SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
niet handig om online een nr te postenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef byah het volgende:
[..]
Ene Rick.
Zijn origineel dus geen kopie!!!
Bel me morgen even na 20.00 uur dan spreken we even af 0906-0611
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Wat moet hij er voor hebben dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef byah het volgende:
[..]
Ene Rick.
Bel me morgen even na 20.00 uur dan spreken we even af --
[ Bericht 1% gewijzigd door Morpheus2002 op 12-09-2013 21:38:02 ]If not now, then when.![]()
Ja weet zijn nickname niet meerquote:PI kerel, PIquote:Op donderdag 12 september 2013 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niks mee te maken. Geen warez hier, al jaren de regel dus nu ook.Teringquote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef byah het volgende:
[..]
Ene Rick.
Bel me morgen even na 20.00 uur dan spreken we even af --, maar dat ziet morph dan weer niet
[ Bericht 0% gewijzigd door Morpheus2002 op 12-09-2013 21:38:10 ]Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ja mja GTA Online begint ook pas op 1 Oktober dus we hebben genoeg tijd om eerst te fantaseren over ons eerste tochtje samen in de auto.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
is goed, moet dan nog wel een account en alles aanmakenBacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Volgens mij 80euro.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat moet hij er voor hebben dan?![]()
80, morgen ophalen. Maar staat niet meer op marktplaatsquote:Op donderdag 12 september 2013 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat moet hij er voor hebben dan?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
ik heb al plannen hoorquote:Op donderdag 12 september 2013 21:37 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja mja GTA Online begint ook pas op 1 Oktober dus we hebben genoeg tijd om eerst te fantaseren over ons eerste tochtje samen in de auto.![]()
![]()
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Byah, niet slim om je prive nummer op een openbaar forum te plaatsen.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Stond ook een 06-nummerquote:Op donderdag 12 september 2013 21:38 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar het nummer Morpheus.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
byah had bijna het goede nummer :quote:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
volgens mij was het de seksnoodlijn 06-11 jewaidsquote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
byah had bijna het goede nummer :
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Voor iemand die het woord ''patience'' in zijn profiel heeft, ben je niet erg geduldigquote:
Je kunt toch wel wachten tot dinsdagAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
doen anders heb je geen blimpquote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef JanCees het volgende:
Elke dag zeg ik tegen mezelf dat ik nog moet pre-orderen.
Toen ik een jaar of tien was ging ik mezelf altijd als vrouw voordoen op die sekslijnenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
byah had bijna het goede nummer :.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Sorry, dacht dat het 06 nummer wel kon omdat het ook in de mp advertentie stond
Zou dus zo moeten zijn
Heb een reactie van Rick:
Bel me morgen even na 20.00 uur dan spreken we even af ------![]()
Ja anders kan ik er geen gaten in knallen zodat hij neerstortquote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
lekker trollen via de telefoon in een kpn telefooncel , ik wordt oudquote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of tien was ging ik mezelf altijd als vrouw voordoen op die sekslijnen.
wats je nummer schatjequote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of tien was ging ik mezelf altijd als vrouw voordoen op die sekslijnen.
haphapquote:
dom voordoen is niet trollenquote:Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik uit een oud topic moet quotenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef gers het volgende:
[..]
volgens mij was het de seksnoodlijn 06-11 jewaidsAls dat al kan.
Maar er zijn natuurlijk genoeg mensen die hem gelijk willen spelen en daarvoor best een half of zelfs een heel uur in de rij willen staan.[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
Het punt is dat ik maandag met school begin en doordeweeks niet meer zo heel veel tijd ga hebben. Ik wil gewoon dit hele weekend spelen.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:41 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Voor iemand die het woord ''patience'' in zijn profiel heeft, ben je niet erg geduldig
Je kunt toch wel wachten tot dinsdag
If not now, then when.![]()
ik heb trouwens het idee dat het alleen maar kan tegenvallen gezien de hype
Ik ga trouwens naar die nachtrelease van de GM. Maar ik ga hem pas dinsdag spelen, en niet als een of andere mafkees de hele nacht doorhalen.
De enige reden waarom ik naar de nachtrelease ga is omdat ik dan dinsdagmorgen meteen kan spelen, en niet weer mijn huis uit moet.![]()
Gewoon in winkel halen manquote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef JanCees het volgende:
Elke dag zeg ik tegen mezelf dat ik nog moet pre-orderen.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Kan heel goed kloppenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:47 schreef gers het volgende:
ik heb trouwens het idee dat het alleen maar kan tegenvallen gezien de hype
Voor velen zal het teleurstellend zijn ja. hopelijk niet voor mir
Moderator DIG
Heb zonet de trailer bekeken. Het ziet er ontzettend mooi uit maar het is niets voor mij. Na Gta Vice City hebben ze de snelheid en simpelheid eruit gehaald. Het is te realistisch geworden. GTA4 online was wel erg leuk. Maar zo fucking traag allemaal.![]()
Nu begint het wel weer te hypenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:49 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus fucking christ![]()
Hoe snel gaan deze topicsGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Daar komt 'ieieieieiquote:Op donderdag 12 september 2013 21:49 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus fucking christ![]()
Hoe snel gaan deze topics
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Dit topic zorgt er wel weer voor dat ik van 16 naar 19 posts per dag ga op ongeveer 5000 posts
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:50 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Daar komt 'ieieieiei
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Als ik kijk naar die trailer van Rockstar over het multiplayer gedeelte, dan lijkt de snelheid er goed in te zitten. De gameplay ziet er een stuk 'smoother' uit dan in GTA IV.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:50 schreef Antaris het volgende:
Heb zonet de trailer bekeken. Het ziet er ontzettend mooi uit maar het is niets voor mij. Na Gta Vice City hebben ze de snelheid en simpelheid eruit gehaald. Het is te realistisch geworden. GTA4 online was wel erg leuk. Maar zo fucking traag allemaal.![]()
ik post ook iets meer, zit op 2K en ben mei geregistreerdquote:Op donderdag 12 september 2013 21:51 schreef _NZT_ het volgende:
Dit topic zorgt er wel weer voor dat ik van 16 naar 19 posts per dag ga op ongeveer 5000 posts
Moderator DIG
Misschien is Saints Row iets meer voor jou?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:50 schreef Antaris het volgende:
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:48 schreef Shadeauw het volgende:
Ik ga trouwens naar die nachtrelease van de GM. Maar ik ga hem pas dinsdag spelen, en niet als een of andere mafkees de hele nacht doorhalen.
De enige reden waarom ik naar de nachtrelease ga is omdat ik dan dinsdagmorgen meteen kan spelen, en niet weer mijn huis uit moet.!
![]()
Meld je je de dinsdag ziek?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:48 schreef Shadeauw het volgende:
De enige reden waarom ik naar de nachtrelease ga is omdat ik dan dinsdagmorgen meteen kan spelen, en niet weer mijn huis uit moet.![]()
![]()
Dinsdag vrijquote:Op donderdag 12 september 2013 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meld je je de dinsdag ziek?![]()
![]()
gelukkig dat ik dinsdag maar een uurtje les heb![]()
Dat is nu ook alweer 90 jaar terugquote:Op donderdag 12 september 2013 21:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Al die kinderen die helemaal losgaan op die hacker.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb de hele week maar vrij genomen
Moderator DIG
wow worden er posts verwijderd ofzo?ik moest hele tijd naar boven scrollen anders kon ik niets lezen
![]()
Ik hoop dat je een zzp'er bentquote:Op donderdag 12 september 2013 21:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb de hele week maar vrij genomen
zal je baas blij mee zijn, krijg je straks het hele jaar vrijAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
http://instagram.com/jsticks111
Had helemaal niet gezien dat die vent weer een nieuw account had.
http://instagram.com/p/eK1R3Zpoia/
Dit spel is in ieder geval knakengeil. Grove Street.![]()
![]()
Wat is dit topic streng zeg, ben ik niet gewend in het FUT topic..
Van de 1600 topics gaan er 36 over voetbal
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wow, is die gast nog steeds aan het posten?!quote:Op donderdag 12 september 2013 22:01 schreef Panzermaus het volgende:
Dit spel is in ieder geval knakengeil. Grove Street.
Die had wat inkomsten kunnen genereren aan ads als die eerder slim was.
Maar aangezien hij met z'n Xbox online GTA 5 ging spelen, denk ik dat hij niet zo slim is.
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
je doet alsof je m al hebtquote:
Nep ben ik bang..quote:Op donderdag 12 september 2013 22:01 schreef Panzermaus het volgende:
Dit spel is in ieder geval knakengeil. Grove Street.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:09 schreef JessedeK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt wel heel echt anders hoor, ook met de screens enzo lijkt er wel opquote:He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Klopt, dat met die ads dacht ik ook al.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:06 schreef Giester het volgende:
[..]
Wow, is die gast nog steeds aan het posten?!
Die had wat inkomsten kunnen genereren aan ads als die eerder slim was.
Maar aangezien hij met z'n Xbox online GTA 5 ging spelen, denk ik dat hij niet zo slim is.![]()
http://www.instagram.com/jsticks111
http://www.facebook.com/jsticks11
Hij is weer volop actief, sommige uploads zijn nog maar een paar minuten oud. Ook met een console ban kun je nog gewoon offline spelen. Vind het ook niet erg om op deze manier alvast een sneak peek van gameplay zonder spoilers te zien, het wachten is nu wel leuk geweest.![]()
![]()
Dat ziet er best gay uit, die kerel 'zweeft' over de auto heenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:09 schreef Edwinuss het volgende:
http://instagram.com/p/eLEXpRQy8J/#
New video!![]()
Sowieso plank gas geven wanneer er iemand oversteekt
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Zolang de filmpjes maar nieuw en echt zijn maakt het me niet uit wie ze post. Die shit is overal nu.quote:![]()
slomo hequote:Op donderdag 12 september 2013 22:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat ziet er best gay uit, die kerel 'zweeft' over de auto heen![]()
Sowieso plank gas geven wanneer er iemand oversteekt![]()
Het is gewoon realistisch hor?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sowieso plank gas geven wanneer er iemand oversteektEvery war is different, every war is the same.![]()
Waarom neemt die gast alles op met een aardappel?
Als je dan toch de eerste persoon op deze aardbol bent die GTAV mag spelen zorg dat je een capturecard hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:14 schreef SoldMayor het volgende:
Als je dan toch de eerste persoon op deze aardbol bent die GTAV mag spelen zorg dat je een capturecard hebt.![]()
![]()
Hij is een of andere bruine stoner die de game via een wild vriendje heeft. Waarschijnlijk kan hij nog niet eens Windows Movie Maker gebruiken als zijn leven er vanaf zou hangen.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:14 schreef SoldMayor het volgende:
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:14 schreef SoldMayor het volgende:
120 dollar betalen om hem een weekend eerder te spelenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:15 schreef Niek. het volgende:
Iemand op Reddit met de game beantwoord vragen:
http://www.reddit.com/r/g(...)_just_got_gta_v_ama/![]()
![]()
Dan nog zou die bestanden van zijn computer kunnen versturen naar zijn telefoon.quote:
Aangezien je zo alleen shit kunt oploaden op istagram.![]()
Hij rolt gewoon over die auto heen hoor. Dat het wat sneller had gemogen ben ik met je eens.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sowieso plank gas geven wanneer er iemand oversteekt
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
afhankelijk van je salaris is dat het best waard. voor veel mensen is 120 dollar een uurtje werken.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
120 dollar betalen om hem een weekend eerder te spelen![]()
Dat is 90 euro, betaal je dus ongeveer 30 euro meer voor 5 dagen eerder spelen. Zou ik niet doen iddquote:Op donderdag 12 september 2013 22:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
120 dollar betalen om hem een weekend eerder te spelenDit is gewoon raar :l![]()
Waard om in de gaten te houden. Hij wil het live streamen straks. Heb het vermoeden dat het zo'n 50 seconden goed gaat.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:15 schreef Niek. het volgende:
Iemand op Reddit met de game beantwoord vragen:
http://www.reddit.com/r/g(...)_just_got_gta_v_ama/Digo![]()
Dan Houser on Grand Theft Auto 5, metaphysics and the power of three
http://www.polygon.com/20(...)d-the-power-of-three![]()
Het is in slowmo..quote:Op donderdag 12 september 2013 22:17 schreef budvar het volgende:
[..]
Hij rolt gewoon over die auto heen hoor. Dat het wat sneller had gemogen ben ik met je eens.Every war is different, every war is the same.![]()
Justin.tv plus ww gaat denk ik niet zo snel downquote:Op donderdag 12 september 2013 22:19 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Waard om in de gaten te houden. Hij wil het live streamen straks. Heb het vermoeden dat het zo'n 50 seconden goed gaat.![]()
Hij zegt toch dat z'n camera crappy is. Verwacht er niet veel van.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:19 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Waard om in de gaten te houden. Hij wil het live streamen straks. Heb het vermoeden dat het zo'n 50 seconden goed gaat.If not now, then when.![]()
Loopt al een livestream, maar dat heeft met met dat illegale gebeuren te makenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:19 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Waard om in de gaten te houden. Hij wil het live streamen straks. Heb het vermoeden dat het zo'n 50 seconden goed gaat.
https://www.facebook.com/jsticks11
36 minuten geleden actief op FB.
nu al 1000+ likes.![]()
Die boy gaat hard jwz! #swagger #GTAV #zemma #bezem
![]()
![]()
zijn instagram was al gehackedquote:Op donderdag 12 september 2013 22:22 schreef SoldMayor het volgende:
https://www.facebook.com/jsticks11
36 minuten geleden actief op FB.
nu al 1000+ likes.![]()
Die boy gaat hard jwz! #swagger #GTAV #zemma #bezem
Going to record some gameplay now and tomorrow, video should be up in the next few days
Dat is dus waardeloos...![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:23 schreef Niek. het volgende:
Going to record some gameplay now and tomorrow, video should be up in the next few days
Dat is dus waardeloos...heb je geen kut aan dus. Kan het morgen ook wel doen, maar dan zijn er toch zat
![]()
Ik kom naar je toe morgen.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
heb je geen kut aan dus. Kan het morgen ook wel doen, maar dan zijn er toch zat
Dat weet je het vast.
Zet de koffie en kebab maar alvast klaar.![]()
Wie zegt dat? De streamer gaat nou van Justin.tv naar FMLE of zo....quote:Op donderdag 12 september 2013 22:23 schreef Niek. het volgende:
Dat is dus waardeloos...Digo![]()
Dit was van die stoner van instagram, die nu op facebook zit.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:25 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wie zegt dat? De streamer gaat nou van Justin.tv naar FMLE of zo....![]()
Dit is geen SC, de FUT reeks wel. Enkel GTA V hier.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:03 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is dit topic streng zeg, ben ik niet gewend in het FUT topic..
Van de 1600 topics gaan er 36 over voetbalNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Hangt er vanaf, legaal of illegaalquote:Op donderdag 12 september 2013 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben sowieso benieuwd wie hem hier als eerste heeft.
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:26 schreef rickyszz het volgende:
Vandaar dat al die filmpjes op Vine worden gepost omdat ''Vine''Wood![]()
Je hebt een punt hier
![]()
Ik heb hem eigenlijk stiekem al liggen.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben sowieso benieuwd wie hem hier als eerste heeft.
Maar durf niet te spelen omdat ik bang ben om gebanned te worden![]()
![]()
Ik ben 4 jaar geleden deze legendarische topic begonnen.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is geen SC, de FUT reeks wel. Enkel GTA V hier.
Nu tijd om SC van te maken.
Gr gr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ben 4 jaar geleden deze legendarische topic begonnen.
Gr gr.Je geeft het antwoord zelf alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Uiteraard legaal.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, legaal of illegaalIf not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je geeft het antwoord zelf al![]()
![]()
FMLE is geen website, dat is een programma. (ook wel Adobe Flash Media Live Encoder )quote:Op donderdag 12 september 2013 22:25 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wie zegt dat? De streamer gaat nou van Justin.tv naar FMLE of zo....Every war is different, every war is the same.![]()
Nah, we hebben gewoon het misfortuin dat de mensen zoals jsticks11 niet hele heldere lichten zijn. Die kunnen meestal op technisch gebied niet meer dan een beetje Facebooken, Twitteren en Instagrammen met hun matties.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:26 schreef rickyszz het volgende:
Vandaar dat al die filmpjes op Vine worden gepost omdat ''Vine''Wood![]()
Zodra iemand met een beetje kennis die game heeft, belandt hij binnen no time op torrentsites.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:28 schreef dekkered het volgende:
http://www.justin.tv/mariokart_stream#/w/6819297536![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ben 4 jaar geleden deze legendarische topic begonnen.
Gr gr.Dat was jij jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vast wel iemand dit weekend of maandagquote:
http://www.justin.tv/mariokart_stream#/w/6819297536
yes lekker old school MK64quote:Op donderdag 12 september 2013 22:28 schreef dekkered het volgende:
Is de stream.![]()
![]()
Is de stream.![]()
Van lage kwaliteit, ga eerste deel niet kijken.![]()
Hij heeft zelf gezegt, ik ga streamen via mijn webcam dus dan moet je niet verwachten dat het ultra kwalliteit is.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]![]()
Van lage kwaliteit, ga eerste deel niet kijken.Every war is different, every war is the same.![]()
WATgodverdomme wat een kutdienst.
Paar seconden van een heist gezien. Die streaming site wil nu geld zien om langer te kijken.![]()
![]()
Deze reeks gaat sneller dan een lunch uit een anorexia patiënt
is PS3 stream btwTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
ik kan nu nog steeds kijken?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:30 schreef Panzermaus het volgende:
Paar seconden van een heist gezien. Die streaming site wil nu geld zien om langer te kijken.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hij heeft het spel toch net? Dan zit er sowieso een eerste verplichte missie in.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:31 schreef Niek. het volgende:
Lame dat hij missies speelt, dat is een grote spoiler, had liever freeroam gezien.![]()
ik weet niet wat of jij doet maar ik krijg niks. Misschien een addblocker installeren dan. (dat gebruik ik dus)quote:Op donderdag 12 september 2013 22:30 schreef Panzermaus het volgende:
Paar seconden van een heist gezien. Die streaming site wil nu geld zien om langer te kijken.Every war is different, every war is the same.![]()
Heb je een Justin.tv account?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik kan nu nog steeds kijken?![]()
Iedere keer refreshen, wel iedere keer reclame ook, maar je kan wat delen zienquote:Op donderdag 12 september 2013 22:30 schreef Panzermaus het volgende:
Paar seconden van een heist gezien. Die streaming site wil nu geld zien om langer te kijken.![]()
Same here!quote:Op donderdag 12 september 2013 22:30 schreef Panzermaus het volgende:
Paar seconden van een heist gezien. Die streaming site wil nu geld zien om langer te kijken.
F5!
Nope, kreeg hem nu pas. Ineens betalenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je een Justin.tv account?!
Justin.tv is dan wel heel erg achteruit gegaan.
Twitch.tv heeft niet van dit soort onzin maar is wel van de zelfde maker/uitgeverEvery war is different, every war is the same.![]()
Doe eens linkje geven dan...quote:Op donderdag 12 september 2013 22:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Iedere keer refreshen, wel iedere keer reclame ook, maar je kan wat delen zienDigo![]()
FAKEEEEEEE!!!1!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 september 2013 22:34 schreef Niek. het volgende:
Gameplay, volgens mij al eerder gepost.![]()
Nee hoor, vandaag nog geen gameplay gezien.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:34 schreef Niek. het volgende:
Gameplay, volgens mij al eerder gepost.
Thanks!
Die is straks ook al weer offline. Rockstar is behoorlijk gefocust op youtube.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:34 schreef Niek. het volgende:
Gameplay, volgens mij al eerder gepost.Every war is different, every war is the same.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:34 schreef Shadeauw het volgende:
Lol, failde hij nou net de eerste missie?!
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:34 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Doe eens linkje geven dan...quote:Op donderdag 12 september 2013 22:28 schreef dekkered het volgende:
Is de stream.![]()
Je moet rockstar toestemming vragen om hun game op youtube te plaatsen zelfs als hij in de schappen ligtquote:Op donderdag 12 september 2013 22:35 schreef dekkered het volgende:
[..]
Die is straks ook al weer offline. Rockstar is behoorlijk gefocust op youtube.![]()
![]()
![]()
Spoor hem op, verkracht hem, maak hem dood en jat z'n game meequote:Op donderdag 12 september 2013 22:35 schreef dolf1010 het volgende:
Er is nu gewoon iemand GTA V aan het spelen, en wij maar wachtenIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Heel erg iddquote:Op donderdag 12 september 2013 22:36 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een kankerdienst dat Justin.tv.![]()
Fixedquote:Op donderdag 12 september 2013 22:36 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een kanjerdienst dat Justin.tv.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Gewoon slim van die gozer, zijn genoeg gekken die gaan betalen en stel dat hij 25 procent krijgt...quote:Op donderdag 12 september 2013 22:36 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een kankerdienst dat Justin.tv.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
erg he ik ga het gewoon vergeten verder tot maandag =pquote:Op donderdag 12 september 2013 22:35 schreef dolf1010 het volgende:
Er is nu gewoon iemand GTA V aan het spelen, en wij maar wachten![]()
Heeft hem zelf uitgezet.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:36 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een kankerdienst dat Justin.tv.Digo![]()
Ligt aan land? Andere mensen kijken nog welquote:Op donderdag 12 september 2013 22:36 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een kankerdienst dat Justin.tv.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Zo werkt dat niet. Dit was de domste site die hij had kunnen kiezen en hij lijkt het niet eens door te hebben.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gewoon slim van die gozer, zijn genoeg gekken die gaan betalen en stel dat hij 25 procent krijgt...![]()
Ja maar dan zijn ze er minder op gefocust. nu proberen ze alles nog zo snel mogelijk offline te krijgen.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet rockstar toestemming vragen om hun game op youtube te plaatsen zelfs als hij in de schappen ligt
Every war is different, every war is the same.![]()
Heel even dan...quote:Op donderdag 12 september 2013 22:37 schreef Giester het volgende:
Hij is offline ofzo.
Was even leuk, haha.![]()
gelukkig werk twitch stream wel!
![]()
![]()
![]()
Bij twitch.tv kan je geld krijgen. bij Justin.tv niet helemaal niet op een net nieuw aangemaakt account.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gewoon slim van die gozer, zijn genoeg gekken die gaan betalen en stel dat hij 25 procent krijgt...Every war is different, every war is the same.![]()
Goh je zou het niet zeggen, zijn mensen nou echt zo dom om dit niet zelf te bedenken?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:37 schreef Niek. het volgende:
edit5: alright apparently streaming unreleased games is illegal so i shut it down.
Einde stream![]()
Link dan jonge?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hogger!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Hier twee nieuwe:
http://instagram.com/p/eLHy9Ywyw9/
http://instagram.com/p/eLII7tQyxk/
Stad ziet er echt awesome uit btw.If not now, then when.![]()
Paas linkje dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij stottert wel als de halve garequote:Op donderdag 12 september 2013 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier twee nieuwe:
Stad ziet er echt awesome uit btw.Digo![]()
Content from this channel has been removed at the request of the copyright holder. If you're feeling adventurous, start broadcasting and fill this space with your live video.
Rockstar![]()
![]()
This channel is closed
Broadcast Content from this channel has been removed at the request of the copyright holder. If you're feeling adventurous, start broadcasting and fill this space with your live video.
Justin.tv grijpt snel in!![]()
Schokt wel als de ziekte. Is dat zijn crappy telefoon of de game zelf?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier twee nieuwe:
Stad ziet er echt awesome uit btw.![]()
Da's het filmpje gok ik zo.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:40 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hij stottert wel als de halve gare![]()
Gameplay in de nacht ziet er wel nice uit, moet ik zeggen, met de reflectie van de koplampen en straatlantaarns op het wegdek.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier twee nieuwe:
Rockstar grijpt snel in.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:41 schreef Niek. het volgende:
This channel is closed
Broadcast Content from this channel has been removed at the request of the copyright holder. If you're feeling adventurous, start broadcasting and fill this space with your live video.
Justin.tv grijpt snel in!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Bizar, wat een product.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier twee nieuwe:
![]()
Ik neem aan de telefoon. Ik denk niet dat R* een schokkerige game released.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:41 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Schokt wel als de ziekte. Is dat zijn crappy telefoon of de game zelf?If not now, then when.![]()
Laten we het hopenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik neem aan de telefoon. Ik denk niet dat R* een schokkerige game released.![]()
![]()
Ik word ook helemaal gestressed van dit soort situaties.Overal linkjes, afbeeldingen, videos en fakers en weet ik het.
MOET. ALLES. ZIEN.
En dan niet de zelfbeheersing hebben om te denken "fuck dit, dinsdag speel ik het ook".![]()
![]()
![]()
Is PS3 footage vandaar, bij de Xbox was dat probleem niet.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Knip je internet kabel door, en dan zorgen dat dinsdag een nieuwe wordt geleverdquote:Op donderdag 12 september 2013 22:44 schreef Panzermaus het volgende:
Ik word ook helemaal gestressed van dit soort situaties.Overal linkjes, afbeeldingen, videos en fakers en weet ik het.
MOET. ALLES. ZIEN.
En dan niet de zelfbeheersing hebben om te denken "fuck dit, dinsdag speel ik het ook".
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Stad ziet er echt gaaf uit. Maar waarom je telkens dwars door die planten heen kan rijden....
Had Rockstar met hun "ongekende wildernis in GTA V" best wel wat meer moeite in mogen steken.
Ook raar als je straks aan het bergwandelen bent dat je overal dwars door heen loopt.Digo![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier twee nieuwe:
En ook lekker druk op de snelweg.[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Ik snap je punt niet echt. IRL kun je toch ook door planten rijden, of bedoel je dat planten 'onzichtbaar' zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:44 schreef Tropanzia het volgende:
Stad ziet er echt gaaf uit. Maar waarom je telkens dwars door die planten heen kan rijden....
Had Rockstar met hun "ongekende wildernis in GTA V" best wel wat meer moeite in mogen steken.
Ook raar als je straks aan het bergwandelen bent dat je overal dwars door heen loopt.If not now, then when.![]()
Hij verwacht physics dat ieder grassprietje mee geeft, ipv doen alsof het er niet staat.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet echt. IRL kun je toch ook door planten rijden, of bedoel je dat planten 'onzichtbaar' zijn.
Heeft GTA nooit gehad en is nog nooit storend geweest.![]()
Dat ze niet meebewegen denk ik, dat je er doorheen rijdtquote:Op donderdag 12 september 2013 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet echt. IRL kun je toch ook door planten rijden, of bedoel je dat planten 'onzichtbaar' zijn.Women with dicks and weak men with vaginas.
Panzermaus, zet wel je volume uit
Idd, nooit een probleem geweest bij GTA.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij verwacht physics dat ieder grassprietje mee geeft, ipv doen alsof het er niet staat.
Heeft GTA nooit gehad en is nog nooit storend geweest.
Maar maybe wel iets voor next-gen.
Ik bedoel dat er erg grote bosjes zijn die erg nep zijn gemaakt. Als een gekleurde wolk.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet echt. IRL kun je toch ook door planten rijden, of bedoel je dat planten 'onzichtbaar' zijn.
Niet handig om achter te schuilen.
Had mooier kunnen zijn.
Maar boeit niet zo veel. Game is vooralsnog klasse.Digo![]()
Oh vast wel ja, maar zeuren om dit soort shizzle terwijl je eens moet kijken wat the hell er wel niet veranerd is, vind ik een beetje triest.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:48 schreef Giester het volgende:
[..]
Idd, nooit een probleem geweest bij GTA.
Maar maybe wel iets voor next-gen.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Panzermaus, zet wel je volume uitlink?
Zal wel meevallen denk ik. Alles wat we tot nu gezien hebben is low-quality footage.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:49 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er erg grote bosjes zijn die erg nep zijn gemaakt. Als een gekleurde wolk.
Niet handig om achter te schuilen.
Had mooier kunnen zijn.
Maar boeit niet zo veel. Game is vooralsnog klasse.If not now, then when.![]()
Als de mens niks meer te zeiken heeft, dan selfdestruct de aarde.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh vast wel ja, maar zeuren om dit soort shizzle terwijl je eens moet kijken wat the hell er wel niet veranerd is, vind ik een beetje triest.
Tjah; ik vind het leuk.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh vast wel ja, maar zeuren om dit soort shizzle terwijl je eens moet kijken wat the hell er wel niet veranerd is, vind ik een beetje triest.Digo![]()
Bedankt.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)mf2NnnbDuLNN4J_o.flv
die mario kart stream![]()
![]()
Is 1ste missie volgens mijquote:
Maar hoe werkt de politie nu exact dan? Bij SA was het zo dat als je vanaf een dak van een flat iemand neerschoot met een geweer wisten ze gelijk waar ik zat
is geen stream, iemand heeft opgenomenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, zet m aan en wacht wel tot hij weer aan het free-roamen is.
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)mf2NnnbDuLNN4J_o.flv
die mario kart stream
En de tow-truck. Kan niet wachten om weer 10 van die trucks achter elkaar te koppelen om vervolgens die berg op te rijden.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:
De reusachtige kiepwagen uit San Andreas zit weer in het spel.
Wauw, de auto land op het dak en ontploft.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:51 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://instagram.com/p/eLJddeQyzk/#
Digo![]()
Eindelijk BOOM!quote:Op donderdag 12 september 2013 22:51 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://instagram.com/p/eLJddeQyzk/#
Iedere individu heeft een line of sight. (auto's en poppetjes, geen idee of de auto ook telt wanneer er geen josti in zit maar goed ) Dus je bent in staat om je echt te verstoppen tussen de wouten als het ware, als je maar niet gespot wordt.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar hoe werkt de politie nu exact dan? Bij SA was het zo dat als je vanaf een dak van een flat iemand neerschoot met een geweer wisten ze gelijk waar ik zat![]()
Leuk dat ze weer WASTED gebruikenquote:
Ik hoop toch echt dat bij mijn auto niet daar het dak zit..quote:Op donderdag 12 september 2013 22:53 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wauw, de auto land op het dak en ontploft.Every war is different, every war is the same.![]()
Juist! Ze moeten dat ook gebruiken als je je kapot kan zuipen!quote:Op donderdag 12 september 2013 22:54 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Leuk dat ze weer WASTED gebruiken
Het wordt minder serieus, dus, 10 x meer vermakelijker dan IV.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:54 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Leuk dat ze weer WASTED gebruikenDigo![]()
Zou wel treurig zijn als dat gebeurt.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:55 schreef SoldMayor het volgende:
We moeten wel topic 100 halen voordat het dinsdag is he.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dat gaan we niet reddenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:55 schreef SoldMayor het volgende:
We moeten wel topic 100 halen voordat het dinsdag is he.![]()
![]()
Oké. Het was meer de voorlamp.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat bij mijn auto niet daar het dak zit..Digo![]()
Leuk juist, topic 100 en gaat pas weer open zodra iemand hem heeftquote:Op donderdag 12 september 2013 22:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zou wel treurig zijn als dat gebeurd.![]()
Ik zal vaak op de manier doodgaan denk ik.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:53 schreef Edwinuss het volgende:
http://instagram.com/p/eLJddeQyzk/
Lukt ook nooit. Tenzij het heel GTA 5 één grote troll-actie blijkt te zijn of zo.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zou wel treurig zijn als dat gebeurd.Digo![]()
Nou... Dit is al het 4e topic van vandaag.quote:
En nummertje 68 gaan we sowieso nog halen vandaag."Thats how we roll in the Shire!"![]()
als je in t echt zo crasht dan ben je al mors dood hor.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:55 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Oké. Het was meer de voorlamp.Every war is different, every war is the same.![]()
Hij staat er nog steeds op http://link.marktplaats.nl/718405566
Morgen allemaal naar Den Haag jongens!If not now, then when.![]()
Xbox360 volgens mij.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
http://instagram.com/p/eLJddeQyzk/# Weet iemand of dit PS3 of 360 is?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Xbox. Kijk z'n Insta account maarquote:Op donderdag 12 september 2013 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
http://instagram.com/p/eLJddeQyzk/# Weet iemand of dit PS3 of 360 is?![]()
Net als in IVquote:Op donderdag 12 september 2013 22:54 schreef Giester het volgende:
[..]
Juist! Ze moeten dat ook gebruiken als je je kapot kan zuipen!
ps3 denk ik. zie het begin heb je rechts onder het start knopje van playstationquote:Op donderdag 12 september 2013 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
http://instagram.com/p/eLJddeQyzk/# Weet iemand of dit PS3 of 360 is?
edit: is tekst sorryEvery war is different, every war is the same.![]()
Nu is het ineens PS3quote:Op donderdag 12 september 2013 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Morgen allemaal naar Den Haag jongens!![]()
![]()
!
Hele rij voor zijn deurquote:Op donderdag 12 september 2013 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Morgen allemaal naar Den Haag jongens!![]()
![]()
Waarschijnlijk wel. Behalve dan dat je auto als een gevulde kalkoen op 300 graden uit elkaar knapt.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:56 schreef dekkered het volgende:
[..]
als je in t echt zo crasht dan ben je al mors dood hor.Digo![]()
Minder serieus + Realistischer =quote:Op donderdag 12 september 2013 22:55 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Het wordt minder serieus, dus, 10 x meer vermakelijker dan IV.
dat is dan weer nep vergeleken met het andere filmpje.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Weer een nieuwe:
http://instagram.com/p/eLK0f9Qy1v/Every war is different, every war is the same.![]()
Hij heeft geen whatsapp, jammer genoeg.quote:Schade ziet er prima uit als ik het zo zie.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Weer een nieuwe:
http://instagram.com/p/eLK0f9Qy1v/
Wegen zijn wel lekker druk!![]()
Kijk hoe druk het is op die snelweg. Op die andere instramnegert leek alles behoorlijk leeg. Hier niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Weer een nieuwe:
En het ziet niceeeeeeeeeeee uit.![]()
![]()
Mooi hoe dat gras/modder opspatquote:Op donderdag 12 september 2013 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Weer een nieuwe:
![]()
![]()
volgens mij heeft hij ps3quote:Op donderdag 12 september 2013 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Weer een nieuwe:
Wegen zijn wel lekker druk!
En wel schademodellen!quote:Op donderdag 12 september 2013 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Weer een nieuwe:
auto deuken zijn toch vrij realistisch?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Weer een nieuwe:
Motor is het eerste wat de grond raakt.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:53 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wauw, de auto land op het dak en ontploft.
En dan nog.. who gives a hoot..Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
volgens mij dezelfde gast van vanmiddag, en dat was xboxquote:Op donderdag 12 september 2013 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij heeft geen whatsapp, jammer genoeg.
[..]
Schade ziet er prima uit als ik het zo zie.
Bob Ross stijlquote:Op donderdag 12 september 2013 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Die kleuren en dat landschap, wat een detail.
Mijn hype was enorm, groter dan bij IV.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Weer een nieuwe:
Maar dit maakt het keer 99999![]()
![]()
![]()
Hij rijdt dwars door alle bosjes ik vind dat niet kunnen!!!!!111!!quote:Op donderdag 12 september 2013 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Weer een nieuwe:
![]()
Digo![]()
Dit, ik wil in kunstmatige coma tot dinsdag want ik kan gewoon niet meer wachtenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mijn hype was enorm, groter dan bij IV.
Maar dit maakt het keer 99999![]()
![]()
Maar wat een bout filmpje.. half om half donuts draaien, met een halve seconden snelweg verkeer in beeld..quote:Op donderdag 12 september 2013 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Weer een nieuwe:
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Toch wel een klein beetje medelijden met Chevy dat er nog geen filmpjes zijn van honden die aangereden worden.
Klein beetje maar hoor, voor de rest is 't natuurlijk gewoon triest.![]()
Tja, daar was hij snelweg.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:02 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Maar wat een bout filmpje.. half om half donuts draaien, met een halve seconden snelweg verkeer in beeld.."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik wacht al sinds de 1e fucking trailer..quote:Op donderdag 12 september 2013 23:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit, ik wil in kunstmatige coma tot dinsdag want ik kan gewoon niet meer wachten
Heb 'gelukkig' een druk schema tot zondagavond..![]()
F5'en?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wacht al sinds de 1e fucking trailer..
Heb 'gelukkig' een druk schema tot zondagavond.."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Dan koop je `m niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:02 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hij rijdt dwars door alle bosjes ik vind dat niet kunnen!!!!!111!!
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Wat een bazengame.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Die kleuren en dat landschap, wat een detail.![]()
![]()
Morgen - dagje college
Zaterdag - dagje werken
Zondag - uitslapen en fut14 webapp
Maandag - college en werken
Dinsdag - vrij
Begin nou inderdaad te twijfelen.quote:
Ik denk dat ik morgen met een spandoek bovem de A1 ga staan. "Koop GTA V niet, de bosjes zijn nep!"Digo![]()
wat een deuken man, we zijn terug in de gta 3 eraquote:Op donderdag 12 september 2013 23:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
auto deuken zijn toch vrij realistisch?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:06 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Begin nou inderdaad te twijfelen.
Ik denk dat ik morgen met een spandoek bovem de A1 ga staan. "Koop GTA V niet, de bosjes zijn nep!"
Qua vonkjes wel een beetje hè.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wat een deuken man, we zijn terug in de gta 3 eraDigo![]()
Ongekend ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat zitten al die mongolen toch te zeuren op dat schademodel.
Waarom zouden ze dat er uit gaan halen?![]()
![]()
meh was een eerder filmpje waar het er niet uit zag dusjaquote:Op donderdag 12 september 2013 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wat een deuken man, we zijn terug in de gta 3 eraWomen with dicks and weak men with vaginas.
mensen willen dat hun auto totaal naar de klote is na 1 keer botsen. lekker veel busted!quote:Op donderdag 12 september 2013 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat zitten al die mongolen toch te zeuren op dat schademodel.Every war is different, every war is the same.![]()
The Shrubbery is a Lie!quote:Op donderdag 12 september 2013 23:06 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Begin nou inderdaad te twijfelen.
Ik denk dat ik morgen met een spandoek bovem de A1 ga staan. "Koop GTA V niet, de bosjes zijn nep!"Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
je bedoelt wastedquote:Op donderdag 12 september 2013 23:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
mensen willen dat hun auto totaal naar de klote is na 1 keer botsen. lekker veel busted!Women with dicks and weak men with vaginas.
Wtf houdt iedereen zich bezig met iets als schade
Moderator DIG
ik bedoel dat als je 1 keer crasht tijdens een achtervolging dat de politie je zo te pakken heeft.quote:Every war is different, every war is the same.![]()
Ja zoiets ja, je ziet toch duidelijk schade?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
mensen willen dat hun auto totaal naar de klote is na 1 keer botsen. lekker veel busted!![]()
![]()
Realisme etc.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wtf houdt iedereen zich bezig met iets als schade
Zat ook in GTA 4 en was een toffe feature.![]()
Auto botst zachtjes tegen een andere auto aan:quote:Op donderdag 12 september 2013 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat zitten al die mongolen toch te zeuren op dat schademodel.
"omg geen scade model!"
Auto ontploft "OMG onrealistisch!"
Nooit goed mang, nooit goewd.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Zo te zien hebben ze het uit de voorruit vliegen bij een harde botsing eruit gehaald. Was soms wel frustrerend in GTA IV met dat lilliputtergejank van Niko.![]()
Tssss. Talk to my hand loser. Mijn vader is schade-specialist dus dat is wel degelijk belangrijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wtf houdt iedereen zich bezig met iets als schadeDigo![]()
Ik vraag het me af of het echt minder is geworden, in IV ging het ook wel erg gemakkelijk. Lekker boeiend als het net wat minder is, er zit voldoende schade in. Dat de geluiden zijn verbeterd vind ik een veel belangrijker punt.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Realisme etc.
Zat ook in GTA 4 en was een toffe feature.![]()
En werkt zeker bij carglass?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:10 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Tssss. Talk to my hand loser. Mijn vader is schade-specialist dus dat is wel degelijk belangrijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: