Hier twee keer 9 maanden spugen en de eerste 2645 en de tweede 3145. Bij de tweede wel toen meer supplementen gehad en meer controle en dergelijke.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Er zijn er hier meer die 9mnd gespuugd hebben kersjes,evenstar en lazines. Ik weet het gewicht van hun baby's niet meer maar wel dat die van evenstar een heel mooi gewicht had. Mijn schoonmoeder heeft ook 9mnd gespuugd en vriend woog 3315 oid bij 40wk volgens mij ook een normaal gewicht.
Ja, en er zit echt echt echt een klein mensje in mijn buikquote:Op donderdag 12 september 2013 18:33 schreef GotC het volgende:
Oooh leuk Mo
En Mus had haar eerste echo vandaag toch?
Ach wat lief!quote:Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ja, en er zit echt echt echt een klein mensje in mijn buik![]()
![]()
Peuter was ook mee en toen we vroegen wat dat was, op de monitor riep hij enthousiast "Kikker!
"
Ah wat tof!quote:Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
![]()
Peuter was ook mee en toen we vroegen wat dat was, op de monitor riep hij enthousiast "Kikker!
"
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:58 schreef Sethiwe het volgende:
Vandaag 28 weken mijlpaal en wat krijg je dan.... Vocht in mijn enkels.
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
![]()
"
Dat wist ik niet van je. Ook geen supergewichten zo te lezen.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier twee keer 9 maanden spugen en de eerste 2645 en de tweede 3145. Bij de tweede wel toen meer supplementen gehad en meer controle en dergelijke.
Bij jou speelde natuurlijk meer mee dan alleen het spugen.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier twee keer 9 maanden spugen en de eerste 2645 en de tweede 3145. Bij de tweede wel toen meer supplementen gehad en meer controle en dergelijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |