En Nijmegen, kun je er ook bellen blazenquote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef kvd het volgende:
[..]
Doe dat in Groningen, kom ik je knuffelen
(en heb nog 3 doelen nodig, dan ga ik meedoen)
Of rond 5 december als zwarte piet.quote:Op maandag 16 september 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog ietsje langer moed verzamelen![]()
Misschien iets om ergens tegen de Kerst te gaan doen?
Misschien ook wel leuk...
OMG, dat toiletquote:Op maandag 16 september 2013 18:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mag je ook met terugwerkende kracht dingen posten? Ja toch? Het viel na mn startdatum dus ik vind van wel
http://metliefdegedragen.nl/101-doelen/doel-83-doe-iets-engs/
Wat een verhaalquote:Op maandag 16 september 2013 18:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mag je ook met terugwerkende kracht dingen posten? Ja toch? Het viel na mn startdatum dus ik vind van wel
Ja man echt he? Volgende keer laat ik me sponsoren door Tena ofzoquote:
Wat voor opleiding doe je?quote:Op maandag 16 september 2013 19:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat een verhaalAllemaal dingen waar ik helemaal niet aan denk voor rolstoelgebruikers. Is misschien wel eens goed om naar te kijken voor mij binnen de opleiding.
Ik doe Sport, Gezondheid en Management en ik zou graag de kant op willen voor gehandicaptensport. Maar vaak ontbreekt het ook aan beleid voor aanpassingen voor gehandicapten in kleedkamers en allerlei andere voorzieningen en dat zien mensen vaak over het hoofd heb ik het idee.quote:Op maandag 16 september 2013 19:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je?
En als je er iets aan hebt, gebruik het maar! Graag zelfs!
Ik dacht vroegermaltijd dat dingen aanpassen een kwestie was van een paar lage stoepjes en beugels aan de muur maar er komt gewoon veel meer bij kijken dan dat
quote:Op maandag 16 september 2013 18:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
+1 voor Groningen , krijg je 2 knuffels.quote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef kvd het volgende:
[..]
Doe dat in Groningen, kom ik je knuffelen
(en heb nog 3 doelen nodig, dan ga ik meedoen)
Als je zin hebt....gaan we bellenblazen (want vreemden knuffelen is engquote:Op maandag 16 september 2013 19:59 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik voel me idd gewenst!
Nou ja, aangezien één van mijn andere doelen is dat ik in elke provincie van Nederland ga overnachten de komende tijd, zal er ook zeker een weekendje Groningen bij zitten
Ik geef gewoon hier tijdig een gil als de Groningen overnachting er aan komt en dan kan je zelf bepalen wat je wel of niet wilt doenquote:Op maandag 16 september 2013 20:05 schreef kvd het volgende:
[..]
Als je zin hebt....gaan we bellenblazen (want vreemden knuffelen is eng)
We pakken de Grote Markt!quote:Op maandag 16 september 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
Dan moeten jullie me tegen die tijd wel even helpen met een goede plaats in Groningen waar veel mensen komen hoorGewoon maar ergens in een drukke winkelstraat ofzo.
Kunnen we er direct ook iets Flash Mob-achtigs van maken, want dat heb ik op mijn lijstje staanquote:Op maandag 16 september 2013 20:41 schreef kvd het volgende:
We pakken de Grote Markt!![]()
En dan schakelen we Hart van Nederland ofzo in, of OOG-tv of RTV-noord, promoten . Studentenverenigingen aanschrijven, staan ze in de rij.![]()
Free hugs is altijd zo'n feel good item op tv, koppelen we het aan Day Zero (want van onszelf zijn we niet gek). Doe we er meteen een wereldrecord/nederlands record aan bellenblazen bij
![]()
Haha.quote:Op maandag 16 september 2013 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kunnen we er direct ook iets Flash Mob-achtigs van maken, want dat heb ik op mijn lijstje staan
Ja hoor, we kunnen het blazen tijdens een spontaan dansje doen, als inleiding op de recordpogingquote:Op maandag 16 september 2013 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kunnen we er direct ook iets Flash Mob-achtigs van maken, want dat heb ik op mijn lijstje staan
dan doe jij een zwart balkje voor je ogenquote:Op maandag 16 september 2013 20:52 schreef Greys het volgende:
Met een tv ploeg er bij durf ik niet hoor![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 20:53 schreef kvd het volgende:
Ja hoor, we kunnen het blazen tijdens een spontaan dansje doen, als inleiding op de recordpoging
(staan we met ons 5-en te dansen op de grote markt)
Jemig wat een verhaal! Heerlijk ook die informatievoorziening, en dan die wc...quote:Op maandag 16 september 2013 18:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hele toffe lijst!quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:15 schreef Vlinder88 het volgende:
Zo, ik ben ook eindelijk gestart met mijn lijstje! Na een tijdje hier meelezen, inspiratie opdoen van andere lijstjes en vanavond uitzoeken hoe ik een blog begin, is ie hier dan: http://vlinderdayzero.wordpress.com/ Wish me luck!
(Ohja, wordpress-tips zijn welkom.. Ik zou zo graag mijn doelen in de rechter sidebar willen, iemand hier die weet hoe dat moet?)
Doordat je dat zei zag ik ineens dat de IMDB-films bij een heel verkeerd kopje stondenquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hele toffe lijst!![]()
Alleen wel HEEL VEEL films die je 'moet' kijken, houd je dan wel tijd over voor al je andere doelen?
Grote Markt? Die moet ik nog op de foto zetten!quote:Op maandag 16 september 2013 20:41 schreef kvd het volgende:
[..]
We pakken de Grote Markt!![]()
En dan schakelen we Hart van Nederland ofzo in, of OOG-tv of RTV-noord, promoten . Studentenverenigingen aanschrijven, staan ze in de rij.![]()
Free hugs is altijd zo'n feel good item op tv, koppelen we het aan Day Zero (want van onszelf zijn we niet gek). Doe we er meteen een wereldrecord/nederlands record aan bellenblazen bij
![]()
Goedzo!quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:26 schreef DeLuna het volgende:
Zo, gewichtsdoel is alweer 1,2kg dichterbij, is eigenlijk niet de bedoeling dat dat zo snel gaat, dus even op letten.
Whiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Grote Markt? Die moet ik nog op de foto zetten!
Samen met A.Kerkhof en Heerestraat!
Klopt, doel #66 voor mij kan dan ook meteen worden afgestreeptquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Goedzo!
En nog veel meer goedzo dat het niet te snel moet gaan!
[..]
Whiiiiiiiiiii![]()
In Groningen ligt de oplossing voor álles kennelijk
Goedquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:26 schreef DeLuna het volgende:
Zo, gewichtsdoel is alweer 1,2kg dichterbij, is eigenlijk niet de bedoeling dat dat zo snel gaat, dus even op letten.
Kan het wel verklaren hoor, train nu weer op normaal niveau na de vakantie dus dan gaat het vaak wat sneller in het begin.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Goedzo!
Je zit zo aan de 200 knuffelsquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Goedzo!
[..]
Whiiiiiiiiiii![]()
In Groningen ligt de oplossing voor álles kennelijk
Dat is een leuke lijst geworden! Succesquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:15 schreef Vlinder88 het volgende:
Zo, ik ben ook eindelijk gestart met mijn lijstje! Na een tijdje hier meelezen, inspiratie opdoen van andere lijstjes en vanavond uitzoeken hoe ik een blog begin, is ie hier dan: http://vlinderdayzero.wordpress.com/ Wish me luck!
(Ohja, wordpress-tips zijn welkom.. Ik zou zo graag mijn doelen in de rechter sidebar willen, iemand hier die weet hoe dat moet?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |