd (en dan druk ik mij zachtjes uit!). Ondanks die trekjes kon iedereen hem desondanks toch waarderen. Als hij zichzelf kan/mag zijn en zich daarbij gewoon uit (ook al valt dit niet bij iedereen in goede aarde), waarom zouden wij dat dan niet mogen? Dat is meer dat wij dit voor onszelf bepalen, dan dat het vereist wordt.

Anyway, in de praktijk is het moeilijker, maar reden zat er toch soms mee te experimenteren.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_131166258
quote:

[..]

Afgezien van de paranoia, vind ik dit wel herkenbaar.

[..]

Dit samengenomen vond ik wel grappig! :D :P
pi_131166371
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit samengenomen vond ik wel grappig! :D :P
Ik geloof dat ik last heb van nachtparanoia :P
pi_131166602
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:16 schreef Detroit het volgende:

[..]

Dat je dan specifiek over Gray droomt in combinatie met offtopic onzin en het kennen van jouw naam. Die goedzak zou zich natuurlijk in het echie nooit inlaten met offtopic onzin en het disclosen van jouw echte naam. :P.

Maar wat jij aangeeft (en waar ik zelf ook last van heb!), namelijk oeverloos veel bezig zijn met wat en hoe je het zegt, zou juist een goede reden moeten zijn om af en toe eens te experimenteren met er zomaar ineens spontaan iets uit te gooien, puur om te kijken hoe het overkomt. :).
Ik bedoel, bij mijn vorige werkgever was er een jongen die echt dusdanig bijdehand en confronterend was richting iedereen dat het lang niet altijd gewaardeerd werd (en dan druk ik mij zachtjes uit!). Ondanks die trekjes kon iedereen hem desondanks toch waarderen. Als hij zichzelf kan/mag zijn en zich daarbij gewoon uit (ook al valt dit niet bij iedereen in goede aarde), waarom zouden wij dat dan niet mogen? Dat is meer dat wij dit voor onszelf bepalen, dan dat het vereist wordt.

Anyway, in de praktijk is het moeilijker, maar reden zat er toch soms mee te experimenteren.
Dat is het hem nou juist. Ik weet zelf ook niet zo goed wat ik wil: te lang nadenken/bezig zijn met dingen en me er druk om maken, maar wel met meer zekerheid dat het goed is, of niet dat gedoe maar meer kans op fouten. Het heeft allebei voor- en nadelen. Ik weet niet wat de echte 'ik' is zeg maar. Denk je niet dat dat voorzichtige juist hoort bij 'jezelf zijn' ?
  zaterdag 14 september 2013 @ 16:41:25 #122
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_131166981
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat is het hem nou juist. Ik weet zelf ook niet zo goed wat ik wil: te lang nadenken/bezig zijn met dingen en me er druk om maken, maar wel met meer zekerheid dat het goed is, of niet dat gedoe maar meer kans op fouten. Het heeft allebei voor- en nadelen. Ik weet niet wat de echte 'ik' is zeg maar. Denk je niet dat dat voorzichtige juist hoort bij 'jezelf zijn' ?
Goede vraag of dat voorzichtige bij "jezelf zijn" hoort! Ik kan natuurlijk niet voor jou spreken, maar ik heb het gevoel dat "mijzelf zijn" iets dynamisch is in een zekere mate. Natuurlijk, sommigen zijn meer van het eerst de kat uit de boom kijken, maar dat wil niet zeggen dat je door zelfonderzoek op gegeven moment komt te ontdekken dat je misschien iets té voorzichtig bent geweest onder het mom "zo ben ik nou eenmaal".
Ik wil mijn voorzichtigheid echt wel challengen, zonder daarbij direct mijn persoonlijkheid te negeren.

Ik zie bij mijzelf nog wel wat mogelijkheid te groeien op dat vlak. Hopelijk dat dat voor jou ook het geval is, zonder daarbij over je grenzen te gaan!
pi_131167067
quote:

[..]

Afgezien van de paranoia, vind ik dit wel herkenbaar. Ik hoop voor je dat je je rust vind :)

[..]

Vandaag voel ik me gelukkig veel relaxter. :) Kamer schoongemaakt, nog een blik tabak gehaald en de hele dag mijn nieuwe cd's geluisterd.

Oh ik heb ook wel eens van die hele rare dromen... :P Ik droom meestal over dingen waar ik me op dat moment druk om maak of waar ik bang voor ben.
pi_131167156
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:41 schreef Detroit het volgende:

[..]

Goede vraag of dat voorzichtige bij "jezelf zijn" hoort! Ik kan natuurlijk niet voor jou spreken, maar ik heb het gevoel dat "mijzelf zijn" iets dynamisch is in een zekere mate. Natuurlijk, sommigen zijn meer van het eerst de kat uit de boom kijken, maar dat wil niet zeggen dat je door zelfonderzoek op gegeven moment komt te ontdekken dat je misschien iets té voorzichtig bent geweest onder het mom "zo ben ik nou eenmaal".
Ik wil mijn voorzichtigheid echt wel challengen, zonder daarbij direct mijn persoonlijkheid te negeren.

Ik zie bij mijzelf nog wel wat mogelijkheid te groeien op dat vlak. Hopelijk dat dat voor jou ook het geval is, zonder daarbij over je grenzen te gaan!
Ik weet het niet zo goed. Het schommelt nogal hoe ik erover denk. Goed dat je ermee bezig bent!
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:44 schreef Gewas het volgende:

[..]

Vandaag voel ik me gelukkig veel relaxter. :) Kamer schoongemaakt, nog een blik tabak gehaald en de hele dag mijn nieuwe cd's geluisterd.

Oh ik heb ook wel eens van die hele rare dromen... :P Ik droom meestal over dingen waar ik me op dat moment druk om maak of waar ik bang voor ben.
Ah gelukkig, dat klinkt goed :) Wat voor muziek?

Ik droom de laatste tijd echt enorm veel/onthou zo'n beetje alles. Vind het wel interessant altijd. Vraag me af of het te maken heeft met ad, hoewel dat juist de REM-slaap schijnt te onderdrukken.
  zaterdag 14 september 2013 @ 16:56:03 #125
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_131167321
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:48 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ik weet het niet zo goed. Het schommelt nogal hoe ik erover denk. Goed dat je ermee bezig bent!

Doe het vooral rustig aan! Als ik het zo lees heb je een turbulent leven zat op dit moment, en kan die zelfverbetering altijd nog op momenten dat je leven even wat rustiger is. :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')