Want daar gaat alles naartoe.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef ledlamp het volgende:
Leuk programma, maar wel triest om te zien aan wat voor lui wij 1/3e van ons loon inleveren
Dat dubbeltje is al gevallen hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
Ze kunnen zo door naar dubbeltje op zijn kant met hun schuld.
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Arme Fransen, hun feestje gekaapt door een stel luie idioten.
Gewoon alles in rekening brengen. Uitgeven aan drank zal voor hun geen probleem zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef ledlamp het volgende:
Ben benieuwd hoe snel ze hun consumptiebonnen er door heen hebben gejast op dit feest
acht minuten, max.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef ledlamp het volgende:
Ben benieuwd hoe snel ze hun consumptiebonnen er door heen hebben gejast op dit feest
Een FOK! meet is beter dan dit.quote:
trouwfeestje is volgende weekquote:
dat kan ook gratisquote:
Nee. Ik walg van dit soort types.quote:
romantisch tochquote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef iBenny het volgende:
Daar op die camping ten huwelijk vragen?
een beetje a la Henk uit Amersfoortquote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Die tandenOf het gebrek eraan eigenlijk.
Uiteraard. Dat feest gaan ze echt niet overslaan. Je moet immers leven.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Bruiloft van 25.000 euro erbij kan allemaal nog wel bij de schuld.
Dat ook ja,quote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Rene vindt na deze show snel een baan
ik ga gauw contacten op linkedin.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Rene vindt na deze show snel een baan
Die zag me er een partij lekker uit vanmiddag.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef OProg het volgende:
Vroeger kregen we op dit moment Dionne.
Rene en Sonjaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef ledlamp het volgende:
Is rene de man van sonja? rene is wel de baas van de serie
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Spectacle maximale fantastique.
Gemist.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die zag me er een partij lekker uit vanmiddag.
Die man is echt een Paardenlul.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef gers het volgende:
De au-pair inzetten wat een baas is het toch ook
een onderbetaalde illegale pool 300 eurotjes laten betalen voor een maand werk
Ja maar hij rookt niet hé!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef hmmmz het volgende:
Martijn is echt een verschrikkelijke kerel
DACVNquote:Op woensdag 11 september 2013 22:27 schreef tralalala het volgende:
Beter krijgt PowNed wat meer zendtijd, haal maar van BNN af ofzo.
en zonder die au-pair hebben ze heel veel stressmomentenquote:
Er waren inderdaad weer genoeg momenten om te screenshottenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:29 schreef n00b13 het volgende:
Het wachten is op de youtube met subs!
Onterechte klacht. Programma's waarbij de presentator bijna dood wordt gereden zijn altijd de moeite waard.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DACVN![]()
Dat is pas een aidsprogramma.
Ik ga er zodadelijk mee aan de slag.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:29 schreef n00b13 het volgende:
Het wachten is op de youtube met subs!
Jijquote:Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ga er zodadelijk mee aan de slag.
Kijk je andersom of begin je net?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga nu de eerste aflevering kijken.
Ik zag dit topic toevallig, en dacht dat het waarschijnlijk handiger was om gewoon met aflevering 1 te beginnen. Dan ben ik volgende week wel bijquote:Op woensdag 11 september 2013 23:00 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Kijk je andersom of begin je net?
Valt op zich wel mee hoor, er zitten geen ingewikkelde verhaallijnen in deze show.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zag dit topic toevallig, en dacht dat het waarschijnlijk handiger was om gewoon met aflevering 1 te beginnen. Dan ben ik volgende week wel bij.
Ok. De tweede aflevering is wel beter als de eerste, maar ze zijn allebei wel grappig.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zag dit topic toevallig, en dacht dat het waarschijnlijk handiger was om gewoon met aflevering 1 te beginnen. Dan ben ik volgende week wel bij.
Ja, maar de au pair. Hoe betalen die mensen dat dan he?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee hoor, er zitten geen ingewikkelde verhaallijnen in deze show.
Ik vond dat best wel een goed argument eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 23:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ja, maar de au pair. Hoe betalen die mensen dat dan he?
Nou, ze roken niet, dus dan kan dat.
Nou, nee. Je zit super aan de grond. Dan kun je dat geld natuurlijk beter gebruiken.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vond dat best wel een goed argument eigenlijk. Die Castricum is ook wel een flinke eikel zeg
.
Uiteraard. Ik doel meer op het feit dat het natuurlijk nogal hypocriet is om te klagen over die au pair en niet over het roken. Allebei even matig wat mij betreft.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou, nee. Je zit super aan de grond. Dan kun je dat geld natuurlijk beter gebruiken.
Ik heb adhd en ik werk ...quote:Op donderdag 12 september 2013 07:24 schreef RunForrestRun het volgende:
Tja vervelend hè, als iemand je wijst op je eigen verantwoordelijkheid. Meteen dat gedreig dat je hem wel eens even op z'n smoel zal slaan..
En al die excuses waarom er niet gewerkt kan worden..
Je kind van dertien werk wel en jij als moeder wil 'geen nein to feiv job'.![]()
Met best wel ADHD kun je inderdaad niet werken, daarom zitten ook alle ADHD'ers thuis![]()
En die 'mentale weerstand' tegen werk, wát een gebazel.
Deze man is een legendequote:Op donderdag 12 september 2013 00:04 schreef Wopper1 het volgende:
Mooie opmerking van Rene, bek vol tanden terwijl die zelf geen tand meer in z'n smoel heeft.
quote:Op donderdag 12 september 2013 10:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Lekker dikke tieten heeft die ene wijf.
Ze hangen zowat op haar knieënquote:Op donderdag 12 september 2013 10:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Lekker dikke tieten heeft die ene wijf.
Dat is mijn punt ook: alle ADHD'ers die ik ken hebben ook allemaal werk, dus zo'n excuus om niet te gaan werken (terwijl je zwangere vrouw nota bene wel werkt) slaat nergens op.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb adhd en ik werk ...
iiieeel gadver. Nu weet ik wie jij vindt dat lekker tieten heeftquote:Op donderdag 12 september 2013 11:13 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ze hangen zowat op haar knieën. Ik vind het niet gek dat Rene zich dronken drinkt.
Samen met zijn vrouw hadden ze 3 bedrijven met een omzet van rond de miljoen. Nu zijn ze failliet en leven ze van de bijstand (denk ik). Die au pair hebben ze omdat ze OOK WELEENS IETS WILLEN DOEN ZONDER DE KINDEREN ! en andere mensen die roken EN HUN NIET DUS DAAR BETALEN ZE DIE AU PAIR VAN !quote:Op donderdag 12 september 2013 10:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb gisteren een stuk gezien en mij voornamelijk aan die Martijn zitten ergeren. Wat is zijn verhaal. Wat een arrogantie bij die vent.
Waarom zit hij daar op de camping, met au pair???
Ik heb net de 2e aflevering teruggekeken en dit is was wel het hoogtepunt jaquote:
Ik ga wel even bezigquote:Op donderdag 12 september 2013 19:30 schreef Flitskikker het volgende:
Hier is-ie dan. Aflevering 2 met subs, nu ook in HD.
(Is wellicht nog aan het verwerken.)
Ik moet echter nu weg en ben morgenavond pas weer beschikbaar, dus als iemand anders even caps kan maken...
[ afbeelding ]
Die zocht ik idd!quote:Op donderdag 12 september 2013 20:35 schreef Paxcon het volgende:
Dat ene wijf heeft wel wat weg van Mieke van probleemwijken
Over wie heb je het dan? De meesten hebben het al wel uitgelegd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:58 schreef MarkBroflovski het volgende:
Hamburger noem ik geen fatsoenlijk stuk vlees zei die druiloor. Hij mag blij wezen dat nog wat krijgt met zijn 180000 Euro schuld.
Hoe kunnen zij in godsnaam zoveel in de min staan?
Die hele kerel heeft sowieso gewoon geen zin meer om überhaupt z'n handen uit z'n mouwen te steken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:43 schreef SEMTEX het volgende:
Behoorlijk trieste man. Met zijn wietkwekerijtjes en de kas van een vereniging leeghalen. Volgens mij heeft die ook geen zin meer om op legale wijze zijn brood te verdienen.
paar posten boven mij die ouwe zeurkousquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Over wie heb je het dan? De meesten hebben het al wel uitgelegd.
Zal Martijn wel zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Over wie heb je het dan? De meesten hebben het al wel uitgelegd.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:26 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
paar posten boven mij die ouwe zeurkous
Die heeft een wietplantage gehad, en een verenigingskas geplunderd.quote:
Da's ook echt een faalhaas hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |