Taake en Gorgoroth (black metalquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:48 schreef kuolema het volgende:
Ah gelukkig, dat klinkt goedWat voor muziek?
Ik droom de laatste tijd echt enorm veel/onthou zo'n beetje alles. Vind het wel interessant altijd. Vraag me af of het te maken heeft met ad, hoewel dat juist de REM-slaap schijnt te onderdrukken.
Respect dat je daar naar kunt luisterenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:57 schreef Gewas het volgende:
[..]
Taake en Gorgoroth (black metal)
Als ik me slecht voel heb ook meer behoefte aan harde muziek idd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:48 schreef Detroit het volgende:
Ach, niets mis met een beetje herrie! Zeker in een kutbui houd ik wel van noise en power electronics of andere herrie om even de nihillist uit te hangen..
Naast black metal ben ik ook een grote Bach liefhebber. Geen grap.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Respect dat je daar naar kunt luisteren. Ik kan daar echt niet tegen, ik zou zeggen dat mijn smaak 180 graden anders zou zijn
Ik kan daar dan weer slecht tegen, ik zie of voel dat aan als bewust in zelfmedelijden wegkwijnen over hoe kut en ellendig het leven is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:59 schreef Gewas het volgende:
[..]
Naast black metal ben ik ook een grote Bach liefhebber. Geen grap.![]()
Wat mij aantrekt aan sommige black metalbands is hoe goed en complex de muziek in elkaar zit.
Geloof het of niet maar dat was ik aan het luisteren op het moment dat jij dat typtequote:
Welk nummer?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:05 schreef kuolema het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar dat was ik aan het luisteren op het moment dat jij dat typte
New born. Daarvoor luisterde ik iets anders en daarna ook. Toeval?quote:
Mooi nummer van een heel goed albumquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:14 schreef kuolema het volgende:
[..]
New born. Daarvoor luisterde ik iets anders en daarna ook. Toeval?
ik luister dan weer naar shit zoals enquote:
Ik zoek dan altijd afleiding. Mijn afleiding is om achter de computer te gaan zitten en iets doen (gamepje of modden of een beetje fokken), maar de seconde dat ik ermee stop, komt dat kutgevoel gewoon weer terug (tenminste, als ik me kut voel).quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:18 schreef kuolema het volgende:
Vroeger ging ik nog wel eens skeeleren als ik me zo voelde maar waar ik nu woon is geen goede omgeving daarvoor. Heeft iemand tips?
Dat had ik dan weer niet uit mm eigen post gehaald hehe.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik kan wel van die scherpe nuchterheid genieten
Hah, thanks!quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:21 schreef Detroit het volgende:
[..]
Jij bent wel de eckte koning van de beeldspraak!.
.
Het is ook meer dat ik erg voorzichtig ben geworden omdat ik ook wel eens een flapuit wil zijn. Het is wel eens gebeurd dat ik op mijn werk iets zei waarvan mijn manager bijvoorbeeld totaal niet gediend was.. En ik ben nog niet zover dat mij het niets kan schelen als ik dingen zeg die mensen voor het hoofd stoten.
.
Oh, laat me niet beginnen over kauwgom!@$#quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:03 schreef kuolema het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat Gray mij had gequote in een ander forum over offtopic onzin, maar hij noemde mijn echte naam, die wist hij dus. Dat vond ik dus niet leuk en ik snapte er niks van. Ik wilde het verwijderen want anders zou ik niet meer anoniem zijn. In die quote had ik iets gezegd over kauwgom kauwen. Lol
Ik ging toch maar skeeleren. Ben alweer terug dus. Mijn skeelers zijn een beetje te klein en er is ook geen mooie route of zo...Heeft niet zoveel geholpen eigenlijk. Maar nu heb ik toch een beetje beweging gehad.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zoek dan altijd afleiding. Mijn afleiding is om achter de computer te gaan zitten en iets doen (gamepje of modden of een beetje fokken), maar de seconde dat ik ermee stop, komt dat kutgevoel gewoon weer terug (tenminste, als ik me kut voel).
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:39 schreef Gray het volgende:
[..]
Hah, thanks!Op den duur verandert het wel hoor; dan ben je spontaan zonder al te maffe uitspattingen. Al voorkom je het nooit helemaal. Zo was kwam er laatst een bloedmooi meisje aan m'n bar met de vraag: "Do you know skinny bitch?" Waarop ik zei: "I know you..?" Tot groot vermaak van d'r vriendin. Blijkbaar wilde ze gewoon een wodka-sparkling water met citroen hebben, wat overigens een goed drankje is voor een bitch.
Muziek doet mij juist veel en ik kan er ook uren naar luisteren. Ik heb ook heel de dag door een muziekje in mijn hoofd, meestal van Musequote:Op zaterdag 14 september 2013 20:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ik luister dan weer naar shit zoals en.
Beetje combi van oppeppende film muziek en wat maffe teksten. Muse, Coldplay, etc. Het doet me helaas weinig.
Muziek is fijn ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:51 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Muziek doet mij juist veel en ik kan er ook uren naar luisteren. Ik heb ook heel de dag door een muziekje in mijn hoofd, meestal van Muse![]()
En films? Hoe vind je (jullie) die? Doet dat je wel wat?
Neem er gewoon 1 in, je kunt altijd nog voor een 2e gaan als het echt niet gaatquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:09 schreef kuolema het volgende:
Ik twijfel...zal ik nu 1 of 2 oxazepam nemen en dan hopen dat ik daarna kan slapen zodat ik me niet meer zo kut hoef te voelen? Dat is niet waarvoor ik ze heb gekregen, maar ik weet niet wat ik anders moet doen. Schoolwerk zit er toch niet in op deze manier.
Thanks. Toch maar 1 ingenomen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neem er gewoon 1 in, je kunt altijd nog voor een 2e gaan als het echt niet gaat
Alleen al vanwege de muziek in die film een meesterlijke film.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:05 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een lichte obsessie voor Donnie Darko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |