Al die politici gaan cheaten met een Auto clicker.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
Cookieclicker is in Den Haag nog niet doorgedrongen.
Verdeel en Heers, welkom in Den Haag.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:46 schreef Quyxz_ het volgende:
A multiplayer game, Clash of Clans allows players to build their community, train troops and attack other players to earn gold and elixirs while building their own defenses to protect against attackers.
Nou niet echt een game die ik met die minster zou associėren.
Soort C&C dus.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:46 schreef Quyxz_ het volgende:
A multiplayer game, Clash of Clans allows players to build their community, train troops and attack other players to earn gold and elixirs while building their own defenses to protect against attackers.
Nou niet echt een game die ik met die minster zou associėren.
Wat ben jij een kutuser.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:47 schreef PSV1990- het volgende:
Wat een stelletje kinderachtige mongolen zijn et ook , hoop dat ze die danny een keer vol op ze bek slaan.
Irritant mannetje.
Je moeder is een irritant mannetje.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:47 schreef PSV1990- het volgende:
Wat een stelletje kinderachtige mongolen zijn et ook , hoop dat ze die danny een keer vol op ze bek slaan.
Irritant mannetje.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moeder is een irritant mannetje.
Ik vind het een raar en eng mannetjequote:Op vrijdag 27 september 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Weesiekloon weet niet dat je moet zeggen: "Want het was me het weekje weer wel."
En dan een korte stilte tussen weekje en weer.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Weesiekloon weet niet dat je moet zeggen: "Want het was me het weekje weer wel."
Nee joh, die van: "Voor een beter Nederland". Op zijn racefiets weet je wel.quote:
Syb van der Ploeg?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee joh, die van: "Voor een beter Nederland". Op zijn racefiets weet je wel.
Ja Syb van der Ploeg ja .. klootzak! *pats!*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |