abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131372065
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 02:52 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Inderdaad... Hij maakt alleen af en toe autoraampjes schoon bij een benzine station.

Mensen kijken je altijd raar aan als je zegt ik ga niet stemmen. "Ja maar dan ben je dus medeverantwoordelijk voor slecht beleid blablabla."
Het is precies andersom! Stemmen is meedoen met het circus. |:(
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_131372277
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 21:03 schreef michaelmoore het volgende:
De kiezer voelt zich belazerd, bedrogen en afgeknepen
Die woede (emotie) gaat ervoor zorgen dat je achter een partij wordt verankert. En zo weet men miljoenen te organiseren. Deze organisatie kan uiteindelijk einde vrijheid gaan betekenen als je niet oplet (en door oplopende emoties let je minder goed op) Emotie is sterker dan het gezonde verstand, sterker dan rationeel denken, sterker dan onze nuchterheid. Emotie, het meest fundamentele uit de evolutie waarop men je weet te organiseren en je vrijheid af te pakken. Hoeveel mensen zijn hun emoties niet de baas? Een paar miljoen? Men heeft die miljoenen kiezers bij de kladde.
  vrijdag 20 september 2013 @ 07:07:09 #28
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_131372370
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:45 schreef pvc het volgende:
Enige probleem is gebrek aan partijen die wel capabel zouden zijn.:

• SP: Geeft gratis geld aan mensen die te lui zijn om te werken. :') :')
• PVDA: Idem. :') :')
• Groenlinks: Benzine wordt nóg duurder
• CDA/Gistenunie/SGP: Een land besturen aan de hand van een gedateerd sprookjesboek :{
• PVV: Populisme en moslimhaten. Ook nog te veel scum in de lijst.
• D66: Heeft soms goede standpunten maar kan geen prioriteiten stellen. Gekozen burgermeester boeit niemand. Maar laat ons wel meedoen met Afganistan, JSF etc.
• VVD: Privacy wordt niet gerespecteerd, JSF verspilling. Doet niets aan subsidies.
  vrijdag 20 september 2013 @ 07:40:10 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_131372537
Misschien kan die kiezer ook eens boos worden naar zichzelf doordat het doorgaans diezelfde kiezer is die van zijn 2e hypotheek op de speculatieve waarde van zijn woning nog lekker op vakantie naar Torremolinos ging. Waardoor we nu dus een tijd op de blaren zitten.
pi_131372615
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 07:40 schreef Hexagon het volgende:
Misschien kan die kiezer ook eens boos worden naar zichzelf doordat het doorgaans diezelfde kiezer is die van zijn 2e hypotheek op de speculatieve waarde van zijn woning nog lekker op vakantie naar Torremolinos ging. Waardoor we nu dus een tijd op de blaren zitten.
Waarom geef jij steeds de burger die gebruik maakte van de regels die door de overheid onder druk van de bankenlobby waren ontstaan, de schuld ?
  vrijdag 20 september 2013 @ 07:51:39 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_131372632
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 07:50 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Waarom geef jij steeds de burger die gebruik maakte van de regels die door de overheid onder druk van de bankenlobby waren ontstaan, de schuld ?
Omdat ik een hekel aan krokodillentranen heb. En ook aan mensen die boven hun stand leven.
pi_131372675
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 07:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Omdat ik een hekel heb, ..., aan mensen die boven hun stand leven.
Ga dat dan es even in Den Haag en Brussel uitleggen in plaats van mensen die hard werken en ernaast van een simpele vakantie willen genieten zwaar te schofferen, dwaas.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 20 september 2013 @ 07:59:38 #33
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_131372696
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 september 2013 07:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ga dat dan es even in Den Haag en Brussel uitleggen in plaats van mensen die hard werken en ernaast van een simpele vakantie willen genieten zwaar te schofferen, dwaas.
Je mag van mij best van een vakantie genieten. Maar dan wel van eentje die je kunt betalen.
pi_131372733
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 07:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je mag van mij best van een vakantie genieten. Maar dan wel van eentje die je kunt betalen.
Kunnen de Ruttetjes, Dijsselbloempjes, Papadapoulosjes en Barroso'tjes het allemaal wél betalen dan? Of hoever ging men er ook al weer overheen elk jaar? Was dat iets met 3%? Miljarden schuld. En maar blijven spenderen. En om die spilzucht te bekostigen de onschuldige burger met 59% (!!) uitknijpen.

En dan mogen tante Toos en Ome Willem van jou geen 3 weekjes bijzonnebanken aan de Costa?

Of je trollt, of je bent wreder dan ik me ooit had kunnen voorstellen.

vrijdag 20 september 2013 @ 08:18:02 #35
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_131372830
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kunnen de Ruttetjes, Dijsselbloempjes, Papadapoulosjes en Barroso'tjes het allemaal wél betalen dan? Of hoever ging men er ook al weer overheen elk jaar? Was dat iets met 3%? Miljarden schuld. En maar blijven spenderen. En om die spilzucht te bekostigen de onschuldige burger met 59% (!!) uitknijpen.

En dan mogen tante Toos en Ome Willem van jou geen 3 weekjes bijzonnebanken aan de Costa?

Of je trollt, of je bent wreder dan ik me ooit had kunnen voorstellen.
Ja, hoe denkje dat we aan dat tekort komen? Hoe denk je dat de economie een dreun heeft opgelopen? Vooral door grote groepen mensen die op veeel te grote voet geleefd hebben.

Prima dat Toos en Willem op vakantie willen. Als ze het geld lekker bij elkaar sparen en het niet doen op basis van hun speculatieve woningwaarde.
pi_131372869
je kan al heel lang je hypotheek niet meer verhogen om met het geld op vakantie te gaan
  vrijdag 20 september 2013 @ 08:23:54 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_131372884
Nee, maar we kampen nog steeds met de erfenis daarvan
pi_131372887
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja, hoe denkje dat we aan dat tekort komen? Hoe denk je dat de economie een dreun heeft opgelopen? Vooral door grote groepen mensen die op veeel te grote voet geleefd hebben.

Prima dat Toos en Willem op vakantie willen. Als ze het geld lekker bij elkaar sparen en het niet doen op basis van hun speculatieve woningwaarde.
:o

Dus de crisis is níet veroorzaakt door de broertjes Lehman, de families met macht in de VS, niet door de eurocraten, de derivaathandelaars, de speculeerders, obligatiefetisjisten en de handige handelaartjes??

Ik lees nu gewoon dat een Eindhovens raadslid beweert dat "Het Nederlandsche Volk" (gepersonificeerd door Tante Toos en Ome Willem, buren van Henk en Ingrid, maar vlak ook Yousef en Natasja niet uit, dat zij, burgers met hele normale levens en af en toe es lekker uitpakken, dat deze mensen schuld hebben aan de crisis??

Ik hoop voor je dat de ramen van die ivoren toren kogelvrij zijn. Dit zeg je niet in de supermarkt, tegenover Teun de dakdekker die met 49 op straat gezet is.

pi_131372928

6,4% korten op alles, dus salarissen van onderwijzers , politieagenten , dokters , andere ambtenaren, de aow , bijstand, alle andere uitkeringen met 6,4% omlaag

uitgaven die niet naar salarissen gaan ook 6,5% korten , dus leermiddelen, auto's enz enz

en het begrotingstekort = 0
  vrijdag 20 september 2013 @ 08:28:00 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_131372930
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:o

Dus de crisis is níet veroorzaakt door de broertjes Lehman, de families met macht in de VS, niet door de eurocraten, de derivaathandelaars, de speculeerders, obligatiefetisjisten en de handige handelaartjes??

Ik lees nu gewoon dat een Eindhovens raadslid beweert dat "Het Nederlandsche Volk" (gepersonificeerd door Tante Toos en Ome Willem, buren van Henk en Ingrid, maar vlak ook Yousef en Natasja niet uit, dat zij, burgers met hele normale levens en af en toe es lekker uitpakken, dat deze mensen schuld hebben aan de crisis??

Ik hoop voor je dat de ramen van die ivoren toren kogelvrij zijn. Dit zeg je niet in de supermarkt, tegenover Teun de dakdekker die met 49 op straat gezet is.
Oh de banken treft nog meer blaam. Evenals naieve en slapende politici en ambtenaren.

Maar laten we alsjeblieft mensen ook de spiegel voorhouden voor hun eigen hebzucht.
pi_131373045
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Oh de banken treft nog meer blaam. Evenals naieve en slapende politici en ambtenaren.

Maar laten we alsjeblieft mensen ook de spiegel voorhouden voor hun eigen hebzucht.
Hebzucht??

Hebzucht is Dubai-sjeiks, de rijken met jachten, gouden kranen, 25 auto's...

Die normale Nederlander draait gewoon mee en ofwel uit nood (onvoorziene kosten, kinderopvang niet meer vergoed, etc.) ofwel uit "ach, dat kan er best vanaf" sluit ie een te dure lening af. En oh ja, die vakantie stond al gepland...

Dát is de realiteit, Hexagon.

En de overheid blijft maar uitgeven, maar Jan Modaal mag dat niet?

Zie je dan echt de wreedheid van die houding niet in?? Jij vertegenwoordigt nota bene het volk. Hoop Toosjes en Henks in Eindhoven, schat ik zo...

vrijdag 20 september 2013 @ 08:39:36 #42
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_131373057
WGR / [hypotheek verhogen] voor badkamer, kan het / is het slim?

Kijk dit topic is symbolisch zo treffend en ook nog precies van de goede datum.

"Ik wil een overbodige, vel te dure, nieuwe badkamer om de schone schijn op te houden. Die kan ik helemaal niet betalen maar dat hindert niet. Ik steek me gewoon lekker verder in de schulden. De buren doen het ook. Mijn huis wordt toch wel meer waard. Toch?"

En dan nu dus op de blaren moeten zitten en zodoende weinig te besteden hebben.
pi_131373087
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:27 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]

6,4% korten op alles, dus salarissen van onderwijzers , politieagenten , dokters , andere ambtenaren, de aow , bijstand, alle andere uitkeringen met 6,4% omlaag

uitgaven die niet naar salarissen gaan ook 6,5% korten , dus leermiddelen, auto's enz enz

en het begrotingstekort = 0
weet je wat? Als je nou nog minder uitgeeft houd je zelfs geld over!
pi_131373183
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:39 schreef Hexagon het volgende:

"Ik wil een overbodige, vel te dure, nieuwe badkamer om de schone schijn op te houden. Die kan ik helemaal niet betalen maar dat hindert niet. Ik steek me gewoon lekker verder in de schulden. De buren doen het ook. Mijn huis wordt toch wel meer waard. Toch?"

vind het een slecht voorbeeld, hij gebruikte het teminste nog voor zijn huis, er was een tijd dat dat helemaal niet hoefde; toen kon je gewoon een auto of boot ervan kopen, sterker nog toen kon voor een dergelijke aankoop de rente óók aftrekken
  vrijdag 20 september 2013 @ 09:27:54 #45
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_131373836
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:39 schreef Hexagon het volgende:

Ik kocht er altijd een nieuwe auto van vroeger, iedere vijf jaar
en de inruilwaarde ging op aan van alles leuks

Maar dat kon toen.
Ik had een nieuw huis en de douche deed het prima

Geen enkele politieke partij die er toen wat aan deed
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 20 september 2013 @ 15:19:53 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_131383085
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:48 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

vind het een slecht voorbeeld, hij gebruikte het teminste nog voor zijn huis, er was een tijd dat dat helemaal niet hoefde; toen kon je gewoon een auto of boot ervan kopen, sterker nog toen kon voor een dergelijke aankoop de rente óók aftrekken
Het kan nog slechter inderdaad. Maar het is wel een voorbeeld van hoe er teveel schulden zijn gemaakt die nu afremmend werken op de economie.

Ik denk dat het gedoe met Griekenland en de Eurocrisis in 2011-2012 ook slechts hetgene was dat dit aangestoken heeft. Zonder dat hadden we deze crisis waarschijnlijk ook wel gehad.
  vrijdag 20 september 2013 @ 15:21:03 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_131383120
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:27 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ik kocht er altijd een nieuwe auto van vroeger, iedere vijf jaar
en de inruilwaarde ging op aan van alles leuks

Maar dat kon toen.
Ik had een nieuw huis en de douche deed het prima

Geen enkele politieke partij die er toen wat aan deed
Nee, men wordt vaak door schade en schande pas wijs.
pi_131385214
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 08:27 schreef arjan1112 het volgende:

Zo dom dit he :')

Ooit economie gehad op school?

Hint: Iets met multiplier
Alles moet ROOD.
pi_131421335
Mensen zijn boos maar vervolgens doen ze niets aan datgene wat hun juist zo boos maakt.
Kortom boos zijn om het boos zijn is ook geen oplossing.
pi_131422763
Mensen die in democratie geloven :') :') :')
Tijd dat we naar een normale fascistische dictatuur gaan, kunnen we gelijk 50.000 linkse honden uit vliegtuigen gooien, moet je zien hoe snel we dit land weer op orde hebben.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')