Justin.tv plus ww gaat denk ik niet zo snel downquote:Op donderdag 12 september 2013 22:19 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Waard om in de gaten te houden. Hij wil het live streamen straks. Heb het vermoeden dat het zo'n 50 seconden goed gaat.
Hij zegt toch dat z'n camera crappy is. Verwacht er niet veel van.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:19 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Waard om in de gaten te houden. Hij wil het live streamen straks. Heb het vermoeden dat het zo'n 50 seconden goed gaat.
Loopt al een livestream, maar dat heeft met met dat illegale gebeuren te makenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:19 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
zijn instagram was al gehackedquote:Op donderdag 12 september 2013 22:22 schreef SoldMayor het volgende:
https://www.facebook.com/jsticks11
36 minuten geleden actief op FB.
nu al 1000+ likes.![]()
Die boy gaat hard jwz! #swagger #GTAV #zemma #bezem
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:23 schreef Niek. het volgende:
Going to record some gameplay now and tomorrow, video should be up in the next few days
Dat is dus waardeloos...
Ik kom naar je toe morgen.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
heb je geen kut aan dus. Kan het morgen ook wel doen, maar dan zijn er toch zat
Wie zegt dat? De streamer gaat nou van Justin.tv naar FMLE of zo....quote:Op donderdag 12 september 2013 22:23 schreef Niek. het volgende:
Going to record some gameplay now and tomorrow, video should be up in the next few days
Dat is dus waardeloos...
Dit was van die stoner van instagram, die nu op facebook zit.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:25 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wie zegt dat? De streamer gaat nou van Justin.tv naar FMLE of zo....
Dit is geen SC, de FUT reeks wel. Enkel GTA V hier.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:03 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is dit topic streng zeg, ben ik niet gewend in het FUT topic..
Van de 1600 topics gaan er 36 over voetbal
Hangt er vanaf, legaal of illegaalquote:Op donderdag 12 september 2013 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben sowieso benieuwd wie hem hier als eerste heeft.
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:26 schreef rickyszz het volgende:
Vandaar dat al die filmpjes op Vine worden gepost omdat ''Vine''Wood![]()
Ik heb hem eigenlijk stiekem al liggen.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben sowieso benieuwd wie hem hier als eerste heeft.
Ik ben 4 jaar geleden deze legendarische topic begonnen.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is geen SC, de FUT reeks wel. Enkel GTA V hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ben 4 jaar geleden deze legendarische topic begonnen.
Nu tijd om SC van te maken.
Gr gr.Je geeft het antwoord zelf alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Uiteraard legaal.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, legaal of illegaal
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je geeft het antwoord zelf al
FMLE is geen website, dat is een programma. (ook wel Adobe Flash Media Live Encoder )quote:Op donderdag 12 september 2013 22:25 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wie zegt dat? De streamer gaat nou van Justin.tv naar FMLE of zo....
Nah, we hebben gewoon het misfortuin dat de mensen zoals jsticks11 niet hele heldere lichten zijn. Die kunnen meestal op technisch gebied niet meer dan een beetje Facebooken, Twitteren en Instagrammen met hun matties.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:26 schreef rickyszz het volgende:
Vandaar dat al die filmpjes op Vine worden gepost omdat ''Vine''Wood![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:28 schreef dekkered het volgende:
http://www.justin.tv/mariokart_stream#/w/6819297536
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ben 4 jaar geleden deze legendarische topic begonnen.
Nu tijd om SC van te maken.
Gr gr.Dat was jij jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vast wel iemand dit weekend of maandagquote:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
yes lekker old school MK64quote:Op donderdag 12 september 2013 22:28 schreef dekkered het volgende:
Is de stream.
Is de stream.
Hij heeft zelf gezegt, ik ga streamen via mijn webcam dus dan moet je niet verwachten dat het ultra kwalliteit is.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]![]()
Van lage kwaliteit, ga eerste deel niet kijken.
ik kan nu nog steeds kijken?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:30 schreef Panzermaus het volgende:
WATgodverdomme wat een kutdienst.
Paar seconden van een heist gezien. Die streaming site wil nu geld zien om langer te kijken.
Hij heeft het spel toch net? Dan zit er sowieso een eerste verplichte missie in.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:31 schreef Niek. het volgende:
Lame dat hij missies speelt, dat is een grote spoiler, had liever freeroam gezien.
ik weet niet wat of jij doet maar ik krijg niks. Misschien een addblocker installeren dan. (dat gebruik ik dus)quote:Op donderdag 12 september 2013 22:30 schreef Panzermaus het volgende:
Paar seconden van een heist gezien. Die streaming site wil nu geld zien om langer te kijken.
Heb je een Justin.tv account?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik kan nu nog steeds kijken?
Iedere keer refreshen, wel iedere keer reclame ook, maar je kan wat delen zienquote:Op donderdag 12 september 2013 22:30 schreef Panzermaus het volgende:
Same here!quote:Op donderdag 12 september 2013 22:30 schreef Panzermaus het volgende:
Nope, kreeg hem nu pas. Ineens betalenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je een Justin.tv account?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |