haphapquote:
dom voordoen is niet trollenquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of tien was ging ik mezelf altijd als vrouw voordoen op die sekslijnen.
Ik weet niet hoe ik uit een oud topic moet quotenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef gers het volgende:
[..]
volgens mij was het de seksnoodlijn 06-11 jewaids
Het punt is dat ik maandag met school begin en doordeweeks niet meer zo heel veel tijd ga hebben. Ik wil gewoon dit hele weekend spelen.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:41 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Voor iemand die het woord ''patience'' in zijn profiel heeft, ben je niet erg geduldig
Je kunt toch wel wachten tot dinsdag
Gewoon in winkel halen manquote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef JanCees het volgende:
Elke dag zeg ik tegen mezelf dat ik nog moet pre-orderen.
Kan heel goed kloppenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:47 schreef gers het volgende:
ik heb trouwens het idee dat het alleen maar kan tegenvallen gezien de hype
Nu begint het wel weer te hypenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:49 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus fucking christ![]()
Hoe snel gaan deze topics
Daar komt 'ieieieieiquote:Op donderdag 12 september 2013 21:49 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus fucking christ![]()
Hoe snel gaan deze topics
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:50 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Daar komt 'ieieieiei
[ afbeelding ]
Als ik kijk naar die trailer van Rockstar over het multiplayer gedeelte, dan lijkt de snelheid er goed in te zitten. De gameplay ziet er een stuk 'smoother' uit dan in GTA IV.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:50 schreef Antaris het volgende:
Heb zonet de trailer bekeken. Het ziet er ontzettend mooi uit maar het is niets voor mij. Na Gta Vice City hebben ze de snelheid en simpelheid eruit gehaald. Het is te realistisch geworden. GTA4 online was wel erg leuk. Maar zo fucking traag allemaal.
ik post ook iets meer, zit op 2K en ben mei geregistreerdquote:Op donderdag 12 september 2013 21:51 schreef _NZT_ het volgende:
Dit topic zorgt er wel weer voor dat ik van 16 naar 19 posts per dag ga op ongeveer 5000 posts
Misschien is Saints Row iets meer voor jou?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:50 schreef Antaris het volgende:
Heb zonet de trailer bekeken. Het ziet er ontzettend mooi uit maar het is niets voor mij. Na Gta Vice City hebben ze de snelheid en simpelheid eruit gehaald. Het is te realistisch geworden. GTA4 online was wel erg leuk. Maar zo fucking traag allemaal.
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:48 schreef Shadeauw het volgende:
Ik ga trouwens naar die nachtrelease van de GM. Maar ik ga hem pas dinsdag spelen, en niet als een of andere mafkees de hele nacht doorhalen.
De enige reden waarom ik naar de nachtrelease ga is omdat ik dan dinsdagmorgen meteen kan spelen, en niet weer mijn huis uit moet.
Meld je je de dinsdag ziek?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:48 schreef Shadeauw het volgende:
Ik ga trouwens naar die nachtrelease van de GM. Maar ik ga hem pas dinsdag spelen, en niet als een of andere mafkees de hele nacht doorhalen.
De enige reden waarom ik naar de nachtrelease ga is omdat ik dan dinsdagmorgen meteen kan spelen, en niet weer mijn huis uit moet.
Dinsdag vrijquote:Op donderdag 12 september 2013 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meld je je de dinsdag ziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |