Nu doe je net alsof die mensen ook maar enige zinnige redenatie kunnen doen.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:02 schreef remcoP het volgende:
Hoe de fuck kan Obama erachter zitten?Bush was president toen.
HAHA JIJ LACHT DUS NU IN JE EENTJEquote:Op woensdag 11 september 2013 23:04 schreef iBenny het volgende:
Hij heeft dezelfde stem als Frank de Boer!
Echt waar? Bewijsquote:Op donderdag 12 september 2013 23:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Henk KrolElke aflevering in Camping Powned en niemand die het ziet.
Uiteraard. Proberen mee te grabbelen in het succes van de ouderenpartijen.quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:45 schreef Palomar het volgende:
Dominique heeft vanaf nu papadag op vrijdag?
Van onze centen!11twitter:
wat n paupers, denken dat ze boven de wet staan met hun jackie aan.quote:Op maandag 23 september 2013 23:52 schreef zeebeschuit het volgende:
haha die politie greep kordaat in![]()
En jij spoort wel volledig? (...)quote:Op maandag 23 september 2013 23:51 schreef MrSweets het volgende:
Tyfus Politie jezuss wat een idioten die daar werken he, schaam je toch je ogen uit je kop.
BLEHHHHH
En BLEHHH PVV omg
Echt hoor sommige mensen moeten echt geen stemrecht hebben,
ik ben voor een stemexamen, alleen mensen die sporen mogen stemmen.
wat een partij zielige mensen daaro he jeeetje
watquote:Op maandag 23 september 2013 23:52 schreef MrSweets het volgende:
Omg pvv weinig kans gekregen ,nee n dieren politie wtd, wilders only in it for the money anyways.
Net als al zn partij leden btw.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:58 schreef richolio het volgende:
Die kale vent is echt een kut journalist.
Ik vind m gewoon serieus waardeloos. Alleen maar dingen proberen uit te lokken en mensen onderbreken. Niet weggenomen dat ik snap dat veel mensen dit leuk vinden, ik kan wel begrijpen dat ze het vermakelijk vinden. Alleen ik niet. Rutger doet ongeveer hetzelfde maar dan veel beter en leuker.quote:
Al die politici gaan cheaten met een Auto clicker.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
Cookieclicker is in Den Haag nog niet doorgedrongen.
Verdeel en Heers, welkom in Den Haag.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:46 schreef Quyxz_ het volgende:
A multiplayer game, Clash of Clans allows players to build their community, train troops and attack other players to earn gold and elixirs while building their own defenses to protect against attackers.
Nou niet echt een game die ik met die minster zou associëren.
Soort C&C dus.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:46 schreef Quyxz_ het volgende:
A multiplayer game, Clash of Clans allows players to build their community, train troops and attack other players to earn gold and elixirs while building their own defenses to protect against attackers.
Nou niet echt een game die ik met die minster zou associëren.
Wat ben jij een kutuser.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:47 schreef PSV1990- het volgende:
Wat een stelletje kinderachtige mongolen zijn et ook , hoop dat ze die danny een keer vol op ze bek slaan.
Irritant mannetje.
Je moeder is een irritant mannetje.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:47 schreef PSV1990- het volgende:
Wat een stelletje kinderachtige mongolen zijn et ook , hoop dat ze die danny een keer vol op ze bek slaan.
Irritant mannetje.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moeder is een irritant mannetje.
Ik vind het een raar en eng mannetjequote:Op vrijdag 27 september 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Weesiekloon weet niet dat je moet zeggen: "Want het was me het weekje weer wel."
En dan een korte stilte tussen weekje en weer.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Weesiekloon weet niet dat je moet zeggen: "Want het was me het weekje weer wel."
Nee joh, die van: "Voor een beter Nederland". Op zijn racefiets weet je wel.quote:
Syb van der Ploeg?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee joh, die van: "Voor een beter Nederland". Op zijn racefiets weet je wel.
Ja Syb van der Ploeg ja .. klootzak! *pats!*quote:
Man Bijt Hond kijkenquote:Op maandag 30 september 2013 23:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoe vindt het Pownews dit soort clubjes?
Nou hè. Het leek er echt op. Maar ik moest wel lachen (beetje VI " Toine van Peperstraten moment " ) toen men die pas opgerichte partij in beeld bracht zo gezeten in de huiskamer. Het deed mij een beetje denken (die ene die in slaap viel en elke keer wakker schrok als hem iets gevraagd werd) aan:quote:Op maandag 30 september 2013 23:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Broer van Bart de Graaf.
Dat moet je ze wel nageven bij pownews, het zijn wel doorzetters (Occupy ook toenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:49 schreef tralalala het volgende:
Weer over het foutparkeren van diplomaten
Dit land kan zoveel blanker.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:56 schreef marcodej het volgende:
Hier, blanken, het woord kanker is nog niet gevallen.
Hoe kan jij dat nou weten?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit was gewoon rechtstreeks overgenomen uit GTA.
Geweldig filmpje ja, heb je ook die ene gezien waar hij Hitman reviewed?quote:
In for a penny in for a pound, dat is mijn motto.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geweldig filmpje ja, heb je ook die ene gezien waar hij Hitman reviewed?
Dit gebeurt net zo hard bij de boer'n ROC's.quote:
Daar heb je geen mocro's.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:00 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dit gebeurt net zo hard bij de boer'n ROC's.
Denk het niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:00 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dit gebeurt net zo hard bij de boer'n ROC's.
Heb het anders vaak genoeg meegemaakt bij de ROC van Eindhoven en die Deltion in Zwolle.quote:
Develstein?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:03 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb het anders vaak genoeg meegemaakt bij de ROC van Eindhoven en die Develstein in Zwolle.
ja.. op een dag, en toevallig ook nog op een dag met slecht weerkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:58 schreef arjan1112 het volgende:
2/3 minder omzet doordat dat bankje weg moest ?? huh? ken nooit
nee dat bordquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:58 schreef arjan1112 het volgende:
2/3 minder omzet doordat dat bankje weg moest ?? huh? ken nooit
Ik vond het zelf ook al raar van is hij er weer? bedenk ik me dat het WEER vrijdag isquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer op vrijdag gekekendus het viel me nu pas op
Wie is er dan altijd op vrijdag?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook al raar van is hij er weer? bedenk ik me dat het WEER vrijdag is
een vervanger van wie niemand boeit hoe hij heetquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Wie is er dan altijd op vrijdag?
#FREEDANNYtwitter:PowNed twitterde op woensdag 16-10-2013 om 15:19:55BREKEND @Dannyghosen is gearresteerd nadat hij de Russische ambassadeur aansprak op de voortgang van het NL-Rusland jaar. reageer retweet
Nee tuurlijk niet. Ik had hem ook een klap op zijn bek gegeven, beetje je winkeltje binnenstormen met dat gekut.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je verwacht dat iemand rustig blijft
Ja want alle Russen zijn hetzelfde toch. We gaan naar de plaatselijke winkelier om die lastig te vallen met politieke geneuzelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
Ja Tom, je kunt trots op jezelf zijn man. Onschuldige ondernemers lastig vallen. Sneu ventje.
Ja jij wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Ik had hem ook een klap op zijn bek gegeven, beetje je winkeltje binnenstormen met dat gekut.
Mijn zus heeft een winkel, als ik daar zou zijn als er iemand zo tekeer zou gaan zou ik denk ik wel wat doen ja.quote:
Mooie sketch trouwens met dat Russische vliegtuigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:53 schreef remcoP het volgende:
[..]
Najib Amhali kan wel goed schreeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |