abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131097613
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
pi_131097652
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
En zelf volkoren lasagnebladen maken is een enorm goed plan moblo.
Dat is het! En omdat het zulke dunne bladen zijn, zijn ze ook zo ontdooid! Invriezen door ze om en om in cling film te wikkelen, per 3 of 4 :9
Ja doei.
pi_131097673
Wil ik ook een keer zelf doen. Nog nooit gedaan. Sowieso wil ik een keer pasta maken. O+
pi_131097755
HNT.

Lijstje tot nu toe
O twee speltboterhammen kipfilet
T koffieeeeee
L twee rijstwafels kaas en komkommer, kippensoep, cracotte pindakaas
T liga milkbreak
T speltboterham zwitserse kaas
D weet ik nog niet, mn kinderen eten hamreepjes-en-veel-groente-en-verse-tomaten-saus en macaroni (gisteren al gemaakt) maar ik heb daar ernstig geen zin in
T wijn, gok ik zo
Prrrrr
pi_131097764
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:22 schreef Myraela het volgende:
Wil ik ook een keer zelf doen. Nog nooit gedaan. Sowieso wil ik een keer pasta maken. O+
Is echt makkelijk. Pastamachine hoeft je ook niet meer dan 15 euro te kosten :+
Ja doei.
pi_131097792
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Is echt makkelijk. Pastamachine hoeft je ook niet meer dan 15 euro te kosten :+
Ik ben eigenwijs, ik wil het hulpstuk van de kitchenaid. :@
pi_131097801
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat is het! En omdat het zulke dunne bladen zijn, zijn ze ook zo ontdooid! Invriezen door ze om en om in cling film te wikkelen, per 3 of 4 :9
Als ik zo veel saus maak, is de eerste lading altijd voor de lasagne van die avond. De lekkerste lasagne ever, met gebakken spek, ricotta, etc :9
Maar ik kan natuurlijk ook normale lasagne maken met minder kaas, veel groente en volkorenbladen. Dat zet je dan ook in een mum van tijd op tafel.
Spoilers!
pi_131097830
Yup, en dan net als de lasagnebladen ook de saus in grote hoeveelheden maken en per portie invriezen en je kunt altijd lasagne eten wanneer je daar zin in hebt :9
Ja doei.
pi_131097973
Heb licht overgewicht, maar dan mag ik hier vast wel posten. :9

Echt FML, heb die noten onderschat. :') Dat wordt licht avondeten.
pi_131098079
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb licht overgewicht, maar dan mag ik hier vast wel posten. :9

[ afbeelding ]

Echt FML, heb die noten onderschat. :') Dat wordt licht avondeten.
You live, you learn. Maar 1550 kcal is best weinig dus je komt vast niet heel erg in de knoop met avondeten. Ik zie dat je nog niet veel groente hebt gegeten dus je kunt best een goed vullend avondmaal maken ;)
Spoilers!
  donderdag 12 september 2013 @ 16:35:56 #11
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131098094
Noten zijn gezond, maar 50 gram pinda's is wel erg enthousiast ja...

Ik twijfel of we vanavond durum of kipkrokantschnitzels eten. Heb in allebei te veel zin.

Ga nu iig rijstepap maken, toedeloe!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_131098125
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

You live, you learn. Maar 1550 kcal is best weinig dus je komt vast niet heel erg in de knoop met avondeten. Ik zie dat je nog niet veel groente hebt gegeten dus je kunt best een goed vullend avondmaal maken ;)
Klopt, 's avonds bestaat mijn halve bord meestal uit groenten dus dat komt goed. :9
  donderdag 12 september 2013 @ 16:52:45 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131098710
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Die lidl-lasagne hadden we vroeger ook altijd. Moet er nu niet meer aan denken :@ [/snob]
Ik moet zeggen dat het me nu ook niet echt meer aantrekt hoor, ik voel bij wijze van spreken nu al hoe machtig het is zonder 1 hap te nemen.
pi_131098842
Ik denk dat wij dit weekend wel de Lidl lasagne eten :@
pi_131098866
Ik ga toch maar zelf lasagnesaus maken. Ik word echt een beetje moe van mezelf op het moment. Ik heb ook echt nog niet het werk van een heel uur verspreid over 7 uur vandaag.
Spoilers!
pi_131098893
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:56 schreef Sarabi het volgende:
Ik denk dat wij dit weekend wel de Lidl lasagne eten :@
Nu hij zoveel fans blijkt te hebben, begin ik half te overwegen om hem ook eens te proberen. Voor noodgevallen ofzo. Nu niet, nu moet hij echt goed smaken.
Spoilers!
pi_131099079
Ok, ik ben klaar met kleren uitzoeken en ik hou écht niets meer over :D. Maar goed, ben er net nog eens doorheen gegaan en van alles wat ik wegdoe is er echt niets waar ik over twijfel. Dus weg zal het gaan! Hoi lege kledingkast :D
pi_131099383
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:03 schreef Zeester het volgende:
Ok, ik ben klaar met kleren uitzoeken en ik hou écht niets meer over :D. Maar goed, ben er net nog eens doorheen gegaan en van alles wat ik wegdoe is er echt niets waar ik over twijfel. Dus weg zal het gaan! Hoi lege kledingkast :D
Leuke dingen? O-)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_131099515
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Leuke dingen? O-)
Heb alle leuke dingen eruit gefilterd en apart gehouden, maar het zijn vooral een miljard verwassen vestjes, en een miljard knielange stretch rokjes. Want dat was wat ik eigenlijk standaard droeg.

http://www.sissy-boy.nl/dames/rokken/borderskirt-swing-00.html <-- dit rokje had ik in iets van 6 printjes en kleuren, en 4 zwarte :D

http://www.hema.nl/winkel(...)en-vesten/damesvest-(36375701) <-- en dit vestje in serieus 15 verschillende kleurtjes en uitvoeringen :D
pi_131099981
Afgesproken met iemand bij de sportschool. Is ze het vergeten |:( Ik wacht de volgende keer niet meer buiten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131100271
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:18 schreef Zeester het volgende:

[..]

Heb alle leuke dingen eruit gefilterd en apart gehouden, maar het zijn vooral een miljard verwassen vestjes, en een miljard knielange stretch rokjes. Want dat was wat ik eigenlijk standaard droeg.

http://www.sissy-boy.nl/dames/rokken/borderskirt-swing-00.html <-- dit rokje had ik in iets van 6 printjes en kleuren, en 4 zwarte :D

http://www.hema.nl/winkel(...)en-vesten/damesvest-(36375701) <-- en dit vestje in serieus 15 verschillende kleurtjes en uitvoeringen :D
Leuk rokje :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_131100581
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:32 schreef Isabeau het volgende:
Afgesproken met iemand bij de sportschool. Is ze het vergeten |:( Ik wacht de volgende keer niet meer buiten.
Ik zag je nog! Maar ik durfde niks te zeggen :@

[ Bericht 4% gewijzigd door Mokkels op 12-09-2013 18:03:06 ]
pi_131100691
Nu lijkt het net of ik met jou had afgesproken :p maar dat was dus niet zo voor de duidelijkheid :p
pi_131100729
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:03 schreef Zeester het volgende:
Ik pin momenteel wekelijks 10 euro en dat gaat in een apart potje. Als ik op mn steefgewicht zit heb ik een leuk bedrag om wat kleren van te kopen :+ .

Lijssie:
O: 3 crackers pindakaas
T: banaan
L: 3 volkorenbrood met vegapate. Stuk komkommmer, 6 cherrytomaatjes
T: rijstwafel, 2 pruimen
D: vegaroerbakstukjes, stapel groente en wat cassavechips
T: magere kwark met muesli.

Ow en ik heb een heerlijke offtopic-facebook ergernis :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:55 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ik zag je nog! Maar ik durfde niks te zeggen -bloos smiley maar ik zit mobiel dus kan 'm niet doen-
dubbelepunt apenstaartje :)
pi_131100744
Quote ipv edit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')