Dit is'mquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:18 schreef wc-eend het volgende:
Heeft iemand meegekregen wat het origineel was van dat kindermishandelingsreclame liedje?
"Wauw wat goed! Heb de auto maar stilgezet onderweg. Groetjes <Pino>"quote:
Ik bedoel de originele Engelse versie waar ze de muziek van gejat hadden om die reclame te maken.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Wauw wat goed! Heb de auto maar stilgezet onderweg. Groetjes <Pino>"
Hij las alleen dat "auto stilgezet"-gedeelte voor
hahahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Wauw wat goed! Heb de auto maar stilgezet onderweg. Groetjes <Pino>"
Hij las alleen dat "auto stilgezet"-gedeelte voor
Idd... belachelijk weinig tetten voor een vrijdag.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:05 schreef SilentChaos het volgende:
Weet je wat dit topic mist?
TETTEN!
Ook weer wakker geworden op deze topshow dag?quote:
Ah. Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dumpert, kan je niet directlinken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik word er idd tired van.
Ze zouden Atzegod zendtijd moeten geven.quote:
Over HEL 666?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar haalt Domien of zijn redactielid toch deze onzin toch steeds vandaan?
Die man met die ballonnen onzin enzo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Over HEL 666?
De NOS.
http://nos.nl/artikel/550(...)-hel-volgeboekt.html
stond ook op nu.nl iddquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Over HEL 666?
De NOS.
http://nos.nl/artikel/550(...)-hel-volgeboekt.html
De NOSquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die man met die ballonnen onzin enzo.
Koekoekquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Goed topic zo, met al die plaatjes
-edit-
Deze dame heeft ook voortreffelijke borsten.
[ afbeelding ]
Christina Hendricks.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
-edit-
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
-edit-
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
Wat hebben jullie allemaal met die lelijke grote hangtieten
Dit is groot zat:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:35 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Wedden dat dat geen van allen cowboys zijn? Die van Christina Hendricks zijn tenminste echt.quote:
Boeien. Het zijn echte mannen. Boeie wat ze voor beroep doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wedden dat dat geen van allen cowboys zijn? Die van Christina Hendricks zijn tenminste echt.
Deed er iemand Santana?quote:
Zit je nou m'n ex belachelijk te makenquote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit je nou m'n ex belachelijk te maken
Dat voorrecht heb ik alleen maarquote:
Ik denk dat haar andere exen ook dat recht hebbenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat voorrecht heb ik alleen maar
Klopt! Maar piño is niet een van haar exenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat haar andere exen ook dat recht hebben
Hoop je.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt! Maar piño is niet een van haar exen
Exact.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt! Maar piño is niet een van haar exen
Nou ja, hij is in ieder geval niet voor me geweest, want ze was nog behoorlijk strak. Als Pino met zijn immense tampeloeres erin had zitten roeren, dan had ik niks gevoeldquote:
In het frituurvetquote:
Mss is het ineens heel druk op zijn stagequote:
Duck!quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:09 schreef Dagoduck het volgende:
MUZ / [MUZ luistersessie] Nieuwe ronde nieuwe kansen
#FOK!SPAMquote:
Egg and Baconquote:
Er zit helemaal geen eend inquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Egg and Bacon
Egg, Sausage and Bacon
Egg and Spam
Egg, Bacon and Spam
Egg, Bacon, Sausage and Spam
Spam, Bacon, Sausage and Spam
Spam, Egg, Spam, Spam, Bacon and Spam
Spam, Spam, Spam, Egg and Spam
Spam, Spam, Spam, Spam, Spam, Spam, Baked Beans, Spam, Spam, Spam and Spam
Lobster Thermidor aux crevettes with a Mornay sauce, garnished with truffle pâté, brandy and a fried egg on top of Spam
Wel spam.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zit helemaal geen eend in
twitter:3FM twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 14:47:44De Britse band @BrotherAndBones speelt vanmiddag live de SuperCrazyTurboTopHit in de @coenensander Show! http://t.co/R7NczrOBgw #3FM reageer retweet
Ja dat zei ik ook al toen ik dat hoorde. Te toevallig allemaal.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk dat dit de MH wordt voor volgende week.twitter:3FM twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 14:47:44De Britse band @BrotherAndBones speelt vanmiddag live de SuperCrazyTurboTopHit in de @coenensander Show! http://t.co/R7NczrOBgw #3FM reageer retweet
Southern change gonna come at last! Now your crosses are burning fast!quote:
Diefquote:
Woensdag al;quote:
Enz enz.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toevallig dat ze hem nu uitbrengt, op woensdag. Ze doet het erom qua MH.
quote:
ja die 5 minuten dat ik thuis benquote:
Deed ie bashen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Baas.![]()
En natuurlijk.. 90% vindt het een mooie plaat. Tuurlijk.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens, vanmorgen in de bus ook een topshow. Kind met dikke inkijk stapte uit bij het ROC, maar liet d'r pasje vallen toen ze voor mijn raam stond, nog voordat de bus wegrijdt.
Dat look
Anouk laat een scheet en het is weer megahit. Zoiets was de tweet.quote:
Dus ik moet het woord topshow weer bannen uit mijn woordenschat?quote:
Wat bedoel je eigenlijk? Dat je een waarschuwing krijgt als je dat woord noemt?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:45 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk? Dat je een waarschuwing krijgt als je dat woord noemt?
Wat is dit dan voor censuur achtige toestanden dan?quote:
Hohoho, FOK! vergelijken met N-K mag niet en is banbaar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is dit dan <> toestanden dan?
quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus ik moet het woord topshow weer bannen uit mijn woordenschat?
quote:
We vermoedden al dat deze praktijken de waarheid waren. Maar het is nu officieël bewezen. En note = waarschuwing ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:45 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk? Dat je een waarschuwing krijgt als je dat woord noemt?
Stom.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
We vermoedden al dat deze praktijken de waarheid waren. Maar het is nu officieël bewezen. En note = waarschuwing ja.
Ja dat is nogal tegenstrijdig, adje valt natuurlijk niet op dikke inkijk. Dan zijn ze te oud.quote:
En dit soort gifjes zullen ook wel niet mogen van het regime neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
We vermoedden al dat deze praktijken de waarheid waren. Maar het is nu officieël bewezen. En note = waarschuwing ja.
Louter in het VI topic.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:04 schreef alors het volgende:
[..]
En dit soort gifjes zullen ook wel niet mogen van het regime neem ik aan?
[ afbeelding ]
quote:
Neuh dan kom ik niet meer bij mijn mamaquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
NS
Opdoeken dat malle bedrijf
Veel succes met kiezen. Ik heb mijn playlist al af.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:21 schreef borisz het volgende:
Nou eens kijken welke 30 platen van de 1810 we gaan kiezen voor de 90-playlist
Ik ben gewoon lukraak gaan klikken buiten m'n 10 standaard liedjes om.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:21 schreef borisz het volgende:
Nou eens kijken welke 30 platen van de 1810 we gaan kiezen voor de 90-playlist
RIP Mex.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Den bosch is al volgestroomd met tienermeisjes en hipsters.
De tering.
Ik ben onderweg!quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De tering.
Hipstermeisjes!quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De tering.
ho heyquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De tering.
Ja. Ik klik ook redelijk random de 30 plaatjes aanquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lukraak gaan klikken buiten m'n 10 standaard liedjes om.
Zie al weer veel da'k gemist heb. Ach ja.
vooruitziende blikquote:
quote:
ok, ik stop met luisteren. waar S P naar luistert...k,an nooit goed zijn...twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 18:56:11JEWEET! RT @sjorspeter: @michielveenstra @gerardekdom Ben weer aan het luisteren. Altijd Gezellig het Weekend Ingaan! reageer retweet
Echt?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:10 schreef 3rdRock het volgende:
ok, ik stop met luisteren. waar S P naar luistert...k,an nooit goed zijn...twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 18:56:11JEWEET! RT @sjorspeter: @michielveenstra @gerardekdom Ben weer aan het luisteren. Altijd Gezellig het Weekend Ingaan! reageer retweet
ik ben bang van wel ja....quote:
Het duurde 5 volle seconde voordat ik die zin door hadquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Over bezuinigingen gesproken, de omroepen laten nu ook van zich horen: http://niet123weg.nl (wel weer duidelijk geïnspireerd op TV qua URL...)
Ik zie een aantal grote Sersjee-klassiekers ertussen staanquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lukraak gaan klikken buiten m'n 10 standaard liedjes om.
Zie al weer veel da'k gemist heb. Ach ja.
Maar dan ben ik, ik noem maar wat, Rialto nog vergeten. Hel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie een aantal grote Sersjee-klassiekers ertussen staan
voor mij niet. ik wil graag Smooth Criminal, Blood on the Dancefloor en doe Scream maarquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:47 schreef Sirolf het volgende:
MJ-dag! Dat worden 3 moeilijke keuzes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
mijn 90s-lijstje:AshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Titt'n
-edit: haha, ik zie nu dat ik Tits & Ash heb gezegd.
hahahahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ash
Titt'n
-edit: haha, ik zie nu dat ik Tits & Ash heb gezegd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/She's_the_One_(Robbie_Williams)quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:32 schreef Cee het volgende:
Ben nog steeds bezig met m'n '90s lijstje. Valt me op dat ik vandaag She's the one van Robbie Williams in de '00s top 500 van Q Music hoorde en hij ook hier in de keuzelijst staat.
Alleen jammer dat de youtube player zichtbaar bleef waardoor je de afbeelding niet in zijn geheel ziet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:36 schreef Sirolf het volgende:
Ah, m'n Social Radio-easteregg werkt. Geel scherm met PSB-gifjes als er zo'n plaat gedraaid wordt.
Hij blijft alleen wat lang hangen omdat de nowplaying-feed deze MJ-plaat niet herkend...
Dat hoorde zo, zijn verschillende, gescheiden lagen over elkaar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de youtube player zichtbaar bleef waardoor je de afbeelding niet in zijn geheel ziet.
Het is misschien handig dat je de param wmode toevoegt aan de youtube player met de value opaque.
95 overquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:22 schreef borisz het volgende:
Toch eens het iets groter aangepakt. 1810 nummers. 909 over. Per artiest één nummer overgehouden. En al enkele artiesten eruit gegooid.
Duurt trouwens wel lang dat fixen van twitter op de smsbalk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat hoorde zo, zijn verschillende, gescheiden lagen over elkaar.
Niet mijn schuld!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Duurt trouwens wel lang dat fixen van twitter op de smsbalk.
ah, een ecte ict'er! lekker afschuiven!quote:
PINOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! GESELLUG!quote:
Jippie ja jij hie ha ho!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |