SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
niet handig om online een nr te postenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef byah het volgende:
[..]
Ene Rick.
Zijn origineel dus geen kopie!!!
Bel me morgen even na 20.00 uur dan spreken we even af 0906-0611
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Wat moet hij er voor hebben dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef byah het volgende:
[..]
Ene Rick.
Bel me morgen even na 20.00 uur dan spreken we even af --
[ Bericht 1% gewijzigd door Morpheus2002 op 12-09-2013 21:38:02 ]If not now, then when.![]()
Ja weet zijn nickname niet meerquote:PI kerel, PIquote:Op donderdag 12 september 2013 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niks mee te maken. Geen warez hier, al jaren de regel dus nu ook.Teringquote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef byah het volgende:
[..]
Ene Rick.
Bel me morgen even na 20.00 uur dan spreken we even af --, maar dat ziet morph dan weer niet
[ Bericht 0% gewijzigd door Morpheus2002 op 12-09-2013 21:38:10 ]Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ja mja GTA Online begint ook pas op 1 Oktober dus we hebben genoeg tijd om eerst te fantaseren over ons eerste tochtje samen in de auto.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
is goed, moet dan nog wel een account en alles aanmakenBacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Volgens mij 80euro.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat moet hij er voor hebben dan?![]()
80, morgen ophalen. Maar staat niet meer op marktplaatsquote:Op donderdag 12 september 2013 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat moet hij er voor hebben dan?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
ik heb al plannen hoorquote:Op donderdag 12 september 2013 21:37 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja mja GTA Online begint ook pas op 1 Oktober dus we hebben genoeg tijd om eerst te fantaseren over ons eerste tochtje samen in de auto.![]()
![]()
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Byah, niet slim om je prive nummer op een openbaar forum te plaatsen.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Stond ook een 06-nummerquote:Op donderdag 12 september 2013 21:38 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar het nummer Morpheus.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
byah had bijna het goede nummer :quote:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
volgens mij was het de seksnoodlijn 06-11 jewaidsquote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
byah had bijna het goede nummer :
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Voor iemand die het woord ''patience'' in zijn profiel heeft, ben je niet erg geduldigquote:
Je kunt toch wel wachten tot dinsdagAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
doen anders heb je geen blimpquote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef JanCees het volgende:
Elke dag zeg ik tegen mezelf dat ik nog moet pre-orderen.
Toen ik een jaar of tien was ging ik mezelf altijd als vrouw voordoen op die sekslijnenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
byah had bijna het goede nummer :.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Sorry, dacht dat het 06 nummer wel kon omdat het ook in de mp advertentie stond
Zou dus zo moeten zijn
Heb een reactie van Rick:
Bel me morgen even na 20.00 uur dan spreken we even af ------![]()
Ja anders kan ik er geen gaten in knallen zodat hij neerstortquote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
lekker trollen via de telefoon in een kpn telefooncel , ik wordt oudquote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of tien was ging ik mezelf altijd als vrouw voordoen op die sekslijnen.
wats je nummer schatjequote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of tien was ging ik mezelf altijd als vrouw voordoen op die sekslijnen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
haphapquote:
dom voordoen is niet trollenquote:Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |