abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131102708
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:36 schreef Insane- het volgende:

[..]

Stel je voor dat Assad toch wel C-wapens heeft gebruikt. Wat geeft de VS het recht om een andere soevereine staat binnen te vallen?
Het is niet alleen de VS. Pfft altijd dat NON argument over een soevereine staat. Het is een gek die chemische wapens rondstrooit.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131102722
Dus een president zou iedereen mogen uitmoorden? Het is toch een soevereine staat :+ :+ :+ Echt die argumenten hierzo :')
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131102757
Sowieso, het opnemen voor iemand die hoogstwaarschijnlijk chemische wapens heeft gebruikt, is toch van de gekke?
Maar hier kan het allemaal. Nou, ga dan naar Syrië toe. Met jullie voortdurende gezeik tegen de VS en je eigen land.
pi_131102799
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:11 schreef DeToffifee het volgende:
Sowieso, het opnemen voor iemand die hoogstwaarschijnlijk chemische wapens heeft gebruikt, is toch van de gekke?
Maar hier kan het allemaal.
Inderdaad. Hij had overigens ook allemaal mensen laten vermoorden tijdens de demonstratie. (mensen werden thuis opgehaald enzo). Maarja, massamoordenaars zijn okee hier blijkbaar
pi_131102826
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is niet alleen de VS. Pfft altijd dat NON argument over een soevereine staat. Het is een gek die chemische wapens rondstrooit.
De VS is de meest agressieve, meest invloedrijke geo-politieke speler.
NON-argument of INTERNATIONAAL RECHT. Je kan niet het ene recht voortrekken op het andere. De anti-westerse sentimenten vanuit het Midden-Oosten is gebaseerd op het feit dat het westen zich al 2 eeuwen lang smerig bezig houdt met nationale aangelegenheden in de regio en alles zo tot hun voordeel proberen om te vormen. Misschien zouden we gewoon moeten stoppen met deze bemoeienissen. Als die regeringen nou het volkssoevereiniteit beginsel zouden respecteren.
pi_131102845
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Inderdaad. Hij had overigens ook allemaal mensen laten vermoorden tijdens de demonstratie. (mensen werden thuis opgehaald enzo). Maarja, massamoordenaars zijn okee hier blijkbaar
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Sinds dat ik gisteren het VN rapport heb gelezen, weet ik het zeker. Maar er zullen hier velen zijn, die dat VN rapport ook niet serieus nemen, niet? Of kan het gewoon helemaal niet schelen?
pi_131102851
U.S. weapons reaching Syrian rebels
CIA geeft al wapens aan idiote "rebellen"

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:10 schreef firefly3 het volgende:
Dus een president zou iedereen mogen uitmoorden? Het is toch een soevereine staat :+ :+ :+ Echt die argumenten hierzo :')
Behalve als je Murica president bent :P

quote:
Maar hier kan het allemaal. Nou, ga dan naar Syrië toe. Met jullie voortdurende gezeik tegen de VS en je eigen land.
Je hoeft geen "conspiracy theorist" te zijn,om te beseffen wat voor macht spellen worden gespeeld :')
pi_131102856
al nusra is in syrie ontstaan toen hun kinderen en vrouwen werden vermoord door assad. Logisch dat er zoveel extremisten zijn ontstaan in die periode.
pi_131102873
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:10 schreef firefly3 het volgende:
Dus als er morgen een burgeroorlog optreedt tegen het koningshuis hier. Ben jij iemand die wilt dat de VS (en frankrijk) even de boel hier verder willen plat bombarderen en NIKS bijdragen aan vooruitgang van de situatie.
pi_131102885
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:14 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

[..]

Sinds dat ik gisteren het VN rapport heb gelezen, weet ik het zeker. Maar er zullen hier velen zijn, die dat VN rapport ook niet serieus nemen, niet? Of kan het gewoon helemaal niet schelen?
Zou je een link kunnen geven? Thanks!
pi_131102894
quote:
Zou ik toevallig mogen weten hoe oud jij bent?
pi_131102902
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:14 schreef firefly3 het volgende:
al nusra is in syrie ontstaan toen hun kinderen en vrouwen werden vermoord door assad. Logisch dat er zoveel extremisten zijn ontstaan in die periode.
Betaald door S-A e.a _O-
pi_131102903
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:13 schreef Insane- het volgende:

[..]

De VS is de meest agressieve, meest invloedrijke geo-politieke speler.
NON-argument of INTERNATIONAAL RECHT. Je kan niet het ene recht voortrekken op het andere. De anti-westerse sentimenten vanuit het Midden-Oosten is gebaseerd op het feit dat het westen zich al 2 eeuwen lang smerig bezig houdt met nationale aangelegenheden in de regio en alles zo tot hun voordeel proberen om te vormen. Misschien zouden we gewoon moeten stoppen met deze bemoeienissen. Als die regeringen nou het volkssoevereiniteit beginsel zouden respecteren.
Je kan de pot op.
Je stelt de verkeerde prioriteiten. Kijk eens naar het VN rapport, dat is het enige wat je zou moeten kunnen schelen.
pi_131102913
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:14 schreef Insane- het volgende:

[..]

Dus als er morgen een burgeroorlog optreedt tegen het koningshuis hier. Ben jij iemand die wilt dat de VS (en frankrijk) even de boel hier verder willen plat bombarderen en NIKS bijdragen aan vooruitgang van de situatie.
Als onze regering mijn familie vermoord sta ik zeker aan de kant van de vs!!
pi_131102938
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Betaald door S-A e.a _O-
Kan me geen fuck schelen van wie en of ze geld krijgen. Het gaat erom dat de haat is ontstaan toen assad helemaal gestoord werd en burgers ging vermoorden
pi_131102997
Jullie halen er allemaal andere dingen erbij :') Dat is altijd zo hilarisch aan die aluhoedjes. Van de geschiedenis tot de vs totaan israel en irak en iran. Dit gaat over assad, weet je nog? Wat HIJ persoonlijk allemaal al heeft gedaan.
pi_131103009
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Betaald door S-A e.a _O-
Dikke onzin, SA steunt geen nusra en gaat dat ook nooit doen. Nusra ziet namelijk dat SA liever vandaag dan morgen onder hun gezag staat. SA steunt FSA en daar komen ze open voor uit, vooral de red rockets (anti tank) komen uit Saudische steun voort, en dat is uiteraard een goede zaak.
pi_131103023
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kan me geen fuck schelen van wie en of ze geld krijgen. Het gaat erom dat de haat is ontstaan toen assad helemaal gestoord werd en burgers ging vermoorden
Tot 2,5 jaar terug was het nog rustig |:(

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:18 schreef firefly3 het volgende:
Jullie halen er allemaal andere dingen erbij :') Dat is altijd zo hilarisch aan die aluhoedjes. Van de geschiedenis tot de vs totaan israel en irak en iran. Dit gaat over assad, weet je nog? Wat HIJ persoonlijk allemaal al heeft gedaan.
Jij begint met aluhoedjes :')
pi_131103054
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Tot 2,5 jaar terug was het nog rustig |:(

[..]

Jij begint met aluhoedjes :')
Je weet vast niet meer hoe de oorlog was begonnen _O- Er was een vreedzame demonstratie, totdat de regering burgers uit hun huis haalden en mensen afgeslacht werden. Je mocht niet tegen het regime demonstreren.
pi_131103075
De vs bewijs maar ook rusland, duitsland is niet overtuigd frankrijk wel.
Zowieso kunnen wij als gewone burgers niet zeggen of assad of fals flag.

En de vs heeft A geen goede reputatie op dit gebied bijzonder logisch dat men dan argwanend is.

en B het is TEGEN de regels van de UN buiten hun om in te grijpen tenzij verdediging.

Wat is gevaarlijker? een landje dat zich zelf uitroeit of een giga land dat buiten de regels zomaar landen gaat bombarderen. Feiten zijn feiten kom op man ff opwn ogen en niet klakkeloos het nieuws of objectieve artikels overnemen.

wat gaat er denk je gebeuren in syrie als dat land gebombardeerd word. meer rebellen meer doden, ik keur assad niet goed maar hij komt t dichtsbij enige vorm van controle op dit moment.

[ Bericht 10% gewijzigd door harrytwatter op 12-09-2013 19:23:55 (dom ) ]
pi_131103120
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef harrytwatter het volgende:
Allereerst de UN gaat Niet aantonen wie er achter de aanval zat. Het ondsrzoek is gericht op de vraag HEEFT er een chemische aanval plaatsgevonden. (waarschijnlijk wel)

Verder heeft de vs bewijs maar ook rusland, duitsland is niet overtuigd frankrijk wel.
Zowieso kunnen wij als gewone burgers niet zeggen of assad of fals flag.

En de vs heeft A geen goede reputatie op dit gebied bijzonder logisch dat men dan argwanend is.

en B het is TEGEN de regels van de UN buiten hun om in te grijpen tenzij verdediging.

Wat is gevaarlijker? een landje dat zich zelf uitroeit of een giga land dat buiten de regels zomaar landen gaat bombarderen. Feiten zijn feiten kom op man ff opwn ogen en niet klakkeloos het nieuws of objectieve artikels overnemen.

wat gaat er denk je gebeuren in syrie als dat land gebombardeerd word. meer rebellen meer doden, ik keur assad niet goed maar hij komt t dichtsbij enige vorm van controle op dit moment.
Duitsland heeft ook getekend.
pi_131103137
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:16 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

Je kan de pot op.
Je stelt de verkeerde prioriteiten. Kijk eens naar het VN rapport, dat is het enige wat je zou moeten kunnen schelen.
Wat staat daar in?
pi_131103148
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:22 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wat staat daar in?
Die is er nog niet :+
pi_131103184
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:22 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wat staat daar in?
Dat zowel de troepen van Assad als de rebellen zich schuldig maken op grote schaal aan mensenrechten schendingen.
pi_131103206
IK heb het idee dat ik tegen 13 jaar oude gastjes aan het praten die niks weten over het midden-oosten...
Hoewel ik walg van de Ba'ath-leer, partij en systeem is het een beter alternatief dan Islamisme en overige radicale en fundamentele stromingen. Obama wilt alleen de boel daar plat bombarderen. Maar wat daarna? Na al die import-islamisten en bewapende fundamenti's kan er niet zomaar vlekkeloos een democratie opgang komen na Assad. Ik vrees dat Syrie gedoemd is als ze worden aangevallen door de VS en co. De koerden zijn wellicht de enigen die beter uit deze strijd komen wat er ook gebeurt.
pi_131103224
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Die is er nog niet :+
Oh nee? Er is gisteren een rapport door de VN uitgegeven hoor, over de afgelopen twee jaar daar.
pi_131103239
oooow ik voelde me dom maar jullie hebben het over dat human rights gebeuren rapport
pi_131103263
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:25 schreef harrytwatter het volgende:
oooow ik voelde me dom maar jullie hebben het over dat human rights gebeuren rapport
Nee.
pi_131103280
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:24 schreef Insane- het volgende:
IK heb het idee dat ik tegen 13 jaar oude gastjes aan het praten die niks weten over het midden-oosten...
Hoewel ik walg van de Ba'ath-leer, partij en systeem is het een beter alternatief dan Islamisme en overige radicale en fundamentele stromingen. Obama wilt alleen de boel daar plat bombarderen. Maar wat daarna? Na al die import-islamisten en bewapende fundamenti's kan er niet zomaar vlekkeloos een democratie opgang komen na Assad. Ik vrees dat Syrie gedoemd is als ze worden aangevallen door de VS en co. De koerden zijn wellicht de enigen die beter uit deze strijd komen wat er ook gebeurt.
Kijk maar eens naar Saddam Hussein en Qaddafi periode!Toen was het nog redelijk rustig! 8)7

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:25 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

Nee.
WTF dan? _O-
pi_131103302
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:23 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

Dat zowel de troepen van Assad als de rebellen zich schuldig maken op grote schaal aan mensenrechten schendingen.
Nee, over de chemische wapens. Staat er in dat Assad ze heeft gebruikt? Zo nee, waarom niet? En waarom zijn ze nog niet in dit topic geweest, want een aantal mensen lijken bewijs te hebben tegen Assad.
pi_131103322
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Kijk maar eens naar Saddam Hussein en Qaddafi periode!Toen was het nog redelijk rustig! 8)7

[..]

WTF dan? _O-
Als je niks weet, waarom heb je dan zo'n grote muil? Echt, dat vraag ik me af.
pi_131103335
"Het bewijs wat betreft het type raketten en raketwerpers die gebruikt zijn bij deze aanvallen wijst er sterk op dat dit wapensystemen waarvan alleen bekend is dat ze in het bezit zijn van en gebruikt worden door het leger van de Syrische regering. (...) Bij Human Rights Watch en wapenexperts die het wapengebruik in Syrië bestuderen, is niet bekend dat Syrische oppositiestrijders de beschikking hebben over de 140mm- en 330mm-raketten die tijdens de aanvallen gebruikt zijn."
pi_131103371
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:24 schreef Insane- het volgende:
Maar je MOET Obama en de VS geloven. Ze hebben gezegd dat het ze om mensenrechten gaat. De baken van mensenrechten en democratie gaat toch niet liegen over mensenrechten?
pi_131103380
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:25 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

Nee.
heb je een link voor me?

plus ik dagt toch echt op het nieuws te hebben gehoord dat volgens duitse intelligence assad meerdere malen is gevraagd om chem.wapens te gebruiken en meerdere malen heeft geweigerd.
pi_131103399
pi_131103414
Nee, ik heb geen link voor mensen die zulke grote waffels hebben, zonder te weten waar ze het over hebben.
pi_131103428
pi_131103464
Ze komt tot deze conclusie aan de hand van ooggetuigenverslagen, informatie over de bron van de aanval, overblijfselen van de wapensystemen die werden gebruikt en de medische symptomen die slachtoffers vertoonden:
pi_131103478
quote:
Waarom ben je zo'n draaikont? We hebben het de hele tijd over de VN. Wanneer komt het VN rapport uit?
pi_131103496
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:26 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nee, over de chemische wapens. Staat er in dat Assad ze heeft gebruikt? Zo nee, waarom niet? En waarom zijn ze nog niet in dit topic geweest, want een aantal mensen lijken bewijs te hebben tegen Assad.
Het is allang in dit topic geweest.
Dat jij niet oplet, is niet andermans schuld.
pi_131103507
-

[ Bericht 99% gewijzigd door sp3c op 12-09-2013 19:38:48 (zie topicpointer) ]
pi_131103578
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:31 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

Er is zoveel in dit topic geweest. Ik ga geen deel X teruglezen. Het VN rapport over de gifgasaanval is nog niet eens uit.
  Moderator donderdag 12 september 2013 @ 19:33:49 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_131103581
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:29 schreef DeToffifee het volgende:
Nee, ik heb geen link voor mensen die zulke grote waffels hebben, zonder te weten waar ze het over hebben.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:31 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

ja mag iets normaler reageren weer wmb
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_131103588
quote:
Doe normaal:
-Geen hele landen weg willen vagen.
-Geen mensen doodwensen.
-Mensen die het niet met je eens zijn, zijn niet meteen pro-moord en doodslag, laten we elkaar enigszins normaal bejegenen.
-Dat houdt dus in geen andere users uitschelden/wegsturen/zeggen dat ze het wel goed vinden dat Assad mensen vermoord, omdat ze tegen de rebellen zijn.
-Elkaar uitmaken voor aluhoedje. Ga inhoudelijk de discussie aan.
pi_131103599
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 12-09-2013 19:36:03 ]
pi_131103605
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:29 schreef DeToffifee het volgende:
Beledigd omdat ik het niet met je eens bent of omdat er geen UN rapport is? als ik fout zit geef ik t toe hoor.

En ik zal niet doen alsof ik meer weet, want wij beide weten geen drol van dit onderwerp en wat hier allemaal bij komt
pi_131103637
Ze wisten overigens al dat assad ging aanvallen met chemische wapens voor de aanval zelf. Israelische inlichtingendiensten _O_ _O_ _O_ Zou me niets verbazen als er zelfs drone opnames zijn.
pi_131103762
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:35 schreef firefly3 het volgende:
Ze wisten overigens al dat assad ging aanvallen met chemische wapens voor de aanval zelf. Israelische inlichtingendiensten _O_ _O_ _O_ Zou me niets verbazen als er zelfs drone opnames zijn.
Maar dat mag de rest van de wereld niet zien om het geheim is ?

maar het bewijs is er wel daar en er mag niet over getwijfeld worden ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')