abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131167354
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:48 schreef kuolema het volgende:

Ah gelukkig, dat klinkt goed :) Wat voor muziek?

Ik droom de laatste tijd echt enorm veel/onthou zo'n beetje alles. Vind het wel interessant altijd. Vraag me af of het te maken heeft met ad, hoewel dat juist de REM-slaap schijnt te onderdrukken.
Taake en Gorgoroth (black metal :P )

Ik droom eigenlijk ook best veel. Alleen heb ik vaak dat ik in de loop van de dag stukjes uit dromen herinner als ik bepaalde voorwerpen zie of iets lees op internet.
pi_131168260
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:57 schreef Gewas het volgende:

[..]

Taake en Gorgoroth (black metal :P )
Respect dat je daar naar kunt luisteren :D. Ik kan daar echt niet tegen, ik zou zeggen dat mijn smaak 180 graden anders zou zijn :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 14 september 2013 @ 17:48:17 #128
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_131168825
Ach, niets mis met een beetje herrie! Zeker in een kutbui houd ik wel van noise en power electronics of andere herrie om even de nihillist uit te hangen. :P.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_131168918
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 17:48 schreef Detroit het volgende:
Ach, niets mis met een beetje herrie! Zeker in een kutbui houd ik wel van noise en power electronics of andere herrie om even de nihillist uit te hangen. :P.
Als ik me slecht voel heb ook meer behoefte aan harde muziek idd.
Ik luister ook metal, maar dan meer death.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_131169160
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 17:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Respect dat je daar naar kunt luisteren :D. Ik kan daar echt niet tegen, ik zou zeggen dat mijn smaak 180 graden anders zou zijn :)
Naast black metal ben ik ook een grote Bach liefhebber. Geen grap. :P

Wat mij aantrekt aan sommige black metalbands is hoe goed en complex de muziek in elkaar zit.
pi_131170435
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 17:59 schreef Gewas het volgende:

[..]

Naast black metal ben ik ook een grote Bach liefhebber. Geen grap. :P

Wat mij aantrekt aan sommige black metalbands is hoe goed en complex de muziek in elkaar zit.
Ik kan daar dan weer slecht tegen, ik zie of voel dat aan als bewust in zelfmedelijden wegkwijnen over hoe kut en ellendig het leven is.

Ik luister dan eerder van die muffe oppeppende muziek :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zaterdag 14 september 2013 @ 19:00:46 #132
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_131171063
Muse ^O^
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
pi_131171206
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:00 schreef Senor__Chang het volgende:
Muse ^O^
Geloof het of niet maar dat was ik aan het luisteren op het moment dat jij dat typte :P
  zaterdag 14 september 2013 @ 19:11:09 #134
358102 Senor__Chang
pi_131171375
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:05 schreef kuolema het volgende:

[..]

Geloof het of niet maar dat was ik aan het luisteren op het moment dat jij dat typte :P
Welk nummer?
Guilty as changed.
pi_131171479
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:11 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Welk nummer?
New born. Daarvoor luisterde ik iets anders en daarna ook. Toeval?
  zaterdag 14 september 2013 @ 19:19:48 #136
358102 Senor__Chang
pi_131171662
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:14 schreef kuolema het volgende:

[..]

New born. Daarvoor luisterde ik iets anders en daarna ook. Toeval?
Mooi nummer van een heel goed album :)

Toeval? Weet ik niet, maar tot nu toe lijkt het alsof ik zelf al je posts zou kunnen hebben geschreven. :P
Guilty as changed.
pi_131173864
Meh. Ik wil niks. Niks horen, niks zien, niks denken. Niks voelen. Slapen zou fijn zijn maar ik doe de hele dag al niks dus ben niet moe. Maar dit voelt zo kut. Ik heb zo erg de neiging om die oxazepam allemaal te nemen...het is maar goed dat ik geen voorraad medicijnen meer heb. Ik weet niet wat ik moet doen hoor. ;(
pi_131173877
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:00 schreef Senor__Chang het volgende:
Muse ^O^
ik luister dan weer naar shit zoals en :').

Beetje combi van oppeppende film muziek en wat maffe teksten. Muse, Coldplay, etc. Het doet me helaas weinig.
pi_131174171
Vroeger ging ik nog wel eens skeeleren als ik me zo voelde maar waar ik nu woon is geen goede omgeving daarvoor. Heeft iemand tips?
pi_131174596
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:18 schreef kuolema het volgende:
Vroeger ging ik nog wel eens skeeleren als ik me zo voelde maar waar ik nu woon is geen goede omgeving daarvoor. Heeft iemand tips?
Ik zoek dan altijd afleiding. Mijn afleiding is om achter de computer te gaan zitten en iets doen (gamepje of modden of een beetje fokken), maar de seconde dat ik ermee stop, komt dat kutgevoel gewoon weer terug (tenminste, als ik me kut voel).
  zaterdag 14 september 2013 @ 20:31:56 #141
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131174832
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 13:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik kan wel van die scherpe nuchterheid genieten :)
Dat had ik dan weer niet uit mm eigen post gehaald hehe.
pi_131175182
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 09:21 schreef Detroit het volgende:

[..]

Jij bent wel de eckte koning van de beeldspraak! :D. ^O^.
Het is ook meer dat ik erg voorzichtig ben geworden omdat ik ook wel eens een flapuit wil zijn. Het is wel eens gebeurd dat ik op mijn werk iets zei waarvan mijn manager bijvoorbeeld totaal niet gediend was. :P. En ik ben nog niet zover dat mij het niets kan schelen als ik dingen zeg die mensen voor het hoofd stoten. :).
Hah, thanks! :D Op den duur verandert het wel hoor; dan ben je spontaan zonder al te maffe uitspattingen. Al voorkom je het nooit helemaal. Zo was kwam er laatst een bloedmooi meisje aan m'n bar met de vraag: "Do you know skinny bitch?" Waarop ik zei: "I know you..?" Tot groot vermaak van d'r vriendin. Blijkbaar wilde ze gewoon een wodka-sparkling water met citroen hebben, wat overigens een goed drankje is voor een bitch. ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:03 schreef kuolema het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat Gray mij had gequote in een ander forum over offtopic onzin, maar hij noemde mijn echte naam, die wist hij dus. Dat vond ik dus niet leuk en ik snapte er niks van. Ik wilde het verwijderen want anders zou ik niet meer anoniem zijn. In die quote had ik iets gezegd over kauwgom kauwen. Lol
Oh, laat me niet beginnen over kauwgom!@$# :X
pi_131176574
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zoek dan altijd afleiding. Mijn afleiding is om achter de computer te gaan zitten en iets doen (gamepje of modden of een beetje fokken), maar de seconde dat ik ermee stop, komt dat kutgevoel gewoon weer terug (tenminste, als ik me kut voel).
Ik ging toch maar skeeleren. Ben alweer terug dus. Mijn skeelers zijn een beetje te klein en er is ook geen mooie route of zo...Heeft niet zoveel geholpen eigenlijk. Maar nu heb ik toch een beetje beweging gehad.

Same thing here. Ik zit al de hele dag achter mijn laptop en dat leidt even af, maar na een tijdje ben ik daar gewoon klaar mee en dan komt dat gevoel heel snel weer.
  zaterdag 14 september 2013 @ 21:14:40 #144
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_131176757
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:39 schreef Gray het volgende:

[..]

Hah, thanks! :D Op den duur verandert het wel hoor; dan ben je spontaan zonder al te maffe uitspattingen. Al voorkom je het nooit helemaal. Zo was kwam er laatst een bloedmooi meisje aan m'n bar met de vraag: "Do you know skinny bitch?" Waarop ik zei: "I know you..?" Tot groot vermaak van d'r vriendin. Blijkbaar wilde ze gewoon een wodka-sparkling water met citroen hebben, wat overigens een goed drankje is voor een bitch. ;)

_O-.
En is het daarna nog goedgekomen tussen jullie? :P.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 14 september 2013 @ 21:51:33 #145
358102 Senor__Chang
pi_131178361
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:14 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

ik luister dan weer naar shit zoals en :').

Beetje combi van oppeppende film muziek en wat maffe teksten. Muse, Coldplay, etc. Het doet me helaas weinig.
Muziek doet mij juist veel en ik kan er ook uren naar luisteren. Ik heb ook heel de dag door een muziekje in mijn hoofd, meestal van Muse :P

En films? Hoe vind je (jullie) die? Doet dat je wel wat?
Guilty as changed.
pi_131178889
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:51 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Muziek doet mij juist veel en ik kan er ook uren naar luisteren. Ik heb ook heel de dag door een muziekje in mijn hoofd, meestal van Muse :P

En films? Hoe vind je (jullie) die? Doet dat je wel wat?
Muziek is fijn ja.
Films zijn een goede afleiding als je eigen leven je niet bevalt. :Y
Maar ik heb vaak bij films als lotr en harry potter zo'n depressed, leeg gevoel achteraf. Want het echte leven is zo saai. Ik wil ook tegen orks vechten samen met Legolas en toveren en die mooie elfenwereld zien! :'( Larpen lijkt me eigenlijk wel wat.
Maar daarom is lezen ook zo fijn. Daar kun je wat langer van genieten.
Ik heb trouwens een lichte obsessie voor Donnie Darko :P
pi_131179095
Ik twijfel...zal ik nu 1 of 2 oxazepam nemen en dan hopen dat ik daarna kan slapen zodat ik me niet meer zo kut hoef te voelen? Dat is niet waarvoor ik ze heb gekregen, maar ik weet niet wat ik anders moet doen. Schoolwerk zit er toch niet in op deze manier.
pi_131179169
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:09 schreef kuolema het volgende:
Ik twijfel...zal ik nu 1 of 2 oxazepam nemen en dan hopen dat ik daarna kan slapen zodat ik me niet meer zo kut hoef te voelen? Dat is niet waarvoor ik ze heb gekregen, maar ik weet niet wat ik anders moet doen. Schoolwerk zit er toch niet in op deze manier.
Neem er gewoon 1 in, je kunt altijd nog voor een 2e gaan als het echt niet gaat ;)
pi_131179404
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Neem er gewoon 1 in, je kunt altijd nog voor een 2e gaan als het echt niet gaat ;)
Thanks. Toch maar 1 ingenomen.
  zaterdag 14 september 2013 @ 22:23:03 #150
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_131179704
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:05 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ik heb trouwens een lichte obsessie voor Donnie Darko :P
Alleen al vanwege de muziek in die film een meesterlijke film. :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')