Dat kan ik niet, vind ik zonde. Je kunt het altijd nog wel ergens voor gebruiken. Al doe ik er vervolgens niets meer mee uiteraardquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik mieter altijd alles weg. Ik kijk er ook niet naar terug. Weg is weg.
Spullen staan voor mij gelijk aan herrie in het hoofd. Des te minder spul in de kamer/bedroom, des te rustiger in de bovenkamer van mijn hersenen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:18 schreef kuolema het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, vind ik zonde. Je kunt het altijd nog wel ergens voor gebruiken. Al doe ik er vervolgens niets meer mee uiteraard
Hier idem, als het moet gooi ik m'n halve inboedel eruit of ik geef het weg. Lucht soms verdomd veel op ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Spullen staan voor mij gelijk aan herrie in het hoofd. Des te minder spul in de kamer/bedroom, des te rustiger in de bovenkamer van mijn hersenen.
Ik hou ook niet van rommel. Geeft inderdaad rust als je omgeving wat rustiger is. Ook weer 2 eigenschappen die elkaar in de weg staan. Ik maak het mezelf lekker lastig.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Spullen staan voor mij gelijk aan herrie in het hoofd. Des te minder spul in de kamer/bedroom, des te rustiger in de bovenkamer van mijn hersenen.
Zo goed als wel jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:08 schreef kuolema het volgende:
Ik heb ook altijd moeite met dingen weg doen. Kapotte schoenen, kleding die ik niet meer aantrek, lege deobussen, lege flesjes en andere dingen, oud papier en zelfs kapotte sokken kan ik niet weggooien![]()
Heb jij dat ook zo erg magnetronkoffie?
Ik kan gewoon niks weggooien "want het kan ooit nog wel van pas komen"quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoezo moeilijk afscheid nemen Magnetron?
Morgen komt de keuken + fridge + oven/magnetron! Eindelijk!
Ja genau!quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niks weggooien "want het kan ooit nog wel van pas komen"![]()
Ik gooi glazen al weg die 'bijna' gaan brekenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:31 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ja genau!Glazen en bekers met stukjes eraf gooi ik ook niet weg idd.
Jij monster!quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik gooi glazen al weg die 'bijna' gaan brekenOf een kleine scheur in zou zitten.
Het is walgelijk! Arme glazenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij monster!
dat is gewoon zielig![]()
Rome werd ook niet in een dag gebouwd Minthy! Het is al heel wat dat je een kort moment blij met jezelf geweest bent vanwege het afvallen. Dat zulke momenten nog maar veel vaker mogen komen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou zo verdomde graag zo kunnen denken. In alles zie ik een afwijzing, dodelijk vermoeiend ook omdat ik me daarover weer suf ga piekeren.
Hoezo? Er is niks zo goedkoop als glazenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij monster!
dat is gewoon zielig![]()
Oh ja ik moet nog even naar blokker want ik zag dat ze daar een set van 6 glazen voor 1 euro hebbenquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoezo? Er is niks zo goedkoop als glazen. Soms koop je gewoon eens een treetje met dezelfde glazen voor een euro of 2. Kaput? Pak je er weer 1.
Die typische woon/huis accesoires, ik mieter het vaak weg en trek ergens nog een doos open.
Het stomme is dat ik daar op zich niet eens blij mee of trots op ben, maar dat zit in het "het is nooit goed genoeg"-hoekje. Ik was blij met een "dat lijkt aardig normaal qua figuur in de spiegel"-momentquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:49 schreef Detroit het volgende:
[..]
Rome werd ook niet in een dag gebouwd Minthy! Het is al heel wat dat je een kort moment blij met jezelf geweest bent vanwege het afvallen. Dat zulke momenten nog maar veel vaker mogen komen.
Depressie houdt nou eenmaal in dat je af en toe een keer terug kunt vallen. Dat maakt niet uit, de stap vooruit die je daarna gaat maken is dan ook weer echt een stap vooruit!
Lichamelijk wil je de rust wel. Mentaal zit die angst er nog in en die schreeuwt, hoppetah! Aan de slag!quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik daar op zich niet eens blij mee of trots op ben, maar dat zit in het "het is nooit goed genoeg"-hoekje. Ik was blij met een "dat lijkt aardig normaal qua figuur in de spiegel"-moment
Het nadeel is ook dat het hier niet alleen bij depressieve klachten blijft maar er ook nog een rits andere stoornissen aan het licht zijn gekomen in de laatste weken, afgelopen maandag weer een label erbij gekregen (waar ik overigens achtersta). Het verduidelijkt veel maar geeft ook weer belachelijk veel aanleiding tot piekeren en alles in twijfel trekken. Het valt gewoon ook tegen dat ik al haast een half jaar thuiszit terwijl ik dat niet wil. Aan de andere kant; ik kan niks beginnen op het moment, er zit een dubbelheid in.
Ik ben altijd wel van het de tijd nemen een reactie in te tikken. De backspace-toets is my friend.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:14 schreef Gray het volgende:
[..]
Meer dat het af en toe leek alsof je even de tijd nodig had om een reactie te formuleren waarmee je tevreden was. Alsof je meer calculerend dat spontaan bent. Kan zijn omdat ik je niet goed ken en het daarom verkeerd interpreteerde, of omdat je mij niet goed kent en daarom wat op je hoede was. Hoe dan ook, geen probleem.
Is je huis al opgewarmd?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik mieter altijd alles weg. Ik kijk er ook niet naar terug. Weg is weg.
Met een megafoon die is aangesloten op een versterker op het momentquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Lichamelijk wil je de rust wel. Mentaal zit die angst er nog in en die schreeuwt, hoppetah! Aan de slag!
1 bed, 2 kasten, 1 bureaustoel, 1 bureau, 1 droogrek, 1 chill stoel. That's it.quote:
For the next four months, this will be your new home!quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
1 bed, 2 kasten, 1 bureaustoel, 1 bureau, 1 droogrek, 1 chill stoel. That's it.En wat koffers die nog dicht staan
. Morgen nieuwe keuken plus koelkast en oven/magnetron.
Ik herken dat wel hoor Minthyquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Met een megafoon die is aangesloten op een versterker op het moment
Succes, slaap ze!quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:40 schreef Detroit het volgende:
Zo mensen, tijd om naar bed te gaan! Let op uzelf!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |