Die zag me er een partij lekker uit vanmiddag.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef OProg het volgende:
Vroeger kregen we op dit moment Dionne.
Rene en Sonjaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef ledlamp het volgende:
Is rene de man van sonja? rene is wel de baas van de serie
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Spectacle maximale fantastique.
Gemist.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die zag me er een partij lekker uit vanmiddag.
Die man is echt een Paardenlul.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef gers het volgende:
De au-pair inzetten wat een baas is het toch ook
een onderbetaalde illegale pool 300 eurotjes laten betalen voor een maand werk
Ja maar hij rookt niet hé!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef hmmmz het volgende:
Martijn is echt een verschrikkelijke kerel
DACVNquote:Op woensdag 11 september 2013 22:27 schreef tralalala het volgende:
Beter krijgt PowNed wat meer zendtijd, haal maar van BNN af ofzo.
en zonder die au-pair hebben ze heel veel stressmomentenquote:
Er waren inderdaad weer genoeg momenten om te screenshottenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:29 schreef n00b13 het volgende:
Het wachten is op de youtube met subs!
Onterechte klacht. Programma's waarbij de presentator bijna dood wordt gereden zijn altijd de moeite waard.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DACVN![]()
Dat is pas een aidsprogramma.
Ik ga er zodadelijk mee aan de slag.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:29 schreef n00b13 het volgende:
Het wachten is op de youtube met subs!
Jijquote:Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ga er zodadelijk mee aan de slag.
Kijk je andersom of begin je net?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga nu de eerste aflevering kijken.
Ik zag dit topic toevallig, en dacht dat het waarschijnlijk handiger was om gewoon met aflevering 1 te beginnen. Dan ben ik volgende week wel bijquote:Op woensdag 11 september 2013 23:00 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Kijk je andersom of begin je net?
Valt op zich wel mee hoor, er zitten geen ingewikkelde verhaallijnen in deze show.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zag dit topic toevallig, en dacht dat het waarschijnlijk handiger was om gewoon met aflevering 1 te beginnen. Dan ben ik volgende week wel bij.
Ok. De tweede aflevering is wel beter als de eerste, maar ze zijn allebei wel grappig.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zag dit topic toevallig, en dacht dat het waarschijnlijk handiger was om gewoon met aflevering 1 te beginnen. Dan ben ik volgende week wel bij.
Ja, maar de au pair. Hoe betalen die mensen dat dan he?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee hoor, er zitten geen ingewikkelde verhaallijnen in deze show.
Ik vond dat best wel een goed argument eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 23:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ja, maar de au pair. Hoe betalen die mensen dat dan he?
Nou, ze roken niet, dus dan kan dat.
Nou, nee. Je zit super aan de grond. Dan kun je dat geld natuurlijk beter gebruiken.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vond dat best wel een goed argument eigenlijk. Die Castricum is ook wel een flinke eikel zeg
.
Uiteraard. Ik doel meer op het feit dat het natuurlijk nogal hypocriet is om te klagen over die au pair en niet over het roken. Allebei even matig wat mij betreft.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou, nee. Je zit super aan de grond. Dan kun je dat geld natuurlijk beter gebruiken.
Ik heb adhd en ik werk ...quote:Op donderdag 12 september 2013 07:24 schreef RunForrestRun het volgende:
Tja vervelend hè, als iemand je wijst op je eigen verantwoordelijkheid. Meteen dat gedreig dat je hem wel eens even op z'n smoel zal slaan..
En al die excuses waarom er niet gewerkt kan worden..
Je kind van dertien werk wel en jij als moeder wil 'geen nein to feiv job'.![]()
Met best wel ADHD kun je inderdaad niet werken, daarom zitten ook alle ADHD'ers thuis![]()
En die 'mentale weerstand' tegen werk, wát een gebazel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |