abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131146238
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik mieter altijd alles weg. Ik kijk er ook niet naar terug. Weg is weg.
Dat kan ik niet, vind ik zonde. Je kunt het altijd nog wel ergens voor gebruiken. Al doe ik er vervolgens niets meer mee uiteraard :P
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_131146459
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:18 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat kan ik niet, vind ik zonde. Je kunt het altijd nog wel ergens voor gebruiken. Al doe ik er vervolgens niets meer mee uiteraard :P
Spullen staan voor mij gelijk aan herrie in het hoofd. Des te minder spul in de kamer/bedroom, des te rustiger in de bovenkamer van mijn hersenen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_131146560
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Spullen staan voor mij gelijk aan herrie in het hoofd. Des te minder spul in de kamer/bedroom, des te rustiger in de bovenkamer van mijn hersenen.
Hier idem, als het moet gooi ik m'n halve inboedel eruit of ik geef het weg. Lucht soms verdomd veel op ook ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_131146601
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik hou ook niet van rommel. Geeft inderdaad rust als je omgeving wat rustiger is. Ook weer 2 eigenschappen die elkaar in de weg staan. Ik maak het mezelf lekker lastig.
Heel soms heb ik een bui waarin ik dingen ineens wel weggooi. Dat is wel fijn.
pi_131146665
En soms zou ik willen dat ik helemaal geen bezit meer had. Hoef ik me daar ook niet meer druk over te maken. Maar dat is een beetje lastig in deze maatschappij. Ik vind dat ik soms wel te veel om spullen geef.
pi_131146672
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:08 schreef kuolema het volgende:
Ik heb ook altijd moeite met dingen weg doen. Kapotte schoenen, kleding die ik niet meer aantrek, lege deobussen, lege flesjes en andere dingen, oud papier en zelfs kapotte sokken kan ik niet weggooien :')
Heb jij dat ook zo erg magnetronkoffie?
Zo goed als wel ja :') :P
Alleen lege deoflessen gooi ik wel weg, maar een mok waarvan een oortje afgebroken is, zonde om weg te gooien! :P
pi_131146704
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoezo moeilijk afscheid nemen Magnetron?

Morgen komt de keuken + fridge + oven/magnetron! Eindelijk! :)
Ik kan gewoon niks weggooien "want het kan ooit nog wel van pas komen" :') :P
pi_131146756
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik kan gewoon niks weggooien "want het kan ooit nog wel van pas komen" :') :P
Ja genau! :Y Glazen en bekers met stukjes eraf gooi ik ook niet weg idd.
pi_131147191
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:31 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ja genau! :Y Glazen en bekers met stukjes eraf gooi ik ook niet weg idd.
Ik gooi glazen al weg die 'bijna' gaan breken :) Of een kleine scheur in zou zitten.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_131147270
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik gooi glazen al weg die 'bijna' gaan breken :) Of een kleine scheur in zou zitten.
Jij monster! :(

dat is gewoon zielig :'(
pi_131147344
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is walgelijk! Arme glazen ;(
  vrijdag 13 september 2013 @ 22:49:25 #87
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_131147459
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:31 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik zou zo verdomde graag zo kunnen denken. In alles zie ik een afwijzing, dodelijk vermoeiend ook omdat ik me daarover weer suf ga piekeren.
Rome werd ook niet in een dag gebouwd Minthy! Het is al heel wat dat je een kort moment blij met jezelf geweest bent vanwege het afvallen. Dat zulke momenten nog maar veel vaker mogen komen.

Depressie houdt nou eenmaal in dat je af en toe een keer terug kunt vallen. Dat maakt niet uit, de stap vooruit die je daarna gaat maken is dan ook weer echt een stap vooruit!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_131147935
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoezo? Er is niks zo goedkoop als glazen :). Soms koop je gewoon eens een treetje met dezelfde glazen voor een euro of 2. Kaput? Pak je er weer 1.

Die typische woon/huis accesoires, ik mieter het vaak weg en trek ergens nog een doos open :').
pi_131148061
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:00 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoezo? Er is niks zo goedkoop als glazen :). Soms koop je gewoon eens een treetje met dezelfde glazen voor een euro of 2. Kaput? Pak je er weer 1.

Die typische woon/huis accesoires, ik mieter het vaak weg en trek ergens nog een doos open :').
Oh ja ik moet nog even naar blokker want ik zag dat ze daar een set van 6 glazen voor 1 euro hebben :D
pi_131148163
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:49 schreef Detroit het volgende:

[..]

Rome werd ook niet in een dag gebouwd Minthy! Het is al heel wat dat je een kort moment blij met jezelf geweest bent vanwege het afvallen. Dat zulke momenten nog maar veel vaker mogen komen.

Depressie houdt nou eenmaal in dat je af en toe een keer terug kunt vallen. Dat maakt niet uit, de stap vooruit die je daarna gaat maken is dan ook weer echt een stap vooruit!
Het stomme is dat ik daar op zich niet eens blij mee of trots op ben, maar dat zit in het "het is nooit goed genoeg"-hoekje. Ik was blij met een "dat lijkt aardig normaal qua figuur in de spiegel"-moment :P

Het nadeel is ook dat het hier niet alleen bij depressieve klachten blijft maar er ook nog een rits andere stoornissen aan het licht zijn gekomen in de laatste weken, afgelopen maandag weer een label erbij gekregen (waar ik overigens achtersta). Het verduidelijkt veel maar geeft ook weer belachelijk veel aanleiding tot piekeren en alles in twijfel trekken. Het valt gewoon ook tegen dat ik al haast een half jaar thuiszit terwijl ik dat niet wil. Aan de andere kant; ik kan niks beginnen op het moment, er zit een dubbelheid in.
Tante minthy!! O+
pi_131148241
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:06 schreef minthy het volgende:

[..]

Het stomme is dat ik daar op zich niet eens blij mee of trots op ben, maar dat zit in het "het is nooit goed genoeg"-hoekje. Ik was blij met een "dat lijkt aardig normaal qua figuur in de spiegel"-moment :P

Het nadeel is ook dat het hier niet alleen bij depressieve klachten blijft maar er ook nog een rits andere stoornissen aan het licht zijn gekomen in de laatste weken, afgelopen maandag weer een label erbij gekregen (waar ik overigens achtersta). Het verduidelijkt veel maar geeft ook weer belachelijk veel aanleiding tot piekeren en alles in twijfel trekken. Het valt gewoon ook tegen dat ik al haast een half jaar thuiszit terwijl ik dat niet wil. Aan de andere kant; ik kan niks beginnen op het moment, er zit een dubbelheid in.
Lichamelijk wil je de rust wel. Mentaal zit die angst er nog in en die schreeuwt, hoppetah! Aan de slag!
  vrijdag 13 september 2013 @ 23:13:05 #92
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_131148421
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:14 schreef Gray het volgende:

[..]

Meer dat het af en toe leek alsof je even de tijd nodig had om een reactie te formuleren waarmee je tevreden was. Alsof je meer calculerend dat spontaan bent. Kan zijn omdat ik je niet goed ken en het daarom verkeerd interpreteerde, of omdat je mij niet goed kent en daarom wat op je hoede was. Hoe dan ook, geen probleem. :)
Ik ben altijd wel van het de tijd nemen een reactie in te tikken. De backspace-toets is my friend. :P.

Maar ik ben sowieso wat meer calculerend dan spontaan hoor, ik wil dat wat ik in mijn hoofd heb ook precies op dezelfde manier in tekst vertaald wordt. Dat kan ten koste gaan van spontaniteit. Het wordt iedere dag minder, dat dan weer wel. ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 13 september 2013 @ 23:13:23 #93
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_131148434
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik mieter altijd alles weg. Ik kijk er ook niet naar terug. Weg is weg.
Is je huis al opgewarmd? :).
pi_131148485
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Lichamelijk wil je de rust wel. Mentaal zit die angst er nog in en die schreeuwt, hoppetah! Aan de slag!
Met een megafoon die is aangesloten op een versterker op het moment :)
Tante minthy!! O+
pi_131149256
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:13 schreef Detroit het volgende:

[..]

Is je huis al opgewarmd? :).
1 bed, 2 kasten, 1 bureaustoel, 1 bureau, 1 droogrek, 1 chill stoel. That's it. :') En wat koffers die nog dicht staan :'). Morgen nieuwe keuken plus koelkast en oven/magnetron.
  vrijdag 13 september 2013 @ 23:39:31 #96
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_131149361
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:36 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

1 bed, 2 kasten, 1 bureaustoel, 1 bureau, 1 droogrek, 1 chill stoel. That's it. :') En wat koffers die nog dicht staan :'). Morgen nieuwe keuken plus koelkast en oven/magnetron.
For the next four months, this will be your new home! :+.
pi_131149374
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:14 schreef minthy het volgende:

[..]

Met een megafoon die is aangesloten op een versterker op het moment :)
Ik herken dat wel hoor Minthy :) Ik verzeker je het, op een gegeven moment ga je dat meer en meer loslaten. Ik heb het ook nog niet losgelaten, maar mentaal moet je het even dood laten bloeden. De wond moet leeg.

Je zult de komende weken/maanden soms dat gevoel krijgen, goed dat je rust hebt genomen. Mits je niet te snel weer aan het werk gaat :)
  vrijdag 13 september 2013 @ 23:40:45 #98
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_131149399
Zo mensen, tijd om naar bed te gaan! Let op uzelf! ^O^.
pi_131150020
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:40 schreef Detroit het volgende:
Zo mensen, tijd om naar bed te gaan! Let op uzelf! ^O^.
Succes, slaap ze! :W
Tante minthy!! O+
pi_131150053
Het lijkt haast alsof ik als afkickverschijnselen gewoon fysiek ziek ben :o

Eerst hele darmstelsel naar de klote, en nu verkouden als de neten + mijn longen eruit hoesten etc.

Maar ik ben niet echt ziek.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')